abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:36:28 #151
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_33681683
Dan schrijf je je msn adres erbij.

Inhoudelijk ingaan op dingen gaat op dit moment moeilijker dan normaal.
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_33681850
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:36 schreef DooZjUh het volgende:
Dan schrijf je je msn adres erbij.

Inhoudelijk ingaan op dingen gaat op dit moment moeilijker dan normaal.
Het keyboard stopt er dan mee???

PM-en kan hier niet zo te zien....
Ah...dat was het...
  woensdag 4 januari 2006 @ 02:00:45 #153
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_33682198
Wie wil je PM-en dan?
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
  woensdag 4 januari 2006 @ 04:06:50 #154
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33683678
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:18 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik heb dit soort topicjes al meegemaakt, de vorige keer ging het nog om iemand die peperdure vissen in zijn tuin had zwemmen in combinatie met katten van diverse buren die ff langs kwamen. Hij vond dat ie recht had om katten/poezen te lynchen, of de eigenaren ervan aansprakenlijk te stellen voor het overlijden van die peperdure visjes...

kut kat eet onze vissen op
en zal ik jou eens wat vertellen, m.b.t. het laatste heeft hij wettelijk ook het recht en de reële mogelijkheid
(en het eerste volgt uit het normale verkeer van goederen en niet-schaden van anderman's eigendom c.q. geen overlast veroorzaken, althans in mijn tuin wel ).
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_33693039
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 04:06 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

en zal ik jou eens wat vertellen, m.b.t. het laatste heeft hij wettelijk ook het recht en de reële mogelijkheid
(en het eerste volgt uit het normale verkeer van goederen en niet-schaden van anderman's eigendom c.q. geen overlast veroorzaken, althans in mijn tuin wel ).
Over alles kan je een rechtzaak openen, ik betwijfel alleen maar of je ook zal winnen. (oa. verwijtbaarheid).
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:17:17 #156
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33693883
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:50 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Over alles kan je een rechtzaak openen, ik betwijfel alleen maar of je ook zal winnen. (oa. verwijtbaarheid).
verwijtbaarheid is het probleem niet; de jurisprudentie is daar helder over.

probleem is eerder het vinden van de eigenaar van dat kutbeest in kwestie, daarom zal ik die moeite ook niet nemen (tenzij ik heel zeker weet van wie het beest is).
pi_33695865
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

verwijtbaarheid is het probleem niet; de jurisprudentie is daar helder over.

probleem is eerder het vinden van de eigenaar van dat kutbeest in kwestie, daarom zal ik die moeite ook niet nemen (tenzij ik heel zeker weet van wie het beest is).
Mij lijkt het logisch dat je geen peperdure visjes open en bloot laat liggen. Ja hoor, ligt in jouw tuin maar zelfs vogels kunnen erbij. Ook neerschieten dan maar? Mij lijkt het gewoon niet logisch als een rechter je gelijk geeft.

Als ik rechter was zou ik vragen: heeft u alles aan gedaan om de vissen te beschermen? (denk aan net eroverheen, schrikdraad eromheen, met de katteneigenaar praten en weet ik veel wat er zoal nog meer voor preventieve manieren zijn) beantwoord je al deze vragen met ja, dan pas zou ik er serieus over na denken of de schade verhaalt moet worden op de katteneigenaar.

Maar goed, aan de ene kant begrijp ik de eigenaren van die visjes wel, aan de andere kant vind ik hun naief om te denken dat we dan maar alle katten binnen gaan houden en dat die visjes daarbuiten zonder preventie wel veilig zullen zijn.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:31:12 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33696117
Rijk worden en een beloning geven voor het doden van katten
Zoals Rockwell Sayre
quote:
The World's Worst Cat-Hater

Chicago banker Rockwell Sayre must have been the worlds worst cat-hater. He lived in the early 1920's, and started a campaign to rid the entire world of cats by the year 1925. He offered financial rewards to cat killers.

He said that cats were "filthy and useless" and claimed to have inspired the killing of seven million cats during the first three months of his campaign. In 1925 he extended his campaign for a further ten years, as there were many cats still left. But soon after he himself died.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:02:50 #159
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33705371
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:24 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Mij lijkt het logisch dat je geen peperdure visjes open en bloot laat liggen. Ja hoor, ligt in jouw tuin maar zelfs vogels kunnen erbij. Ook neerschieten dan maar? Mij lijkt het gewoon niet logisch als een rechter je gelijk geeft.

Als ik rechter was zou ik vragen: heeft u alles aan gedaan om de vissen te beschermen? (denk aan net eroverheen, schrikdraad eromheen, met de katteneigenaar praten en weet ik veel wat er zoal nog meer voor preventieve manieren zijn) beantwoord je al deze vragen met ja, dan pas zou ik er serieus over na denken of de schade verhaalt moet worden op de katteneigenaar.

Maar goed, aan de ene kant begrijp ik de eigenaren van die visjes wel, aan de andere kant vind ik hun naief om te denken dat we dan maar alle katten binnen gaan houden en dat die visjes daarbuiten zonder preventie wel veilig zullen zijn.
je hoeft niet *alles* te doen, alleen het redelijke. een vis van het formaat kleine goudkarper hoef je niet te beschermen tegen vogels en zoals ik al zei, in de jurisprudentie is al vastgelegd dat de eigenaar van een loslopende kat 1:1 verplicht is de opgelopen schade te vergoeden, hij had de kat immers binnen kunnen houden. bovendien valt een vogel niet aan te klagen en zijn er weinig mensen die tamme reigers onderhouden, dus dat is niet eens een relevante vraag

wat je zelf aanroert valt in dezelfde catagorie als slachtoffers van verkrachting verwijten dat ze geen kort rokje aan hadden moeten doen.
pi_33706227
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

je hoeft niet *alles* te doen, alleen het redelijke. een vis van het formaat kleine goudkarper hoef je niet te beschermen tegen vogels en zoals ik al zei, in de jurisprudentie is al vastgelegd dat de eigenaar van een loslopende kat 1:1 verplicht is de opgelopen schade te vergoeden, hij had de kat immers binnen kunnen houden. bovendien valt een vogel niet aan te klagen en zijn er weinig mensen die tamme reigers onderhouden, dus dat is niet eens een relevante vraag

wat je zelf aanroert valt in dezelfde catagorie als slachtoffers van verkrachting verwijten dat ze geen kort rokje aan hadden moeten doen.
Ff een vraag: ben je een advocaat of zoiets?

wat betreft je 2e vergelijking, zijn die meisjes met veelste korte rokjes dan 100% onschuldig? Is er geen sprake van verwijtbaarheid?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2006 20:32:44 ]
pi_33706502
kutkatten, eerst zat er eentje onder m'n raam te miauwen. snel iets op z'n kop gegooid
pi_33706552
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:34 schreef jimjim1983 het volgende:
kutkatten, eerst zat er eentje onder m'n raam te miauwen. snel iets op z'n kop gegooid
Stoer! Wauw, te gek! Zwijmel!
pi_33706637
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Stoer! Wauw, te gek! Zwijmel!
thanks
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:38:40 #164
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33706665
Je moet je tuin onderpissen, zo laat je aan de katten merken dat dat jou territorium is.
Bernie en ik zijn tof.
pi_33706724
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef dr.dunno het volgende:

Goede vergelijking man! Katten zijn eigenlijk verkrachters

Jij hebt ook zoveel onderzoek gedaan bij die beesjes dat je gewoon weet dat ze een geweten en bewustzijn hebben op hetzelfde niveau van een mens, zodat het haast wel kwade wil moet zijn als ze een muis vangen of een vis
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_33706980
kutmensen, eerst zat er ene jimjim1983 onder m'n raam te praten. snel iets op z'n kop gegooid.
pi_33707030
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
kutmensen, eerst zat er ene jimjim1983 onder m'n raam te praten. snel iets op z'n kop gegooid.
en daarna heb ik je huis in de fik gestoken

maar probeer je nou te laten zien hoe 'belachelijk' mijn uitspraak is? als er mensen onder jouw raam in jouw tuin staan te praten dan jaag je ze toch ook weg?
pi_33707588
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:48 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

en daarna heb ik je huis in de fik gestoken

maar probeer je nou te laten zien hoe 'belachelijk' mijn uitspraak is? als er mensen onder jouw raam in jouw tuin staan te praten dan jaag je ze toch ook weg?
Nee man, ik wil net zo stoer zijn als jij!
pi_33707657
heb deze zomer trouwens een kat overgereden in Thailand dat was wel zielig.
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:13:52 #171
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_33708056
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
heb deze zomer trouwens een kat overgereden in Thailand dat was wel zielig.
ik heb ook een keer een kat onder de wagen gehad Mors dood was die

Helaas had hij geen halsbandje, dus kon ik het baasje ook niet informeren, dus heb ik hem maar in de berm gelegd.

Dit was overigens in Amersfoort in '03, dus als .... sorry
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:09:02 #172
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33709221
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

ik heb ook een keer een kat onder de wagen gehad Mors dood was die

Helaas had hij geen halsbandje, dus kon ik het baasje ook niet informeren, dus heb ik hem maar in de berm gelegd.

Dit was overigens in Amersfoort in '03, dus als .... sorry
is idd verschrikkelijk, om al die prut van je auto te moeten schrapen.

gelukkig wist ik een goede wasstraat toen het bij mij gebeurde.
pi_33709371
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

is idd verschrikkelijk, om al die prut van je auto te moeten schrapen.

gelukkig wist ik een goede wasstraat toen het bij mij gebeurde.
Ik heb die van mij toen gewoon voorop m'n scooter gebonden dwingt respect af.
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:17:07 #174
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33709546
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ik heb die van mij toen gewoon voorop m'n scooter gebonden dwingt respect af.
inderdaad, een auto voorop je scooter binden dwingt respect af
nog hendig sjiek geslipt of niet?
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:22:19 #176
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33709740
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
hell yeah
familie van Maikuuul?
pi_33710057
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef -Dominator- het volgende:
[afbeelding]
Een lightgun? Het is geen nintendo spelletje...
pi_33711298

AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:22:47 #180
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33712412
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef kamagurka het volgende:
Liever deze mormels dood:

[afbeelding]

pi_33714425
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

[afbeelding]
Daar kan je ze ook in hangen

Je kunt ze ook aan flarden schieten
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_33714730
Gelukkig kunnen we allemaal nog genuanceerd reageren....

Ah...dat was het...
pi_33714859
ik mis het owned-plaatje met de leipe opa nog
pi_33715354
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef DrDentz het volgende:
ik mis het owned-plaatje met de leipe opa nog
Je bedoelt deze?

AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_33715477
die is gaaf
pi_33715860
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:46 schreef FloggingMolly het volgende:
[afbeelding]

Kopen?
Een antieke landmijn die waarschijnlijk al onschadelijk gemaakt is?
pi_33715953
Of die met dat poessie die in de loop van een pistool kijkt en zijn 2 pootjes omhoog steekt.. die is ook leuk
Ah...dat was het...
pi_33716655
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef NITROHOSS het volgende:
Of die met dat poessie die in de loop van een pistool kijkt en zijn 2 pootjes omhoog steekt.. die is ook leuk
U vraagt wij draaien:

pi_33717337
Jup.. die...
Ah...dat was het...
pi_33750356
Ik heb een American Stafford.
Als ik die laat loslopen richt hij ongetwijfeld ook wat schade aan.
Dan schiet de politie hem gewoon neer, en zegt iedereen "ah, het baasje had hem beter moeten bijhouden".
Maar katten ho maar, die moeten volledige vrijheid krijgen om alles te doen wat ze maar willen. Onder het mom "het zijn dieren, ze doen hun ding maar" rechtvaardigen de eigenaars dat dan. Maar hallo, het zijn helemaal geen wilde dieren ofzo, het is jullie eigendom. Jullie hebben die kat gekocht (of gekregen, of gevonden) en hebben de bewuste keuze gemaakt die kat te houden. Het minste dat je dan kan doen is wel ervoor zorgen dat ze geen buurtoverlast veroorzaakt.
Het gaat toch niet op dat een hele buurt zich ineens moet gaan beschermen omdat één gezinnetje besluit van een kat in huis te halen?
Een kat killt alles dat beweegt puur voor 't plezier eraan. Toppie hoor
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_33751587
ff een vraag aan densupernogwatte.... heb je uberhaupt wel eens een kat/poes als huisdier gehad ooit? en een hond?
pi_33751625
Je hebt gelijk, maar spreek dan de baas erop aan, en wees niet zo laf om een onschuldig dier te pakken die niet beter weet, daarnaast weet ik uit ervaring dat de mensen die het meeste zeuren vaak wel de figuren zijn die hun grofvuil op een willekeurige dag neerpleuren. Bovendien valt de overlast van kattepoep echt wel mee, vrijwel elke kat zal zijn uitwerpselen begraven uit zelfbescherming. Bovendien als je echt geen kattenoverlast in je tuin wilt zijn er hele simpele zaken zoals even wat koffieprut in je aarde strooien, deze mensen lopen toch ook niet totaal gefrustreerd rond dat er vogeltjes in hun tuin zitten die overal poepen en de boel leegvreten?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33751899
Kan een moderator misschien de posts weghalen met serieus bedoelde martelmethoden erin?? Bijvoorbeeld dat idee over een spons. Misschien niet eens (hoop ik toch) serieus bedoeld als tip naar de TS maar dit vind ik echt niet kunnen.
pi_33752170
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef linda22222 het volgende:
Kan een moderator misschien de posts weghalen met serieus bedoelde martelmethoden erin?? Bijvoorbeeld dat idee over een spons. Misschien niet eens (hoop ik toch) serieus bedoeld als tip naar de TS maar dit vind ik echt niet kunnen.
Is weg.
pi_33752503
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Is weg.
Zwak.. alleen de PVC posts weghalen..beetje jammer dan een teer hartje hier haar gelijk kan halen... als je een kattenliefhebber bent moet je je hier niet gaan zitten opvreten.. etters blijven bestaan
Ah...dat was het...
pi_33752549
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
ff een vraag aan densupernogwatte.... heb je uberhaupt wel eens een kat/poes als huisdier gehad ooit? en een hond?
Ik heb een hond, geen katten.
Ik vind mensen die katten nemen een beetje... Naja. Ze willen een huisdier, maar ééntje waar ze vooral niet teveel voor moeten doen. Geen verplichtingen. Dus wat halen ze in huis? Een semi-wild dier dat niets liever doet dan dingen dood doen of kapot doen. Vervolgens proppen ze dat beest zo vol met eten dat het geen enkel evenwicht nodig heeft met z'n omgeving, waarna het uiteraard uitbundig aan het moorden slaagt.
Neem 's een fatsoenlijk huisdier
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  vrijdag 6 januari 2006 @ 01:14:26 #197
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33752668
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef linda22222 het volgende:
katten die overlast en schade veroorzaken bij een ander vind ik ook niet kunnen.
pi_33752707
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:14 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

katten die overlast en schade veroorzaken bij een ander vind ik ook niet kunnen.
Mogen we die ook deleten ?
Ah...dat was het...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 01:21:40 #199
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33752819
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:16 schreef NITROHOSS het volgende:

[..]

Mogen we die ook deleten ?
natuurlijk; we moeten wel consequent blijven.

een wereld zonder katten, dat zou nog eens wat zijn.
pi_33752984
Dat is al eens geprobeerd....
Ah...dat was het...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')