De inflatie is wel heel hoog dan de laatste tijd. Kan ik straks zeker 130.000 euro voor een biertje gaan betalen ofzoquote:
Even een rustig uurtje tussendoor...quote:
Wat hij zegt, er is wel wat opgeruimd, dus misschien heb ik wat ersntigs gemist ofzo. Maar ik heb er eenquote:
Weet wel dat kasta soms heerlijk kan rellen. Van TC wist ik het nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij zegt, er is wel wat opgeruimd, dus misschien heb ik wat ersntigs gemist ofzo. Maar ik heb er eengevoel bij. Van dé twee bekvechters van fok had ik meer verwacht
![]()
Volgens mij is er helemaal niets opgeruimdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij zegt, er is wel wat opgeruimd, dus misschien heb ik wat ersntigs gemist ofzo.
Dan is er geen rel geweest. Magertjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij is er helemaal niets opgeruimd.
Zet twee haantjes bij elkaar, gooi er een knuppel naar, voilaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Weet wel dat kasta soms heerlijk kan rellen. Van TC wist ik het niet
Een kippetje toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Zet twee haantjes bij elkaar, gooi er een knuppel naar, voila
Die was ook niet aan het rellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een kopietje gedraaid van het topic voor Christine maar die ligt thuis. Als je het echt graag wil weten zal ik straks wel even controleren of er iets is weggehaald.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is er geen rel geweest. Magertjes
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef Moonah het volgende:
Misschien moet MrT eens aan zijn belofte herinnerd worden...![]()
Als je dat van TC rellen noemt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
het is een verkapte reincarnatie van dating.fok.nlquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef Pheno het volgende:
Maar ik geloof dat heel vrijgezel fok al op paix (or whatever) zit, het zal wel iets heel speciaals zijn
Ik lig helemaal niet thuisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb een kopietje gedraaid van het topic voor Christine maar die ligt thuis.
Dat gezuig van jou en Christine naar mij toe zal vast ook hebben bijgedragen in het sluiten van dat topic!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb een kopietje gedraaid van het topic voor Christine maar die ligt thuis. Als je het echt graag wil weten zal ik straks wel even controleren of er iets is weggehaald.
Als je me toch een schuldgevoel probeert aan te praten, doe dat niet met dingen uit een topic eerderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gezuig van jou en Christine naar mij toe zal vast ook hebben bijgedragen in het sluiten van dat topic!![]()
Je hebt nog gelijk ook...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je me toch een schuldgevoel probeert aan te praten, doe dat niet met dingen uit een topic eerder.
dat zuigen zal ik niet letterlijk nemen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gezuig van jou en Christine naar mij toe zal vast ook hebben bijgedragen in het sluiten van dat topic!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |