Dat is zo. Jammer dat een bak chips erbij funest kan zijn voor je toetsenbord.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar je kan zeggen wat je wil......... pipo BSB ís en blijft vermakelijk op zijn manier.
Als ze die zaak wint zou ik als werknemer een statement maken door in het vervolg met een petje op mijn kop naar het werk te komen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Mag ze een hoofddoek dragen, maar wel één wat voldoet aan de eisen van t bedrijf is t nog niet goed.
Het eerste wat ze leren op een inburgeringscursus is volgens mij "discriminatie".
Dat zou pas discriminatie zijn. Ik mag als blanke ook geen muts of pet dragen op mijn werk. Gelijke monnikken, gelijke kappen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef lionsguy18 het volgende:
Ach laat die vrouwen toch het symbool van hun eigen onderdrukking dragen.
Ze zijn zielig en willen er ook zielig uit zien.
Het heeft niks met geloof te maken, eerder met frustratie.
Ik zou me met geen enkele moslim willen vergelijken en zeker ook geen muts of petje willen dragen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:27 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat zou pas discriminatie zijn. Ik mag als blanke ook geen muts of pet dragen op mijn werk. Gelijke monnikken, gelijke kappen.
mag ik jou wat vragenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik zou me met geen enkele moslim willen vergelijken en zeker ook geen muts of petje willen dragen.
Beschaving van je innerlijk moet je ook in je uiterlijk tonen.
Eerlijkerwijs moet ik je vertellen dat je dat niet uitstraalt op je eigen foto. Ik vind je een beetje een Sjonnie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik zou me met geen enkele moslim willen vergelijken en zeker ook geen muts of petje willen dragen.
De baas moet mensen respecteren en zn bek houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:05 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Et mens moet niet zeuren maar werken ...
Niks Meki. Ik heb altijd gezegd dat ze zichzelf mogen verminken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
mag ik jou wat vragen
wat heb je tegen hoofddoeken
Dat wil zeggen dat je andermans geloof of religie respecteert want we leven immers een land waar je mag doen wat je wil dacht ik totdat ik dit las maar jah zo weten we wat de ware aard is van het landquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
oke ik wou het ff weten .quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:48 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Niks Meki. Ik heb altijd gezegd dat ze zichzelf mogen verminken.
Geen probleem hoor.
Leg eens uit, want ik begrijp het niet helemaal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:48 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat je andermans geloof of religie respecteert want we leven immers een land waar je mag doen wat je wil dacht ik totdat ik dit las maar jah zo weten we wat de ware aard is van het land![]()
in AH waar ik naar toe ga zie ik veel Marokkaanse meiden zonder hoofddoeken werken en ze lachen en ze groeten mijquote:
Ach in Marokko en Turkije wordt steeds minder de hoofddoek gedragen door jongere meiden, het zal ooit in ons land ook wel overwaaien als de meiden van islamitische afkomst zelf eens gaan nadenken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
in AH waar ik naar toe ga zie ik veel Marokkaanse meiden zonder hoofddoeken werken en ze lachen en ze groeten mij![]()
simpel ik heb er zelfs een formule voorquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:50 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik begrijp het niet helemaal.
daarin heb je gelijk . het beeld wat ik nu zie is dat Marokko weinig hoofddoeken zie bij jonge en moderne meidenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ach in Marokko en Turkije wordt steeds minder de hoofddoek gedragen door jongere meiden, het zal ooit in ons land ook wel overwaaien als de meiden van islamitische afkomst zelf eens gaan nadenken.
Ja ik begrijp je standpunt wel, maar zeg eens eerlijk zou jij de hele dag met een muts/pet willen rondlopen? Enkel omdat we in een democratie leven waar alles moet kunnen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:54 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
simpel ik heb er zelfs een formule voor
geen hoofddoek dragen + nederland+zeggen dat je nooit muts of pet zou dragen terwijl het om geloofsuiting gaat=no democration=holanda 2006 capiche [afbeelding]
dat zijn meiden die nog iets van zelfsrespect hebben en zich ook gedragen daar kunnen heel wat hollanders van leren ipv elke dag te feesten als een gekquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ach in Marokko en Turkije wordt steeds minder de hoofddoek gedragen door jongere meiden, het zal ooit in ons land ook wel overwaaien als de meiden van islamitische afkomst zelf eens gaan nadenken.
Wil je mensen gaan verbieden omdat ze een pet of muts te dragen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je standpunt wel, maar zeg eens eerlijk zou jij de hele dag met een muts/pet willen rondlopen? Enkel omdat we in een democratie leven waar alles moet kunnen?
Ik heb een turkse kapster (moderne vrouw) die mijn haar vandaag heeft geknipt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
daarin heb je gelijk . het beeld wat ik nu zie is dat Marokko weinig hoofddoeken zie bij jonge en moderne meiden
Ik vind het niet erg verzorgd maar als jij het graag wilt dan mag je van mij hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:57 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Wil je mensen gaan verbieden omdat ze een pet of muts te dragen ?
democratie :hoest: :hoest: ?
dan zijn de mensen hier van een heel laag niveau
De dislectie die jij in je posts laat zien komen me bekend voor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:57 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Wil je mensen gaan verbieden omdat ze een pet of muts te dragen ?
democratie :hoest: :hoest: ?
dan zijn de mensen hier van een heel laag niveau
Ik vind het oke als je dochter zich later ''westers'' gaat kleden vervolgens een kroeg instapt zich volpropt met een paar biertjes en meegenomen word door een jongenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:58 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik heb een turkse kapster (moderne vrouw) die mijn haar vandaag heeft geknipt.
Ze vertelde mij dat mensen in Turkije hun landgenoten in Europa behoorlijk ouderwets vinden en de jonge meiden lopen er heel westers bij.
Zo zie je maar dat dank zij de invloed van imams en hun trawanten de moslim meiden hier vreselijk in de maling genomen worden.
ik weet wat je bedoeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De dislectie die jij in je posts laat zien komen me bekend voor.![]()
²
Je zou geen moslim willen zijn want jij behoort immers tot het christendom. Daar waar je trots op bent. In het kader daarvan, en van de beschaving maak je je met deze opmerking niet serieus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
nee, maar je stelt nu dat het dragne van een hoofddoek in de buurt komt van de grenzen van de democratie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je standpunt wel, maar zeg eens eerlijk zou jij de hele dag met een muts/pet willen rondlopen? Enkel omdat we in een democratie leven waar alles moet kunnen?
jah maar ik weet niet waarom we elkaars geloof niet meer respecterenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:03 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je zou geen moslim willen zijn want jij behoort immers tot het christendom. Daar waar je trots op bent. In het kader daarvan, en van de beschaving maak je je met deze opmerking niet serieus.
jah veel Oma´s vinden mij lief en aardigquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:05 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
jah maar ik weet niet waarom we elkaars geloof niet meer respecteren
ik heb ook nederlandse buren van boven de 80 jaar en ze geven me soms snoep![]()
en Opa'squote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
jah veel Oma´s vinden mij lief en aardig
Ik vind je ook aardig hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
jah veel Oma´s vinden mij lief en aardig
Ik weet niet wat ik van je moet denken. Je bent best slim, maar je uitspraken zijn zelden gefundeerd, het is vrijwel onmogelijk om een eerlijk en oprecht discours met je te voeren, na het lossen van 3 losstaande zinnen ben je ook meteen weer weg.quote:
Of reageert niet, maar daar heb ik al langer last van...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van je moet denken. Je bent best slim, maar je uitspraken zijn zelden gefundeerd, het is vrijwel onmogelijk om een eerlijk en oprecht discours met je te voeren, na het lossen van 3 losstaande zinnen ben je ook meteen weer weg.²
Als ik Meki aardig vind hoef ik jou nog niet aardig te vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van je moet denken. Je bent best slim, maar je uitspraken zijn zelden gefundeerd, het is vrijwel onmogelijk om een eerlijk en oprecht discours met je te voeren, na het lossen van 3 losstaande zinnen ben je ook meteen weer weg.²
quote:
hoofddoeken kunnen ook heel mooi en sexy staan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:22 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
dit is off topic on topic blijven het ging over hoofddoek
![]()
oow jah ik ga nu naar Dirkquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:22 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
dit is off topic on topic blijven het ging over hoofddoek
![]()
ik ga altijd naar dirkquote:
bij ah doe ikquote:
een topman van AH gaat naar Dirkquote:
Je bedoelt tepels tellen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:27 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
bij ah doe ik
Keppels tellen![]()
dan kom ik veel voordeliger uitquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:27 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
bij ah doe ik
Keppels tellen![]()
aah in Dirk heb je geen sfeer iedereen is daar boosquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:28 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
dan kom ik veel voordeliger uit![]()
daar hebben ze nog geen ruzie met grolsch
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:28 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
dan kom ik veel voordeliger uit![]()
daar hebben ze nog geen ruzie met grolsch
Ik praat toch echt nederlands en er staat keppelsquote:
wat heb je aan sfeer als je de winkel toch uitlooptquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
aah in Dirk heb je geen sfeer iedereen is daar boosdoe mij maar AH
![]()
Nee maar je blijft nog steeds wel de hakenkruizen zienquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef lionsguy18 het volgende:
AH heeft volgens mij meer keus, je ziet door de artikelen de hoofddoekjes niet meer.
Die gaan naar de Aldi.
Dirk is een achterlijke zaakquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
wat heb je aan sfeer als je de winkel toch uitloopt![]()
of gaat Meki daar wonen ?![]()
En waar zie je die dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Nee maar je blijft nog steeds wel de hakenkruizen zien
dat ik dat nog moet meemaken op mn 65e
de sig die heb ik niet zelf gemaaktquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Dirk is een achterlijke zaak![]()
jij zegt zelf dat AH goedkoop is dat staat in je sig![]()
Door de ruime keuze zo nu en dan ook op de schappen van de matzes koekenquote:
hebben die ook hoofddoekjes?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Door de ruime keuze zo nu en dan ook op de schappen van de matzes koeken![]()
nope maar van red bull krijg je dus vleugels heb ik gehoord zoveel vleugels dat mensen gekke dingen zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hebben die ook hoofddoekjes?
Er staat 'geduikt' in je signature. Waarom?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Albert_Heijn het volgende:
nope maar van red bull krijg je dus vleugels heb ik gehoord zoveel vleugels dat mensen gekke dingen zeggen![]()
Volgesn mij heb je nu niet alleen red bull gehad...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
nope maar van red bull krijg je dus vleugels heb ik gehoord zoveel vleugels dat mensen gekke dingen zeggen![]()
omdat AH de prijzen in de aanbieding heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:15 schreef IntroV het volgende:
[..]
Er staat 'geduikt' in je signature. Waarom?
ontopic blijvenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Volgesn mij heb je nu niet alleen red bull gehad...
Waarom schrijf je niet 'gedoken'?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:17 schreef Albert_Heijn het volgende:
omdat AH de prijzen in de aanbieding heeft![]()
sorry hoor, maar heb je de post van jezelf iets teruggelezen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |