Voor de winterstop misschien wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit een record? 3e coach al ontslagen in NL
Ik denk wel dat het vaker is voorgekomen. Maar het zou wel kunnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Schijnt dat 'ie niet zoveel zin heeft in een rentree.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus Maaskant heeft toch wel weer een baan nu
Goh, wat onverwacht!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch - Anderlecht verboden, dreiging van supportersrellen.
Heb em ook op DVD, geweldigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef pascalheister het volgende:
Jochem Myjer - Adehade opstaan, geweldige show blijft het ook![]()
![]()
Kan ik toch nog mijn tentamen maken, die ik dan heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, dat was te verwachten.
Gelukkig heb je ons weer gevondenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Ik was jullie kwijt!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:31 schreef JaWi het volgende:
Jongen die ik ken heeft een chineze vlinder in zijn gezicht laten klappen, hij is er niet mooier op geworden.
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Iemand die studenten die hun broek lieten zakken bij Matthijs van Nieuwkerk net gezien?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons weer gevonden
Zeg net ergens anders, dan hou je stil dat je zelf ook student bentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Iemand die studenten die hun broek lieten zakken bij Matthijs van Nieuwkerk net gezien?
Presentator van o.a. Holland Sport en De wereld draait door.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie the fuck is Mathijs van Nieuwkerk
Geen idee eigenlijk, zal wel iets verkeerd zijn geweest of een dronken kop ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kneus, hoe krijgt ie dat voor elkaar dan.
Ik zie hem meestal alleen met uitgaan, en dan loopt hij toch altijd te schreeuwenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen gehoorbeschadiging?
Hij is erg leuk, al kan ik zelf ook altijd hyper worden van die gozerquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie the fuck is Mathijs van Nieuwkerk
Ja, gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Oke, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik onthou al die namen niet. Weet wel wie het is.
Krijg je met van die stomme HBO'ers die erbij willen horenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, gezien.
Wat zet je jezelf voor schut met zo'n dispuut.
Lid zijn van een dispuut!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef golfer het volgende:
Wat zet je jezelf voor schut met zo'n dispuut.
Winterstop!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef JaWi het volgende:
Waarom is er dit weekend geen voetbal eigenlijk
Winterstopquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef JaWi het volgende:
Die Oltmans is zoo irritantquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanmiddag de compilatie-dvd van Dit was het Nieuws gekeken! Echt een aanrader!
Ook nog een stukje van M.M. Huybreghts, vond ik ook wel leuk. Maar vanavond Ruwe Pit van Theo Maassen, die is sowieso super!
Als jij op mn jas letquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaat er mee naar het cafe?
Roks, Lok, Lokhoff en Maaskant....zijn er toch 4quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Lok is zelf opgestapt inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Roks, Lok, Lokhoff en Maaskant....zijn er toch 4
of heeft Lok zelf ontslag genomen ?
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef Bjoro het volgende:
of heeft Lok zelf ontslag genomen ?
Ik was bij de opname van de aflevering van DWHN met Oltmans. Jezus, wat een hel, met die zuurpruim van eenquote:
Volgens mij is dat een stille hint dat je met de auto onderweg moet naar Groningen Bjoro!quote:
Willem Oltmans neem ik aan of die Hockeyman Roelant ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik was bij de opname van de aflevering van DWHN met Oltmans. Jezus, wat een hel, met die zuurpruim van eenSanne
Wallis
de
Vries
er nog bij ook
Roda speelt vriendschappelijk op Beringen-Heusden-Zolder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef JaWi het volgende:
ik zat onwijs "klapvee" uit te hangen !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja toch?
Bjoooooor waar was je nou gisteravond![]()
moet ik je ff ophalen ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een stille hint dat je met de auto onderweg moet naar Groningen Bjoro!![]()
Hallooooooooooooooooo mensen!
Willem iddquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Willem Oltmans neem ik aan of die Hockeyman Roelant ?
ze heeft wel een beetje last van d'r keeltje, dus ....................quote:
Ja, zielige aktie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Trekken en last van de keel? In 1 zin?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze heeft wel een beetje last van d'r keeltje, dus ....................
Zullen we dan maar morgens langs gaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze heeft wel een beetje last van d'r keeltje, dus ....................
ken haar alleen van Babbeloniequote:
Ook niet als je je ogen dicht deed?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:44 schreef clauwheee het volgende:
Heren jullie dwalen weer af!
Ik wakker blijven om Bjoor te zien, zie ik um niet
'Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken'quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook niet als je je ogen dicht deed?
En nog ff nagezopen?quote:
Nee sauna inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |