quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:42 schreef capibar het volgende:
[..]
groningen en rotterdam is het enige waar ik nog wel dood gebonden zou willen worden.

quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:42 schreef capibar het volgende:
[..]
groningen en rotterdam is het enige waar ik nog wel dood gebonden zou willen worden.

Groningen=kwaliteitquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:23 schreef =HellFire= het volgende:
Enige (grote) stad in Nederland waar ik niet dood gevonden wil worden is Rotterdam, die stad heeft echt alles tegen zich. Gelukkig weten ze dat zelf ook, alleen in hun wanhoop gaan ze andere steden afkraken.![]()
Groningen is gewoon een vette stad trouwens, iemand die dat niet in ziet is gewoon fuckin' verblind zeg ik je! Verblind door a) het randstad uber alles gevoel of b) fanboyness alleen maar om een of ander kut spelletje genaamd voetbal.
Hooligans, nekschot en afvoeren, dat is wat ik je zeg.![]()
Disclaimer, ik woon in geen van alle eerder genoemde steden, althans niet permanent.

ik versier toch geen mannenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heeft ze dat van jou geleerd?

jawel anders was ik wel bij jou begonnen of niet? lekker ding van mequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat kon ik toch ook niet ruiken

Ja serieus, rotterdam is echt het Detroit van nederlandquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:23 schreef =HellFire= het volgende:
Enige (grote) stad in Nederland waar ik niet dood gevonden wil worden is Rotterdam, die stad heeft echt alles tegen zich. Gelukkig weten ze dat zelf ook, alleen in hun wanhoop gaan ze andere steden afkraken.![]()

Oja.. wat dom van mequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
jawel anders was ik wel bij jou begonnen of niet? lekker ding van me

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |