Dan kunnen ze beter gelijk "the making of" makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef KoudeVrouw het volgende:
Misschien komt er wel een uncut dvd uit.
Wegens: http://www.genverbrander.nl. De verkoop van dit domein. De Vogelbeschermning wil er helaas geen ruchtbaarheid aan geven op hun site enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
maar waarom bellen ze jou dan???
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de kritische blik van het kijkend publiek hebben onderschat. Het is relatief nieuw dat programma's op fora als deze letterlijk beeldje voor beeldje worden uitgeplozen.
ja sorry, dat had ik me al bedacht net nadat ik "invoeren" inkliktequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wegens: http://www.genverbrander.nl. De verkoop van dit domein. De Vogelbeschermning wil er helaas geen ruchtbaarheid aan geven op hun site enzo.
Ik denk dat de medewerkers een geheimhoudingsverklaring hebben ondertekend. Lijkt me logisch, gezien de aard van het programma.quote:Mischien treed er nog wel een medewerker naar buiten met belangrijke gegevens.
Ik ga zo voor de buis hangen, nieuws en RTL Boulevard enzo. Willen jullie het melden als het komt of aangekondigd wordt? Doe ik dat ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ja sorry, dat had ik me al bedacht net nadat ik "invoeren" inklikte![]()
Er is mij wel meer opgevallen aan die site van House of Televisionquote:Het is al eens eerder gezegd, de site www.houseoftelevision.nl van Irene Moors lijkt verdacht veel op www.robbertvandenbroeke.nl.
yep door moi, maar het is wel HET bewijs dat zijn reactie gespeeld was of in ieder geval in scène gezet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:10 schreef ee-04 het volgende:
Op skepsis staat dit ook nog vermeld (weet niet of het hier al is genoemd)
Ik heb de nieuwe revu maar ff aangeschaft. alleen in de Robbert van den Google week ¤ 1,50, dus grijp allemaal je kansquote:Het is ongeloofwaardig dat Robbert pas enthousiast wordt als hij de foto van de eerste non bekijkt, want om die te vinden moet hij een paar beelden terugbladeren, waarop ook nonnen staan!
Welnee. Die jongens doen dit werk dagelijks en als het materiaal af is vangen ze hun geld. Ze zijn totaal niet kritisch, doen alleen hun werk. Het zal hun allemaal een worst zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef smalltownboy het volgende:
Ik begrijp het niet. Je zou toch verwachten dat de techneuten van het programma minstens zo kritisch kijken naar de beelden voordat het wordt uitgezonden. Als het bewust doorgestoken kaart is dan zouden ze zoiets als die flits meteen moeten zien. Zijn ze dan zo amateuristisch daar. Daar blijf ik toch nog over twijfelen. Laten ze zich zo makkelijke ontmaskeren?
[..]
dan kijk je even om 18.35 de eerste 2 minuten en je weet het.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:25 schreef -jos- het volgende:
Komt het nou op RTL Boulevard of niet? Net in het promo filmpje werd het onderwerp niet genoemd
nou ik weet het nog steeds niet hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:27 schreef .Timp. het volgende:
[..]
dan kijk je even om 18.35 de eerste 2 minuten en je weet het.
Die pakken we ook massaal aanquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:39 schreef milagro het volgende:
gelukkig hebben we Char nog, vanavond om 20.30 RTL7
Ik w8 ook nog steeds...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat heeft RTL toch met dat pararnomale? Hebben ze een zwever aan de top zitten?
Ik had het ook nog ff over het paranormale ervaren zonder zweverig te zijnquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die pakken we ook massaal aan![]()
De waarheid komt wel aan het daglicht. Fraude en bedrog zal ooit verleden tijd zijn.
En daarna gaan we gewoon verder met de rest aan te pakken.
Fok! on the rescue!!!!!
Ja, pakken we Stenny ook meteen aan. Heeft zelfs een boek over haar hersenspinselen geschreven. Waarom hoor ik daar niemand over???? Waarom gaat zij wel vrijuit???
![]()
Die foto's zijn pissen, pleite, kan iemand ze opnieuw posten svp? alvast bedankt!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef Sh0g het volgende:
Hey Sten, zijn die lui van Skepsis niet geinteresseerd in de photoshops die ik toen heb gemaakt naar aanleiding van die foto van Hugo de Groot in deel 2? Ik neem aan dat ze daar ook wel een verklaring voor hebben / willen vinden?
Ik post ze nog wel een keer:
De originele screencapture (door ene user genaamd Mender van http://www.psibron.nl)
[afbeelding]
de geest van Hugo
[afbeelding]
het plaatje van Hugo gespiegeld en uitgerekt over de geest
[afbeelding]
de mooie overloop
[afbeelding]
de andere kant
[afbeelding]
misschien kunnen zij daar wat beter photoshoppen, want ik had dit toen ff snel snel gedaan.![]()
het idee is wel duidelijk: de foto is vantevoren gemanipuleerd met behulp van een schilderij afbeelding van Hugo en zo op de camera gezet (als die camera dat tenminste kan).
Hij is wel een hardnekkige vlo, eerder een kakkerlak. Ik bedoel, persoonlijk spelen in een discussie is een gevolg dat je niet met beide benen op de grond staat. Je hebt het al verloren en wilt nog stand houden in het hele gebeuren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:00 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ach, Dromenvanger. Meneer Schtoppel is de vlo in de pels van deze reeks. Hij meldt zich af en toe met wat loze kreten, wij lachen er smakelijk om en hij ergert zich eraan.
jah ik zag het, ik heb de links aangepast en ze worden nu gehost door tinypicquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Die foto's zijn pissen, pleite, kan iemand ze opnieuw posten svp? alvast bedankt!
Had je niet shownieuws kunnen bereiken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:40 schreef hakkersszz het volgende:
Ze hebben er niks over gezegt...
Misschien Editie NL wel om 22:30, want die heb ik opgebeld, en ze zouden het in de groep gooien...
Ik ken Sten persoonlijk en praat regelmatig met haar over dit onderwerp. Je slaat hier behoorlijk de bal mis. Maar goed, ik ga weer verder fladderen op zoek naar bloederige lijken want jij weet vast beter wat Stens motieven zijn. Heel handig, zo'n in-het-hoofd-kijk-machine. Waar kun je die kopen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee Stenny speelt het niet persoonlijk. Vanaf het begin af aan heeft ze hem geprobeerd aan het kruis te nagelen. Maar goed, ik laat jullie aasgieren lekker verder het bot afknabbelen.
De ballen
Man l#l toch niet zo, ook nu nog probeer ik Robbert persoonlijk te spreken, en hem zijn verhaal te laten doen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee Stenny speelt het niet persoonlijk. Vanaf het begin af aan heeft ze hem geprobeerd aan het kruis te nagelen. Maar goed, ik laat jullie aasgieren lekker verder het bot afknabbelen.
De ballen
ach je moet toegeven dat Robbert toch echt een fake is. Genverbrander en 3 flitsen voor 4 foto's?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
De ballen
Waarom zouden we een nep paragnost niet mogen afkraken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
De ballen
Jongen je kent me echt 0,0 % Geld boeit niet, behalve als je het aan een goed doel kunt geven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zij probeert immers geld te verdienen aan ervaringen die nog vele malen ongeloofwaardiger zijn dan die van Robbert, en nog een stuk schunniger ook.
Een eerlijke Robbert is een ontmaskerde Robbert.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Man l#l toch niet zo, ook nu nog probeer ik Robber persoonlijk te spreken, en hem zijn verhaal te laten doen.![]()
Door te twijfelen aan Robbert gaat je geloof in het paranormale toch niet wankelen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar voor mij blijft hij een medium die daarnaast op andere manieren aan informatie is gekomen. En ja, dat is oerdom. Als jullie denken dat ik hierdoor ook maar een fractie minder in het paranormale geloof heb je pech.
Misschien tevergeefs, maar ik stel mijn hoop nog steeds in Robbert. Dat hij over de brug komt en voortaan Nederland écht gaat helpen. Ik denk dat hij de waarheid sprak toen hij zei dat iedereen liever voor elkaar moest worden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een eerlijke Robbert is een ontmaskerde Robbert.
Maar dan krijg je wel de reden waarom hij meedoet eraan.
En dat is Robbert's schuld, hij heeft ervoor gezorgd dat twijfelaars nu wat meer conclusies gaan trekken over allerlei mediums.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee bij mij niet nee. Maar bij iedereen die maar enigszins twijfelde is dat dus niet zo. Die denken nu weer de bevestiging te hebben dat het toch allemaal maar flauwekul is.
Shownieuws lukte niet... :Squote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef .Timp. het volgende:
[..]
Had je niet shownieuws kunnen bereiken?
Hun asen volgens mij wel op dit soort verhalen.
Toen scep met het verhaal van genverbrander kwam zonder hun het die zelfde avond ook nog uit.
ik geloof ook geen fractie minder in het paranormale, maar ik zie wel in dat deze gast de boel belazert, de bewijzen liegen er niet om. hij brengt het hele paranormale in diskrediet met z'n fratsen. eigenlijk is het vooral z'n pa, maar Robbert is toch oud genoeg om nee te zeggen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als jullie denken dat ik hierdoor ook maar een fractie minder in het paranormale geloof heb je pech.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik geloof ook geen fractie minder in het paranormale, maar ik zie wel in dat deze gast de boel belazert, de feiten liegen er niet om. hij brengt het hele paranormale in diskrediet met z'n fratsen. eigenlijk is het vooral z'n pa, maar Robbert is toch oud genoeg om nee te zeggen?
ik ben wel veel sceptischer geworden richting orbfoto's en readings, maar ik zal nooit zeggen dat geesten niet bestaan, omdat het bewijs zo mager is.
Ow jee, dus eigenlijk moeten we een paar tv's tegelijk hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef hakkersszz het volgende:
[..]
Shownieuws lukte niet... :S
Dus ik heb Hart van Nederland maar gedaan..!
Dus met zn alle kijken!!!
Misschien verplaatsen ze het wel van HvN naar SN...
( Met Editie NL om 22:30, bedoelde ik natuurlijk 4 in het lanf om 22:30)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |