Goede keuzequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon &Michael Bublé - Home
Nee, Floortje!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat het nummer mij vorig jaar zo pakte in American Idol:
Marescha
Heart -Alone
Nee toch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef sbientje het volgende:
dat heeft ie in het theater al gezongen cee
nee joh zo hoog kan ellen nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Klinkt heel raar dit maar:
Ellen
Kus - Lekker ding
Daarom..ik ben erg benieuwd wat zo'n stoere zangeres er van zou makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh zo hoog kan ellen niet
ow bedoel je zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarom..ik ben erg benieuwd wat zo'n stoere zangeres er van zou maken
Moet je d'r auditie eens kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef Promiss het volgende:
Marescha: iets van Kelly Clarkson??? (hazel eyes o.i.d. ben wel benieuwd of zoiets dr ligt..)
B* witchedquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marescha:
B*witched - Blame it on the weatherman
Het is een heel mooi rustig ingetogen nummer..was benieuwd of ze dat ook kon!quote:
jah ok... ik ken het nummer... maar B*Witched is zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is een heel mooi rustig ingetogen nummer..was benieuwd of ze dat ook kon!
jah ik vind het wel een goed nummer voor haar.... lekkere uithalen... alleen het lied is zo afgezaagdquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef BVO het volgende:
Raffaëla iets van Whitney Houston, One moment in time ofzo.
Dat wel ja... When you believe met Mariah Carey zou ze ook mooi doen denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik vind het wel een goed nummer voor haar.... lekkere uithalen... alleen het lied is zo afgezaagd
Think van Aretha Franklin lijkt me ook wle wat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef BVO het volgende:
Fever! In de uitvoering van Beyonce dan.
edit: Raffaëla he.
nee dat is weer zo'n gehaast nummer johquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Think van Aretha Franklin lijkt me ook wle wat.
Maar wél met goede uithalen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat is weer zo'n gehaast nummer joh
dat dan weer welquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wél met goede uithalen.
't Is een lastig nummer, maar áls ze het goed doet maakt ze heel veel indruk.
dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen:
K's Choice - Not an Addict. Ligt goed in haar bereik denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |