quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef kamagurka het volgende:
Liever deze mormels dood:
[afbeelding]
Daar kan je ze ook in hangenquote:
Je bedoelt deze?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef DrDentz het volgende:
ik mis het owned-plaatje met de leipe opa nog![]()
U vraagt wij draaien:quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef NITROHOSS het volgende:
Of die met dat poessie die in de loop van een pistool kijkt en zijn 2 pootjes omhoog steekt.. die is ook leuk
Is weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef linda22222 het volgende:
Kan een moderator misschien de posts weghalen met serieus bedoelde martelmethoden erin?? Bijvoorbeeld dat idee over een spons. Misschien niet eens (hoop ik toch) serieus bedoeld als tip naar de TS maar dit vind ik echt niet kunnen.
Zwak.. alleen de PVC posts weghalen..beetje jammer dan een teer hartje hier haar gelijk kan halen... als je een kattenliefhebber bent moet je je hier niet gaan zitten opvreten.. etters blijven bestaanquote:
Ik heb een hond, geen katten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
ff een vraag aan densupernogwatte.... heb je uberhaupt wel eens een kat/poes als huisdier gehad ooit? en een hond?
katten die overlast en schade veroorzaken bij een ander vind ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef linda22222 het volgende:
Kan een moderator misschien de posts weghalen met serieus bedoelde martelmethoden erin?? Bijvoorbeeld dat idee over een spons. Misschien niet eens (hoop ik toch) serieus bedoeld als tip naar de TS maar dit vind ik echt niet kunnen.
Mogen we die ook deleten ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
katten die overlast en schade veroorzaken bij een ander vind ik ook niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |