Nee, de vrekkenkrant.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
Dan is ie wel erg vermagerd ineens.
Deze meneer heeft het steeds over "die kutsluitspier van die kutoester"![]()
* SCH zet glaasje water voor Suijk neerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, de vrekkenkrant.
Ik wil graag een rondje.
Hee stranger, kom je ook op de voetbalmeet vlg week zaterdag?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef vegeta het volgende:
goedemorgen mensen!!
* SCH geeft golfer cursusboek van Dr. Phil "Sommige intieme zaken bespreek je niet in het openbaar"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn eigen oestertjeheeft een prima werkende sluitspier hoor.
![]()
Goedeavond.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef vegeta het volgende:
goedemorgen mensen!!
ja dat weet ik nog ni hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hee stranger, kom je ook op de voetbalmeet vlg week zaterdag?
Dr. Phil, daar ben ik allergisch voor net als voor heaumeau's.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:45 schreef SCH het volgende:
* SCH geeft golfer cursusboek van Dr. Phil "Sommige intieme zaken bespreek je niet in het openbaar"
Hey, die allergie delen we danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Dr. Phil, daar ben ik allergisch voor net als voor heaumeau's.
ZeeuwSCHe meiSCHjes mogen ook mee hoor, geen cent te veel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef vegeta het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog ni hoor.
ligt eraan wat gasten uit de buurt gaan doen.
![]()
Dacht dat jij naar bed ging.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
ZeeuwSCHe meiSCHjes mogen ook mee hoor, geen cent te veel.
Je mag het wel zeggen als je met hem mee wiltquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:00 schreef vegeta het volgende:
[..]
Dacht dat jij naar bed ging.
jammer.
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:11 schreef borisz het volgende:
*tijd voor een slaapmutsje
Inderdaad...quote:
quote:
College? Hier hebben we gelukkig nog een weekje na oud en nieuw. Zo mn tas inpakken en een paar daagjes Zeeland doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:56 schreef Vom het volgende:
![]()
Ook weer wakker, zo maar eens naar college.
Ik zal proberen de boel heel te latenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |