Je bedoelt tepels tellen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:27 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
bij ah doe ik
Keppels tellen![]()
dan kom ik veel voordeliger uitquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:27 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
bij ah doe ik
Keppels tellen![]()
aah in Dirk heb je geen sfeer iedereen is daar boosquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:28 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
dan kom ik veel voordeliger uit![]()
daar hebben ze nog geen ruzie met grolsch
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:28 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
dan kom ik veel voordeliger uit![]()
daar hebben ze nog geen ruzie met grolsch
Ik praat toch echt nederlands en er staat keppelsquote:
wat heb je aan sfeer als je de winkel toch uitlooptquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
aah in Dirk heb je geen sfeer iedereen is daar boosdoe mij maar AH
![]()
Nee maar je blijft nog steeds wel de hakenkruizen zienquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef lionsguy18 het volgende:
AH heeft volgens mij meer keus, je ziet door de artikelen de hoofddoekjes niet meer.
Die gaan naar de Aldi.
Dirk is een achterlijke zaakquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
wat heb je aan sfeer als je de winkel toch uitloopt![]()
of gaat Meki daar wonen ?![]()
En waar zie je die dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Nee maar je blijft nog steeds wel de hakenkruizen zien
dat ik dat nog moet meemaken op mn 65e
de sig die heb ik niet zelf gemaaktquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Dirk is een achterlijke zaak![]()
jij zegt zelf dat AH goedkoop is dat staat in je sig![]()
Door de ruime keuze zo nu en dan ook op de schappen van de matzes koekenquote:
hebben die ook hoofddoekjes?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Door de ruime keuze zo nu en dan ook op de schappen van de matzes koeken![]()
nope maar van red bull krijg je dus vleugels heb ik gehoord zoveel vleugels dat mensen gekke dingen zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hebben die ook hoofddoekjes?
Er staat 'geduikt' in je signature. Waarom?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Albert_Heijn het volgende:
nope maar van red bull krijg je dus vleugels heb ik gehoord zoveel vleugels dat mensen gekke dingen zeggen![]()
Volgesn mij heb je nu niet alleen red bull gehad...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
nope maar van red bull krijg je dus vleugels heb ik gehoord zoveel vleugels dat mensen gekke dingen zeggen![]()
omdat AH de prijzen in de aanbieding heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:15 schreef IntroV het volgende:
[..]
Er staat 'geduikt' in je signature. Waarom?
ontopic blijvenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Volgesn mij heb je nu niet alleen red bull gehad...
Waarom schrijf je niet 'gedoken'?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:17 schreef Albert_Heijn het volgende:
omdat AH de prijzen in de aanbieding heeft![]()
sorry hoor, maar heb je de post van jezelf iets teruggelezen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |