Zou je me even kunnen uitleggen wat je met deze post bedoeld... Ik zal naast te dik ook wel te blond zijn om je te begrijpen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Laat me dat nou niet verbazen (dus).
Ok, dan is het duidelijk, en zal ik voortaan alle dikke(re) mensen vadsig gaan noemen.
Just the way the world works, dan maar zo, fine bij me
Zou ik ook wel willen weten jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zou je me even kunnen uitleggen wat je met deze post bedoeld... Ik zal naast te dik ook wel te blond zijn om je te begrijpen...
Denk het wel Cc, maar ik begreep dus niet helemaal wat nu voor Sweetgirly de reden is om ineens iedereen die ze dik vindt vadsig te gaan noemenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:26 schreef Copycat het volgende:
Is na twee delen niet alles al tig keer gezegd in al dan niet andere bewoordingen?
Over kortzichtig en onvolwassen gesprokenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:30 schreef sweetgirly het volgende:
Als vadsig als een scheldwoord gezien wordt (notabene: mollig, dik, etc is vaak al verkeerd, de één struikelt over dik, de ander over vadsig), en dan gratenbak als alternatief wordt gebruikt..
Dan is mijn conclusie simpel.
Namelijk als mensen zelf niet de volwassenheid kunnen opbrengen om dat in te zien, waarom zou ik dan nog moeite gaan doen als anderen het ook niet willen of zelfs kortzichtig zien in die zin.
Dan ik ook niet (langer meer), en daarom, dan zijn dikkere mensen vanaf nu voor mij ook vadsig.
Simpel.
Zo van: lekker puh!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:30 schreef sweetgirly het volgende:
Als vadsig als een scheldwoord gezien wordt (notabene: mollig, dik, etc is vaak al verkeerd, de één struikelt over dik, de ander over vadsig), en dan gratenbak als alternatief wordt gebruikt..
Dan is mijn conclusie simpel.
Namelijk als mensen zelf niet de volwassenheid kunnen opbrengen om dat in te zien, waarom zou ik dan nog moeite gaan doen als anderen het ook niet willen of zelfs kortzichtig zien in die zin.
Dan ik ook niet (langer meer), en daarom, dan zijn dikkere mensen vanaf nu voor mij ook vadsig.
Simpel.
Nee, ik heb gewoon een pokkehekel of begin een schijthekel te krijgen aan mensen die dát of zo denken. Maar ondertussen anderen alleen maar de grond in kunnen boren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:25 schreef GF het volgende:
Die gratenbakjes met maatje 34 horen natuurlijk liever wat voor geweldig lekker lichaam ze wel niet hebben. De eerste de beste die ze een lopend skelet noemt die heeft het gedaan hoor. Die moet maar snel z'n mond houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |