ik zag wel van die bigass JBL torens staan van 1000 euro per stuk, maar dan neem ik toch genoegen met iets minderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
had je dan niet beter zoiets:
[afbeelding]
kunnen kopen? die raak je hoogstwaarschijnlijk niet kwijt
Matig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zag wel van die bigass JBL torens staan van 1000 euro per stuk, maar dan neem ik toch genoegen met iets minder![]()
Veel verslagen nog maken en rond een uur of half 10 maar eens Net5 op de achtergrond aanzetten, kijken of die serie Medium wat is, reclames zagen er wel tof uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
en wat gaan de mensen vanavond allemaal doen
ja ik ga bier drinkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Veel verslagen nog maken en rond een uur of half 10 maar eens Net5 op de achtergrond aanzetten, kijken of die serie Medium wat is, reclames zagen er wel tof uit.
Jij, mordra? Bier drinken?
een beetje the others kijken, en mijn broertjes irriteren met mijn basboxquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
en wat gaan de mensen vanavond allemaal doen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hebt het ook zo druk gehad deze week he?!![]()
Sterf. hihihi.quote:
Iedereen is verliefd op Lanikoekjequote:
So true.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen is verliefd op Lanikoekje
Iedereen? Neen, niet iedereen... er was een klein boos jongetje in het Zuiden van Holland dat dapper weerstand bood aan de verleidingen van het fenomeen Laniboekje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen is verliefd op Lanikoekje
Behalve capibar, maar die valt niet op (mooie) vrouwen.quote:
hihi, echt niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Behalve capibar, maar die valt niet op (mooie) vrouwen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef mordradead het volgende:
hihi mallerds
" Komop we gaan touwtje springen" roept Berniequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef capibar het volgende:
wat schattig trouwens, het lijkt hier net de speelplaats van een basisschool.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
" Komop we gaan touwtje springen" roept Bernie
"Ja en ik ga als eerste" schreeuwt Roy iedereen toe
-Roy begint touwtje te springen en mordra en kornuiten zingen:
"Tringelingeling de schoolbel gaat waar kom jij zo laat vandaan? heb je met een madchen um die ecke gestaan? Hoe was haar naam? A/B/C/D/E/F/G/H/I/J/K/L........... hahaaaaaa je bent af"
Op dat moment zegt capibar:
"ahaaaaa een L, dan was het Laniboekje haaaaa"
volgens mij heb ik geen zin in dat soort dingen te schreeuwen, en lig ik dronken in een hoek van het schoolplein mijn kater uit te slapen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
" Komop we gaan touwtje springen" roept Bernie
"Ja en ik ga als eerste" schreeuwt Roy iedereen toe
-Roy begint touwtje te springen en mordra en kornuiten zingen:
"Tringelingeling de schoolbel gaat waar kom jij zo laat vandaan? heb je met een madchen um die ecke gestaan? Hoe was haar naam? A/B/C/D/E/F/G/H/I/J/K/L........... hahaaaaaa je bent af"
Op dat moment zegt capibar:
"ahaaaaa een L, dan was het Laniboekje haaaaa"
dan was het Rockstah, ik kan me natuurlijk vergissenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:27 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij heb ik geen zin in dat soort dingen te schreeuwen, en lig ik dronken in een hoek van het schoolplein mijn kater uit te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |