Think van Aretha Franklin lijkt me ook wle wat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef BVO het volgende:
Fever! In de uitvoering van Beyonce dan.
edit: Raffaëla he.
nee dat is weer zo'n gehaast nummer johquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Think van Aretha Franklin lijkt me ook wle wat.
Maar wél met goede uithalen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat is weer zo'n gehaast nummer joh
dat dan weer welquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wél met goede uithalen.
't Is een lastig nummer, maar áls ze het goed doet maakt ze heel veel indruk.
dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen:
K's Choice - Not an Addict. Ligt goed in haar bereik denk ik.
LoL... wie doet de vocals dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Aphex Twins - Come to Daddy
Die is daar geknipt voor ja, maar dat ligt weer zo voor de hand.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die vind ik meer wat voor Angelique, eigenlijk.
Niet die remix toch?? De orignele versie zou best kunnen ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb even in de top 40 gekeken, aangezien er een kans is dat dat thema morgen aan de beurt is.
Raffaëla: Faith Evans - Mesmerized
Van t origineel val k half in slaapquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet die remix toch?? De orignele versie zou best kunnen ja...
Ik luister hem nu, ik vind hem ook niet zo briljant neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Van t origineel val k half in slaap![]()
nee..een uitdaging juistquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik luister hem nu, ik vind hem ook niet zo briljant nee.
Maar die remix gaat misschien weer te snel om écht een keer vol te zingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |