Jeh gek hij komt gewoon tegen mijn hoofd aan, in me gezicht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:26 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Het is niet eens zichtbaar of de duif van rechts of van links komt... In geval van een duif van rechts heb je sjieke pech gek.
OMG die duif is niet alleen Gay, maar ook nog eens erg kinkyquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh gek hij komt gewoon tegen mijn hoofd aan, in me gezicht.
Frottaal? OK, dan zit die duif op jouw weghelft boh gek. Er valt je niets te verwijten, en je paintskillz zijn ook 1337.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet echt gebeurdquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Rekkie het volgende:
Duif is niet gemotoriseerd en heeft derhalve voorrang op gemotoriseerd....
Kut Maikuuul.....
* Dierenbescherming belt
Maak dat die dode duif maar wijsquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet echt gebeurd
Waar ?quote:
Ook painten jijquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:07 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
toen ik nog mijn brommer reed heb ik wel een zieke duif over gereden ghehehehe
eigen schuld, ik toeterde nog
Hij heeft het nog niet gedaanquote:
Awwwwquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je mag Maikuuul niet uitschelden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Rekkie het volgende:
Duif is niet gemotoriseerd en heeft derhalve voorrang op gemotoriseerd....
Kut Maikuuul.....
Maar hij heeft wél gelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:31 schreef girllover het volgende:
[..]
Je mag Maikuuul niet uitschelden.![]()
heb er een foto van zal m ff zoekequote:
Die spoilerquote:
Zaterdag he jong, jeweetquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef Dirktator het volgende:
Maikuuul, wanneer moet je deze week werken bij de C1000? Dan kom ik langs!
Zal daar ook eens in de loop van deze maand wat vakkenvullers bij de C-1000 gaan pauperenquote:
Nietes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef onderjas het volgende:
Eigenlijk is maikuuul maar een triest jongetje.
Ik vergeet het steeds te vragen :/quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:28 schreef mic_forever het volgende:
makuuul post die film is vna je vuurwerkbomba
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef onderjas het volgende:
Eigenlijk is maikuuul maar een triest jongetje.
Ontkennen heeft geen nut meer.... het is al wereldkundig gemaakt.quote:
Het is helemaal niet wereldkundig gemaakt. Het is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen nut meer.... het is al wereldkundig gemaakt.
De waarheid is hard, maar je komt er wel overheen
OMFG!!quote:
Ik moest alweer hierom lachen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef gohan16 het volgende:
[..]
OMFG!!![]()
!!!eins!11!!
!!Zwei
!!:D:D:DD:D!!!1!!!!!!!1!!!11111!
had jij ook een vuurwerkbom, die van mij was gers man knalde heel die pvc pijp mafquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vergeet het steeds te vragen :/
Ben jij een kloon van Maikuul??quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef girllover het volgende:
[..]
Het is helemaal niet wereldkundig gemaakt. Het is gewoon niet waar.![]()
Jah we hadden lawine pijl met 6 luchtverfrissers, maarja gek me broer filmde hem niet echt super.... En die gast heeft niet eens een kabeltje om van de tel naar de pc te sturenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
had jij ook een vuurwerkbom, die van mij was gers man knalde heel die pvc pijp maf
Ik vind 't cool. Kun je nog zo'n verhaal tekenen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
Je rijd met 45km/h zonder helm gewoon ergens op straat ofzo.
En inins, woaf gek een duif zo tegen je hoofd![]()
Ik denk dat het volgende gebeurd : door de klap flikker je van je brommer en je brommer gaat er alleen vandaarVolgens mij schrik je je dan echt wel kapot.
Mits mensen er intresse in hebben zal ik het tekenen. Alhoewel mijn verhaal duidelijk genoeg moet zijn ?
Dit is niet echt gebeurd
Jeh oke maar hijs wel neit goed gelukt hier istie, ey me jas was ook nog kepot gegaan he :/ dat moetje je wel ff inbeelden
[afbeelding]
Slotjequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:50 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik vind 't cool. Kun je nog zo'n verhaal tekenen?
Met helm rijden terwijl je maar 50 rijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:06 schreef omegaproject het volgende:
Ik rijd nooit zonder helm
Das nie lief.....
mijn zenith ging dik over de 50 maar geen helm want het was een snor, ik was de man... och wat een tijdenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:06 schreef omegaproject het volgende:
Ik rijd nooit zonder helm
Das nie lief.....
Goed idee: Miakuuul-smiley.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:02 schreef Camplo het volgende:
Die gast is een icoon. Waar blijven de smileys van Maikuuul? En de avatars?
Hup!
![]()
![]()
moet dat???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:02 schreef Camplo het volgende:
Die gast is een icoon. Waar blijven de smileys van Maikuuul? En de avatars?
Hup!
![]()
![]()
* SynXteR Teleurgesteld isquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
Dit is niet echt gebeurd
Misschien dat je toch een verkeerde username hebt. Je kunt er beter maikuuullover van maken of boyloverquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:37 schreef girllover het volgende:
[..]
Wel.Met z'n brommer en die duif.
![]()
Stripverhaal.Film.
Tv-serie.
![]()
Je kunt je username niet veranderen. Ben gewoon fan van Maikuuul. Is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Misschien dat je toch een verkeerde username hebt. Je kunt er beter maikuuullover van maken of boylover![]()
![]()
Dat is een quad :/ daar lijkt het iig opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef classpc het volgende:
Dit wel een maikuuul smilie dan? [afbeelding]
[edit]
Hier een .gif: [afbeelding]
Ja, en je moet proberen er een vrouwenscooter van te makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is een quad :/ daar lijkt het iig op
Ja..... fan zijn van users is überhaupt verkeerd, laat staan van een Maikuul.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:11 schreef girllover het volgende:
[..]
Je kunt je username niet veranderen. Ben gewoon fan van Maikuuul. Is daar iets mis mee?
Jeweetquote:
ikweetquote:
is toch een snorbrommerquote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef diep-in-de-war het volgende:
dus je brommer gaat 50 en je hebt geen helm op? heb je dan nooit last van de politie? Volgens mij word ik overal aangehouden als ik zo snel ga om mijn citta. rij je wel over fietspaden enzo?
Tis gewoon een snorbrommer, met oranje stickers dus. Kben nog nooit aangehouden vanwege dat ik te snel rijd ( afkloppenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef diep-in-de-war het volgende:
dus je brommer gaat 50 en je hebt geen helm op? heb je dan nooit last van de politie? Volgens mij word ik overal aangehouden als ik zo snel ga om mijn citta. rij je wel over fietspaden enzo?
Ik heb een citta met brommer blok. Maar ik heb nooit last van politie.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef diep-in-de-war het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb een citta met brommer blok. Maar ik heb nooit last van politie.
Misschien dat de politie hier gewoon nooit controleert. Of misschien rijd ik wel erg netjes.
rij je dan op het fietspad? valt het dan niet op dat je net zo snel gaat als de auto's?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |