Goede keuzequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon &Michael Bublé - Home
Nee, Floortje!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat het nummer mij vorig jaar zo pakte in American Idol:
Marescha
Heart -Alone
Nee toch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef sbientje het volgende:
dat heeft ie in het theater al gezongen cee
nee joh zo hoog kan ellen nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Klinkt heel raar dit maar:
Ellen
Kus - Lekker ding
Daarom..ik ben erg benieuwd wat zo'n stoere zangeres er van zou makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh zo hoog kan ellen niet
ow bedoel je zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarom..ik ben erg benieuwd wat zo'n stoere zangeres er van zou maken
Moet je d'r auditie eens kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef Promiss het volgende:
Marescha: iets van Kelly Clarkson??? (hazel eyes o.i.d. ben wel benieuwd of zoiets dr ligt..)
B* witchedquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marescha:
B*witched - Blame it on the weatherman
Het is een heel mooi rustig ingetogen nummer..was benieuwd of ze dat ook kon!quote:
jah ok... ik ken het nummer... maar B*Witched is zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is een heel mooi rustig ingetogen nummer..was benieuwd of ze dat ook kon!
jah ik vind het wel een goed nummer voor haar.... lekkere uithalen... alleen het lied is zo afgezaagdquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef BVO het volgende:
Raffaëla iets van Whitney Houston, One moment in time ofzo.
Dat wel ja... When you believe met Mariah Carey zou ze ook mooi doen denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik vind het wel een goed nummer voor haar.... lekkere uithalen... alleen het lied is zo afgezaagd
Think van Aretha Franklin lijkt me ook wle wat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef BVO het volgende:
Fever! In de uitvoering van Beyonce dan.
edit: Raffaëla he.
nee dat is weer zo'n gehaast nummer johquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Think van Aretha Franklin lijkt me ook wle wat.
Maar wél met goede uithalen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat is weer zo'n gehaast nummer joh
dat dan weer welquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wél met goede uithalen.
't Is een lastig nummer, maar áls ze het goed doet maakt ze heel veel indruk.
dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen:
K's Choice - Not an Addict. Ligt goed in haar bereik denk ik.
LoL... wie doet de vocals dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Aphex Twins - Come to Daddy
Die is daar geknipt voor ja, maar dat ligt weer zo voor de hand.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die vind ik meer wat voor Angelique, eigenlijk.
Niet die remix toch?? De orignele versie zou best kunnen ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb even in de top 40 gekeken, aangezien er een kans is dat dat thema morgen aan de beurt is.
Raffaëla: Faith Evans - Mesmerized
Van t origineel val k half in slaapquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet die remix toch?? De orignele versie zou best kunnen ja...
Ik luister hem nu, ik vind hem ook niet zo briljant neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Van t origineel val k half in slaap![]()
nee..een uitdaging juistquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik luister hem nu, ik vind hem ook niet zo briljant nee.
Maar die remix gaat misschien weer te snel om écht een keer vol te zingen.
Inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 17:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marescha: Within Temptation - Ice Queen. Daar kan ze lekker veel uithalen in doen..
Ja hallo, dat was ook wel omdat Carrie het zong he. Echt een verpletterend optreden was dat, misschien wel het beste internationale Idols-optreden ooit. Ik luister het nog steeds regelmatig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat het nummer mij vorig jaar zo pakte in American Idol:
Heart -Alone
Het gaat er toch nu niet om of het Nederlands of Engels is? Het gaat er om wat je hem of haar wilt horen zingen. En bij Serge kan ik niets beters verzinnen dus laat ik het hier maar bijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
nou ja, het zal dus noit gebeuren dat een kandidaat nedelands zingt en de rest engels, krijg je gen eerlijke vergelijking. daarbij gun ik het Serge om nog wel een week te blijven
Ooooooooh, die is zoooooo moooooooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:01 schreef J-net het volgende:
Dad - K's choice
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ooooooooh, die is zoooooo moooooooi..
Ja want al ze die andere van K's choice doet wordt het te schreeuwerig denk ik en dit past echt goed bij dr: gevoelig en toch ook stoer nummerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan zou Ellen meteen kunnen proberen om goed ingetogen te zingen en zich kwetsbaar op te stellen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan zou Ellen meteen kunnen proberen om goed ingetogen te zingen en zich kwetsbaar op te stellen.
Nee echt, tot nu toe als ze de 'b' of 'p' uitspreekt lijkt het alsof de druk in haar mond opvoert tot ongekende hoogte en ze de microfoon volspuugt met speeksel.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:02 schreef chansadres het volgende:
Volgende week is het theme Disco. Wat moeten de Idolssterren zingen vinden jullie?
Leuk zou zijn als Serge Dancing Queen zingt van Abba![]()
Jammer dat Raff Disco Inferno heeft gebruikt in de Workshops want dat optreden krijgt ze niet verbeterd denk ik.
Bah, dan krijgt dat nummer dus voor altijd een nare Haäaárõn bijsmaak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Rnnz het volgende:
Aäron met Blame it on the boogie van the Jacksons.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef Svensational het volgende:
Het zou me niks verbazen als Harm "Dat ben jij" van Marco Borsato gaat zingen. Dat is een lekker makkelijke tekst voor 'm.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef WithMe het volgende:
Harm: Ben ik te min
quote:
Ik denk dat de meesten heel hard op hun plaat gaan volgende week. Ik verwacht dat alleen Floortje (en misschien Angelique) een goede prestatie zullen leveren.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wat dat betreft ben ik heel benieuwd naar volgende week, NL talig
We hebben toch alleen floortje tijdens de auditie NL liedje horen zingen
De rest nog niet
Ik vind het niet zo'n leuk thema, maar aan de andere kant is het wel leuk om te zien of ze dit ook kunnen
Veel te onbekende nummers, op de laatste na.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef buzzer het volgende:
Nederlandstalig volgende week:
Floortje: Terug naar de kust van Sjoukje Smit
Angelique: Leun op mij van Roth Jackott
Ellen: Durgerdam slaapt van Jeroen ZIjlstra
Harm: Nergens goed voor van de DIjk
Rafaella: Waarom nou jij van Marco Borsato
Ik denk niet dat ze nummers uit vorige Idols-edities mogen zingen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef Andiyan het volgende:
Raffaëla: Een Moment Zonder Jou, van Nasty.
Hm.. waarom niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nummers uit vorige Idols-edities mogen zingen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffaela:
I Bet You Look Good On The Dancefloor..
dat is juist de minste keue van de raf nummers. maar ja, die ligt vers in het geheugen, dus zal dat hem wel wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef BVO het volgende:
Met die BrEeZaH-jeugd wordt het vastDon't Cha
.
Baggernummer.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef BVO het volgende:
Met die BrEeZaH-jeugd wordt het vastDon't Cha
.
Nee joh, dan kan ze lekker swingen en knallen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:07 schreef Svensational het volgende:!
Maar die is iets te snel voor Raffa denk ik...
Dat deed ze wel heel goed ja. Ik ben iig om.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:02 schreef BVO het volgende:
Laat Raffa maar iets Nederlandstalig doen.
Gaat ze dan rocken als de Arctic Monkeys!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffaela:
I Bet You Look Good On The Dancefloor..
Bijna hetzelfde, heb alleen voor Raffaela toch Beyoncé gekozenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:30 schreef chansadres het volgende:
Mijn downloadprogramma maakt overuren maar ik heb al gestemd omdat mijn keuze al bijna vast stond bij 3 van de 4![]()
De vijf meest favoriete liedjes van Floortje:
Irene Cara - Flashdance (What A Feeling) --> Beetje leuk uptempo ala Fame! Dat deed ze toen zeer goed dus ik denk dat ze ook met dit nummer lekker kan vlammen. De rest ook van die trage tranentrekkers. Allemaal niet echt mijn ding, jammergenoeg
De vijf meest favoriete liedjes van Angelique:
India Arie - Video --> Dit is toch een typisch Angelique nummer! Kiezen en genieten wordt dit.
De vijf meest favoriete liedjes van Raffaëla:
Pussycat Dolls - Don´t Cha. --> Hopenlijk swingt ze dan weer als bij Disco Inferno en ik wil geen Beyonce horen
De vijf meest favoriete liedjes van Ellen:
John Lennon - Imagine --> Ik wil gewoon weten wat Ellen van dit nummer zou maken. Zeker bij die überhoge noten die Ellen niet kan zingen en Lennon met gemakt haalt.
Leuk dat je meeleest Rafquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Think van Aretha Franklin lijkt me ook wle wat.
Fame, Why tell me why, Vlieg met me mee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:16 schreef Andiyan het volgende:
Voor nu: Welke performance wil jij je Idol weer horen zingen in de finale?![]()
Zoveel kan toch niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Fame, Why tell me why, Vlieg met me mee.
Aha, okay.quote:
En dat deed ze.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wél met goede uithalen.
't Is een lastig nummer, maar áls ze het goed doet maakt ze heel veel indruk.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela:
Pussycat Dolls - Don'tcha
Als we dan toch bezig zijn he.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:21 schreef BVO het volgende:
Floortje: Irene Cara - What a feeling.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef Marble het volgende:
Na haar absolute victorie met Don'tcha hoop ik dat Raffaëla nog eens een van mijn all-time favo nummers gaat doen: het geniale Milkshake van Kelis. Ik zie haar al helemaal voor me met dat nummer.
My milkshake brings all the boys to the yard
And they're like, it's better than yours
Damn right, it's better than yours
I could teach ya, but I'd have to charge
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |