Precies! Dat bedoelde ik! Bassie! Held!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
'Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken'
[afbeelding]
Bosche bollen neuken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Sauna in? Wat voor flikker sport doe je dan? :p
Mannetjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
Wie is er frusti Noca?
Bij mijn vorige fitness-centrum hadden we ook naast de kleedkamer een sauna.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:06 schreef Superheld het volgende:
Fitness, sauna is lekker voor spieren![]()
Bij de sportschool waar ik heen ga ook. Zit er alleen nooit in.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mijn vorige fitness-centrum hadden we ook naast de kleedkamer een sauna.
Hij is sluitspiermusketier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Sauna in? Wat voor flikker sport doe je dan? :p
Tegen het altijd lastige Veendam right?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel
Zaterdag voor het eerst wedstrijdje in de Euroborg
Zeik niet snolquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
fitness das toch geen sport.
Hij mag van mij best scoren ja, de eerste? Mwah..liever door een speler van de FC.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegen het altijd lastige Veendam right?
Eerste goal gaat gescoord worden door Drent
Dat zijn jullie als Groningers toch wel gewend? Te midden van de modderquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij mag van mij best scoren ja, de eerste? Mwah..liever door een speler van de FC.
Veendam hebben we in de voorbereiding van verloren
Het is rondom de Euroborg nog wel een zooi, kaplaarzen mee dus
Klei, veen, modder..het doet ons allemaal niksquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat zijn jullie als Groningers toch wel gewend? Te midden van de modder
Da's veur niets voor zo'n kraker!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Klei, veen, modder..het doet ons allemaal niks
Zag dat de kaarten die overblijven in de verkoop gaan veur een tientje.
Dacht ikquote:
Erín is lekkerderquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:00 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee denkt dat ze maar op bed gaat...Hoolies!
door de juiste vragen wel te wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef borisz het volgende:
Hoe kan viola holt boven aan staan bij de slimste mens? bij de 1ste reclame
Er in is altijd lekkerderquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erín is lekkerder
Ik ga ook niet te laat, morgen weer werkie doen
Nou ik zit er ook naar te kijken.quote:
Haal die spiegel eens weg voor je hoofd dan.quote:
Oh, nu zie ik Bos81 ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Haal die spiegel eens weg voor je hoofd dan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, nu zie ik Bos81 ook
En wie is die pauper met die groene rollator?
Ik had je wel gezien hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:30 schreef Suijk het volgende:
Ik zit ook nog in een hoekje de krant te lezen.
Dat zal tong80 wel wezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
En wie is die pauper met die groene rollator?
Straks zeg je nog dat hij opa was in Flodderquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal tong80 wel wezen.
Die heeft de hele dag stilletjes in een hoekje van dit café geslapen.
De Gay-krant toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef Suijk het volgende:
Oja? Welke krant lees ik dan?
Dan is ie wel erg vermagerd ineens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal tong80 wel wezen.
Die heeft de hele dag stilletjes in een hoekje van dit café geslapen.
Nee, de vrekkenkrant.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
Dan is ie wel erg vermagerd ineens.
Deze meneer heeft het steeds over "die kutsluitspier van die kutoester"![]()
* SCH zet glaasje water voor Suijk neerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, de vrekkenkrant.
Ik wil graag een rondje.
Hee stranger, kom je ook op de voetbalmeet vlg week zaterdag?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef vegeta het volgende:
goedemorgen mensen!!
* SCH geeft golfer cursusboek van Dr. Phil "Sommige intieme zaken bespreek je niet in het openbaar"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn eigen oestertjeheeft een prima werkende sluitspier hoor.
![]()
Goedeavond.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef vegeta het volgende:
goedemorgen mensen!!
ja dat weet ik nog ni hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hee stranger, kom je ook op de voetbalmeet vlg week zaterdag?
Dr. Phil, daar ben ik allergisch voor net als voor heaumeau's.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:45 schreef SCH het volgende:
* SCH geeft golfer cursusboek van Dr. Phil "Sommige intieme zaken bespreek je niet in het openbaar"
Hey, die allergie delen we danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Dr. Phil, daar ben ik allergisch voor net als voor heaumeau's.
ZeeuwSCHe meiSCHjes mogen ook mee hoor, geen cent te veel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef vegeta het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog ni hoor.
ligt eraan wat gasten uit de buurt gaan doen.
![]()
Dacht dat jij naar bed ging.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
ZeeuwSCHe meiSCHjes mogen ook mee hoor, geen cent te veel.
Je mag het wel zeggen als je met hem mee wiltquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:00 schreef vegeta het volgende:
[..]
Dacht dat jij naar bed ging.
jammer.
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:11 schreef borisz het volgende:
*tijd voor een slaapmutsje
Inderdaad...quote:
quote:
College? Hier hebben we gelukkig nog een weekje na oud en nieuw. Zo mn tas inpakken en een paar daagjes Zeeland doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:56 schreef Vom het volgende:
![]()
Ook weer wakker, zo maar eens naar college.
Ik zal proberen de boel heel te latenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |