Ik lachte niet om jou, maar om Vanderniet.quote:
korte samenvatting: ik heb geen idee, collega is collega niet meer, Verder laat niets meer horen.. en die dat was binnen twee uur al afgelopenquote:
Waarmee? Koffie halen?quote:
het apparaat bedienen... dat is nog wel eens lastig voor a-technische vrouwenquote:
het snot it Ynske te baggeren. Ook onder de randjesquote:
Ja, op de knop drukken.. En ohja, beker eronder zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
het apparaat bedienen... dat is nog wel eens lastig voor a-technische vrouwen
Koffiezetten heb ik ook nooit geleerd, daarom drink ik thuis altijd oploskoffie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
het apparaat bedienen... dat is nog wel eens lastig voor a-technische vrouwen
t vasthouden van zijn kopjequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Koffiezetten heb ik ook nooit geleerd, daarom drink ik thuis altijd oploskoffie.![]()
Het wordt alleen maar beter (en bloederiger)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hoi marc![]()
eerste deel was niet slecht, vanavond misschien weer kijken!
Wat is BoB?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar beter (en bloederiger)
Thunder heeft me al verteld dat ze in deel 2 worden doodgeschoten en de rest van de delen gaat over de begrafenissen, dus ik hoef niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar beter (en bloederiger)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Koffiezetten heb ik ook nooit geleerd, daarom drink ik thuis altijd oploskoffie.![]()
Band of Brothersquote:
Hey mokster!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:16 schreef Mokster het volgende:
Hello ladies, gentlemen en Vikingsmeisjes!!![]()
ha milf zonder kindquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:16 schreef Mokster het volgende:
Hello ladies, gentlemen en Vikingsmeisjes!!![]()
Ik ben inderdaad niet de enige. Eigenlijk zijn er maar weinig mensen die goed koffie kunnen zetten, maar ik ben één van de weinigen die het toegeeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef nixxx het volgende:
[..]zo eentje kwam ik gister ook tegen! ehm.. eergister.. wat gaat de tijd snel...
Dat is al oud? Welke zender herhaalt het nou weer?quote:
Heb laatste de video gekocht voor een paar centen, toen ze op tv waren had ik geen tijd...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is al oud? Welke zender herhaalt het nou weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |