Ligt ook een beetje aan de site en de resolutie die je gebruikt. Voor plaatjes op bijv. Fok vind ik 400*300 ideaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef GF het volgende:
Die thumbnails 100 x 100 ok.. Maar 400 x 300 is wel erg 1990
Truequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de site en de resolutie die je gebruikt. Voor plaatjes op bijv. Fok vind ik 400*300 ideaal.
Gebruik is voor mijn eigen site. Ik heb grote thumbnails (via een of ander prog gemaakt). Maar als iemadn de normale foto wil zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de site en de resolutie die je gebruikt. Voor plaatjes op bijv. Fok vind ik 400*300 ideaal.
Van die volledige 8megapixel plaatjes waar je zes 21" monitoren voor nodig hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Gebruik is voor mijn eigen site. Ik heb grote thumbnails (via een of ander prog gemaakt). Maar als iemadn de normale foto wil zienDie dingen passen niet op een scherm.
Dat is zeker niet de Copycat in de zak!quote:
Doe eens een linkje? (of is het te erg?)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:42 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Nou zeg, het is geen R&P topic maar ik heb zo een klote topic gelezen. Echt te gek voor woorden zoals sommige mensen met dieren omgaan. En dat moest ik toch even kwijt.
Dit is wel een R&P topic hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:42 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Nou zeg, het is geen R&P topic maar ik heb zo een klote topic gelezen. Echt te gek voor woorden zoals sommige mensen met dieren omgaan. En dat moest ik toch even kwijt.
Die ja, al lukt het hier netquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Van die volledige 8megapixel plaatjes waar je zes 21" monitoren voor nodig hebt?
Je weet niet wat je mist. Ccquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:46 schreef Breetai het volgende:
Ik hoef geen copycat in de zak.
Dat klopt, ze staat er naastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de Copycat in de zak!
Er zitten een paar mensen op Fok! die het specifiek op bepaalde dieren gemunt hebben (honden, katten, alpaca's) en dit soort topics trekken ze aan als motten naar het licht. Gewoon de topics vermijden is het beste.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Katten weren uit je tuin
Ik vind het zo kloterig hoe sommige mensen kunnen reageren.
Dacht al wel dat het een topic over katten zou zijn (gezien het grote aantal topics de laatste dagen). Sommigen hebben inderdaad erg zieke ideeën.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Katten weren uit je tuin
Ik vind het zo kloterig hoe sommige mensen kunnen reageren.
Misschien heb je wel gelijk maar ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat mensen zo zijn. Ik ken gelukkig niemand in mijn omgeving die zo in elkaar steekt. Niet leuk om te lezen allemaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zitten een paar mensen op Fok! die het specifiek op bepaalde dieren gemunt hebben (honden, katten, alpaca's) en dit soort topics trekken ze aan als motten naar het licht. Gewoon de topics vermijden is het beste.
Gelukkig geldt voor dat soort types grotendeels hetzelfde als voor honden. Ze blaffen hard (en dom) maar durven meestal niet te bijten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk maar ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat mensen zo zijn. Ik ken gelukkig niemand in mijn omgeving die zo in elkaar steekt. Niet leuk om te lezen allemaal.
Zolang er maar een verschil blijft tussen schrijven en doen gaat het helemaal goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk maar ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat mensen zo zijn. Ik ken gelukkig niemand in mijn omgeving die zo in elkaar steekt. Niet leuk om te lezen allemaal.
Hoe wonderbaarlijk te zien dat er nog van die naieve schepsels zoals jij op fok ronddwalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat het niet in ieder topic hatelijk is allemaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Laat je er niet gek maken door hoor. Die reacties krijg je in de meeste topics wel
Wat is voor jou dik/mollig/slank/mager?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:00 schreef MaRySe het volgende:
Is er een deel 2 van het vadsige topic?
Als degene het ook is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:05 schreef MaRySe het volgende:
Oja even onder ons: sinds wanneer is vadsig een scheldwoord
het klinkt toch redelijk om niet te zeggen heel negatief, neequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:05 schreef MaRySe het volgende:
vad·sig (bn.)quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:05 schreef MaRySe het volgende:
O als ik iemand tussen mollig en dik zie noem ik die vadsigquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het klinkt toch redelijk om niet te zeggen heel negatief, nee![]()
ik vind het iig een scheldwoord. Ik zal nooit van iemand zeggen die ik graag heb dat die 'vadsig' is.
Nou ja, het zijn beide natuurlijk redelijk onschuldige vergelijkingen (meestal ten opzichte van de norm). Het is in onze maatschappij alleen niet beleefd om er op die manier op te wijzen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
vad·sig (bn.)
1 dik en traag
Sinds wanneer is dit iets positiefs?
Ja maar dat zei ik niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
vad·sig (bn.)
1 dik en traag
Sinds wanneer is dit iets positiefs?
geloof ik niets van, ofwel heb je echt geen gram tact.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef MaRySe het volgende:
als ik iemand tussen mollig en dik zie noem ik die vadsig
Maar goed weer wat geleerd.
Als iemand mij vadsig noemt vind ik dat niet ok hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:05 schreef MaRySe het volgende:
Het ging over dat topic mager/slank/mollig/dik hoe jij het ziet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn beide natuurlijk redelijk onschuldige vergelijkingen (meestal ten opzichte van de norm). Het is in onze maatschappij alleen niet beleefd om er op die manier op te wijzen.
Net alsof dat je het leuk vind als ik zegquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:12 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Als iemand mij vadsig noemt vind ik dat niet ok hoor.
Ja duh ik loop niet naar die gene toe.. je vind mij vet? ik vind jou vadsig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geloof ik niets van, ofwel heb je echt geen gram tact.
Tegen een vriendin zou ik misschien wel kunnen zeggen dat ze ietwat mollig is of aan de dikke kant, maar ik zal nooit de term vadsig gebruiken in haar gezicht. Het is geen neutraal woord, en dat weet je best.
O zag je foto boek netquote:
Ik ben geen van allen maar vadsig klinkt nogal erg vadsig. En vadsig klinkt als een kleffe oliebol.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Net alsof dat je het leuk vind als ik zeg
JE BENT MOLLIG
JE BENT DIK
JE BENT VET
ETC. ?
Waarschijnlijk is het in jouw geval meer 'streektaal'. Zoals Litpho al aangeeft is het woord 'vatsig' in gewoon ABN nogal negatief.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef MaRySe het volgende:
Als een vriendin uit haar broek aan het barsten is zeg ik nou je bent wel een beetje vadsig aan het worden. imo 10x minder erg dan je bent dik
Ja dat kan ook nogquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:17 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het in jouw geval meer 'streektaal'. Zoals Litpho al aangeeft is het woord 'vatsig' in gewoon ABN nogal negatief.
Denk het eerlijk gezegd niet. Bij vadsig denk ik meer aan een dik, zwaar bezweet en stinkend persoon.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:17 schreef MaRySe het volgende:
Ok. De meest mensen vinden dikzak onaardiger dan vadsig denk ik
Maar wanneer kom je nou in een situatie dat je iemand recht in het gezicht zegt een vadsig persoon te zijn of een dikzak vind? Ik doe dat nooit hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:17 schreef MaRySe het volgende:
Ok. De meest mensen vinden dikzak onaardiger dan vadsig denk ik
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef MaRySe het volgende:
vanaf maat 42 ben je niet VADSIG maar:
moddervet, corpulent, wanstaltig
OK?
Ja, vadsig klinkt ranzig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd niet. Bij vadsig denk ik meer aan een dik, zwaar bezweet en stinkend persoon.
Nee maar er was zo een topic dat je moest zeggen wanneer je iets mager,dun,mollig etc. vond.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Maar wanneer kom je nou in een situatie dat je iemand recht in het gezicht zegt een vadsig persoon te zijn of een dikzak vind? Ik doe dat nooit hoor.
OKquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef MaRySe het volgende:
Ok.
vanaf maat 42 ben je niet VADSIG maar:
moddervet, corpulent, wanstaltig
?
OK?
Volslank klinkt echt als..quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:21 schreef MSXUser het volgende:
[..]![]()
Laten we het maar op 'volslank' houden?
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:23 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
OK
Spreken is zilver, zwijgen is in jouw geval goud.
OK?![]()
O OK, dat had ik niet begrepen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee maar er was zo een topic dat je moest zeggen wanneer je iets mager,dun,mollig etc. vond.
En ik had dus de tussenvorm vadsig toegevoegd. Het lijkt me echt veeel erger om dik te zijn dan vadsig :/
En iedereen zo van NEEEEEE DAT IS GEMEEEEEEN
Dus ik vragen of het ECHT een scheldwoord is.
Mja.. dat maakt mij niet opeens een gratenpakhuis
Nee ik weet niet. Maar dat zou die gene toch ook wel zelf aanvoelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou het sowieso nooit direct tegen iemand zeggen dat hij of zij enorm dik is![]()
Gek is dat eigenlijk. Je mag gerust zeggen dat iemand broodmager is, maar over een dik/gezet/(en speciaal voor MaRySe) vadsig persoon mag niets worden gezegd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou het sowieso nooit direct tegen iemand zeggen dat hij of zij enorm dik is![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:23 schreef Anthraxx het volgende:
volslank klinkt als een zwemuurtjequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
O OK, dat had ik niet begrepen.
Vadsig klinkt echt ranzig hoor, zeg dan maar liever volslank of gezellig mollig.
Ik weet het niet. Gezien je fotoboek foto zou je zeggen dat je een normaal figuur hebt. Gratenpakhuis denk ik meer aan een coke snuivende Kate Moss ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee ik weet niet. Maar dat zou die gene toch ook wel zelf aanvoelen
Wat is voor jou dik/mollig/slank/mager? deel 3
Dit topic was het geloof ik. Mjaaaa.. nu ben ik opeens een gratenpakhuisWel grappig
Nee hoor ik vind jou wel vadsig eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee ik weet niet. Maar dat zou die gene toch ook wel zelf aanvoelen
Wat is voor jou dik/mollig/slank/mager? deel 3
Dit topic was het geloof ik. Mjaaaa.. nu ben ik opeens een gratenpakhuisWel grappig
Ze mogen het gerust tegen mij zeggen hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gek is dat eigenlijk. Je mag gerust zeggen dat iemand broodmager is, maar over een dik/gezet/(en speciaal voor MaRySe) vadsig persoon mag niets worden gezegd.
Je mag best over mij zeggen dat ik een gratenpakhuis benquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gek is dat eigenlijk. Je mag gerust zeggen dat iemand broodmager is, maar over een dik/gezet/(en speciaal voor MaRySe) vadzig persoon mag niets worden gezegd.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind jou wel vadsig eerlijk gezegd.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze mogen het gerust tegen mij zeggen hoor.
Ik sla direct.
Als je je fotoboek foto bedoelt? Ik zou het absoluut niet erg vinden om naar te kijken. Integendeel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou ja.. Even kijken van hoe lang geleden die foto was
Oja daar ben ik normaal misschien een beetje vadsig (zie je niet op die foto) dus
Bij dezequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef MaRySe het volgende:
Je mag best over mij zeggen dat ik een gratenpakhuis ben;:D:D;:D !
Dan denk ik alleen WOOOW nou. Dan hoef ik ook niet meer op dieet
Ja die vind ik ook wel mooiquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je je fotoboek foto bedoelt? Ik zou het absoluut niet erg vinden om naar te kijken. Integendeel.
Ik zei alleen maar wanneer ik iets vondquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef Gronings_Mopje het volgende:
3 die komt niet meer want ik heb gekeken in je fotoboek en je bent gewoon slank met een goed figuur vind je het gek dat mensen beginnen te mopperen als je het over vadsig hebt?
Boo fucking hoo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel mooi
Maar op de rest van die serie heb ik wel een buik(je)
Vrijwel alle vrouwen hebben een buikje (tenzij ze teveel in de sportschool hebben doorgebrachtquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef MaRySe het volgende:
Ja die vind ik ook wel mooi
Maar op de rest van die serie heb ik wel een buik(je)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar wanneer ik iets vond
Ik zei niet dat ik mezelf te dik vond of zo
Nee
ik ga niet
kotse n
of
krassen
Ja. Totdat jij een vrouw bentquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Boo fucking hoo.
Buikjes zijn zo liiieef bij vrouwen.
Vroegâh.. HAD IK BUIKSPIERENquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vrijwel alle vrouwen hebben een buikje (tenzij ze teveel in de sportschool hebben doorgebracht).
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja. Totdat jij een vrouw bent
Mijn voornemen voor 2006 is een sixpack
Ik ben jong, ik hoor dun te zijn
Ja en dat wordt echt niet geaccepteerd door de wat zwaardere bevolking.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar wanneer ik iets vond
Ok. Maar het is mijn destinyquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben jong. Ik ben niet dun (ik ben ook geen moddervette koe). En het kan mij eigenlijk geen ene zak schelen.
Ok. ik zal alle moddervetten koeien niet meer vadsig noemenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ja en dat wordt echt niet geaccepteerd door de wat zwaardere bevolking.
Noem nou niemand vadsig, dat klinkt echt negatief hoor.
8 Kilo is toch goed? Ik weet niet hoeveel je eerst woog.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ok. Maar het is mijn destiny
Ok. Ik ben er wel blij mee. Ben 8 kilo afgevallenBen alleen nog even m'n zelfbeeld en werkelijkheid op elkaar aan 't afstemmen
Vrouwen met een sixpack..quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef MaRySe het volgende:
Mijn voornemen voor 2006 is een sixpack
Ik ben jong, ik hoor dun te zijn
Jij en je buikje mogen er ook wel zijn, hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef MaRySe het volgende:
Buikjes zijn lievvvv
Maaarrr
Bij iemand anders![]()
Hoeveel weeg je nu dan ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef MaRySe het volgende:
Ok. Ik ben er wel blij mee. Ben 8 kilo afgevallenBen alleen nog even m'n zelfbeeld en werkelijkheid op elkaar aan 't afstemmen
![]()
Nou.. ik woog 72.. Nu 64.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
8 Kilo is toch goed? Ik weet niet hoeveel je eerst woog.
Ik ben vorig jaar van tussen de 105 kg en 110 kg naar de 90 kg tot 95 kg gegaan. Het schommelt bij mij. Maar ik ben er dik tevreden mee
Ik ben niet broodmagerquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vrouwen met een sixpack..
Je hebt dun en broodmager. Sommige vrouwen gaan zo ver dat je ze bijna in de porseleinkast wilt neerzetten, omdat je anders bang bent dat ze breken.
63-65 daar ergensquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij en je buikje mogen er ook wel zijn, hoor![]()
[..]
Hoeveel weeg je nu dan ??![]()
Er mag heus wel een beetje vet aan zitten hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou.. ik woog 72.. Nu 64.
En 59 OF geen vet op m'n buik is het einddoel.
Ik woog eerst altijd 42 kiloEn toen wassik opeens 72 Maar ik dacht dat ik nog dun was maar dat was ik niet. Toen dacht ik ahh gadver ik ben dik en toen ging ik sporten. En toennn
was ik afgevallen maar dat hadden alleen m'n kleren nog door ik merk het niet echt
Zet dan een recentere neer, dan kunnen we erover oordelen of je wel of niet dik bent . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef MaRySe het volgende:
(wwetje hoe oud die foto is)
Vind ik wel een mooi gewicht. Hoe lang ben je ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef MaRySe het volgende:
63-65 daar ergens
Hoeveel weeg je op je profiel foto?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
8 Kilo is toch goed? Ik weet niet hoeveel je eerst woog.
Ik ben vorig jaar van tussen de 105 kg en 110 kg naar de 90 kg tot 95 kg gegaan. Het schommelt bij mij. Maar ik ben er dik tevreden mee
1,75quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind ik wel een mooi gewicht. Hoe lang ben je ??
Op profielfoto weeg ik rond de 100 Kg. Daarna ben ik nog meer afgevallen. Zie de meest recente foto in het fotoboek. Daar weeg ik (3 dagen terug: 92 kg).quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je op je profiel foto?
Mjaaa ik weet niet ik vind buikje + onderkin altijd al dik dus ja
We kunnen ook gaan photoshoppen natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef ThunderChild het volgende:
Zet dan een recentere neer, dan kunnen we erover oordelen of je wel of niet dik bent . . .![]()
Even kijken..quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op profielfoto weeg ik rond de 100 Kg. Daarna ben ik nog meer afgevallen. Zie de meest recente foto in het fotoboek. Daar weeg ik (3 dagen terug: 92 kg).
Een mooie lengte en een mooi gewicht, ik zou er niet al teveel meer aan lopen sleutelen . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:42 schreef MaRySe het volgende:
1,75
Bummer . . .quote:63 vind ik ook heel mooiEn nee ik ga geen foto van m'n buik posten
Maar alleen daar mag vet af
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een mooie lengte en een mooi gewicht, ik zou er niet al teveel meer aan lopen sleutelen . . .
[..]
Bummer . . .![]()
![]()
![]()
Zelfde als in de voormalige [singles] reeks. Zodra MaRySe begon te posten, ging het ineens erg hard met de topicsquote:
Dan krijg je van die mooie jukbeenderen en zo + Ik voel het! Ik heb ze ook weerquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben nog nooit door de 90 kg grens geweest dus ik weet niet of ik er nog beter uit kan gaan zien
Net als met PUBquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zelfde als in de voormalige [singles] reeks. Zodra MaRySe begon te posten, ging het ineens erg hard met de topics
(ja, het valt op)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan krijg je van die mooie jukbeenderen en zo + Ik voel het! Ik heb ze ook weer!
Ah, hai maryse !quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zelfde als in de voormalige [singles] reeks. Zodra MaRySe begon te posten, ging het ineens erg hard met de topics
(ja, het valt op)
Op het moment dat ik zeg dat je een leuke meid bent om te zien geloof je mij niet en vind je mij eng.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Net als met PUB
Mja na een tijdje gaat iedereen me toch bashen D;d;:D;:D;D::DD:d;: !
Waarom dat ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:48 schreef MaRySe het volgende:
Mja na een tijdje gaat iedereen me toch bashen D;d;:D;:D;D::DD:d;: !
Prinses Marysequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Omdat ik een prinezesssje ben ?
Maar wel aardigquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn broer zei altijd dat ik homo was. Well, I proved him wrong.
En van mij mag je echt iets tegen dikke mensen hebben. Begin maar eens met het gebruik van knuppels tegen die straatbeeld vervuilende vetkwabben.
Ja, laten we een machinist een complex bezorgen!quote:
Niet eten voelt zo goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Anthraxx het volgende:
Idd. Het makkelijkst is de plofkop. Daar hoef je weinig moeite voor te doen en veel te vreten
Dus je bent weer normaal door je broertje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maar wel aardig
want kijk eerst was ikVETTTT dun
en toen was er niks aan de hand
en toen. was ik vadsig. en toen zei hij
IEEEUWWW ONDERKIN
en nu ben ik weer normaal
Zolang ik het niet schoon hoef te maken en ik niet in die trein zit interesseert het mij geen reet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, laten we een machinist een complex bezorgen!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Niet eten voelt zo goed
(Ik bedoel dus niet 8 zakken chips eten per dag, voelt ZO goed)
Ja nu wel braindrainquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:56 schreef JuliusCaesar het volgende:
[..]
Dus je bent weer normaal door je broertje?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja nu wel braindrainNu zegt ie t niet meer
Nou ja alleen soms. Dan zeg ik:
MOEHAHAHAHAHAHA DIKZAK:D:D:
En hij zo van: MOEHHAHAHA SPECKNECK:D:
D:D:
en dan ik. Ja maar je bent een tokkie!
Ik ging vandaag zo een kitkat chunky eten. ZO van WOAAAH SLECHTquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
Ik heb soms wel vreetbuien. Die moet ik afleren. Maar ach, ik hardloop het meeste er wel weer af.
Hoeveel ben jij vandaag aangekomen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ging vandaag zo een kitkat chunky eten. ZO van WOAAAH SLECHT
WOAAAH LEKKER! en toen nam ik er nog 1
Normaal had ik er 6 genomen of zo
Denk het nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:59 schreef Anthraxx het volgende:hebben wij hetzelfde broer(tje)?
Die van mij is ook al een tokkie
Van 2 kit kat kom je echt niet aan. Alleen van stelselmatig 2 kitkats te eten wel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:00 schreef JuliusCaesar het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij vandaag aangekomen?
Waar zijn die andere 4 heen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
[Singles]quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
(ja, het valt op)
Je moet jezelf niet alles ontzeggen. Als je te streng aan de slag gaat met afvallen, is het alleen maar gemakkelijker om weer dik(ker) te worden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:59 schreef MaRySe het volgende:
O wacht, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:00 schreef JuliusCaesar het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij vandaag aangekomen?
Die zijn voor de rest van de weekquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:02 schreef MaRySe het volgende:
Ja die andere 4 zitten nog in de verpakking
Nee doe ik ook niet. Maar een candy bar is wel heel slechtquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet alles ontzeggen. Als je te streng aan de slag gaat met afvallen, is het alleen maar gemakkelijker om weer dik(ker) te worden.
Als jij dat lekker vind, dan moet je dat gewoon doen. M'n vrouw zat ook rond de 55-60 kg schommelen en die deed ook gewoon waar ze zin in had. Zolang ze niet de omvang vergelijkbaar met Sugar Lee Hooper kreeg, vond ik het prima . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:04 schreef MaRySe het volgende:
Nee doe ik ook niet. Maar een candy bar is wel heel slecht
Dus nu neem ik af en toe een grote ipv. 8 kleintjes
Ligt er aan hoe vaak je snoept. Bij mij is het met vlagen. Zo blijf ik weken van die zooi af en dan ineens werk ik vanalles naar binnen. Gaat tot nu toe nog steeds goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:04 schreef MaRySe het volgende:
Nee doe ik ook niet. Maar een candy bar is wel heel slecht
Dus nu neem ik af en toe een grote ipv. 8 kleintjes
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:06 schreef MaRySe het volgende:
^^ up
Ja dat zeg ik. Ik deed eerst gewoon elke dag 8 kleintjes want ze waren toch maar klein etc. etc. en wat nog meer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe vaak je snoept. Bij mij is het met vlagen. Zo blijf ik weken van die zooi af en dan ineens werk ik vanalles naar binnen. Gaat tot nu toe nog steeds goed.
Dat is netjes. Uit onderzoek is ook gebleken dat af en toe zondigen alleen maar beter werkt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Ik deed eerst gewoon elke dag 8 kleintjes want ze waren toch maar klein etc. etc. en wat nog meer.
NU EET IK LEKKER HELEMAAL EEN GROTE OP OF MISSCHIEN 2;:D;d:
En dat dan maar 1x per week max.
Snacken misschien, roken nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:10 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dat is netjes. Uit onderzoek is ook gebleken dat af en toe zondigen alleen maar beter werkt.
Is ook mijn persoonlijke ervaring trouwens
Roken moet je sowieso niet aan beginnenquote:
Hallo, kanker komt je niet aanwaaienquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Roken moet je sowieso niet aan beginnen![]()
Kwestie van meeroken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Hallo, kanker komt je niet aanwaaien![]()
Daar zijn ook andere mogelijkheden voor hoor. Maar dat is geen onderwerp om grappen over te makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hallo, kanker komt je niet aanwaaien![]()
Wie?quote:
Eigenlijk wel ja... moet rond 8:30 weer aan het werkquote:
Ik wou nog wel om 6 uur naar m'n werk rijden...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja... moet rond 8:30 weer aan het werk
Dat kan nog steeds.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:30 schreef Una_Piedra het volgende:
Ik wou nog wel om 6 uur naar m'n werk rijden...
Vandaar dequote:
Dus ga je FOK!en...quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:53 schreef PhaE het volgende:
Ik kan niet slapen
En moet om 10:00 opstaan om iemand te helpen verhuizen
Je moet wat, toch?quote:
Ow, dan wacht ik gewoon 20 minuten met reagerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
Je moet wat, toch?
Zoek gewoon iets wat ZO enorm slaapverwekkend is dat ik vanzelf in slaap flikker
Heeft niet gewerktquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:21 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Ow, dan wacht ik gewoon 20 minuten met reageren
Maar ben jij nog vrij deze week of langer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:26 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt
Maar heb ondertussen wel geregeld dat ik donderdag in amsterdam ga eten en stappen
Toch nog iets goeds uitgekomen dan
Alleen deze week nog.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:26 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Maar ben jij nog vrij deze week of langer?
Mijn bioritme is compleet overhoop...quote:
Slapen jijquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:50 schreef Breetai het volgende:
Ik heb net de serie 'Samurai Champloo' afgemaakt. Hij's fijn en ik ga zo fijn naar m'n nest.
Morgen echt om 10:30 uit m'n nest.
Hmmm dat ken ik ja.. (bioritme gedoe)quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:53 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Mijn bioritme is compleet overhoop...
Wist ik maar waardoor...
Het leek mij uiteindelijk geen goed plan om 2 uur voor de wekker gaat alsnog te slapen...
Heb dus maar een bakkie koffie voor me eigen klaargemaakt.![]()
Waar heb jij oud en nieuw gevierd? In A'doorn?
Zegt me echt HELEMAAL niets, maar is vast tof als je er zo lang voor op blijftquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:50 schreef Breetai het volgende:
Ik heb net de serie 'Samurai Champloo' afgemaakt. Hij's fijn en ik ga zo fijn naar m'n nest.
Morgen echt om 10:30 uit m'n nest.
Ik ben wel in A'dam geweestquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm dat ken ik ja.. (bioritme gedoe)
Yup, in Apeldoorn.
Zou eigenlijk eerst in Amsterdam zijn, daarna in Engeland (Cardiff), maar toch terug gegaan om lekker bij mijn vrienden in Apeldoorn te zijn.
Snel snel snel kaartje geregeld voor een kroeg, en van half vijf smiddags tot 6 uur sochtends lopen feesten en dansen
ERG goed!
En ERG brak
En jij?
geen brakheid!quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:02 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Ik ben wel in A'dam geweest
Met wat vrienden wezen eten en drinken.
Uiteindelijk naar de Nieuwmarkt en door naar de dam.
Door naar een kroeg op de dam. Ook veel gedanst en gefeest.
Uiteindelijk 7:30 in m'n nest (een bank), maar niets geen brakheid...
Welterusten
Geen idee, voel jij je aangesproken?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, voel jij je aangesproken?![]()
*gebarentaal doet*quote:
quote:
Jammer! Ik gebaarde namelijk of je zin had om mee te gaan naar een tropisch oord en daar lekker een paar weekjes rust te gaan houden!quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]aaah, nee ik voel me niet aangesproken
he shit, moet toch beter oefenenquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer! Ik gebaarde namelijk of je zin had om mee te gaan naar een tropisch oord en daar lekker een paar weekjes rust te gaan houden!![]()
Of ik...quote:
hoiquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:42 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh!
I knowquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi
en toch is t raar hoor, dat blauwe kleurtje bij je
Ik zou graag aankomend weekend nog meemaken, als ik er enige stem in heb...quote:
ik heb nog wel meer wensen over dingen die ik mee wil makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou graag aankomend weekend nog meemaken, als ik er enige stem in heb...![]()
Klein beginnen, niet meteen om alles vragen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb nog wel meer wensen over dingen die ik mee wil maken
Ik vind het behoorlijk intimiderend zelfs...quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi
en toch is t raar hoor, dat blauwe kleurtje bij je
Oh oh...quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk intimiderend zelfs...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk intimiderend zelfs...
Ik dacht, ga eens met het openbaar vervoer naar mijn werk.quote:
OV is ok!quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht, ga eens met het openbaar vervoer naar mijn werk.
Dom idee hoor![]()
laat ik t dan anders stellenquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein beginnen, niet meteen om alles vragen!![]()
hihi, hier was de bus veel te laat, aansluiting gemist enzowquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht, ga eens met het openbaar vervoer naar mijn werk.
Dom idee hoor![]()
quote:
Van mij mag het voor het weekend nogquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou graag aankomend weekend nog meemaken, als ik er enige stem in heb...![]()
das overmacht, wat zeik je nouquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben meer dan een uur later hier door bussen die niet reden of te laat kwamen.
De 1e reed niet omdat het vakantie isquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi, hier was de bus veel te laat, aansluiting gemist enzow
lang leve het ov
What's up penguin?quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag het voor het weekend nog
Ha! onze rasoptimist!quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag het voor het weekend nog
das toch logisch, ov is aangepast op scholen, daar is nu nog kerstvakantie, dus rijden er nu minder bussenquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 1e reed niet omdat het vakantie is
shit happensquote:De 2e is niet komen opdagen![]()
je stond er toch al in, dan maakt t ook niet uit als ie niet meer stopt, issie ook eerder op de plek van bestemmingquote:De 3e was dus nog een 10 minuten te laat en zo vol dat hij 2 haltes verder maar niet meer gestopt is om nog iemand erin te laten. Ben bijna geperst in dat ding al kan dat geen kwaad
Understatement van het jaar 2006quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
What's up penguin?
Loopt het niet helemaal zoals je wilt?
wat doe je op je vrije dag, zo vroeg in het openbaar vervoer???quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik zeik, dit is mijn vrije dag
Gaan werkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat doe je op je vrije dag, zo vroeg in het openbaar vervoer???
Hey Moksy, Meid.quote:
werken op je vrije dag????quote:
Dat is dan ook Top Secretquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:03 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hey Moksy, Meid.
Als ik had geweten dat je hier zat.....
Ervan uitgaande dat deze zin positief gaat eindigen... :quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:03 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hey Moksy, Meid.
Als ik had geweten dat je hier zat.....
Ik verwacht dat jij met je blauwe kleurtje op dito wijze wat meer vrouwen hier naartoe trekt...quote:
Of hij houdt ze gewoon allemaal voor zichzelf!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij met je blauwe kleurtje op dito wijze wat meer vrouwen hier naartoe trekt...![]()
Of hij houdt ze lekker voor zichzelfquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:06 schreef AirwiN het volgende:
Ik verwacht dat jij met je blauwe kleurtje op dito wijze wat meer vrouwen hier naartoe trekt...![]()
Dat weet jij en dat weet ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat deze zin positief gaat eindigen... :![]()
Dat het Top is, weet ik.quote:
T is hier nogal druk, heb niet echt tijd om mijn roosterdagen te gebruiken helaas. Maar aangezien ik vandaag al om 12 uur weg moet hier baal ik toch wel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
werken op je vrije dag????
maar dan nog als je gaat werken moet je niet zeiken
tis overmacht
zolang het niet te vaak voorkomt, maakt t niet veel uit
wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier nogal druk, heb niet echt tijd om mijn roosterdagen te gebruiken helaas. Maar aangezien ik vandaag al om 12 uur weg moet hier baal ik toch wel.
Gaat ook niet vaak voorkomen. Ik ga weer gewoon fietsen de komende tijd![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:12 schreef Godlike02 het volgende:
Vrouwen die voor status gaan![]()
Zeker status op een internet forum![]()
Wat kan jij? Je post verwijderen!!! kwijll kwijl kwijl
De vrouw die daarvoor valt moet toch is eens nagekeken worden![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:12 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dat het Top is, weet ik.
Secret niet zo heel erg blijkt... Maar ik hou het voor me
Ze zijn er wel degelijk (ook op Fok zijn er de afgelopen jaren wel een aantal geweest).quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:12 schreef Godlike02 het volgende:
Wat kan jij? Je post verwijderen!!! kwijll kwijl kwijl
De vrouw die daarvoor valt moet toch is nagekeken worden![]()
Goedenmorgen mm, gij ook hierquote:
Modgroupiesquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ze zijn er wel degelijk (ook op Fok zijn er de afgelopen jaren wel een aantal geweest).
Werkze...quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:26 schreef Mokster het volgende:
* Mokster gaat weer aan de slag!!!
@Una: ik zal het maar verklappen... R&P SC is the place to be tegenwoordig!!!
Horecaspoilerquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:01 schreef AirwiN het volgende:
Ow, ik ben niet dik, ik heb een knuffelbeerbuikje!![]()
Moderatorsquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ze zijn er wel degelijk (ook op Fok zijn er de afgelopen jaren wel een aantal geweest).
sneue typesquote:
Ook goeiemorgen!quote:
En bedankt voor je-weet-wel. Ik draaide me nog een keertje om toenquote:
Wat ben je toch heerlijk impulsief af en toe!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En bedankt voor je-weet-wel. Ik draaide me nog een keertje om toen
Daar heb je geen mod voor nodig hoor, gaat een heel stuk beter met drankquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
sneue types
Reden is meestal zodat ze zelf ook blauw kunnen worden.
Ik had vlak voor ik ging slapen al bedacht dat 6 uur wat vroeg zou zijn. Dus de wekker uurtje later gezetquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk impulsief af en toe!![]()
Kan het ook zo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
sneue types
Reden is meestal zodat ze zelf ook blauw kunnen worden.
Da's een andere vorm van blauwquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
Daar heb je geen mod voor nodig hoor, gaat een heel stuk beter met drank![]()
Ik had al zo'n voorgevoel dat ik je toch wakker zou maken, ondanks het tijdstip...quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had vlak voor ik ging slapen al bedacht dat 6 uur wat vroeg zou zijn. Dus de wekker uurtje later gezet
Ontken 't maar. We geloven je toch nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan het ook zo?![]()
Dan had ik en Mukie![]()
Nu heb ik gewoon mailtje gestuurd![]()
hey Mries, zeggen wij toch zo vaak? Dat wordt een beetje vadsig, en dat, blablaquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja duh ik loop niet naar die gene toe.. je vind mij vet? ik vind jou vadsig!
Als een vriendin uit haar broek aan het barsten is zeg ik nou je bent wel een beetje vadsig aan het worden. imo 10x minder erg dan je bent dik
Ik ben er niet wakker door geworden, maar 10 minuten later ging m'n wekker.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had al zo'n voorgevoel dat ik je toch wakker zou maken, ondanks het tijdstip...![]()
Ik ben weer gerustgesteld!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben er niet wakker door geworden, maar 10 minuten later ging m'n wekker.
volslank is een term voor de vadsige en dikke mensen die het nog ontkennen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:21 schreef MSXUser het volgende:
[..]![]()
Laten we het maar op 'volslank' houden?
bahquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Boo fucking hoo.
Buikjes zijn zo liiieef bij vrouwen.
Beste 10 minuten van m'n levenquote:
Hou vast dat gevoel!quote:
Nee, toen de wekker ging was dat gevoel al meteen wegquote:
De positieve benadering, we zijn alweer over de helft van de week! Twee daagjes vroeg op en dan is het weer weekend!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, toen de wekker ging was dat gevoel al meteen weg
En wat ga je doen van 't weekend?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positieve benadering, we zijn alweer over de helft van de week! Twee daagjes vroeg op en dan is het weer weekend!
Ik vind het ook een erg raar woord.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:41 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
volslank is een term voor de vadsige en dikke mensen die het nog ontkennen...![]()
Druk aan de studie. Ik moet volgende week een essay inleveren!quote:
Bij mij is het juist andersom. Ik studeer door de week en werk in het weekend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk aan de studie. Ik moet volgende week een essay inleveren!![]()
Wat ga jij doen?
Ga jij ff een tijdprobleem hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk aan de studie. Ik moet volgende week een essay inleveren!![]()
Wat ga jij doen?
Nee, jij bent niks.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:02 schreef nixxx het volgende:
ik ben niet dik!
Jij bent het standaard eensch met elke vrouw onder de 66quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een erg raar woord.![]()
Welnee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij bent het standaard eensch met elke vrouw onder de 66![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |