abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:41:30 #41
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_33706795
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:09 schreef GotC het volgende:
Sorry, beetje laat enzo

Ben dus gezakt Had gewoon onwijze pech en veels te veel spanning.. m'n examinator zat al helemaal niet mee, die wilde simpelweg geen fouten zien. Hij gaf me niet eens de kans om me te verbeteren maar greep gelijk in.
Bv ik reed naar een rood stoplicht, was bezig met af te remmen, trapte hij opeens gelijk vol op z'n rem, met de mededeling dat ik een te korte remweg had gekozen (? ). Iets anders was dat ik tijdens het uitvoegen net een beetje naar links keek, en m'n stuur draaide misschien een cm mee..hij trok gelijk m'n stuur terug . Kan niet zeggen dat ik blij met hem was..

Ach, mag over 20 dagen weer op
Kut man
Examinator klinkt als Rimmelzwaan
Ook al zo'n lul uit Rijswijk
Shuffle up and deal!!!
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:42:40 #42
88233 Steve
Still the best.
pi_33706834
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:09 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Jammer zeg, wish u more luck next time!
Hoe zijn die open vragen eigenlijk? wat vragen ze daar bijv.?
Hoe hard mag je hier? Hoever tot de spoorwegovergang? e.d.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:47:17 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33707009
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:41 schreef mirelia het volgende:

[..]

Kut man
Examinator klinkt als Rimmelzwaan
Ook al zo'n lul uit Rijswijk
Vrouw .

En nah, het was een 1 andere vage vent..beter al krijg ik die Rimmelzwaan niet de volgende keer, dan ga ik wel dood
pi_33709292
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:33 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor Denk dat de OP al..nja, eeuwen niet is geupdate qua icons enzo. Hoe gaat t rijden trouwens? Pakketten rulen wel
Icons in de op doen 'we' pas sinds vorig topic als je je toen ook ff gemeld had had ik je dr meteen bijgezet heur

Wat een ongelovelijk klootzak om je daar op te laten zakken zeg.. jesus hij kon toch ook nog stoppen dan was die remweg dus sowieso al niet TE kort (misschien gewoon kort ) dan zeg je toch gewoon volgende keer wat eerder remmen ofzo, iedere instructeur/examinator zal net iets anders remmen als 'juist' zien (hey ze willen ook dat je een beetje doorrijd dus 3km van te voren remmen is ook niet goed) je moet toch ook zelf weten hoe hard je wil remmen met je eigen auto, jij moet toch nieuwe remmen kopen je stuur meedraaien, oke dat mag gewoon niet gebeuren maar als het echt zo weinig was dat je het niet eens merkt wacht je toch af tot het wel merkbaar word en grijp je dan pas in... misselijk figuur (hey ik ben zelf niet eens gezakt en ik ben al pissig )
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:29:24 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33710009
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Icons in de op doen 'we' pas sinds vorig topic als je je toen ook ff gemeld had had ik je dr meteen bijgezet heur

Wat een ongelovelijk klootzak om je daar op te laten zakken zeg.. jesus hij kon toch ook nog stoppen dan was die remweg dus sowieso al niet TE kort (misschien gewoon kort ) dan zeg je toch gewoon volgende keer wat eerder remmen ofzo, iedere instructeur/examinator zal net iets anders remmen als 'juist' zien (hey ze willen ook dat je een beetje doorrijd dus 3km van te voren remmen is ook niet goed) je moet toch ook zelf weten hoe hard je wil remmen met je eigen auto, jij moet toch nieuwe remmen kopen je stuur meedraaien, oke dat mag gewoon niet gebeuren maar als het echt zo weinig was dat je het niet eens merkt wacht je toch af tot het wel merkbaar word en grijp je dan pas in... misselijk figuur (hey ik ben zelf niet eens gezakt en ik ben al pissig )
Ik doe al een aantal topics mee, sinds oktober Maar, maakt niet uit hoor!

Ja precies, ik begrijp wel dattie me heeft laten zakken, maar ik vind z'n reden ervoor echt niks. Al was die vrouw die ik eigenlijk zou krijgen nou niet ziek geworden..
pi_33710325
Ik moet morgen afrijden. Mijn TTT is binnen.

Ik hoop zo dat ik hem haal, niet normaal meer!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33710873
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik doe al een aantal topics mee, sinds oktober Maar, maakt niet uit hoor!

Ja precies, ik begrijp wel dattie me heeft laten zakken, maar ik vind z'n reden ervoor echt niks. Al was die vrouw die ik eigenlijk zou krijgen nou niet ziek geworden..
Dat heb ik even gemist dan.. of wacht, heb je pas sinds kort een icoon? die blijven me normaal gesproken wel bij. Maargoed, is er dan nog meer misgegaan? Omdat je begrijpt dat je gezakt ben bedoel ik?? Als een keertje beetje laat remmen en je stuur ietsjes meedraaien alles is vind ik dat niet helemaal terecht (:P met mij als examinator slaagt bijna iedereen geloof ik .. slappe zak
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:57:16 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33711187
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:49 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Dat heb ik even gemist dan.. of wacht, heb je pas sinds kort een icoon? die blijven me normaal gesproken wel bij. Maargoed, is er dan nog meer misgegaan? Omdat je begrijpt dat je gezakt ben bedoel ik?? Als een keertje beetje laat remmen en je stuur ietsjes meedraaien alles is vind ik dat niet helemaal terecht (:P met mij als examinator slaagt bijna iedereen geloof ik .. slappe zak
Beter al kom je dan naar Rijswijk de 24e om 2 uur . Meer fouten..volgens hem wisselde ik in de bocht van rijstrook (ehm, ik reed alweer recht?), maar verder was ik een onwijs goede bestuurder, alleen die paar foutjes waren volgens die vent al genoeg..

En m'n icoon heb ik al ehm, eeuwen ook Serieus al een jaar oid. Maar, alsnog, maakt niet uit, tis geen big deal .
pi_33711476
Vandaag me 3de les gehad. Vandaag had ik hellingsproef en nog een beetje schakkelen en remmen
pi_33711546
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef Badabingea het volgende:

veel succes
pi_33713412
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Beter al kom je dan naar Rijswijk de 24e om 2 uur . Meer fouten..volgens hem wisselde ik in de bocht van rijstrook (ehm, ik reed alweer recht?), maar verder was ik een onwijs goede bestuurder, alleen die paar foutjes waren volgens die vent al genoeg..

En m'n icoon heb ik al ehm, eeuwen ook Serieus al een jaar oid. Maar, alsnog, maakt niet uit, tis geen big deal .
Ik ga mn best doen oke

pi_33713918
quote:

succes en laat nog effe weten hoe het af is gelopen!! het lukt vast wel
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33714248
Beetje laat, maar ik ben vandaag gisteren (4 januari) geslaagd Eerste examen. Voelt wel lekker, dat roze papiertje in je portemonnee
pi_33714671
TVP!!!

Over drie weekjes afrijden!
pi_33714942
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef Metalman het volgende:
Beetje laat, maar ik ben vandaag gisteren (4 januari) geslaagd Eerste examen. Voelt wel lekker, dat roze papiertje in je portemonnee
Ik heb ook een roze papiertje in me portonnee, er staat zelfs rijbewijs op
pi_33715009
Bedankt allemaal, ik laat het weten! Pff, ik hoop het zo!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33715339
quote:
gefeliciteerd
pi_33715691
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik heb ook een roze papiertje in me portonnee, er staat zelfs rijbewijs op
Die heb ik ook..

.. er staat alleen specimen op
pi_33716215
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Die heb ik ook..

pi_33716247
Zucht...ik vind het nou ook lang gaan duren. Vanaf volgende week ga ik nog maar 1 x per week lessen, eerst deed ik 2x per week. Eind deze maand wil ik theorie gaan doen en dan snel m'n TTT! Als ik die eenmaal heb kan ik examen aanvragen!
Back in business.
pi_33717314
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Die heb ik ook..

Ja, schuin in het rood
pi_33723080
Zo, even een tvp
Maandag had ik ook rijles, gewoon 4 lessen achter elkaar Over de snelweg is echt lachen
pi_33723141
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef Shirley het volgende:
Zucht...ik vind het nou ook lang gaan duren. Vanaf volgende week ga ik nog maar 1 x per week lessen, eerst deed ik 2x per week. Eind deze maand wil ik theorie gaan doen en dan snel m'n TTT! Als ik die eenmaal heb kan ik examen aanvragen!
Je kunt toch ook nu al examen aanvragen en gewoon de rest van je lessen inplannen? Dat heb ik ook gedaan: examen aanvragen en daartussen de lessen vullen
pi_33723581
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Je kunt toch ook nu al examen aanvragen en gewoon de rest van je lessen inplannen? Dat heb ik ook gedaan: examen aanvragen en daartussen de lessen vullen
Ja, dat heb ik ook. Of, dat heeft mijn instructrice al voor me gedaan.
pi_33724721
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:53 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook. Of, dat heeft mijn instructrice al voor me gedaan.
Luie donder, dat doe je gewoon zelf als je beetje stoer bent
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_33725135
quote:
Gefeliciteerd
pi_33725218
Meldt zich

Nu 33 lessen gehad en maandag 9 januari mijn TTT, die 2 weekjes was uitgesteld vanwege de heftige sneeuwval.

Gaat de TTT goed, dan wordt direct examen aangevraagt, waarschijnlijk voor zo'n 5 weekjes later.
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:54:28 #68
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33725226
nog 3of4 lessen en dan moet ik voor me examen

nouja.. volgende week donderdag van 7:15 tot 9:15 (2 lessen achter elkaar dus)
en dan de maandag er op 1 (misschien 2 maar dat heeft mijn instructeur niet gezegt)
en dan de dinsdag (17e) moet ik voor me examen om....12:45 of 13:15 iig iets in de richting van 1uur smiddags

hopelijk in 1keer halen. en dan misschien een andere baan zoeken met de keuze van..
150~km heen rijden.. de hele week in een hotel slapen. en vrijdag's terug rijden..

of.. 300~km per dag rijden denk dat ik dat eerst ffies doe.. laptop aanschaffen etc.. zodat ik ook in het hotel kan internetten
pi_33725622
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:54 schreef Devilnl het volgende:
nog 3of4 lessen en dan moet ik voor me examen

nouja.. volgende week donderdag van 7:15 tot 9:15 (2 lessen achter elkaar dus)
en dan de maandag er op 1 (misschien 2 maar dat heeft mijn instructeur niet gezegt)
en dan de dinsdag (17e) moet ik voor me examen om....12:45 of 13:15 iig iets in de richting van 1uur smiddags

hopelijk in 1keer halen. en dan misschien een andere baan zoeken met de keuze van..
150~km heen rijden.. de hele week in een hotel slapen. en vrijdag's terug rijden..

of.. 300~km per dag rijden denk dat ik dat eerst ffies doe.. laptop aanschaffen etc.. zodat ik ook in het hotel kan internetten
Vind je dan zo makkelijk werk als je op je 18de je rijbewijs hebt?
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:14:48 #70
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33725836
ben trouwens "al" ( ) 20

maar ja best wel.. iig in het grondverzet / overslag bedrijven wel
dat is niet echt een baan die iedereen wil/kan doen.
(kraan/shovel machinist)
pi_33727976
Ehm mag ik ook bij de lessers? Heb in een van de vorige delen ook al wat gepost, en heb 23 december mn ttt gehaald!
Ik mag nu 10 februari op voor mijn rijexamen, en tussendoor heb ik nog 10 lessen. Nu al wel 30 gehad..
Zaterdag weer rijden
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:18:21 #72
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33728042
ik zou bijgod niet weten hoeveel lessen ik heb gehad.
ben nu ook al bijna 1 jaar bezig
in de zomer/herfst heb ik eigenlijk alle lessen moeten skippen ivm drukte op het werk.
weet nog wel dat me instructeur eens zei van.. Zo.. da's al 2,5 maand geleden dat je voor het laatst gelest heb
wat is nu eigenlijk het voordeel van een TTT?

ik doe het iig niet (is het nu ook al te laat voor maar goed)
mijn instructeur zei dat maar 1% van zijn "leerlingen" een TTT doet.
je kunt even goed 2x voor het examen gaan (ie. eerste keer zakken) scheelt niet alles qua geld, en als je de eerst keer perfect rijd (wat anders dus je TTT zou zijn) heb je direct je rijbewijs )
pi_33728130
ik krijg aankomende dinsdag een theorie lesje, ben benieuwd!
het is jammer dat ik die dag s'avonds niet kan, dan heeft hij een heel klasje.
maar nu doen we het s'middags
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:27:12 #74
88233 Steve
Still the best.
pi_33728296
Is er hier niet iemand die iets van Wiki afweet? Dan kan de OP op de fok!wiki, kan iedereen zichzelf toevoegen.
Heb het zelf even geprobeerd, maar snap er niets van.
pi_33728504
Bijna een jaar m'n rijbewijs Wat gaat de tijd snel
Succes iedereen hier de bezig is
pi_33729051
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Is er hier niet iemand die iets van Wiki afweet? Dan kan de OP op de fok!wiki, kan iedereen zichzelf toevoegen.
Heb het zelf even geprobeerd, maar snap er niets van.
zo?

http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Rijles
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:52:37 #77
88233 Steve
Still the best.
pi_33729104
quote:
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:53:32 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33729131
quote:

Enenenenenen?
pi_33729696
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef Mr.Mills het volgende:
Bijna een jaar m'n rijbewijs Wat gaat de tijd snel
Succes iedereen hier de bezig is
Dankje.

Morgen 2 uurtjes rijden
pi_33729721
Ik moet trouwens een uitreksel van bevolkingsregister halen. Waar moet ik dat halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')