Ik ga mn best doen okequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Beter al kom je dan naar Rijswijk de 24e om 2 uur. Meer fouten..volgens hem wisselde ik in de bocht van rijstrook (ehm, ik reed alweer recht?), maar verder was ik een onwijs goede bestuurder, alleen die paar foutjes waren volgens die vent al genoeg..
En m'n icoon heb ik al ehm, eeuwen ookSerieus al een jaar oid. Maar, alsnog, maakt niet uit, tis geen big deal
.
succes en laat nog effe weten hoe het af is gelopen!! het lukt vast welquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef Badabingea het volgende:
Ik moet morgen afrijden. Mijn TTT is binnen.
Ik hoop zo dat ik hem haal, niet normaal meer!
Ik heb ook een roze papiertje in me portonnee, er staat zelfs rijbewijs opquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef Metalman het volgende:
Beetje laat, maar ik ben vandaag gisteren (4 januari) geslaagdEerste examen. Voelt wel lekker, dat roze papiertje in je portemonnee
![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef Metalman het volgende:
Beetje laat, maar ik ben vandaag gisteren (4 januari) geslaagdEerste examen. Voelt wel lekker, dat roze papiertje in je portemonnee
![]()
Die heb ik ook..quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb ook een roze papiertje in me portonnee, er staat zelfs rijbewijs op![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Die heb ik ook..
.. er staat alleen specimen op
Ja, schuin in het roodquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Die heb ik ook..
.. er staat alleen specimen op
Je kunt toch ook nu al examen aanvragen en gewoon de rest van je lessen inplannen? Dat heb ik ook gedaan: examen aanvragen en daartussen de lessen vullenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef Shirley het volgende:
Zucht...ik vind het nou ook lang gaan duren. Vanaf volgende week ga ik nog maar 1 x per week lessen, eerst deed ik 2x per week. Eind deze maand wil ik theorie gaan doen en dan snel m'n TTT! Als ik die eenmaal heb kan ik examen aanvragen!
Ja, dat heb ik ook. Of, dat heeft mijn instructrice al voor me gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kunt toch ook nu al examen aanvragen en gewoon de rest van je lessen inplannen? Dat heb ik ook gedaan: examen aanvragen en daartussen de lessen vullen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:53 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Of, dat heeft mijn instructrice al voor me gedaan.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef Metalman het volgende:
![]()
Vind je dan zo makkelijk werk als je op je 18de je rijbewijs hebt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:54 schreef Devilnl het volgende:
nog 3of4 lessen en dan moet ik voor me examen
nouja.. volgende week donderdag van 7:15 tot 9:15 (2 lessen achter elkaar dus)
en dan de maandag er op 1 (misschien 2 maar dat heeft mijn instructeur niet gezegt)
en dan de dinsdag (17e) moet ik voor me examen om....12:45 of 13:15 iig iets in de richting van 1uur smiddags
hopelijk in 1keer halen. en dan misschien een andere baan zoeken met de keuze van..
150~km heen rijden.. de hele week in een hotel slapen. en vrijdag's terug rijden..
of.. 300~km per dag rijdendenk dat ik dat eerst ffies doe.. laptop aanschaffen etc.. zodat ik ook in het hotel kan internetten
![]()
zo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Is er hier niet iemand die iets van Wiki afweet? Dan kan de OP op de fok!wiki, kan iedereen zichzelf toevoegen.
Heb het zelf even geprobeerd, maar snap er niets van.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
zo?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Rijles
Enenenenenen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef Badabingea het volgende:
Ik moet morgen afrijden. Mijn TTT is binnen.
Ik hoop zo dat ik hem haal, niet normaal meer!
Dankje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef Mr.Mills het volgende:
Bijna een jaar m'n rijbewijsWat gaat de tijd snel
Succes iedereen hier de bezig is![]()
Gemeentehuisquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet trouwens een uitreksel van bevolkingsregister halen. Waar moet ik dat halen?
Gefeesteerd!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zet mij ook maar in de OP: ben op 2 januari geslaagd
Waar zit het gemeentehuis danquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]
GemeentehuisKost je wel weer wat, as usual
Die eerste zin meende je toch niet serieus?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Waar zit het gemeentehuis dan![]()
Oh weet het al
maandag t/m vrijdag van 09.00 - 15.00 uur![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zet mij ook maar in de OP: ben op 2 januari geslaagd
Ja, waar ik vroeger altijd me paspoort haalde enzo. Is er niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:59 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Die eerste zin meende je toch niet serieus?![]()
Als het goed is kun je hem ook alvast bestellen via internet..quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Waar zit het gemeentehuis dan![]()
Oh weet het al
maandag t/m vrijdag van 09.00 - 15.00 uur![]()
Ligt aan de gemeente (net als de prijs van die kutdingen, en ze zien er ook overal anders uit)quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als het goed is kun je hem ook alvast bestellen via internet..
maar toch is het balen, succes de volgende keerquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef Badabingea het volgende:
Ik ben gezakt, alles wat mis kan gaan, ging daarwerkelijk ook mis.
Positief blijven, volgende keer beter!
Hahaha. Als je stoer bent láát je het voor je doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Luie donder, dat doe je gewoon zelf als je beetje stoer bent
![]()
Dat kan wel,maar dat wil ik niet. Dan ben ik gebonden aan die datum, en er kan altijd wat tussenkomen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kunt toch ook nu al examen aanvragen en gewoon de rest van je lessen inplannen? Dat heb ik ook gedaan: examen aanvragen en daartussen de lessen vullen
Alsof ik dat hebquote:NB. Bij de aanvraag van het uittreksel moeten de leges direct worden betaald. Dit gebeurt online via de internetkassa van de Bank Nederlandse Gemeenten. U kunt betalen met een creditcard (Master of Visa) of via Rabo Direct Betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |