Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Sta je dan met je kaartjes in je hand heel dom te kijken, ken je dat?
Uiteraard. Welke smaak?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef clauwheee het volgende:
Thuis.
Ik zeg er verder maar niks over, maar hoe kan iets veranderen op je werk in twee dagen...
Mag ik een kopje thee?
Geen stevige borrel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef clauwheee het volgende:
Thuis.
Ik zeg er verder maar niks over, maar hoe kan iets veranderen op je werk in twee dagen...
Mag ik een kopje thee?
me 2, van 2015 tot 2200quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Straks een altijd gezellige nieuwjaarsborrel, wahoe
Ik drink ook niet. Ik zuip met maten, niet met liters maar in vaten!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef clauwheee het volgende:
Doe maar gewoon Ceylon Stargazer.
Neuh DS, ben al ziekEn ik drink sowieso niet
* schenkt voor Clau Ceylon in en voor DeTolk Aardbeientheequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:44 schreef DeTolk het volgende:
Als je voor Clau inschenkt doe mij dan maar Aardbeienthee SG.
Bij wineenfox.nl ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef Superheld het volgende:
Moeders des huizes heeft een flatscreen tv gewonnen!![]()
Nee, weet niet precies waar.quote:
Thanxquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
* schenkt voor Clau Ceylon in en voor DeTolk Aardbeienthee
Alstu beiden
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef Superheld het volgende:
Moeders des huizes heeft een flatscreen tv gewonnen!![]()
Goed bezig man. Ik kan me voorstellen dat je er zelf helemaal geen erg in hebt, lekker savonds een pilsje en dan pak je er nog een en nog een etc. Soms moet je gewoon bewust keuzes maken en das niet altijd ff makkelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik drink ook niet. Ik zuip met maten, niet met liters maar in vaten!
Maar ben het drinken serieus aan het minderen, dat was een van de problemen tussen mij en mijn vriendin. Als ze bij mij was zag ze me altijd zwaar aangeschoten / bezopen...
Je bent de eerste die er zo opreageerd. Maten van me lachen erom en zeggen ijskoud dat hun vriendin zou kunnen optyfen dan...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goed bezig man. Ik kan me voorstellen dat je er zelf helemaal geen erg in hebt, lekker savonds een pilsje en dan pak je er nog een en nog een etc. Soms moet je gewoon bewust keuzes maken en das niet altijd ff makkelijk.
* Spideyman is gestopt met roken.
Zie de humor er wel van in maar halverwege heb ik hem afgezet omdat de humor er ondertussen dan vanaf is...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:10 schreef StarGazer het volgende:
Dat belspelfilmpje is echt briljant trouwens![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:47 schreef DarkShine het volgende:
Maar ben het drinken serieus aan het minderen, dat was een van de problemen tussen mij en mijn vriendin. Als ze bij mij was zag ze me altijd zwaar aangeschoten / bezopen...
je geeft ook al meteen de nummers doorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga minder snacken, hola hola
En van je vrienden moet je het hebben. Hebben ze dat meiske vannacht lopen bellen om half 3, terwijl ze deden of ik het zelf was
Ze nam me niks kwalijk, ook al hebben we het er toch maar ff over gehad
nummers of foto's het maakt niet uit...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je geeft ook al meteen de nummers door![]()
Ik had gegokt op 17.54quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:57 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eens richting tafel. En de kat nog voeren.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed bezig DS, al had ze het wel even eerder in duidelijke taal kunnen zeggen. Maar dat vindt ze zelf nu vast ook.
Naja het zit nog niet helemaal goed tussen ons, maar we werken eraan. Meer kunnen we nu niet.quote:
Je hebt iemand latten 'bellen' met jou telefoon, maar ipv te bellen heeft die dat nummer overgepakt ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik had het nummer dus NIET doorgegeven, dat is idd ook nog een beetje een raadsel
Ik was er niet bij, ik lag lekker te pittenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je hebt iemand latten 'bellen' met jou telefoon, maar ipv te bellen heeft die dat nummer overgepakt ofzo?
nog niet bekendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef DeTolk het volgende:
Toch weg? Beter laat dan nooit. Wie gaat het nu proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |