quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef capibar het volgende:
zeg, is dit een goed moment om ter beginnen over een meet in utrecht? zwolle?
zwolle??? l0ololololrofl!!!!!111!!!1!!1!!!!1!ein!11!111111!1!eleven!11!11!!!!!!1quote:
ik heb besloten nooit meer in utrecht te komenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:32 schreef capibar het volgende:
[..]
zwolle??? l0ololololrofl!!!!!111!!!1!!1!!!!1!ein!11!111111!1!eleven!11!11!!!!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__-OO--pPP________!!11111111!!1
Ik noem het altijd liefkozend kutrechtquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb besloten nooit meer in utrecht te komen
Utrecht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef capibar het volgende:
zeg, is dit een goed moment om ter beginnen over een meet in utrecht?
jij word in 2006 de meest gehaatte userquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik noem het altijd liefkozend kutrecht
quote:
Dan nog, het blijft een kutdorpquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]triest hoor, steden afzeiken om hun voetbalclub
groningen en rotterdam is het enige waar ik nog niet dood gebonden zou willen worden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:45 schreef =HellFire= het volgende:
Groningen, Utrecht, Amsterdam, allemaal prima steden.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:42 schreef capibar het volgende:
[..]
groningen en rotterdam is het enige waar ik nog wel dood gebonden zou willen worden.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:42 schreef capibar het volgende:
[..]
groningen en rotterdam is het enige waar ik nog wel dood gebonden zou willen worden.
Groningen=kwaliteitquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:23 schreef =HellFire= het volgende:
Enige (grote) stad in Nederland waar ik niet dood gevonden wil worden is Rotterdam, die stad heeft echt alles tegen zich. Gelukkig weten ze dat zelf ook, alleen in hun wanhoop gaan ze andere steden afkraken.![]()
Groningen is gewoon een vette stad trouwens, iemand die dat niet in ziet is gewoon fuckin' verblind zeg ik je! Verblind door a) het randstad uber alles gevoel of b) fanboyness alleen maar om een of ander kut spelletje genaamd voetbal.
Hooligans, nekschot en afvoeren, dat is wat ik je zeg.![]()
Disclaimer, ik woon in geen van alle eerder genoemde steden, althans niet permanent.
ik versier toch geen mannenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heeft ze dat van jou geleerd?
jawel anders was ik wel bij jou begonnen of niet? lekker ding van mequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat kon ik toch ook niet ruiken
Ja serieus, rotterdam is echt het Detroit van nederlandquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:23 schreef =HellFire= het volgende:
Enige (grote) stad in Nederland waar ik niet dood gevonden wil worden is Rotterdam, die stad heeft echt alles tegen zich. Gelukkig weten ze dat zelf ook, alleen in hun wanhoop gaan ze andere steden afkraken.![]()
Oja.. wat dom van mequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
jawel anders was ik wel bij jou begonnen of niet? lekker ding van me
Ik heb er al over nagedacht omdat iemand dit concept als een Revolution Mock-up gebruikte meer dan een jaar geleden. Het leek mij toen al geweldig, en nu nog steeds.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Khadgar het volgende:
Je lacht er om maar ik vind het een geniaal concept! Maar ik ben ook een onwijze touch screen liefhebber. Denk je es effe in dat je op dat ding in het groot lemmings gaat spelen? Of met een druk op de knop de krant kan lezen? Monopoly spelen? Hoppa omschakelen naar schaken? En dat via internet tegen iemand anders? Catan, met de helft van de spelers in jouw huis, de andere helft aan de andere kant van de planeet?
Geniaal concept, hopelijk betaalbaar.
Ik vindt het ook echt een geweldig idee! Hopelijk brengen ze het nog wel met een beetje bombarie in de pers.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Khadgar het volgende:
Je lacht er om maar ik vind het een geniaal concept! Maar ik ben ook een onwijze touch screen liefhebber. Denk je es effe in dat je op dat ding in het groot lemmings gaat spelen? Of met een druk op de knop de krant kan lezen? Monopoly spelen? Hoppa omschakelen naar schaken? En dat via internet tegen iemand anders? Catan, met de helft van de spelers in jouw huis, de andere helft aan de andere kant van de planeet?
Geniaal concept, hopelijk betaalbaar.
hoi.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef Xenwolfie het volgende:
KONIJNEN ZIJN LIEF EN GAMES OOK!
Ik moet leren voor de aankomende toetsweek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
'Lo! Alles goed met jou vandaag? Nog wilde plannen?
niet zeuren dat moet ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik moet leren voor de aankomende toetsweek.Jij?
IK ook, maar ik weet neit eens waarneer die isquote:
Ik voel me zo.... normaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:29 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vaarwel glanzend tagje van pkwarts.![]()
ik ben van plan een nieuw weblog te openenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK ook, maar ik weet neit eens waarneer die is![]()
Douwe
Er staant een link naar jou weblog op mijn weblog![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben van plan een nieuw weblog te openen
Ik moet mijn deadline halen voor stageportfolioquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik moet leren voor de aankomende toetsweek.Jij?
Verder gaat het nog goed?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik moet mijn deadline halen voor stageportfolioNog nooit zoveel achter een laptop gezeten zeg.. ik heb nu al 90 pagina's en ik ben nog maar .. op de helft ofzo. Ik ben echt veeeeel te laat begonnen en nu heb ik nog anderhalve week
![]()
Ja, stress zit er aan te komen. Heeeeerlijk!![]()
Het gaat prima hoor. Ik presteer altijd het beste onder stress, dus ik wacht nog op het toppunt.quote:
Ik ben ook te laat begonnen met leren.. We zitten in hetzelfde schuitjequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik moet mijn deadline halen voor stageportfolioNog nooit zoveel achter een laptop gezeten zeg.. ik heb nu al 90 pagina's en ik ben nog maar .. op de helft ofzo. Ik ben echt veeeeel te laat begonnen en nu heb ik nog anderhalve week
![]()
Ja, stress zit er aan te komen. Heeeeerlijk!![]()
Over een nieuwe log op je weblogquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef mordradead het volgende:
waar heb jij het over
Bier?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:19 schreef capibar het volgende:
ik heb 147 euro over.
wat moet ik kopen.
?
Daar heb ik uiteraard ook reeds voor geregeld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:40 schreef Roi het volgende:
Nog meer bier ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |