Net ook, Capsquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef mordradead het volgende:
[GAM SC]mordra heeft een weblog
jazekers
capibar, jij krijgt ook een account want jij bent een kwaliteitsuserquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:13 schreef capibar het volgende:
kuttopic slotje
wat krijg ik, wie wat waar?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
capibar, jij krijgt ook een account want jij bent een kwaliteitsuser
Ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:06 schreef mordradead het volgende:
nieuwe logs geplaatst.... Weblog van Tomasso en Mordra, wie wil er nog meer een accuont om logs te plaatsen
5 euro bij de balie
* meldtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:06 schreef mordradead het volgende:
nieuwe logs geplaatst.... Weblog van Tomasso en Mordra, wie wil er nog meer een accuont om logs te plaatsen
5 euro bij de balie
Ik ga er binnenkort (lees *nu*) ook weer een beginnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef mordradead het volgende:
[GAM SC]mordra heeft een weblog
jazekers
Nee, andere keer maar. Nu geen zin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort (lees *nu*) ook weer een beginnen
pas op voor Royquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:24 schreef Chanty87 het volgende:
Baggertopic, slotje.
Neh, j/k. Ik zit weer gezellig in Schiedam, mag weer voor 2,5 dag op de katten passenMaar nu even m'n GameCube aansluiten en dan ga ik mijn zus eens flink inmaken met SSBM.
Kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, andere keer maar. Nu geen zin.
En Chanty, SchiedamDas heul vlakbij!
Russell, i'm a wifebeater, Crowequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
He lekker, net weer Gladiator gekeken. Geweldige film met fantastische humor
Ah, ze staan snakers toe daar?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:51 schreef BMH het volgende:
Hallo!
BTW: ik zit in de halve finale van het Mariokart DS kampioenschap van M-gaming. Nog 2 races winnen en ik krijg Fire Emblem voor de GBA
Ik snake niet als de anderen het niet doen. En de competitie tot nu toe is niet normaal slechtquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, ze staan snakers toe daar?
Ahhh gut..quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik hoop dat er in de halve finale ook geen snakers zitten anders krijg ik weer last van mijn Nintendoduim![]()
Boo hooquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik snake niet als de anderen het niet doen. En de competitie tot nu toe is niet normaal slecht. Sorry Thomper.
Ik hoop dat er in de halve finale ook geen snakers zitten anders krijg ik weer last van mijn Nintendoduim![]()
Door jou ben ik nu ook weer aan het bloggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:02 schreef mordradead het volgende:
Snakersik kan nog steeds niet online spelen
nintendo
linksys
talpa
Jaahhquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:16 schreef mordradead het volgende:
eau, ga je vandaag sporten bernie?
stop ermee en kom het gratisbier team versterkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Door jou ben ik nu ook weer aan het bloggen![]()
Ja hallo, ik wil mijn eigen succesjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
stop ermee en kom het gratisbier team versterken
>>>>> HTTP://WEBLOG.RAY-MAN.NLquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Bernie, hoe staat het nu eigenlijk met je animatie? Ik ben benieuwd.
Ik ben onlinequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:44 schreef mordradead het volgende:
kom eens online baggerbernie
Maar je weet niet eens hoe je animatie moet laten zien op je weblog. Zo heb ik er toch niets aan!quote:
Anderen kunnen me er mee helpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens hoe je animatie moet laten zien op je weblog. Zo heb ik er toch niets aan!![]()
Ja, dat dacht ik alquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:54 schreef mordradead het volgende:
[animatie]httpasdf;kjalejanitmatie[/animatie]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef BMH het volgende:
Lelijk zeg Windows Messenger... Windows messenger Live is sweeet
dat roeleertquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:00 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
waarom gebruik je windows messenger?
Ik niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:23 schreef Chanty87 het volgende:
LOL, ik heb nu gewoon 2 katten tegelijk op schoot![]()
Heb je zulke dikke billen dan? Dat dat past?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:23 schreef Chanty87 het volgende:
LOL, ik heb nu gewoon 2 katten tegelijk op schoot![]()
Kans -6quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je zulke dikke billen dan? Dat dat past?
Roy! Dat zeg je niet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maatje 34-36 vind jij dik dan? God, dan ben jij zéker een zeekoequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ownedquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maatje 34-36 vind jij dik dan? God, dan ben jij zéker een zeekoe
Ze liggen wel heel cute bij elkaar zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef Chanty87 het volgende:
Nee, nou heb je het gedaan hoor!
[afbeelding]
Aww
Miezemuis!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
is dit topic tvp waardig?
gespleten persoonlijkheid?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze liggen wel heel cute bij elkaar zo
Katten zijn tof [afbeelding]
sta op en pak een andere camera, dit is natuurlijk geen kwaliteitquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef Chanty87 het volgende:
Nee, nou heb je het gedaan hoor!
[afbeelding]
Aww
Heb ik OOIT gezegd dat katten niet tof zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gespleten persoonlijkheid?
ene post zeg je het een, andere post het tegenovergestelde
zonet nogquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ik OOIT gezegd dat katten niet tof zijn?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
katten zijn niet tof, ik haat ze
Nee, mijne is een HPquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:59 schreef mordradead het volgende:
zie ik het goed..... is dat een albert heijn computer?
die van mij is een zelfinelkaargezettediehetalleendoetalseenzijkanterafis vet goede kwlaiteitquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, mijne is een HPvan weetikveelwaar en die van me broer is een Medion van de Aldi.
Ik vind die achterste met dat witte er wel tof uitzienquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef pkwarts het volgende:
Die voorste is het coolste, duidelijk
Dan wil je de logeerkamer niet zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:18 schreef pkwarts het volgende:
Wat een psychedelisch achtergrondje hebben jullie trouwens
Je ouders hebben zich uitgeleefd in de jaren 70 hoor ik alquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan wil je de logeerkamer niet zienDie is oranje, geel en groen. Met ook van die psychedelische vormen als behang. Zelfs het bed is oranje
Maar daar mag m'n zus lekker in slapen want ik heb de Master Bedroom
![]()
lekkere master bedroomquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan wil je de logeerkamer niet zienDie is oranje, geel en groen. Met ook van die psychedelische vormen als behang. Zelfs het bed is oranje
Maar daar mag m'n zus lekker in slapen want ik heb de Master Bedroom
![]()
Hihiquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:27 schreef mordradead het volgende:
Roy zegt:
"Goh wat leuk, ik kom wel een keer logeren"
Katten zijn idd liefquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:40 schreef peristilius het volgende:
Hey een kattentopic, misschien moet ik mijn 4 katten ook maar eens gaan spammen.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef capibar het volgende:
zeg, is dit een goed moment om ter beginnen over een meet in utrecht? zwolle?
zwolle??? l0ololololrofl!!!!!111!!!1!!1!!!!1!ein!11!111111!1!eleven!11!11!!!!!!1quote:
ik heb besloten nooit meer in utrecht te komenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:32 schreef capibar het volgende:
[..]
zwolle??? l0ololololrofl!!!!!111!!!1!!1!!!!1!ein!11!111111!1!eleven!11!11!!!!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__-OO--pPP________!!11111111!!1
Ik noem het altijd liefkozend kutrechtquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb besloten nooit meer in utrecht te komen
Utrecht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef capibar het volgende:
zeg, is dit een goed moment om ter beginnen over een meet in utrecht?
jij word in 2006 de meest gehaatte userquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik noem het altijd liefkozend kutrecht
quote:
Dan nog, het blijft een kutdorpquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]triest hoor, steden afzeiken om hun voetbalclub
groningen en rotterdam is het enige waar ik nog niet dood gebonden zou willen worden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:45 schreef =HellFire= het volgende:
Groningen, Utrecht, Amsterdam, allemaal prima steden.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:42 schreef capibar het volgende:
[..]
groningen en rotterdam is het enige waar ik nog wel dood gebonden zou willen worden.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:42 schreef capibar het volgende:
[..]
groningen en rotterdam is het enige waar ik nog wel dood gebonden zou willen worden.
Groningen=kwaliteitquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:23 schreef =HellFire= het volgende:
Enige (grote) stad in Nederland waar ik niet dood gevonden wil worden is Rotterdam, die stad heeft echt alles tegen zich. Gelukkig weten ze dat zelf ook, alleen in hun wanhoop gaan ze andere steden afkraken.![]()
Groningen is gewoon een vette stad trouwens, iemand die dat niet in ziet is gewoon fuckin' verblind zeg ik je! Verblind door a) het randstad uber alles gevoel of b) fanboyness alleen maar om een of ander kut spelletje genaamd voetbal.
Hooligans, nekschot en afvoeren, dat is wat ik je zeg.![]()
Disclaimer, ik woon in geen van alle eerder genoemde steden, althans niet permanent.
ik versier toch geen mannenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heeft ze dat van jou geleerd?
jawel anders was ik wel bij jou begonnen of niet? lekker ding van mequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat kon ik toch ook niet ruiken
Ja serieus, rotterdam is echt het Detroit van nederlandquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:23 schreef =HellFire= het volgende:
Enige (grote) stad in Nederland waar ik niet dood gevonden wil worden is Rotterdam, die stad heeft echt alles tegen zich. Gelukkig weten ze dat zelf ook, alleen in hun wanhoop gaan ze andere steden afkraken.![]()
Oja.. wat dom van mequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
jawel anders was ik wel bij jou begonnen of niet? lekker ding van me
Ik heb er al over nagedacht omdat iemand dit concept als een Revolution Mock-up gebruikte meer dan een jaar geleden. Het leek mij toen al geweldig, en nu nog steeds.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Khadgar het volgende:
Je lacht er om maar ik vind het een geniaal concept! Maar ik ben ook een onwijze touch screen liefhebber. Denk je es effe in dat je op dat ding in het groot lemmings gaat spelen? Of met een druk op de knop de krant kan lezen? Monopoly spelen? Hoppa omschakelen naar schaken? En dat via internet tegen iemand anders? Catan, met de helft van de spelers in jouw huis, de andere helft aan de andere kant van de planeet?
Geniaal concept, hopelijk betaalbaar.
Ik vindt het ook echt een geweldig idee! Hopelijk brengen ze het nog wel met een beetje bombarie in de pers.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Khadgar het volgende:
Je lacht er om maar ik vind het een geniaal concept! Maar ik ben ook een onwijze touch screen liefhebber. Denk je es effe in dat je op dat ding in het groot lemmings gaat spelen? Of met een druk op de knop de krant kan lezen? Monopoly spelen? Hoppa omschakelen naar schaken? En dat via internet tegen iemand anders? Catan, met de helft van de spelers in jouw huis, de andere helft aan de andere kant van de planeet?
Geniaal concept, hopelijk betaalbaar.
hoi.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef Xenwolfie het volgende:
KONIJNEN ZIJN LIEF EN GAMES OOK!
Ik moet leren voor de aankomende toetsweek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
'Lo! Alles goed met jou vandaag? Nog wilde plannen?
niet zeuren dat moet ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik moet leren voor de aankomende toetsweek.Jij?
IK ook, maar ik weet neit eens waarneer die isquote:
Ik voel me zo.... normaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:29 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vaarwel glanzend tagje van pkwarts.![]()
ik ben van plan een nieuw weblog te openenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK ook, maar ik weet neit eens waarneer die is![]()
Douwe
Er staant een link naar jou weblog op mijn weblog![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben van plan een nieuw weblog te openen
Ik moet mijn deadline halen voor stageportfolioquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik moet leren voor de aankomende toetsweek.Jij?
Verder gaat het nog goed?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik moet mijn deadline halen voor stageportfolioNog nooit zoveel achter een laptop gezeten zeg.. ik heb nu al 90 pagina's en ik ben nog maar .. op de helft ofzo. Ik ben echt veeeeel te laat begonnen en nu heb ik nog anderhalve week
![]()
Ja, stress zit er aan te komen. Heeeeerlijk!![]()
Het gaat prima hoor. Ik presteer altijd het beste onder stress, dus ik wacht nog op het toppunt.quote:
Ik ben ook te laat begonnen met leren.. We zitten in hetzelfde schuitjequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik moet mijn deadline halen voor stageportfolioNog nooit zoveel achter een laptop gezeten zeg.. ik heb nu al 90 pagina's en ik ben nog maar .. op de helft ofzo. Ik ben echt veeeeel te laat begonnen en nu heb ik nog anderhalve week
![]()
Ja, stress zit er aan te komen. Heeeeerlijk!![]()
Over een nieuwe log op je weblogquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef mordradead het volgende:
waar heb jij het over
Bier?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:19 schreef capibar het volgende:
ik heb 147 euro over.
wat moet ik kopen.
?
Daar heb ik uiteraard ook reeds voor geregeld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:40 schreef Roi het volgende:
Nog meer bier ?
73 quarter pounders en een McFlurryquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
147 euroknallers bij de Mac...Of gewoon veel meer bier.
of moet ik misschien dat ding van philips nemen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef mordradead het volgende:
of nog even sparen en een beertender
Bier voor Philipsding is achtelijk duur. Moet je alleen nemen als je geen Heineken of Brand lust.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:18 schreef capibar het volgende:
[..]
of moet ik misschien dat ding van philips nemen?
hertog jan is goed te doen, ik had het een keertje bij rockstah gezopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:28 schreef mordradead het volgende:
dat is waar, een rijke vriend van me koopt dat altijd dus bierdrinken doen we bij hem.... zoals morgen tenzij hij moet werken voor bier natuurlijk
Quarter Poundersquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
73 quarter pounders en een McFlurry
Ik krijg honger.quote:
Ik ook. *pakt chips* Hmm, maar ff filmpje kijken. Of Arie & Silvester.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik krijg honger.
Even iets te eten zoeken.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik krijg honger.
Even iets te eten zoeken.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
omg het is een taart
laatst toevallig op een belgisch kanaal gezien, echt prachtig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef mordradead het volgende:
vanavond 10 voor 8 op Nederland 3, Little Brittain... geniale serie
Thomas!quote:
Bernie!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Thomas!
Ik kan niet met je in constact komen op MSN
Er staat dat je het niet hebt kunnen ontvangen enzo
Naja, je fitness tas ligt hier![]()
Heb je gisteren andere kleren gebruikt danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef taart het volgende:
[..]
Bernie!![]()
ja die kom ik wel een keer ophalen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik wil echt naar SAW II![]()
:
Film: Saw II
mijn humor en kwaliteit mag ik niet meer hier tentoonsprjidenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef Chanty87 het volgende:
Mordra, je humor en "kwaliteit" gaat hard achteruit. Doe er wat aan.
jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb je gisteren andere kleren gebruikt dan
Gister avond
OHWJAH
Je TALPA sig.![]()
![]()
Riet is ziek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef capibar het volgende:
[..]
ik moest je trouwens melden dat de cursus rietdekken niet doorgaat.
serieus? dat is echt kutquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef capibar het volgende:
[..]
ik moest je trouwens melden dat de cursus rietdekken niet doorgaat.
die draait nog niet in de bios in kampenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik wil echt naar SAW II![]()
:
Film: Saw II
Vanwaar die frustratie jegens Bernie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:41 schreef mordradead het volgende:
rot toch op
bierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:49 schreef capibar het volgende:
[..]
Vanwaar die frustratie jegens Bernie?
me 2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:09 schreef pkwarts het volgende:
Bernie, ik krijg een 403 error
jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:47 schreef Chanty87 het volgende:
Mordra je bent echt strontvervelend nu, wist je dat?
het is al een teringzooi op mijn kamer, die boxjes raak ik toch kwijt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
Waarom is deheer capibar tot de conclusie dit 2.1 setje te kopen in plaats van een andere set?
had je dan niet beter zoiets:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:37 schreef capibar het volgende:
[..]
het is al een teringzooi op mijn kamer, die boxjes raak ik toch kwijt.
ik zag wel van die bigass JBL torens staan van 1000 euro per stuk, maar dan neem ik toch genoegen met iets minderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
had je dan niet beter zoiets:
[afbeelding]
kunnen kopen? die raak je hoogstwaarschijnlijk niet kwijt
Matig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zag wel van die bigass JBL torens staan van 1000 euro per stuk, maar dan neem ik toch genoegen met iets minder![]()
Veel verslagen nog maken en rond een uur of half 10 maar eens Net5 op de achtergrond aanzetten, kijken of die serie Medium wat is, reclames zagen er wel tof uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
en wat gaan de mensen vanavond allemaal doen
ja ik ga bier drinkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Veel verslagen nog maken en rond een uur of half 10 maar eens Net5 op de achtergrond aanzetten, kijken of die serie Medium wat is, reclames zagen er wel tof uit.
Jij, mordra? Bier drinken?
een beetje the others kijken, en mijn broertjes irriteren met mijn basboxquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
en wat gaan de mensen vanavond allemaal doen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hebt het ook zo druk gehad deze week he?!![]()
Sterf. hihihi.quote:
Iedereen is verliefd op Lanikoekjequote:
So true.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen is verliefd op Lanikoekje
Iedereen? Neen, niet iedereen... er was een klein boos jongetje in het Zuiden van Holland dat dapper weerstand bood aan de verleidingen van het fenomeen Laniboekje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen is verliefd op Lanikoekje
Behalve capibar, maar die valt niet op (mooie) vrouwen.quote:
hihi, echt niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Behalve capibar, maar die valt niet op (mooie) vrouwen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef mordradead het volgende:
hihi mallerds
" Komop we gaan touwtje springen" roept Berniequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef capibar het volgende:
wat schattig trouwens, het lijkt hier net de speelplaats van een basisschool.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
" Komop we gaan touwtje springen" roept Bernie
"Ja en ik ga als eerste" schreeuwt Roy iedereen toe
-Roy begint touwtje te springen en mordra en kornuiten zingen:
"Tringelingeling de schoolbel gaat waar kom jij zo laat vandaan? heb je met een madchen um die ecke gestaan? Hoe was haar naam? A/B/C/D/E/F/G/H/I/J/K/L........... hahaaaaaa je bent af"
Op dat moment zegt capibar:
"ahaaaaa een L, dan was het Laniboekje haaaaa"
volgens mij heb ik geen zin in dat soort dingen te schreeuwen, en lig ik dronken in een hoek van het schoolplein mijn kater uit te slapen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
" Komop we gaan touwtje springen" roept Bernie
"Ja en ik ga als eerste" schreeuwt Roy iedereen toe
-Roy begint touwtje te springen en mordra en kornuiten zingen:
"Tringelingeling de schoolbel gaat waar kom jij zo laat vandaan? heb je met een madchen um die ecke gestaan? Hoe was haar naam? A/B/C/D/E/F/G/H/I/J/K/L........... hahaaaaaa je bent af"
Op dat moment zegt capibar:
"ahaaaaa een L, dan was het Laniboekje haaaaa"
dan was het Rockstah, ik kan me natuurlijk vergissenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:27 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij heb ik geen zin in dat soort dingen te schreeuwen, en lig ik dronken in een hoek van het schoolplein mijn kater uit te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |