Je kent de regel: LAPO = FIPO?quote:
Ik heb al gevraagd om eenquote:
Airwin doet zich voor als lekkerquote:
Kom maar langsquote:
Ik ook, maar dan in het topic dat er voor bedoeld is... (Feedback topic)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al gevraagd om een [afbeelding]
quote:
Hoe bedoel je 'doet zich voor'?quote:
zijn je wafels op..? of zoek je in een andre richtingquote:
Ik ken je niet, dus ik heb geen op feiten gebaseerde meningquote:
Dan had je me tenminste nog het voordeel van de twijfel kunnen geven in plaats van dit twijfelachtige waardeoordeel...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken je niet, dus ik heb geen op feiten gebaseerde mening
Koffiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef nixxx het volgende:
Als ei was je schattiger Pheno... plato op zijn hoofd slaan
even langzaam wakker worden hoor....
die zijn idd op, die hebben ze gister hier gewoon opgegeten toen ik naar het zh was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zijn je wafels op..? of zoek je in een andre richting?
Wanneer leer je nou eens om respect op te brengen voor de mening van andere mensen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koffie
[afbeelding]Douwe Egberts en co
heb je nog een tabblad met smileys open staan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koffie
[afbeelding]Douwe Egberts en co
Ik heb nog 4 wafels, kunnen we eventueel delen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn idd op, die hebben ze gister hier gewoon opgegeten toen ik naar het zh was.
hmmm dat in die andere richting is ook geen slecht idee
lekker tegen iemand aankruipen, armen om je heen enzow
voel me als een vaatdoekje
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je nog een tabblad met smileys open staan?
Toevallig heb ik nog twee armen beschikbaar, en ik ben nog wel in voor een wafel ook...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 wafels, kunnen we eventueel delen.De rest ben ik geheel met je eens, ik voel me ook zo..
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 wafels, kunnen we eventueel delen.De rest ben ik geheel met je eens, ik voel me ook zo..
tis groen hoor wat eruit komtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
Doe eens kappen met die al die zwarte bagger hier![]()
Wil jij hier dan mods hebben?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat die beweuste collega weer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]lekker
kreeg net het verzoek mijn neus niet meer te snuiten
en ophalen mag ook niet
moet dus nu om de 2 min naar buiten lopen om mijn neus te snuiten
tssss ze kunnen zich wat aanstellen.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[quote]
en ophalen mag ook niet
met veel lopen gaat de tijd vandaag misschien sneller voorbij...quote:moet dus nu om de 2 min naar buiten lopen om mijn neus te snuiten
Racistquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
Negerquote:
Gewoon op je kamer doen en dan "Ow.. deze is mooi, kijk eens"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
en ophalen mag ook niet
moet dus nu om de 2 min naar buiten lopen om mijn neus te snuiten
tuurlijk wat dacht jij danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat die beweuste collega weer?![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef _Cara_ het volgende:
Er zit eigenlijk te weinig schuim op mn koffie...![]()
ben benieuwd hoe lang het duurt voor hem dat begint te irriterenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tssss ze kunnen zich wat aanstellen.....![]()
[..]
met veel lopen gaat de tijd vandaag misschien sneller voorbij...
Ja.. leuk he.. het boek dat de burgeroorlog deed beginnen...quote:
geel is ook leuk, komt een ontsteking losquote:
he getverquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gewoon op je kamer doen en dan "Ow.. deze is mooi, kijk eens"
marcb1974 calling Godlike02?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
alleen op espresso hoort schuim (en andere speciale koffies)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef _Cara_ het volgende:
Er zit eigenlijk te weinig schuim op mn koffie...![]()
Die halen het niveau ook niet echt omhoog hequote:
Wat lief dat jij je aanpast. Als hij er zo'n probleem mee heeft, waarom loopt hij niet iedere keer weg als jij je neus snuit? Zijn probleem, lekker daar laten liggen hoor...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang het duurt voor hem dat begint te irriteren
Alleen als het met vleugjes rood is hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
geel is ook leuk, komt een ontsteking los
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lief dat jij je aanpast. Als hij er zo'n probleem mee heeft, waarom loopt hij niet iedere keer weg als jij je neus snuit? Zijn probleem, lekker daar laten liggen hoor...
Dat is dus niet zo. Het Noorden gebruikte de afschaffing van de slavernij alleen maar als rechtvaardiging voor de oorlog. In werkelijkheid was de burgeroorlog vooral veroorzaakt door veschil in opvatting over de macht van de federatie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. leuk he.. het boek dat de burgeroorlog deed beginnen...
jah lekker hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen als het met vleugjes rood is hoor![]()
Dit is dus senseo...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleen op espresso hoort schuim (en andere speciale koffies)
oorlog gaat nooit over iets nobels... dat wordt er alleen maar bijgehaald ja..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Het Noorden gebruikte de afschaffing van de slavernij alleen maar als rechtvaardiging voor de oorlog. In werkelijkheid was de burgeroorlog vooral veroorzaakt door veschil in opvatting over de macht van de federatie.
Hoe schat jij je kansen in op zo'n moment? Ik zou het lekker laten escaleren...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:51 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
omdat dr dan vast en zeker een oorlog gaat uitbreken hier
* Ynske snuit haar neus
Ik zou zeggen, laat Ynske even lekker boven je koffie roggelen....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dit is dus senseo...maar mn opschuimer werkt niet behoorlijk...
![]()
ik wil er schuim op!![]()
En nu klaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dit is dus senseo...maar mn opschuimer werkt niet behoorlijk...
![]()
ik wil er schuim op!![]()
Ik zie hem inderdaad niet naar jullie baas gaan om te klagen over het feit dat jij regelmatig je neus snuit. Je baas ziet hem aankomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe schat jij je kansen in op zo'n moment? Ik zou het lekker laten escaleren...
sorry marc..quote:
De enige oorlog die ik goed vind speel ik onlinequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
oorlog gaat nooit over iets nobels... dat wordt er alleen maar bijgehaald ja..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat Ynske even lekker boven je koffie roggelen....
Wat ben je lekker recalcitrant beazig vandaag. Dit heeft er toch niks mee te maken dat je de komende twee weken met je liefhebbende partner zit opgescheept he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
sorry marc..![]()
Maar hij is zo verdomd lekker..![]()
Bah!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat het Arual maar niet lezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige oorlog die ik goed vindt speel ik online
heb je het nu over mij?quote:
Ik houd meer van stealth missionsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef Pheno het volgende:
De enige oorlog die ik goed vind speel ik online
Ne ehoor, mijn haat tegen koffie is soms ietsje erger dan andere dagenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je lekker recalcitrant beazig vandaag. Dit heeft er toch niks mee te maken dat je de komende twee weken met je liefhebbende partner zit opgescheept he?![]()
niet het gewenste effect....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
ik moest lachen..
quote:Ik heb mn koffie op.. en ga me omkleden en dan naar mn ma..
tot laters![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zie hem inderdaad niet naar jullie baas gaan om te klagen over het feit dat jij regelmatig je neus snuit. Je baas ziet hem aankomen.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef Litpho het volgende:
"Take my breath away" galmt nog steeds door mijn hoofd. Het wordt weer zo'n vrijdag.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef Litpho het volgende:
"Take my breath away" galmt nog steeds door mijn hoofd. Het wordt weer zo'n vrijdag.
Gecondoleerd, dat is inderdaad redelijk kutquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef Litpho het volgende:
* nixxx knijpt met twee handen Litpho's keel dicht....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef Litpho het volgende:
Precies, ik zou hem, je kamergenoot, maar es flink tracteren op een snuitconcert. Met als toegift, flink niezen, meteen zijn koffiebeker pakken en vragen of hij ook een bakje wil!quote:
Gedeelde smartquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
en bij mij begint het nu weer door jou...
Huup huup, barbatruc!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
Heey VM hoest met jou, je collega en Venderdinges
femBoB?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Bye Cara
Hoi Vikingsmeisjes
hoe was BoB?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
hoi marcquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Bye Cara
Hoi Vikingsmeisjes
hoe was BoB?
ow, linkje, ik lees niet terugquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
dat staat ergens halverwege het vorige topic![]()
Dat had ik gisteren ook al gevraagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
kom je me dan ff helpenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, ik zou hem, je kamergenoot, maar es flink tracteren op een snuitconcert. Met als toegift, flink niezen, meteen zijn koffiebeker pakken en vragen of hij ook een bakje wil!![]()
toen was ik er nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook al gevraagd.![]()
Ik lachte niet om jou, maar om Vanderniet.quote:
korte samenvatting: ik heb geen idee, collega is collega niet meer, Verder laat niets meer horen.. en die dat was binnen twee uur al afgelopenquote:
Waarmee? Koffie halen?quote:
het apparaat bedienen... dat is nog wel eens lastig voor a-technische vrouwenquote:
het snot it Ynske te baggeren. Ook onder de randjesquote:
Ja, op de knop drukken.. En ohja, beker eronder zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
het apparaat bedienen... dat is nog wel eens lastig voor a-technische vrouwen
Koffiezetten heb ik ook nooit geleerd, daarom drink ik thuis altijd oploskoffie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
het apparaat bedienen... dat is nog wel eens lastig voor a-technische vrouwen
t vasthouden van zijn kopjequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Koffiezetten heb ik ook nooit geleerd, daarom drink ik thuis altijd oploskoffie.![]()
Het wordt alleen maar beter (en bloederiger)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hoi marc![]()
eerste deel was niet slecht, vanavond misschien weer kijken!
Wat is BoB?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar beter (en bloederiger)
Thunder heeft me al verteld dat ze in deel 2 worden doodgeschoten en de rest van de delen gaat over de begrafenissen, dus ik hoef niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar beter (en bloederiger)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Koffiezetten heb ik ook nooit geleerd, daarom drink ik thuis altijd oploskoffie.![]()
Band of Brothersquote:
Hey mokster!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:16 schreef Mokster het volgende:
Hello ladies, gentlemen en Vikingsmeisjes!!![]()
ha milf zonder kindquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:16 schreef Mokster het volgende:
Hello ladies, gentlemen en Vikingsmeisjes!!![]()
Ik ben inderdaad niet de enige. Eigenlijk zijn er maar weinig mensen die goed koffie kunnen zetten, maar ik ben één van de weinigen die het toegeeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef nixxx het volgende:
[..]zo eentje kwam ik gister ook tegen! ehm.. eergister.. wat gaat de tijd snel...
Dat is al oud? Welke zender herhaalt het nou weer?quote:
Heb laatste de video gekocht voor een paar centen, toen ze op tv waren had ik geen tijd...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is al oud? Welke zender herhaalt het nou weer?
Ik denk dat de temperatuur van mijn apparaat wat te hoog is.. komt er nogal bitter uit.. maar ja.. een junk kan niet kieskeurig zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet de enige. Eigenlijk zijn er maar weinig mensen die goed koffie kunnen zetten, maar ik ben één van de weinigen die het toegeeft.![]()
Goed koffie kunnen zetten...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet de enige. Eigenlijk zijn er maar weinig mensen die goed koffie kunnen zetten, maar ik ben één van de weinigen die het toegeeft.![]()
Ik drink vanaf mijn 16de ofzo koffie, maar heb altijd met filtermaling 't gedronken of gemaakt, dus mij is de oploskoffie juist raar. Vind 't daarnaast ook niet zo lekker smaken als 'echte' filtermaling.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
nou, sinds ik het in infuusvorm heb, zijn die klachten ook over ;]quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk dat de temperatuur van mijn apparaat wat te hoog is.. komt er nogal bitter uit.. maar ja.. een junk kan niet kieskeurig zijn![]()
![]()
ja.. maar dat mag tegenwoordig niet meer als je ook bloeddonor bentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nou, sinds ik het in infuusvorm heb, zijn die klachten ook over ;]
soms is het lastig om een keuze te maken...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. maar dat mag tegenwoordig niet meer als je ook bloeddonor bent
gelukkig mag je het nog wel drinkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
soms is het lastig om een keuze te maken...
Wie niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
Wie heeft de wederom vermakelijke rel tussen kasta en tc gevolgd?![]()
waar kun je moeilijk over doen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik drink vanaf mijn 16de ofzo koffie, maar heb altijd met filtermaling 't gedronken of gemaakt, dus mij is de oploskoffie juist raar. Vind 't daarnaast ook niet zo lekker smaken als 'echte' filtermaling.
Zonet gelezen... Erg triest... (ik was juist zo goed op weg met k_i_mquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
Als die smaak meer gaat schelen dan het gemiddelde smaakverschil tussen sinas en 7-up vind ik dat niet zo gekquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar kun je moeilijk over doen...
zo kunnen mensne oook zo moeilijk doen over aldi cola, cocacola etc
Toen ik een jaar geleden weer eens visite had die koffie wilde, en ik mn moeder voor de zoveelste keer moest bellen hoe ik ook alweer koffie moest zetten (die verhoudingen water/koffie kan ik gewoon echt niet onthouden), heeft ze me een dag later een Senseo-apparatski gegeven... En daar kan ik redelijk mee overweg!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ik geloof een beginnetje, maar linkje?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
Het gesloten datingsitestopicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik geloof een beginnetje, maar linkje?
Is dat nou al een relquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
inflatie he...quote:
Infantiel, bedoel je.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:41 schreef nixxx het volgende:
inflatie he...
De inflatie is wel heel hoog dan de laatste tijd. Kan ik straks zeker 130.000 euro voor een biertje gaan betalen ofzoquote:
Even een rustig uurtje tussendoor...quote:
Wat hij zegt, er is wel wat opgeruimd, dus misschien heb ik wat ersntigs gemist ofzo. Maar ik heb er eenquote:
Weet wel dat kasta soms heerlijk kan rellen. Van TC wist ik het nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij zegt, er is wel wat opgeruimd, dus misschien heb ik wat ersntigs gemist ofzo. Maar ik heb er eengevoel bij. Van dé twee bekvechters van fok had ik meer verwacht
![]()
Volgens mij is er helemaal niets opgeruimdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij zegt, er is wel wat opgeruimd, dus misschien heb ik wat ersntigs gemist ofzo.
Dan is er geen rel geweest. Magertjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij is er helemaal niets opgeruimd.
Zet twee haantjes bij elkaar, gooi er een knuppel naar, voilaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Weet wel dat kasta soms heerlijk kan rellen. Van TC wist ik het niet
Een kippetje toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Zet twee haantjes bij elkaar, gooi er een knuppel naar, voila
Die was ook niet aan het rellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een kopietje gedraaid van het topic voor Christine maar die ligt thuis. Als je het echt graag wil weten zal ik straks wel even controleren of er iets is weggehaald.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is er geen rel geweest. Magertjes
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef Moonah het volgende:
Misschien moet MrT eens aan zijn belofte herinnerd worden...![]()
Als je dat van TC rellen noemt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
het is een verkapte reincarnatie van dating.fok.nlquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef Pheno het volgende:
Maar ik geloof dat heel vrijgezel fok al op paix (or whatever) zit, het zal wel iets heel speciaals zijn
Ik lig helemaal niet thuisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb een kopietje gedraaid van het topic voor Christine maar die ligt thuis.
Dat gezuig van jou en Christine naar mij toe zal vast ook hebben bijgedragen in het sluiten van dat topic!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb een kopietje gedraaid van het topic voor Christine maar die ligt thuis. Als je het echt graag wil weten zal ik straks wel even controleren of er iets is weggehaald.
Als je me toch een schuldgevoel probeert aan te praten, doe dat niet met dingen uit een topic eerderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gezuig van jou en Christine naar mij toe zal vast ook hebben bijgedragen in het sluiten van dat topic!![]()
Je hebt nog gelijk ook...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je me toch een schuldgevoel probeert aan te praten, doe dat niet met dingen uit een topic eerder.
dat zuigen zal ik niet letterlijk nemen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gezuig van jou en Christine naar mij toe zal vast ook hebben bijgedragen in het sluiten van dat topic!![]()
pervert!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat zuigen zal ik niet letterlijk nemen..![]()
![]()
U riep?quote:
Lieve nixxx,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
Als er al één man is door wie ik gezuigd/gezogen zou willen worden dan is Liptho het wel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
Ik voeder mezelf nu alquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:07 schreef Pheno het volgende:
Bijna pauze. Pinguinvoedertijd enzo
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef Christine het volgende:
Lieve nixxx,
Dat was een hele grappige, suggestieve opmerkig![]()
![]()
Ik moest erom lachenKusjes Christine
Oh, nu weet ik weer wat ik vannacht heb gedroomd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er al één man is door wie ik gezuigd/gezogen zou willen worden dan is Liptho het wel!
Die stoppels/baard!![]()
Check je fotoboek en leg tissues klaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef nixxx het volgende:
[..]zoveel liefde.. zo vroeg op de ochtend... ik moet er bijna van huilen
tissues voor mijn ogenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Check je fotoboek en leg tissues klaar.
Jij ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, nu weet ik weer wat ik vannacht heb gedroomd.
Je wordt bedankt, AirwiN.
Jij hebt gedroomd over jezelf, Litpho en mij?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, nu weet ik weer wat ik vannacht heb gedroomd.
Je wordt bedankt, AirwiN.
Nee, ik droomde dat ik een lul had en iedereen thuis kon het zien omdat ik geen broek bij de hand hadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt gedroomd over jezelf, Litpho en mij?
You kinky girl!![]()
ik had wat anders verwachtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Zakdoekjes tegen het huilen
ivm alle liefde enzo
naaktfoto's?quote:
Dan ben ik weer helemaal gerustgesteldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Het ging niet over jou maar over zuigen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik droomde dat ik een lul had en iedereen thuis kon het zien omdat ik geen broek bij de hand had
Wat was ik blij dat ik als vrouw wakker werd zeg
I like the way you thinkquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik droomde dat ik een lul had en iedereen thuis kon het zien omdat ik geen broek bij de hand had
als je doorzichtig bent hoeft het ook weer niet.. eenbeetjs slank alla, maat ethiopisch...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, zo doorzichtig ben ik toch niet?![]()
Als je die voorlopig nou eens in maanden gaat bijhoudenquote:
Het soort dromen waarin je verplicht halfnaakt rond moet lopen, is altijd een uitstekende gelegenheid voor de hele familie om ongegeneerd in je huis rond te banjeren.quote:
nee.. volgende week zondagquote:
Slank ben ik ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je doorzichtig bent hoeft het ook weer niet.. eenbeetjs slank alla, maat ethiopisch...
Hier komen toch niet stiekem je diepere verlangens naar boven hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je die voorlopig nou eens in maanden gaat bijhouden
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier komen toch niet stiekem je diepere verlangens naar boven he![]()
Donequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je die voorlopig nou eens in maanden gaat bijhouden
Ja, maar wat als hij nou de tel kwijtraakt? Dan weet hij niet meer vanaf welke dag het leven echt geen zin meer heeft?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]goed idee.. en het hoeft ook niet elke dag gemeld te worden..
Soms zou ik best voor een paar dagen vrouw willen zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef Christine het volgende:
[..]Het diepe verlangen om als vrouw wakker te worden zeker?
Komt wel goed. Maar 13 maanden klinkt als minder dan 408 dagenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar wat als hij nou de tel kwijtraakt? Dan weet hij niet meer vanaf welke dag het leven echt geen zin meer heeft?
en wat als hij 400 dagen geleden de tel al is kwijtgeraakt?.
en dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Soms zou ik best voor een paar dagen vrouw willen zijn![]()
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan?
je de hele tijd suf laten palen? nee.. das fijn..
Nou, da's eigenlijk best fijn hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan?
Het stille verlangen om toch eigenlijk man te zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef Christine het volgende:
[..]Het diepe verlangen om als vrouw wakker te worden zeker?
zie jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, da's eigenlijk best fijn hoor.
Op z'n tijd
HAHAquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het stille verlangen om toch eigenlijk man te zijn?
Dat je therapeut het ook wel inzietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef Christine het volgende:
[..]
HAHA![]()
![]()
Die droom van hooguit vijf minuten was al dusdanig traumatisch dat ik weer een paar sessies bij mijn therapeut nodig heb om er overheen te komen. Wat denk je zelf?
maar, je moet om er uberhaupt toch iets aan te hebben toch de herinnering vast kunnen houden of niet? En dan herinner je je dat je heerlijk met een vent hebt geneukt... newsflash, dat kan je nu ook alquote:
Nietus, 2 weken geledenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar, je moet om er uberhaupt toch iets aan te hebben toch de herinnering vast kunnen houden of niet? En dan herinner je je dat je heerlijk met een vent hebt geneukt... newsflash, dat kan je nu ook al
Bezorg je ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nietus, 2 weken geleden. De steenbokjes zijn goed vertegenwoordigd hier!
Mijn uit-kerstpakket-afkomstige-snackgrill werkt goed, nog iemand een tosti??
![]()
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef Christine het volgende:
Normaal zie ik ze nooooooit, maar in zo'n droom is ineens iedereen aanwezig. Je zou bijna wat gaan vermoeden, stelletje ramptoeristen![]()
Voor geld doe ik alles.Nou ja, veel.quote:
Ik doe hetzelfdequote:
1 euro als je hier bezorgt, 50 cent extra als het binnen 10 minuten is danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voor geld doe ik alles.Nou ja, veel.![]()
Naaktdromen... Dat zijn de allerergste!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Het soort dromen waarin je verplicht halfnaakt rond moet lopen, is altijd een uitstekende gelegenheid voor de hele familie om ongegeneerd in je huis rond te banjeren.
Normaal zie ik ze nooooooit, maar in zo'n droom is ineens iedereen aanwezig. Je zou bijna wat gaan vermoeden, stelletje ramptoeristen![]()
adem in.... adem uit....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef MissMSX het volgende:
De vieze, vuile, smerige parkeerhonden!!!!
Weer 50 euro lichter gemaakt net
hoe, wie, wat waar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef MissMSX het volgende:
De vieze, vuile, smerige parkeerhonden!!!!
Weer 50 euro lichter gemaakt net
Helaas, ik vrees dat ik mijn aanbod terug trek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 euro als je hier bezorgt, 50 cent extra als het binnen 10 minuten is dan
hier dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Helaas, ik vrees dat ik mijn aanbod terug trek.![]()
Oneerlijke concurrentiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier dan?
je hebt ov, dus gratis reizen
krijg je van mij een knuf
Hier om de hoek is 't een blauwe zone. Dus elke 2,5 uur parkeerschijf draaien. Maar de wet zegt dat je dan wel eerst aan het verkeer hebt moeten deelnemen en dat deed ik niet dus kreeg ik een boete...quote:
Het aanbod is zondermeer een stuk aanlokkelijker,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
krijg je van mij een knuf
Heel fijn weer dat soort dingenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier om de hoek is 't een blauwe zone. Dus elke 2,5 uur parkeerschijf draaien. Maar de wet zegt dat je dan wel eerst aan het verkeer hebt moeten deelnemen en dat deed ik niet dus kreeg ik een boete...
Zekers.quote:
Dat soort dromen heb ik nooit... Ik zie altijd alleen maar anderen naakt lopen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef Christine het volgende:
Het soort dromen waarin je verplicht halfnaakt rond moet lopen, is altijd een uitstekende gelegenheid voor de hele familie om ongegeneerd in je huis rond te banjeren.
Dat hoeft geen probleem te zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik nooit... Ik zie altijd alleen maar anderen naakt lopen!
Wat een onzin, en daarvoor een boete krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier om de hoek is 't een blauwe zone. Dus elke 2,5 uur parkeerschijf draaien. Maar de wet zegt dat je dan wel eerst aan het verkeer hebt moeten deelnemen en dat deed ik niet dus kreeg ik een boete...
I can't turn off the naked people.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik nooit... Ik zie altijd alleen maar anderen naakt lopen!
Dat is 't ook niet.quote:
Bij sommige personen is de keuze naakt zien of blind worden best moeilijk te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hoeft geen probleem te zijn
En soms is die keuze helemaal niet moeilijk. Dan maar blindquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bij sommige personen is de keuze naakt zien of blind worden best moeilijk te maken.
Nope, je moet echt een rondje rijden. Ik heb die man meteen maar uitgehoord wat de eisen/regels zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel fijn weer dat soort dingen
Instappen, meter vooruit en weer parkeren dan maar?
Ik ben geen bewoner. Werk er om de hoek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat een onzin, en daarvoor een boete krijgen
Is er geen parkeerkaart ofzo te verkrijgen voor bewoners?
ergens is het ook wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope, je moet echt een rondje rijden. Ik heb die man meteen maar uitgehoord wat de eisen/regels zijn.
Ik zal het eens navragen voor je of dat ook wel echt zo isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope, je moet echt een rondje rijden. Ik heb die man meteen maar uitgehoord wat de eisen/regels zijn.
Dat ben ik toch al voor meer dan 50%, dus...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
En soms is die keuze helemaal niet moeilijk. Dan maar blind
Kortingsbonnen van de BK of KFC zijn altijd welkom.quote:
Misschien zijn de regels in België anders en dat het daar geen probleem is? Aan de andere kant, hier moeten ze natuurlijk weer hun jaarlijkse quotum halen (achterlijk beleid).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef petitlapin het volgende:
my god, ik verzet ook veel mijn parkeerschijf als ik langer ergens blijf staan
ik dacht dat dat mocht
via fok! leer je nog eens iets bij
Amsterdam noordquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef Ynske het volgende:
@Miss in welke gemeente is dit parkeerprobleem?
aangezien je in bijna iedere gemeente als werknemer van een bedrijf bij de blauwe zone een parkeerontheffing kunt aanvragen.
zie hier bv voor amsterdam noord
Kijk jongens wat een hoog gebouwquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Kortingsbonnen van de BK of KFC zijn altijd welkom.
toevallig dat die langs kwamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Amsterdam noord![]()
Dan noem je ook even een ghetto op![]()
pappaaaaaa macdonalds!!!!!quote:
QFTquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef MSXUser het volgende:
jaarlijkse quotum halen (achterlijk beleid).
dit geld in belgie ook gewoonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien zijn de regels in België anders en dat het daar geen probleem is? Aan de andere kant, hier moeten ze natuurlijk weer hun jaarlijkse quotum halen (achterlijk beleid).
bronnetjequote:Hoe wordt opgetreden tegen mensen die misbruik maken van parkeerschijven (bijv. die auto niet verplaatsen, maar enkel schijf verzetten). Hoe gebeurt de controle daarop ?
De controle op de blauwe zone gebeurt door de beëdigde hulpagenten van de Lokale Politie Brugge. Wanneer zij tijdens een controle opmerken dat de blauwe zonereglementering niet correct wordt toegepast, dan wordt gebruik gemaakt van de belasting bepaald in de taksverordening van de stad. Wat de blauwe zone betreft houdt dit in dat er een belasting geheven wordt van 30 euro per dag, ondeelbaar en niet overdraagbaar naar de volgende werkdag, van zodra de toegelaten parkeerduur is overschreden of wanneer de bestuurder de richtlijnen inzake het gebruik van de parkeerschijf niet heeft nageleefd.
ik ben dan ook nooit een ideale weggebruiker geweestquote:
ben je zo'n belg, eentje die t rijbewijs bij een pakje boter heeft gekregenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben dan ook nooit een ideale weggebruiker geweest
mijn vriend wil zelfs niet dat ik met de auto rij als de kleine er zal inzitten, maar zoo slecht ben ik dan ook weer niet
nee, ik heb eerlijk mijn theoretisch en praktisch examen afgelegdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
ben je zo'n belg, eentje die t rijbewijs bij een pakje boter heeft gekregen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef nixxx het volgende:
"hoezo je gymspullen vergeten, wat heb je aan dan? "
pssst, het is een avatar van abfabquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef nixxx het volgende:er signde net iemand in met een plaatje precies zoals mokster heeft.. ik zo wtf
dank je, kon even niet op de naam komenquote:
quote:
Dat zou toch haast wel, een parkeerterrein voor de medewerkers ofzo...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ergens is het ook wel zo eerlijk
je moet anderen ook de kans geven om te kunnen parkeren
is er daar nergens een ander parkeer terrein?
aangezien blauwe zone, voor kort parkeren is
en anders zo'n parkeerontheffing aanvragenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou toch haast wel, een parkeerterrein voor de medewerkers ofzo...
Gymspullen? Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef nixxx het volgende:
"hoezo je gymspullen vergeten, wat heb je aan dan? "
pardon?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
NEUKZOOI
leuke cursisten vandaag ja ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
NEUKZOOI
Yup.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
en anders zo'n parkeerontheffing aanvragen
waar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
NEUKZOOI
en als je daarmee bezig bent nu, dan moet je stoppen met fok!kenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
pardon?
neuken doe je maar met _Arual_
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
pardon?
neuken doe je maar met _Arual_
Met de laptop erbij zou het kunnenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
en als je daarmee bezig bent nu, dan moet je stoppen met fok!ken
Niet alleen vandaagquote:
al gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |