abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33648820
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:02 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

en jij denkt dat ik kan ruiken wie het baasje is van dat kutbeest als ik 'm voorbij zie slenteren? het is niet zo dat die lui ook overdag met zo'n beest aan de lijn buiten lopen ofzo

en dan nog, denk je dat zo'n asociale lummel/wijf dat beest binnen gaat houden omdat een iemand er last van heeft? het is niet dat je dat beest kunt vertellen het niet in een bepaalde tuin te doen ofzo he

Pavlov werkt prima bij de proefdieren waar ik mee (ge)werk(t heb) en dat is bij katten niet anders ; eerste keer waarschuwing, tweede (onherroepelijke, vanwege het slechte kortetermijn geheugen) keer is het finito voor zo'n beest als ik er last van heb.
Wat is je probleem? Heb je er zo veel last van? Ik heb ook een hekel aan autos die verkeerd geparkeerd zijn of me asociaal voorbij rijden, geeft mij dat het recht om die autos compleet de tering in te slaan? Als je al gefrustreerd raakt door wat katten dan zal je waarschijnlijk al op je 40e een hartaanval hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:32:05 #102
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_33648886
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:01 schreef joekeloekes het volgende:
een PVC buis, diameter ca 15-20cm, 1 meter lang, ingraven onder een hoek van 45 graden. onderin stuk leverworst leggen. wachten tot die klotekat zo stom is erin te kruipen, omdraaien kan hij zich niet in die buis. Dan met 1 snelle ruk de buis eruit trekken, gat dichttrappen, en kat zit gelijk een halve meter diep.
opgelost
ik hoop dat jij ooit levend begraven wordt...

zieke gast...
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_33648898
Gewoon je tuin zelf flink onderschijten! Vergeet niet over alle planten te pissen en je schijt uit te smeren over de tegels en boomstammen, als het opgedroogt is verdwijnt de werking en zul je overal even bij langs moeten schijten. Wekelijks bezigheidje, houd het toilet ook mooi schoon.
pi_33649211
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:01 schreef joekeloekes het volgende:
een PVC buis, diameter ca 15-20cm, 1 meter lang, ingraven onder een hoek van 45 graden. onderin stuk leverworst leggen. wachten tot die klotekat zo stom is erin te kruipen, omdraaien kan hij zich niet in die buis. Dan met 1 snelle ruk de buis eruit trekken, gat dichttrappen, en kat zit gelijk een halve meter diep.
opgelost
Ik zou zeggen probeer het, mocht ik er achter komen dan weet ik nog wel iets pijnlijkere methodes om van jou af te komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 3 januari 2006 @ 03:05:10 #105
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_33649323
Peper, koffiedik, citroenschilletjes of cacaodopjes strooien.
niet helemaal diervriendelijk, maar stukken beter dan de barbaarse methoden die hier voorbij komen

Hertshoornolie werkt ook als een gek, maar dat stinkt zo godsgruwelijk dat je zelf niet eens meer in je tuin wilt.
Ik heb in en om m'n moestuin wijnruit geplant, werkt tegen katten én honden.
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_33652223
Wij hebben twee honden, betalen 180 euro per jaar aan hondenbelasting en ik laat ze keurig op een plaats poepen waar mensen er geen last van hebben.
Een stel verderop heeft 7 katten, die schijten alle tuinen onder, krabben planten uit en hebben geleid tot sluiting van al 2 speeltuintjes.
Zij betalen geen belasting.
Bah
" - Carter Williams is taking more hits than a Paris Hilton website! - "
pi_33652252
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:32 schreef Mastertje het volgende:
Gewoon je tuin zelf flink onderschijten! Vergeet niet over alle planten te pissen en je schijt uit te smeren over de tegels en boomstammen, als het opgedroogt is verdwijnt de werking en zul je overal even bij langs moeten schijten. Wekelijks bezigheidje, houd het toilet ook mooi schoon.
" - Carter Williams is taking more hits than a Paris Hilton website! - "
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:06:08 #108
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_33654423
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:34 schreef benxx het volgende:
Wij hebben twee honden, betalen 180 euro per jaar aan hondenbelasting en ik laat ze keurig op een plaats poepen waar mensen er geen last van hebben.
Een stel verderop heeft 7 katten, die schijten alle tuinen onder, krabben planten uit en hebben geleid tot sluiting van al 2 speeltuintjes.
Zij betalen geen belasting.
Bah
idd mensen die katten los laten lopen zijn aso's. Als je het leuk vind om een kat te hebben hou die dan binnen of in je eigen tuin, dan kan je zelf de bak verschonen en "genieten" van je kat. Gewoon een stukje eigen verantwoordelijkheid! Kom niet aan met die onzin dat je katten niet binnen kan houden heel de dag omdat ze ruimte nodig hebben. Als ik toevallig olifanten liefhebber ben zou je het ook niet zo prettig vinden als ik die los liet lopen en bij de buren in de tuin liet schijten met als argument dat binnen houden niet goed voor hem is??? Soaken dus die beesten en de rekening van de soaker naar de buurman!
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
pi_33654761
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:49 schreef blackmage het volgende:

[..]

ik heb niet zoveel last van heel veel dieren, ik heb nog nooit een varken in een tuin zien schijten of een groep konijnen die overal poept.

et zijn altijd de katten die overal zitten te schijten en te graven, en de eigenaren kan het schijnbaar geen flikker schelen dat ze overlast verookzaken.
de personen die er last van hebben moeten het schijnbaar zelf opslossen.
Hier loopt altijd van alles. Eekhoorntjes, mollen, egels, konijnen, fazanten, katten, vogels, af en toe een loslopende hond, kikkers, muizen en ratten, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik weet zeker dat van al die beesten katten niet de enige zijn die in de tuin schijten.
Vooral in de herfst vind je de vreemdste drolletjes/keuteltjes en dan is het altijd weer een sport om te bedenken welk beest erbij hoort.

Geweldig toch?

Maar wij hebben zelf katten en geen kleine kinderen. Dan zal het wel anders zijn.
pi_33655018
bij katten in de tuin is het altijd het omgekeerde van toepassing: bestrijden is beter dan voorkomen
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33655571
Knalvuurwerk wil ook wel eens helpen. Keuze genoeg:

Keuze genoeg

Wij hebben al maanden geen last meer van katten.

PS niet op de kat zelf gooien he.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:54:10 #112
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33655967
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat is je probleem? Heb je er zo veel last van? Ik heb ook een hekel aan autos die verkeerd geparkeerd zijn of me asociaal voorbij rijden, geeft mij dat het recht om die autos compleet de tering in te slaan? Als je al gefrustreerd raakt door wat katten dan zal je waarschijnlijk al op je 40e een hartaanval hebben.
mijn standpunt is, dat ik niet gediend ben van anderman's huisdieren op mijn grondgebied, zeker als ze alleen ellende met zich meebrengen.

leuk als jij daar anders over denkt, maar daar heb ik geen boodschap aan ; als zo'n kutkat zich op mijn terrein waagt, vindt hij gewoon problemen, klaar.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:58:41 #113
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_33656129
Echt te triest voor woorden dat mensen zo verschrikkelijk met dieren om kunnen gaan.

Ontopic: cacao doppen zijn erg goed. Goed voor je planten, staat best mooi/verzorgd, evt. onkruid blijft in de laag dus makkelijk weg te halen. En niet schadelijk voor de kat! Wat mag ik sommigen hier er even aan herinneren dat dierenmishandeling een serieus misdrijf is! Echt... zum kotsen!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:00:01 #114
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_33656176
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef dr.dunno het volgende:

[..]
leuk als jij daar anders over denkt, maar daar heb ik geen boodschap aan ; als zo'n kutkat zich op mijn terrein waagt, vindt hij gewoon problemen, klaar.
leuk dat jij daar zo over denkt, maar je bent gewoon hartstikke fout!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:01:43 #115
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_33656257
Een supersoaker is trouwens wel prima, net als een emmer water (maar dan zonder emmer he!)
  Redactie Frontpage dinsdag 3 januari 2006 @ 13:04:38 #116
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_33656369
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:16 schreef Symer het volgende:

[..]

Hier loopt altijd van alles. Eekhoorntjes, mollen, egels, konijnen, fazanten, katten, vogels, af en toe een loslopende hond, kikkers, muizen en ratten, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Geweldig toch?
Bij mij lopen ook kikkers, zitten meestal rond de vijver, en heb ook wel eens een egel gezien, en uiteraard vogels. Nog nooit heb ik daar last van gehad, behalve dat die vogels nogal eens op je auto schijten als je die onder de verkeerde boom zet. Maar die dieren horen er, dat is de natuur. Die katten zijn geen natuur (gecultiveerd) en zorgen voor overlast, graven schijten pissen.
En degeen die zei dat katten hun uitwerpselen begraven, niet allen katten doen dat, en ook dat wil ik niet. Het is namelijk niet prettig als je in de tuin aan het graven bent om een nieuwe plant erbji te zetten of the verplanten en je graait in de stront. Die beesten moeten gewoon oprotten.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:19:15 #117
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_33656967
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Maar die dieren horen er, dat is de natuur. Die katten zijn geen natuur (gecultiveerd) en zorgen voor overlast, graven schijten pissen.
Net zo gecultiveerd als jij gecultiveerd bent. Sterker nog mensen zijn "de vreemde eend in de bijt" met hun huizen en tuinen!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:25:59 #118
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_33657203
Ga naar de gamma koop 1,5 meter pvc rond 125, plaats dat in de grond, onder in de grond een paar mooie staaldraden (geslepen) steken, stukje biefstuk onderin en probleem opgelost
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_33657709
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:16 schreef Symer het volgende:

[..]

Geweldig toch?
Bij ons ook egels, vogels en kikkers, maar die moeten het allemaal afleggen tegen... juist, de katten. Zo gauw je katten in je tuin hebt heb je geen egels, vogels en kikkers meer. Ja, vieze rottende lijkjes daarvan, dat wel.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:14:57 #120
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_33658855
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef Tique3 het volgende:
Ga naar de gamma koop 1,5 meter pvc rond 125, plaats dat in de grond, onder in de grond een paar mooie staaldraden (geslepen) steken, stukje biefstuk onderin en probleem opgelost
Behalve dat je flauw bent, ben je niet eens orgineel, hoe sneu!
pi_33659964
de mensen die geen kat hebben zijn het er wel over eens?
katten verpesten dus de hele natuur in elke tuin waar ze rondhangen en schijten daarna nog even de boel onder, met schijnbaar de volledige goedkeuring van hun eigenaar.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:54:51 #122
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_33660131
dat heb je goed blackmage. gelukkig hebben wij geen last van katten meer sinds we onze hond hebben.
niet dat die ze opvreet ofzo, maar vanwege de geur
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:16:42 #123
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_33660835
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:50 schreef blackmage het volgende:
katten verpesten dus de hele natuur in elke tuin waar ze rondhangen.
Natuur?! Hele natuur?!
pi_33662297
ja zo te horen hebben sommige mensen een heel bos in hun tuin met een losgelaten dierentuin.

en met natuur probeer ik gewoon een geheel te omschrijven van planten en overige dieren, en als je dat nog niet snapte dan is het eigelijk heel duidelijk wie de jostie in dit topic is.
pi_33662931
Katten zijn vies, hoor je me, vies!!!!

Oprotte uit me tuin, gore stinkkat!
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:00:51 #126
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_33666553
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:07:31 #127
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33666733
ik vond mijn standpunt om in een flat te gaan wonen nog steeds het beste
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 januari 2006 @ 18:21:52 #128
137066 fokkieslim
pi_33667140
ik vind toch dat de mensen meer wonderolie moeten voeren,laten ze thuis de boel volschijten
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:57:58 #129
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33672490
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vond mijn standpunt om in een flat te gaan wonen nog steeds het beste
idd, optiefen met je vieze kat.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_33674801
kijk, als je denkt dat het de natuur is dat katten overal kunnen lopen, dan is het ook de natuur dat je ze af mag schieten; de mens is immers gewoon sterker, ook dankzij zn wapens, dan de kat; dit is een natuurlijk proces.. een leeuw is sterker dan een hertje en als een hertje in het kamp van de leeuwen komt maken ze 'm ook af
pi_33674858
Echt heel triest hoe sommige mensen hier reageren.
pi_33675159
Mensen zijn stinkbeesten, ze plassen overal maar rond en de hele zee is smerig met hun uitwerpselen, laten we ons richten op op zelf ipv katten die nog een beetje hygienisch proberen te zijn.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2006 22:38:57 ]
pi_33675374
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:26 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Echt heel triest hoe sommige mensen hier reageren.
je bent nog niet zo lang lid van FoK! zie ik... Geloof het of geloof het niet maar je gaat eraan wennen aan hoe triest sommige FoK-users kunnen zijn...

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2006 22:37:30 ]
pi_33675529
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef DrDentz het volgende:
kijk, als je denkt dat het de natuur is dat katten overal kunnen lopen, dan is het ook de natuur dat je ze af mag schieten; de mens is immers gewoon sterker, ook dankzij zn wapens, dan de kat; dit is een natuurlijk proces.. een leeuw is sterker dan een hertje en als een hertje in het kamp van de leeuwen komt maken ze 'm ook af
dan moet je die katten wel opeten en mschien een jas van de huiden maken.
pi_33675761
katten eten de muizen/musjes/vissen/vlinders die ze dood maken ook niet op
pi_33677813
Ach, weer een verkapt "ik ben een armetierig lulletje rozewater met een lulletje van 3 cm, en daarom reageer ik me maar af op een beesje van 4 kilo"... altijd verfrissend

Jammer dat we dit soort schijtluizen niet een dagje in een leeuwenkooi kunnen opsluiten ofzoiets
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_33677936
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:36 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

je bent nog niet zo lang lid van FoK! zie ik... Geloof het of geloof het niet maar je gaat eraan wennen aan hoe triest sommige FoK-users kunnen zijn...
Nee, sorry maar daar ga ik niet aan wennen. Het is toch supersneu hoe sommigen hier reageren.
Ik begrijp best dat je geen overlast wilt van andermans beesten en zelf hou ik mijn kat binnen want djees je wilt toch niet dat je dier bij zulke lui terecht komt. Maar ik begrijp gewoon niet dat mensen zo kunnen zijn. Echt klote vind ik dat.
pi_33679272
Ik snap niet hoe mensen achter de eigenaren van katten kunnen blijven staan als die beesten aantoonbaar overlast bezorgen...

Heb je een beest... zorg er dan voor dat dat beest zich gedraagt...

Ik ben ook voor een Kattenbelasting..

En de optie van katten naar asielen brengen..

Laat het dan wel een asiel een km of 50 verderop zijn...
Ah...dat was het...
pi_33679343
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef Gronings_Mopje het volgende:

[..]

Nee, sorry maar daar ga ik niet aan wennen. Het is toch supersneu hoe sommigen hier reageren.
Ik begrijp best dat je geen overlast wilt van andermans beesten en zelf hou ik mijn kat binnen want djees je wilt toch niet dat je dier bij zulke lui terecht komt. Maar ik begrijp gewoon niet dat mensen zo kunnen zijn. Echt klote vind ik dat.
Ik heb dit soort topicjes al meegemaakt, de vorige keer ging het nog om iemand die peperdure vissen in zijn tuin had zwemmen in combinatie met katten van diverse buren die ff langs kwamen. Hij vond dat ie recht had om katten/poezen te lynchen, of de eigenaren ervan aansprakenlijk te stellen voor het overlijden van die peperdure visjes...

kut kat eet onze vissen op

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2006 00:23:00 ]
pi_33679489

(Omg, die gozer op dat plaatje )
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_33680234
De wijze waarop sommige mensen de katjes hier in besherming nemen rechtvaardigt plaatjes van vlammenwerpers ed... waar koop je die
Ah...dat was het...
pi_33680365
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:18 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik heb dit soort topicjes al meegemaakt, de vorige keer ging het nog om iemand die peperdure vissen in zijn tuin had zwemmen in combinatie met katten van diverse buren die ff langs kwamen. Hij vond dat ie recht had om katten/poezen te lynchen, of de eigenaren ervan aansprakenlijk te stellen voor het overlijden van die peperdure visjes...

kut kat eet onze vissen op
Ik heb het topic niet uit gelezen maar het is inderdaad verschrikkelijk. Blijkbaar is het voor sommige trieste personen erg cool om zo grof mogelijk te reageren. Gelukkig ken ik zulke lui in het dagelijks leven niet.
pi_33681035
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:43 schreef NITROHOSS het volgende:
De wijze waarop sommige mensen de katjes hier in besherming nemen rechtvaardigt plaatjes van vlammenwerpers ed... waar koop je die
Die plaatjes kan je GRATIS downloaden, maar je mag er best voor betalen hoor
pi_33681095
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:17:07 #145
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_33681207
De buuf heeft ook 4 katten die alle planten kapot maken en in de tuin poepen. Weet je wat ze zei? "Ja je kunt koffie prut in de tuin gooien of een gaas spannen over de planten." Hallo, het zijn haar katten, zij doet er maar iets aan! Gelukkig gaan we over 2 maanden verhuizen.
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_33681257
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:11 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Die plaatjes kan je GRATIS downloaden, maar je mag er best voor betalen hoor
Maar.. laten we wel wezen.. een kat onderwerp maken van een flambee schotel is wellicht overdreven.. maar je gaat me toch niet vertellen dat ik gewoon moet accepteren dat de kat van de buurman in mijn tuin schijt..

Hij zou ook raar opkijken als ik op zijn stoepje ga zitten bouten..
Ah...dat was het...
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:22:04 #147
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_33681345
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef NITROHOSS het volgende:

[..]

Hij zou ook raar opkijken als ik op zijn stoepje ga zitten bouten..
Ik zou het gewoon eens proberen, misschien werkt het wel.
pi_33681392
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:22 schreef DooZjUh het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon eens proberen, misschien werkt het wel.
*loopt naar buiten... met pleepapier...

En wat nou als ze de link niet leggen...

Moet ik dan met ze gaan praten.. communiceren zonder keyboard...
Ah...dat was het...
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:26:14 #149
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_33681458
Misschien een bordje erbij zetten, "Nu staan we quitte".
pi_33681533
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:26 schreef DooZjUh het volgende:
Misschien een bordje erbij zetten, "Nu staan we quitte".
Ga nu eens inhoudelijk in op de rest vaan de post...

Doosch
Ah...dat was het...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')