Ik heb er al over nagedacht omdat iemand dit concept als een Revolution Mock-up gebruikte meer dan een jaar geleden. Het leek mij toen al geweldig, en nu nog steeds.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Khadgar het volgende:
Je lacht er om maar ik vind het een geniaal concept! Maar ik ben ook een onwijze touch screen liefhebber. Denk je es effe in dat je op dat ding in het groot lemmings gaat spelen? Of met een druk op de knop de krant kan lezen? Monopoly spelen? Hoppa omschakelen naar schaken? En dat via internet tegen iemand anders? Catan, met de helft van de spelers in jouw huis, de andere helft aan de andere kant van de planeet?
Geniaal concept, hopelijk betaalbaar.
Ik vindt het ook echt een geweldig idee! Hopelijk brengen ze het nog wel met een beetje bombarie in de pers.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Khadgar het volgende:
Je lacht er om maar ik vind het een geniaal concept! Maar ik ben ook een onwijze touch screen liefhebber. Denk je es effe in dat je op dat ding in het groot lemmings gaat spelen? Of met een druk op de knop de krant kan lezen? Monopoly spelen? Hoppa omschakelen naar schaken? En dat via internet tegen iemand anders? Catan, met de helft van de spelers in jouw huis, de andere helft aan de andere kant van de planeet?
Geniaal concept, hopelijk betaalbaar.
hoi.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef Xenwolfie het volgende:
KONIJNEN ZIJN LIEF EN GAMES OOK!
Ik moet leren voor de aankomende toetsweek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
'Lo! Alles goed met jou vandaag? Nog wilde plannen?
niet zeuren dat moet ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik moet leren voor de aankomende toetsweek.Jij?
IK ook, maar ik weet neit eens waarneer die isquote:
Ik voel me zo.... normaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:29 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vaarwel glanzend tagje van pkwarts.![]()
ik ben van plan een nieuw weblog te openenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK ook, maar ik weet neit eens waarneer die is![]()
Douwe
Er staant een link naar jou weblog op mijn weblog![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben van plan een nieuw weblog te openen
Ik moet mijn deadline halen voor stageportfolioquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik moet leren voor de aankomende toetsweek.Jij?
Verder gaat het nog goed?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik moet mijn deadline halen voor stageportfolioNog nooit zoveel achter een laptop gezeten zeg.. ik heb nu al 90 pagina's en ik ben nog maar .. op de helft ofzo. Ik ben echt veeeeel te laat begonnen en nu heb ik nog anderhalve week
![]()
Ja, stress zit er aan te komen. Heeeeerlijk!![]()
Het gaat prima hoor. Ik presteer altijd het beste onder stress, dus ik wacht nog op het toppunt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |