abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33739114
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:09 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Alsof ik dat heb
Wat raar, je kunt toch ook gewoon cash betalen bij je gemeente?
pi_33739220
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:15 schreef Nuna het volgende:

[..]

Wat raar, je kunt toch ook gewoon cash betalen bij je gemeente?
Ja, maar dan moet ik naar gemeentehuisdinges.
pi_33739287
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef Nuna het volgende:

[..]

Hahaha. Als je stoer bent láát je het voor je doen
Ach, ze had me al ingepland voordat ik er erg in had. Ging trouwens ook met mijn theorie. Ik had eerst een theoriedag, en de dinsdag erop theorie examen. Werd allemaal voor je ingepland. Erg handig
De jeugd van tegenwoordig laat ook alles voor zich doen Ik moet eens zien of mijn instructeur dat ook ff gaat regelen maar waarschijnlijk lekker toch niet. Maar ik ben stoer, dus doe het wel ff zelf
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_33739375
rijscholen kunnen je zelf via internet heel simpel inschrijven.. waarom zou je zelf moeite gaan doen

.. je kunt je praktijk examen toch sowieso niet zelf aanvragen??
pi_33739600
Ik zit morgen van 9 tot 11 op de weg
pi_33739631
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:28 schreef Knoekie het volgende:
Ik zit morgen van 9 tot 11 op de weg
Ik blijf binnen kerel
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33740260
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:22 schreef Robin__ het volgende:
rijscholen kunnen je zelf via internet heel simpel inschrijven.. waarom zou je zelf moeite gaan doen

Geen idee. Ik maak me er niet druk om in ieder geval
pi_33740274
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:29 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ik blijf binnen kerel
Dat is zo'n standaard grap he... alsjeblieft, maak die niet weer. Want dan kan ik ook wel beginnen met dan binden we matrassen om de bomen en dat soort shit
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_33745572
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:22 schreef Robin__ het volgende:

theorie-examen wel zelf aangevraagd, praktijkexamen moet idd je instructeur voor je doen, als dat niet zo was had ik het allang zelf aangevraagd
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:04:26 #110
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33745659
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

theorie-examen wel zelf aangevraagd, praktijkexamen moet idd je instructeur voor je doen, als dat niet zo was had ik het allang zelf aangevraagd
vraag dan gewoon dat ie het aanvraagt? toch niet zo moeilijk dunkt mij
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:04:26 #111
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33745660
ik heb zo'n stedentrip morgen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33745826
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef Devilnl het volgende:

[..]

vraag dan gewoon dat ie het aanvraagt? toch niet zo moeilijk dunkt mij
ja, maar hij wil het nog niet, terwijl ik zoiets heb van laat het me nou maar gewoon proberen na 40 lessen

Want met rijles gaat het meestal van de 1,5 uur ook de meeste tijd goed, alleen soms nog wat fouten, en daarom wil hij me dus nog geen examen laten doen, terwijl ik denk, als ik examen heb dan zijn we toch al een week of 6 verder... en een examen is geen 1,5 uur gelukkig
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:11:57 #113
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33745965
vaag :S.. je bent dus lekker zijn bankrekening aan het spekken?
pi_33746036
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef Devilnl het volgende:
vaag :S.. je bent dus lekker zijn bankrekening aan het spekken?
tja, als je het zo leest lijkt dat wel zo, me ouders beginnen ok al steeds te vragen wanneer ik nou mag afrijden, want zij betalen het en zij hebben ook geen zin om eeuwig door te moeten betalen natuurlijk
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:15:14 #115
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33746131
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, als je het zo leest lijkt dat wel zo, me ouders beginnen ok al steeds te vragen wanneer ik nou mag afrijden, want zij betalen het en zij hebben ook geen zin om eeuwig door te moeten betalen natuurlijk
begrijpelijk he
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33746241
Ik ga aanstaande donderdag mijn intake doen bij Bruinsma in Utrecht! Ben benieuwd hoe het gaat!
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:26:28 #117
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33746703
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

zou toch die instructeur eens ff melden dat je het gewoon 'n keer wilt proberen omdat je ouders geen millionair zijn (tenmiste ik neem aan van niet )
pi_33746715
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik ben gewoon naar het kantoor van mn rijschool gegaan en gezegd van ik wil een praktijkexamen inplannen. Lekker buiten mn instructeur om, hij hoort het volgende week wel van me. Waarom zou je in godsnaam op zijn "goedkeuring" wachten? Tis toch jouw geld?
pi_33747218
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, maar hij wil het nog niet, terwijl ik zoiets heb van laat het me nou maar gewoon proberen na 40 lessen

Want met rijles gaat het meestal van de 1,5 uur ook de meeste tijd goed, alleen soms nog wat fouten, en daarom wil hij me dus nog geen examen laten doen, terwijl ik denk, als ik examen heb dan zijn we toch al een week of 6 verder... en een examen is geen 1,5 uur gelukkig
Er zijn genoeg (kleinere) rijscholen die je niet laten afrijden om het geld.. Hoe langer zij kunnen rekken, hoe langer zij jouw lesgeld binnen krijgen... Ik had voor mn examen ook nog wel (kleine) dingetjes die verkeerd gingen maar bij het afrijden reed ik kennelijk goed genoeg! Vraag of je instructeur het gewoon wil aanvragen, het is jouw geld en wie weet lukt het gewoon, je zegt zelf dat je goed kunt rijden!
pi_33747341
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Er zijn ook rijscholen die per se een hoog slagingspercentage willen hebben.
Zo is er hier in het dorp eentje met 99%. Echter iedereen is daar 50 tot 70 lessen kwijt voordat ze één keer op examen zijn geweest.
Zo kan ik het ook.
pi_33747368
Overigens ga ik dinsdag voor de 4de keer op.
pi_33747413
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Repeat het volgende:

[..]

ik ben gewoon naar het kantoor van mn rijschool gegaan en gezegd van ik wil een praktijkexamen inplannen. Lekker buiten mn instructeur om, hij hoort het volgende week wel van me. Waarom zou je in godsnaam op zijn "goedkeuring" wachten? Tis toch jouw geld?
nouja, mijn rijschool is eenmansbedrijfje, dus moet het wel via me instructeur doen
pi_33748015
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Devilnl het volgende:

[..]

zou toch die instructeur eens ff melden dat je het gewoon 'n keer wilt proberen omdat je ouders geen millionair zijn (tenmiste ik neem aan van niet )
tja, heb het al paar keer gevraagd, maar hij wil het gewoon echt nog niet

En me ouders zijn idd nog geen miljonair, met oudejaars staatsloterij hadden ze 2 loten, en op allebei de loten helemaal niks
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:59:37 #124
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33748262
was dus ook sarcastisch bedoelt

majah. kheb geen idee hoe jij rijd, dus misschien heeft ie ook wel gelijk...
Mijn tante had er om en nabij de 100 les uren nodig. (majah toen was het 30gulden per uur ipv 40~ euro )

ik moet alles dus wel zelf ophoesten
pi_33748576
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef Devilnl het volgende:
was dus ook sarcastisch bedoelt

majah. kheb geen idee hoe jij rijd, dus misschien heeft ie ook wel gelijk...
Mijn tante had er om en nabij de 100 les uren nodig. (majah toen was het 30gulden per uur ipv 40~ euro )

ik moet alles dus wel zelf ophoesten
tja, ik hoop niet dat me ouders zo zeggen van, bekijk het maar, wij betalen niet meer, want zelf heb ik het geld er helemaal niet voor en als ik een paar maanden niet kan rijden dan schiet het natuurlijk helemaal niet op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')