Wat is je probleem? Heb je er zo veel last van? Ik heb ook een hekel aan autos die verkeerd geparkeerd zijn of me asociaal voorbij rijden, geeft mij dat het recht om die autos compleet de tering in te slaan? Als je al gefrustreerd raakt door wat katten dan zal je waarschijnlijk al op je 40e een hartaanval hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:02 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik kan ruiken wie het baasje is van dat kutbeest als ik 'm voorbij zie slenteren? het is niet zo dat die lui ook overdag met zo'n beest aan de lijn buiten lopen ofzo
en dan nog, denk je dat zo'n asociale lummel/wijf dat beest binnen gaat houden omdat een iemand er last van heeft? het is niet dat je dat beest kunt vertellen het niet in een bepaalde tuin te doen ofzo he
Pavlov werkt prima bij de proefdieren waar ik mee (ge)werk(t heb) en dat is bij katten niet anders ; eerste keer waarschuwing, tweede (onherroepelijke, vanwege het slechte kortetermijn geheugen) keer is het finito voor zo'n beest als ik er last van heb.
ik hoop dat jij ooit levend begraven wordt...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:01 schreef joekeloekes het volgende:
een PVC buis, diameter ca 15-20cm, 1 meter lang, ingraven onder een hoek van 45 graden. onderin stuk leverworst leggen. wachten tot die klotekat zo stom is erin te kruipen, omdraaien kan hij zich niet in die buis. Dan met 1 snelle ruk de buis eruit trekken, gat dichttrappen, en kat zit gelijk een halve meter diep.
opgelost
Ik zou zeggen probeer het, mocht ik er achter komen dan weet ik nog wel iets pijnlijkere methodes om van jou af te komen.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:01 schreef joekeloekes het volgende:
een PVC buis, diameter ca 15-20cm, 1 meter lang, ingraven onder een hoek van 45 graden. onderin stuk leverworst leggen. wachten tot die klotekat zo stom is erin te kruipen, omdraaien kan hij zich niet in die buis. Dan met 1 snelle ruk de buis eruit trekken, gat dichttrappen, en kat zit gelijk een halve meter diep.
opgelost
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:32 schreef Mastertje het volgende:
Gewoon je tuin zelf flink onderschijten! Vergeet niet over alle planten te pissen en je schijt uit te smeren over de tegels en boomstammen, als het opgedroogt is verdwijnt de werking en zul je overal even bij langs moeten schijten. Wekelijks bezigheidje, houd het toilet ook mooi schoon.
idd mensen die katten los laten lopen zijn aso's. Als je het leuk vind om een kat te hebben hou die dan binnen of in je eigen tuin, dan kan je zelf de bak verschonen en "genieten" van je kat. Gewoon een stukje eigen verantwoordelijkheid! Kom niet aan met die onzin dat je katten niet binnen kan houden heel de dag omdat ze ruimte nodig hebben. Als ik toevallig olifanten liefhebber ben zou je het ook niet zo prettig vinden als ik die los liet lopen en bij de buren in de tuin liet schijten met als argument dat binnen houden niet goed voor hem is??? Soaken dus die beesten en de rekening van de soaker naar de buurman!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:34 schreef benxx het volgende:
Wij hebben twee honden, betalen 180 euro per jaar aan hondenbelasting en ik laat ze keurig op een plaats poepen waar mensen er geen last van hebben.
Een stel verderop heeft 7 katten, die schijten alle tuinen onder, krabben planten uit en hebben geleid tot sluiting van al 2 speeltuintjes.
Zij betalen geen belasting.
Bah
Hier loopt altijd van alles. Eekhoorntjes, mollen, egels, konijnen, fazanten, katten, vogels, af en toe een loslopende hond, kikkers, muizen en ratten, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:49 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel last van heel veel dieren, ik heb nog nooit een varken in een tuin zien schijten of een groep konijnen die overal poept.
et zijn altijd de katten die overal zitten te schijten en te graven, en de eigenaren kan het schijnbaar geen flikker schelen dat ze overlast verookzaken.
de personen die er last van hebben moeten het schijnbaar zelf opslossen.
mijn standpunt is, dat ik niet gediend ben van anderman's huisdieren op mijn grondgebied, zeker als ze alleen ellende met zich meebrengen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Heb je er zo veel last van? Ik heb ook een hekel aan autos die verkeerd geparkeerd zijn of me asociaal voorbij rijden, geeft mij dat het recht om die autos compleet de tering in te slaan? Als je al gefrustreerd raakt door wat katten dan zal je waarschijnlijk al op je 40e een hartaanval hebben.
leuk dat jij daar zo over denkt, maar je bent gewoon hartstikke fout!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
leuk als jij daar anders over denkt, maar daar heb ik geen boodschap aan ; als zo'n kutkat zich op mijn terrein waagt, vindt hij gewoon problemen, klaar.
Bij mij lopen ook kikkers, zitten meestal rond de vijver, en heb ook wel eens een egel gezien, en uiteraard vogels. Nog nooit heb ik daar last van gehad, behalve dat die vogels nogal eens op je auto schijten als je die onder de verkeerde boom zet. Maar die dieren horen er, dat is de natuur. Die katten zijn geen natuur (gecultiveerd) en zorgen voor overlast, graven schijten pissen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Hier loopt altijd van alles. Eekhoorntjes, mollen, egels, konijnen, fazanten, katten, vogels, af en toe een loslopende hond, kikkers, muizen en ratten, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geweldig toch?
Net zo gecultiveerd als jij gecultiveerd bent. Sterker nog mensen zijn "de vreemde eend in de bijt" met hun huizen en tuinen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Maar die dieren horen er, dat is de natuur. Die katten zijn geen natuur (gecultiveerd) en zorgen voor overlast, graven schijten pissen.
Bij ons ook egels, vogels en kikkers, maar die moeten het allemaal afleggen tegen... juist, de katten. Zo gauw je katten in je tuin hebt heb je geen egels, vogels en kikkers meer. Ja, vieze rottende lijkjes daarvan, dat wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Hier loopt altijd van alles. Eekhoorntjes, mollen, egels, konijnen, fazanten, katten, vogels, af en toe een loslopende hond, kikkers, muizen en ratten, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geweldig toch?
Behalve dat je flauw bent, ben je niet eens orgineel, hoe sneu!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef Tique3 het volgende:
Ga naar de gamma koop 1,5 meter pvc rond 125, plaats dat in de grond, onder in de grond een paar mooie staaldraden (geslepen) steken, stukje biefstuk onderin en probleem opgelost
Natuur?! Hele natuur?!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:50 schreef blackmage het volgende:
katten verpesten dus de hele natuur in elke tuin waar ze rondhangen.
idd, optiefen met je vieze kat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vond mijn standpunt om in een flat te gaan wonen nog steeds het beste
je bent nog niet zo lang lid van FoK! zie ik... Geloof het of geloof het niet maar je gaat eraan wennen aan hoe triest sommige FoK-users kunnen zijn...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:26 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Echt heel triest hoe sommige mensen hier reageren.
dan moet je die katten wel opeten en mschien een jas van de huiden maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef DrDentz het volgende:
kijk, als je denkt dat het de natuur is dat katten overal kunnen lopen, dan is het ook de natuur dat je ze af mag schieten; de mens is immers gewoon sterker, ook dankzij zn wapens, dan de kat; dit is een natuurlijk proces.. een leeuw is sterker dan een hertje en als een hertje in het kamp van de leeuwen komt maken ze 'm ook af
Nee, sorry maar daar ga ik niet aan wennen. Het is toch supersneu hoe sommigen hier reageren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je bent nog niet zo lang lid van FoK! zie ik... Geloof het of geloof het niet maar je gaat eraan wennen aan hoe triest sommige FoK-users kunnen zijn...![]()
Ik heb dit soort topicjes al meegemaakt, de vorige keer ging het nog om iemand die peperdure vissen in zijn tuin had zwemmen in combinatie met katten van diverse buren die ff langs kwamen. Hij vond dat ie recht had om katten/poezen te lynchen, of de eigenaren ervan aansprakenlijk te stellen voor het overlijden van die peperdure visjes...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Nee, sorry maar daar ga ik niet aan wennen. Het is toch supersneu hoe sommigen hier reageren.
Ik begrijp best dat je geen overlast wilt van andermans beesten en zelf hou ik mijn kat binnen want djees je wilt toch niet dat je dier bij zulke lui terecht komt. Maar ik begrijp gewoon niet dat mensen zo kunnen zijn. Echt klote vind ik dat.
Ik heb het topic niet uit gelezen maar het is inderdaad verschrikkelijk. Blijkbaar is het voor sommige trieste personen erg cool om zo grof mogelijk te reageren. Gelukkig ken ik zulke lui in het dagelijks leven niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb dit soort topicjes al meegemaakt, de vorige keer ging het nog om iemand die peperdure vissen in zijn tuin had zwemmen in combinatie met katten van diverse buren die ff langs kwamen. Hij vond dat ie recht had om katten/poezen te lynchen, of de eigenaren ervan aansprakenlijk te stellen voor het overlijden van die peperdure visjes...
kut kat eet onze vissen op
Die plaatjes kan je GRATIS downloaden, maar je mag er best voor betalen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:43 schreef NITROHOSS het volgende:
De wijze waarop sommige mensen de katjes hier in besherming nemen rechtvaardigt plaatjes van vlammenwerpers ed...waar koop je die
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die plaatjes kan je GRATIS downloaden, maar je mag er best voor betalen hoor![]()
Ik zou het gewoon eens proberen, misschien werkt het wel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef NITROHOSS het volgende:
[..]
Hij zou ook raar opkijken als ik op zijn stoepje ga zitten bouten..
*loopt naar buiten... met pleepapier...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:22 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon eens proberen, misschien werkt het wel.![]()
Ga nu eens inhoudelijk in op de rest vaan de post...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:26 schreef DooZjUh het volgende:
Misschien een bordje erbij zetten, "Nu staan we quitte".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |