Hij heeft het nog niet gedaanquote:
Awwwwquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh gek hij komt gewoon tegen mijn hoofd aan, in me gezicht.
Je mag Maikuuul niet uitschelden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Rekkie het volgende:
Duif is niet gemotoriseerd en heeft derhalve voorrang op gemotoriseerd....
Kut Maikuuul.....
Maar hij heeft wél gelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:31 schreef girllover het volgende:
[..]
Je mag Maikuuul niet uitschelden.![]()
heb er een foto van zal m ff zoekequote:
Die spoilerquote:
Zaterdag he jong, jeweetquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef Dirktator het volgende:
Maikuuul, wanneer moet je deze week werken bij de C1000? Dan kom ik langs!
Zal daar ook eens in de loop van deze maand wat vakkenvullers bij de C-1000 gaan pauperenquote:
Nietes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef onderjas het volgende:
Eigenlijk is maikuuul maar een triest jongetje.
Ik vergeet het steeds te vragen :/quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:28 schreef mic_forever het volgende:
makuuul post die film is vna je vuurwerkbomba
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef onderjas het volgende:
Eigenlijk is maikuuul maar een triest jongetje.
Ontkennen heeft geen nut meer.... het is al wereldkundig gemaakt.quote:
Het is helemaal niet wereldkundig gemaakt. Het is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen nut meer.... het is al wereldkundig gemaakt.
De waarheid is hard, maar je komt er wel overheen
OMFG!!quote:
Ik moest alweer hierom lachen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef gohan16 het volgende:
[..]
OMFG!!![]()
!!!eins!11!!
!!Zwei
!!:D:D:DD:D!!!1!!!!!!!1!!!11111!
had jij ook een vuurwerkbom, die van mij was gers man knalde heel die pvc pijp mafquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vergeet het steeds te vragen :/
Ben jij een kloon van Maikuul??quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef girllover het volgende:
[..]
Het is helemaal niet wereldkundig gemaakt. Het is gewoon niet waar.![]()
Jah we hadden lawine pijl met 6 luchtverfrissers, maarja gek me broer filmde hem niet echt super.... En die gast heeft niet eens een kabeltje om van de tel naar de pc te sturenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
had jij ook een vuurwerkbom, die van mij was gers man knalde heel die pvc pijp maf
Ik vind 't cool. Kun je nog zo'n verhaal tekenen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
Je rijd met 45km/h zonder helm gewoon ergens op straat ofzo.
En inins, woaf gek een duif zo tegen je hoofd![]()
Ik denk dat het volgende gebeurd : door de klap flikker je van je brommer en je brommer gaat er alleen vandaarVolgens mij schrik je je dan echt wel kapot.
Mits mensen er intresse in hebben zal ik het tekenen. Alhoewel mijn verhaal duidelijk genoeg moet zijn ?
Dit is niet echt gebeurd
Jeh oke maar hijs wel neit goed gelukt hier istie, ey me jas was ook nog kepot gegaan he :/ dat moetje je wel ff inbeelden
[afbeelding]
Slotjequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:50 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik vind 't cool. Kun je nog zo'n verhaal tekenen?
Met helm rijden terwijl je maar 50 rijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:06 schreef omegaproject het volgende:
Ik rijd nooit zonder helm
Das nie lief.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |