abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:22:19 #176
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33709740
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
hell yeah
familie van Maikuuul?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_33710057
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef -Dominator- het volgende:
[afbeelding]
Een lightgun? Het is geen nintendo spelletje...
pi_33711298

AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:22:47 #180
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33712412
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef kamagurka het volgende:
Liever deze mormels dood:

[afbeelding]

pi_33714425
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

[afbeelding]
Daar kan je ze ook in hangen

Je kunt ze ook aan flarden schieten
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_33714730
Gelukkig kunnen we allemaal nog genuanceerd reageren....

Ah...dat was het...
pi_33714859
ik mis het owned-plaatje met de leipe opa nog
pi_33715354
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef DrDentz het volgende:
ik mis het owned-plaatje met de leipe opa nog
Je bedoelt deze?

AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_33715477
die is gaaf
pi_33715860
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:46 schreef FloggingMolly het volgende:
[afbeelding]

Kopen?
Een antieke landmijn die waarschijnlijk al onschadelijk gemaakt is?
pi_33715953
Of die met dat poessie die in de loop van een pistool kijkt en zijn 2 pootjes omhoog steekt.. die is ook leuk
Ah...dat was het...
pi_33716655
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef NITROHOSS het volgende:
Of die met dat poessie die in de loop van een pistool kijkt en zijn 2 pootjes omhoog steekt.. die is ook leuk
U vraagt wij draaien:

pi_33717337
Jup.. die...
Ah...dat was het...
pi_33750356
Ik heb een American Stafford.
Als ik die laat loslopen richt hij ongetwijfeld ook wat schade aan.
Dan schiet de politie hem gewoon neer, en zegt iedereen "ah, het baasje had hem beter moeten bijhouden".
Maar katten ho maar, die moeten volledige vrijheid krijgen om alles te doen wat ze maar willen. Onder het mom "het zijn dieren, ze doen hun ding maar" rechtvaardigen de eigenaars dat dan. Maar hallo, het zijn helemaal geen wilde dieren ofzo, het is jullie eigendom. Jullie hebben die kat gekocht (of gekregen, of gevonden) en hebben de bewuste keuze gemaakt die kat te houden. Het minste dat je dan kan doen is wel ervoor zorgen dat ze geen buurtoverlast veroorzaakt.
Het gaat toch niet op dat een hele buurt zich ineens moet gaan beschermen omdat één gezinnetje besluit van een kat in huis te halen?
Een kat killt alles dat beweegt puur voor 't plezier eraan. Toppie hoor
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_33751587
ff een vraag aan densupernogwatte.... heb je uberhaupt wel eens een kat/poes als huisdier gehad ooit? en een hond?
pi_33751625
Je hebt gelijk, maar spreek dan de baas erop aan, en wees niet zo laf om een onschuldig dier te pakken die niet beter weet, daarnaast weet ik uit ervaring dat de mensen die het meeste zeuren vaak wel de figuren zijn die hun grofvuil op een willekeurige dag neerpleuren. Bovendien valt de overlast van kattepoep echt wel mee, vrijwel elke kat zal zijn uitwerpselen begraven uit zelfbescherming. Bovendien als je echt geen kattenoverlast in je tuin wilt zijn er hele simpele zaken zoals even wat koffieprut in je aarde strooien, deze mensen lopen toch ook niet totaal gefrustreerd rond dat er vogeltjes in hun tuin zitten die overal poepen en de boel leegvreten?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33751899
Kan een moderator misschien de posts weghalen met serieus bedoelde martelmethoden erin?? Bijvoorbeeld dat idee over een spons. Misschien niet eens (hoop ik toch) serieus bedoeld als tip naar de TS maar dit vind ik echt niet kunnen.
pi_33752170
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef linda22222 het volgende:
Kan een moderator misschien de posts weghalen met serieus bedoelde martelmethoden erin?? Bijvoorbeeld dat idee over een spons. Misschien niet eens (hoop ik toch) serieus bedoeld als tip naar de TS maar dit vind ik echt niet kunnen.
Is weg.
pi_33752503
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Is weg.
Zwak.. alleen de PVC posts weghalen..beetje jammer dan een teer hartje hier haar gelijk kan halen... als je een kattenliefhebber bent moet je je hier niet gaan zitten opvreten.. etters blijven bestaan
Ah...dat was het...
pi_33752549
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
ff een vraag aan densupernogwatte.... heb je uberhaupt wel eens een kat/poes als huisdier gehad ooit? en een hond?
Ik heb een hond, geen katten.
Ik vind mensen die katten nemen een beetje... Naja. Ze willen een huisdier, maar ééntje waar ze vooral niet teveel voor moeten doen. Geen verplichtingen. Dus wat halen ze in huis? Een semi-wild dier dat niets liever doet dan dingen dood doen of kapot doen. Vervolgens proppen ze dat beest zo vol met eten dat het geen enkel evenwicht nodig heeft met z'n omgeving, waarna het uiteraard uitbundig aan het moorden slaagt.
Neem 's een fatsoenlijk huisdier
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  vrijdag 6 januari 2006 @ 01:14:26 #197
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33752668
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef linda22222 het volgende:
katten die overlast en schade veroorzaken bij een ander vind ik ook niet kunnen.
pi_33752707
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:14 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

katten die overlast en schade veroorzaken bij een ander vind ik ook niet kunnen.
Mogen we die ook deleten ?
Ah...dat was het...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 01:21:40 #199
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33752819
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:16 schreef NITROHOSS het volgende:

[..]

Mogen we die ook deleten ?
natuurlijk; we moeten wel consequent blijven.

een wereld zonder katten, dat zou nog eens wat zijn.
pi_33752984
Dat is al eens geprobeerd....
Ah...dat was het...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')