Voor de winterstop misschien wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit een record? 3e coach al ontslagen in NL
Ik denk wel dat het vaker is voorgekomen. Maar het zou wel kunnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit een record? 3e coach al ontslagen in NL
Schijnt dat 'ie niet zoveel zin heeft in een rentree.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus Maaskant heeft toch wel weer een baan nu
Goh, wat onverwacht!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch - Anderlecht verboden, dreiging van supportersrellen.
Heb em ook op DVD, geweldigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef pascalheister het volgende:
Jochem Myjer - Adehade opstaan, geweldige show blijft het ook![]()
![]()
Kan ik toch nog mijn tentamen maken, die ik dan heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, dat was te verwachten.
Gelukkig heb je ons weer gevondenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Ik was jullie kwijt!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:31 schreef JaWi het volgende:
Jongen die ik ken heeft een chineze vlinder in zijn gezicht laten klappen, hij is er niet mooier op geworden.
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Iemand die studenten die hun broek lieten zakken bij Matthijs van Nieuwkerk net gezien?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons weer gevonden
Zeg net ergens anders, dan hou je stil dat je zelf ook student bentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Iemand die studenten die hun broek lieten zakken bij Matthijs van Nieuwkerk net gezien?
Presentator van o.a. Holland Sport en De wereld draait door.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie the fuck is Mathijs van Nieuwkerk
Geen idee eigenlijk, zal wel iets verkeerd zijn geweest of een dronken kop ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kneus, hoe krijgt ie dat voor elkaar dan.
Ik zie hem meestal alleen met uitgaan, en dan loopt hij toch altijd te schreeuwenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen gehoorbeschadiging?
Hij is erg leuk, al kan ik zelf ook altijd hyper worden van die gozerquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie the fuck is Mathijs van Nieuwkerk
Ja, gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Oke, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik onthou al die namen niet. Weet wel wie het is.
Krijg je met van die stomme HBO'ers die erbij willen horenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, gezien.
Wat zet je jezelf voor schut met zo'n dispuut.
Lid zijn van een dispuut!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef golfer het volgende:
Wat zet je jezelf voor schut met zo'n dispuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |