Groente en fruit was door Distrifood erbij verzonnen, en het met blote handen aanpakken zie ik maar al te vaak bij broodproducten, gebak, kaas, vleeswaren,quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:09 schreef Gia het volgende:
Effe reageren op de quotes over de versafdelingen.
Op de groente- en fruitafdeling zitten door de dag heen zoveel verschillenden mensen aan de produkten dat die paar personeelsleden er niet meer toe doen. Groente en fruit hoor je gewoon te wassen.
Bij het vers vlees wordt bij de bereiding vrijwel altijd handschoenen gebruikt. Bij het inpakken van bestellingen van een klant wordt meestal het zakje binnenstebuiten gedraaid en wordt met het zakje het vlees opgepakt. Daar zitten ze dus vrijwel nooit met de handen aan.
Okay, bij die afdelingen weer wel. Kan ook bijna niet anders. Tenzij je graag wilt dat er een stukje plastic handschoen tussen je plakjes ham of kaas zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Groente en fruit was door Distrifood erbij verzonnen, en het met blote handen aanpakken zie ik maar al te vaak bij broodproducten, gebak, kaas, vleeswaren,
Ik was mijn handen voor ik met eten bezig ga, das het gevolg van een goede opvoeding...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Okay, bij die afdelingen weer wel. Kan ook bijna niet anders. Tenzij je graag wilt dat er een stukje plastic handschoen tussen je plakjes ham of kaas zitten.
Ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat er op die afdelingen hygiënisch gewerkt wordt. Daar is trouwens de warenwet voor om dat te controleren.
En iemand die zo vies is van alles wat anderen hebben aangeraakt, kunnen maar beter zelf handschoentjes gaan dragen, want mensen raken ook met blote handen trapleuningen en deurklinken aan, terwijl ze misschien wel net een baby verschoond hebben. Raak jij daarna die trapleuning aan om vervolgens een boterhammetje voor jezelf te maken.
Als iemand eerlijk en oprecht een debat aangaat, en hij krijgt van de "tegenpartij" goede argumenten te horen, zal hij of zij zich bij dat standpunt neerleggen. Een debat moet wat opleveren, anders kan men wel tot in het luchtledige blijven discussieren en is het een gebed zonder eind.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:56 schreef Rasje het volgende:
Dat diegene zijn eigen standpunt naast zich neerlegt en de jouwe aanneemt?
Dat gaat in jou geval niet op, aangezien de meeste van jouw standpunten zijn gebaseerd op een geloof. Ieder argument dat je niet bevalt kun je simpelweg afdoen door die persoon als ongelovige te bestempelen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als iemand eerlijk en oprecht een debat aangaat, en hij krijgt van de "tegenpartij" goede argumenten te horen, zal hij of zij zich bij dat standpunt neerleggen. Een debat moet wat opleveren, anders kan men wel tot in het luchtledige blijven discussieren en is het een gebed zonder eind.²
Wat je maar verstaat onder "goede" argumenten, die uit jouw sprookjesboek zeker wat nergens onderbouwd is door wetenschappelijke feiten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als iemand eerlijk en oprecht een debat aangaat, en hij krijgt van de "tegenpartij" goede argumenten te horen, zal hij of zij zich bij dat standpunt neerleggen. Een debat moet wat opleveren, anders kan men wel tot in het luchtledige blijven discussieren en is het een gebed zonder eind.²
Blijft het probleem dat jij alleen jouw argumenten of argumenten die met jouw denkwijze overeenkomen wilt bestempelen als 'goede' argumenten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat doet me deugd. Bij het lezen van dit soort posts krijg ik altijd een erbarmerlijk gevoel om en nabij de lever, het maakt me helemaal happy.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:18 schreef DeTolk het volgende:
Bij de AH is de bedrijfshoofddoek al ingeburgerd.
Geef me één post waarin ik dat doe. Éentje maar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat gaat in jou geval niet op, aangezien de meeste van jouw standpunten zijn gebaseerd op een geloof. Ieder argument dat je niet bevalt kun je simpelweg afdoen door die persoon als ongelovige te bestempelen.
En van dit soort zinnen krijg ik altijd eenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat doet me deugd. Bij het lezen van dit soort posts krijg ik altijd een erbarmerlijk gevoel om en nabij de lever, het maakt me helemaal happy.Y
²
staat die al in het nieuwe groene boekje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef milagro het volgende:
als de bedrijfskleding je niet bevalt, moet je er niet gaan werken.
mag je een keer een hoofddoek dragen, is het weer niet goed
ik zou zelf liever katoen dan polyester op mijn hoofd hebben, als het dan toch moet van een God die niet bestaat
Gewoon weer een geval van jankzakken om het jankzakken, slachtofferisme van de hoogste orde
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef Gia het volgende:
[..]
En van dit soort zinnen krijg ik altijd een-gevoel, ietsje links van de lever en ben ik altijd blij dat ik niet net gegeten heb.
Weet niet of ik dat wel prettig vind, wetende dat jij die 'zin' ook gelezen heb.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
en advocaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Mag ze een hoofddoek dragen, maar wel één wat voldoet aan de eisen van t bedrijf is t nog niet goed.
Het eerste wat ze leren op een inburgeringscursus is volgens mij "discriminatie".
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Mag ze een hoofddoek dragen, maar wel één wat voldoet aan de eisen van t bedrijf is t nog niet goed.
Het eerste wat ze leren op een inburgeringscursus is volgens mij "discriminatie".
Maar je kan zeggen wat je wil......... pipo BSB ís en blijft vermakelijk op zijn manier.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat wel prettig vind, wetende dat jij die 'zin' ook gelezen heb.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |