ik dacht dat je gisteren een mededeling had gedaan om niet meer in dit topic te posten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee bij mij niet nee. Maar bij iedereen die maar enigszins twijfelde is dat dus niet zo. Die denken nu weer de bevestiging te hebben dat het toch allemaal maar flauwekul is.
Dank je! Mag ik alle kijkbuisvriendjes ook aanraden dit topic te kijken: Het geheel Robbert van den Broekequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef Sh0g het volgende:
[..]
jah ik zag het, ik heb de links aangepast en ze worden nu gehost door tinypic![]()
oooohhhh ja, dat ziet er inderdaad wel erg aannemelijk uit!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef Sh0g het volgende:
Hey Sten, zijn die lui van Skepsis niet geinteresseerd in de photoshops die ik toen heb gemaakt naar aanleiding van die foto van Hugo de Groot in deel 2? Ik neem aan dat ze daar ook wel een verklaring voor hebben / willen vinden?
Ik post ze nog wel een keer:
De originele screencapture (door ene user genaamd Mender van http://www.psibron.nl)
dat denk ik dus ook! Als je toch aan readings mag doen, dan denk ik dat deze jongen smacht naar erkenning en liefde. Aangezien hij niet aan zijn vaders verwachtingen kon voldoen verloor hij zichzelf in een waanwereld. In de zin dat hij andere in zijn waanwerled liet geloven [liever dat dan psychiatrisch patient]. En met behulp van een vergrootglas en de zon om medicijnen, foto's en appels de markeren, kreeg hij die aandacht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien tevergeefs, maar ik stel mijn hoop nog steeds in Robbert. Dat hij over de brug komt en voortaan Nederland écht gaat helpen. Ik denk dat hij de waarheid sprak toen hij zei dat iedereen liever voor elkaar moest worden.
is dat niet ook het veiligst en het leukst?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Open & kritisch. Dat kan, dat mag, dat is zelfs gewenst.
Ik hoorde het, maar dat ging volgens mij over een nieuw programma van sbs 6, in ieder geval niet over robbert.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:24 schreef Sh0g het volgende:
ik hoor op RTL 4 net een kerel zeggen dat er een programma komt over een kerel die praat met geesten? ik luisterde maar half, iemand een idee over welk programma het ging?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien tevergeefs, maar ik stel mijn hoop nog steeds in Robbert. Dat hij over de brug komt en voortaan Nederland écht gaat helpen. Ik denk dat hij de waarheid sprak toen hij zei dat iedereen liever voor elkaar moest worden.
Een spook? Sperma? Op deze foto zit het ook al:quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:35 schreef The_Kid het volgende:
Hadden jullie dit al gezien op de foto van RvdB op http://www.robbertvandenbroeke.com/page6/page6.html ?
Wat is google's naam dat witte op z'n linker schouder??
ik denk dat het bijna wel zeker is dat het ongeveer zo gedaan is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef Sh0g het volgende:
misschien kunnen zij daar wat beter photoshoppen, want ik had dit toen ff snel snel gedaan.![]()
het idee is wel duidelijk: de foto is vantevoren gemanipuleerd met behulp van een schilderij afbeelding van Hugo en zo op de camera gezet (als die camera dat tenminste kan).
aaaaaa nieuw materiaal in aantochtquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef Chris145 het volgende:
[..]
Ik hoorde het, maar dat ging volgens mij over een nieuw programma van sbs 6, in ieder geval niet over robbert.![]()
Met al dat geld dat ie momenteel op zijn Hoer Irene Moors verdient moet hij toch wel een fatsoenlijk was middel kunnen kopen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Maak het of kraak het...
Ik kraak het.
Op zijn schouder zit een sperma-vlek, Irene Moors heeft haar werk niet goed genoeg gedaan. Hoewel Robbert zal zeggen dat het een Orb is.
Irene dacht zeker van, Ik ga niet alles slikken.
eee is robbert niet de hoer van Irene?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Met al dat geld dat ie momenteel op zijn Hoer Irene Moors verdient moet hij toch wel een fatsoenlijk was middel kunnen kopen?
Oh wacht ik heb het! Boerke Robbert van den Broeke is tevens duivenmelker!!!!
Kom je nu mee, met zo'n boek...was leuk kado idee geweest voor de feestdagen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:38 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Een spook? Sperma? Op deze foto zit het ook al:
[afbeelding]
Oh en deze ook al, terwijl die toch anders zit:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)8_broeke_skepsis.xml
DUS TOCH SPOKEN!!!! OH MIJN GOOGLE!!!!
is een kroontje...één of ander merk ofzo...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:35 schreef The_Kid het volgende:
Hadden jullie dit al gezien op de foto van RvdB op http://www.robbertvandenbroeke.com/page6/page6.html ?
Wat in google's naam is dat witte op z'n linker schouder??
Shit, net gemist weer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:55 schreef Tulio het volgende:
toch nog jullie zin SBS net Robbert van den Broeke
Tulio
In shownieuws, ook de makers van "wonderen bestaan" zijn niet onder de indruk van Robbert omdat hij iets uitblies tijdens het maken van een foto. Ook Skepsis kwam weer in het nieuws omdat ze het bedrog hebben genoemd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:55 schreef Tulio het volgende:
toch nog jullie zin SBS net Robbert van den Broeke
Tulio
net geweest, alleen laatste zin gehoord."Nu gaat er toch wel een lampje branden" hoorde ik.quote:
geen fok?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:57 schreef Stenny het volgende:
Het was op Shownieuws. Korter dan kort, maar toch. Dat Skepsis hem ontmaskerd heeft (alweer) aan de hand van de nonnenfoto.
In de vader heb ik een zeer hard hoofd, ik kan het niet helpen, mijn mensenkennis zegt dat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:31 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Misschien gelooft zijn vader hem nog steeds niet, maar geld bedekt in zijn wereld een hoop.
en waarschijnlijk heeft hij liever een zoon die onecht is maar erkenning en geld opleverd, dan een zoon met psychische problemen.
![]()
die van mij ook, maar dat is geen bovennatuurlijke gave...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
In de vader heb ik een zeer hard hoofd, ik kan het niet helpen, mijn mensenkennis zegt dat.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Leugenaar...vieze vuile leugenaar !!!!
Wat is de straf op liegen tegen 100,000 mensen? Of zelfs meer.
Zullen we over een straf gaan nadenken? Of geven we hem geen straf en laten we hem vrij rondlopen op losse voeten?
Ik zeg.... " Tong afsnijden".
Gij zult niet liegen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wordt hij vanzelf wel gestraft voor zijn zondes
Top standpunt! Openheid, wees liever voorbereid, dan alles af te wijzen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:31 schreef Sh0g het volgende:
[..]
is dat niet ook het veiligst en het leukst?![]()
als na je dood blijkt dat je nog steeds bestaat, dan is de schok ook niet zo groot en sta je niet voor verrassingen. als er na de dood niks is, dan kun je ook nooit zeggen: zie je wel, er is hier niks. je kunt dan niet eens teleurgesteld worden.
en het is gewoon leuk om je er in te verdiepen, als soort van hobby, lezen en leren over onverklaarbare zaken. erachter komen wat wel en niet waar kan zijn en tegelijkertijd voorkomen dat boefjes misbruik maken van TE goedgelovige mensen.![]()
Nou nou nou, Dromenvangerquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Robbert heeft ook het gezicht van een leugenaar.
Hoewel ik niet graag afga op iemands uiterlijk, zie ik wanneer iemand een innerlijke strijdt voert. Dat voel ik aan dus. Hij heeft een masker op. Het masker van een leugenachtige "entertainer".
Correct me if I am wrong. Maar hij is een leugenaar in hart en nieren.
Een vieze vuile leugenaar.
Ze moeten hem ophangenHeksenjacht ontketenen. Nee ophangen niet, uit zijn functie halen wel.
Er zitten 3 uitknip poppetjes bij met leuke figuurtjes als een Alien, Suske & Wiske en Samson van Samson & Gert!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:50 schreef The_Kid het volgende:
[..]
Kom je nu mee, met zo'n boek...was leuk kado idee geweest voor de feestdagen...
Zitten de poppetjes er al bij of moet ik die zelf maken?
gij zult niet oordelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Leugenaar...vieze vuile leugenaar !!!!
Wat is de straf op liegen tegen 100,000 mensen? Of zelfs meer.
Zullen we over een straf gaan nadenken? Of geven we hem geen straf en laten we hem vrij rondlopen op losse voeten?
Ik zeg.... " Tong afsnijden".
Gij zult niet liegen
Misschien wordt hij vanzelf wel gestraft voor zijn zondes
Was eigenlijk voor de gein bedoeld die post, maar goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:05 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
gij zult niet oordelen
als we dan toch met bijbelteksten gaan gooien![]()
Het punt van nep-mediums vind ik dat ze mensen valse hoop geven. Complete klootzakkerij van van den Broeke en mensen als Char.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor de gein bedoeld die post, maar goed.
Ik ben voorstander van duidelijkheid, ook op tv. Misschien wel juist op tv, omdat je groot publiek trekt.
Ik heb het niet zo op mensen die half werk verrichten op welk opzicht dan ook. Dus ook als mensen tv maken en een beeld vormen bij anderen zouden die mensen juist hun werk goed moeten doen.
nou ik denk dat je dat zwak uitdrukt. Als Irene en crew er echt vanaf wisten [waar ik wel van overtuigt ben] dan is dat absoluut "Not Done!".quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor de gein bedoeld die post, maar goed.
Ik ben voorstander van duidelijkheid, ook op tv. Misschien wel juist op tv, omdat je groot publiek trekt.
Ik heb het niet zo op mensen die half werk verrichten op welk opzicht dan ook. Dus ook als mensen tv maken en een beeld vormen bij anderen zouden die mensen juist hun werk goed moeten doen.
vandaar dat ik persoonlijk nooit naar paranormale beurzen ga. Ik zal daar nooit een voet over de drempel zetten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Het punt van nep-mediums vind ik dat ze mensen valse hoop geven. Complete klootzakkerij van van den Broeke en mensen als Char.
Als ik hier in Truth een serieuze tip mag geven: Voor ECHTE mediums is het een vloek, ze zijn het liever kwijt dan rijk, praten er niet graag over en zullen er nooit maar dan ook nooit geld voor vragen.
Tref je zo iemand (vrijwel altijd per toeval) luister dan naar wat zo iemand te zeggen heeft. Tref je iemand die eist dat je je knip trekt pak dan je biezen en zeg zo iemand vaarwel.
Hij wordt dus misbruikt....zoals vele tv-sterren misbruikt worden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:11 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nou ik denk dat je dat zwak uitdrukt. Als Irene en crew er echt vanaf wisten [waar ik wel van overtuigt ben] dan is dat absoluut "Not Done!".
Denk ook dat de schuld eerder daar te zoeken is, en die vader......
tuurlijk heeft robbert ook zelf verantwoordelijkheid. Maar denk dat hij totaal de grip op zijn leugens kwijt geraakt is.
denk als hij schoonschip maakt. dat hij daardoor ook zijn indentiteit kwijt raakt.
En ik betwijfel of hij dan nog alles op een rijtje kan houden.
Trieste en linke zaak. Hij heeft hulp nodig
Ja denk het wel, alleen is het met Robbert extra sneu omdat hij zo labiel en onzeker is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hij wordt dus misbruikt....zoals vele tv-sterren misbruikt worden?
Net zoals in de muziek mensen misbruikt worden.
Net zoals je overal misbruikt kan worden als je niet oppast?
Tja.....en wie grijpt er dan in?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja denk het wel, alleen is het met Robbert extra sneu omdat hij zo labiel en onzeker is.
Het voelt als een soort kaartenhuis dat zo in elkaar kan donderen.
Ja het leven is hard heel hard, en zeker niet altijd rechtvaardig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tja.....en wie grijpt er dan in?
Niemand....
Uiteindelijk sta je er altijd alleen voor. Sta je zelf niet sterk op je voeten dan wordt er overal over je heen gewalst. Niet alleen in Robbert zijn geval maar overal als je het mij vraagt.
Je staat er altijd alleen voor en moet zelf goed aanvoelen wat goed voor jezelf is.
Doe je dat niet, dan ben je vanzelf het zakje.
Is niet de bedoeling neequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:20 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja het leven is hard heel hard, en zeker niet altijd rechtvaardig.
maar goed...ga me bijna depresief voelen hier![]()
Waar werd het de vorige keer uitgezonden? Van die genverbrander? Ik verwacht dat RTL 4 z'n eigen niet in de vingers wil snijden, en dus niks uit wil zenden.. (Correct me when I'm wrongquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:57 schreef Stenny het volgende:
Het was op Shownieuws. Korter dan kort, maar toch. Dat Skepsis hem ontmaskerd heeft (alweer) aan de hand van de nonnenfoto.
was dat maar altijd waar dromenvanger. was dat maar waar...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling nee
Maar goed, staan waar je voor staat en weten waar je voor staat kan nooit kwaad. Niemand heeft het recht om jou te gebruiken of te misbruiken.
Dan komt het vanzelf neer op zelf-respect ook. Niet willen dat mensen over je heen lopen en je gebruiken.
En dat heeft weer te maken met sterk in je schoenen staan. Altijd hetgeen doen waar je 100 procent achter staat.
Makkelijker gezegd dan gedaan, ben je ook maar 1 procent labiel, dan kunnen ze je al gebruiken. 100 procent stabiel zijn is dan aan de orde. Dan krijgt niemand je klein. Dan ben je vanzelf water-proof. Of misbruik-proof of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |