Ik zou me er absoluut niet goed bij voelen. Maar ik ben ook veel te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef -Angel- het volgende:
Graag wel serieuze reacties. Ik wil wel eens weten hoe degene zich voelde. Ik denk geweldig, denk jij dat ook niet?
Hoezo voel je, je niet zo geweldig?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef -Angel- het volgende:
Graag wel serieuze reacties. Ik wil wel eens weten hoe degene zich voelde. Ik denk geweldig, denk jij dat ook niet?
Iemand zijn vrouwtje palen.quote:
Ik vermoed dat de TS ook wel ruimte over wil laten voor een vrouw-vrouw affaire, als je het maar vriendelijk vraagt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Of mannetje voor de vrouwelijke versie, toch?
Gepaald worden in dat geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Of mannetje voor de vrouwelijke versie, toch?
Ik zal het wel doen, ik heb tenslotte een voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Wie spreekt TS aan? De man die elke dag zijn vrouw aanduwt nadat TS met zijn broodtrommeltje naar het werk is vertrokken?
Volgens mij bedoelde Copycat "wie wordt aangesproken door TS" ipv "wie spreekt TS eens toe" maar ik kan me vergissen. Goed om te zien dat mensen met een voorbeeldfunctie over zoveel praktijkervaring blijken te beschikken trouwensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef Lucille het volgende:
Zoiets?
Ze doen aan bondage???quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef Lucille het volgende:
Zeg TS, het palen van de buurvrouw is niet netjes hoor, als ze al een hubbie heeft. Het is wel erg lekker en geil om een getouwde meid uit te wonen, maar ethisch not done.
Damn, weer zo'n mooie Freudiaanse typo.quote:
Inderdaad... Wie wordt door TS aangesproken? was mijn vraag. En Lucille duikt er meteen bovenop met een bondage fetishquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:16 schreef Litpho het volgende:
Volgens mij bedoelde Copycat "wie wordt aangesproken door TS" ipv "wie spreekt TS eens toe" maar ik kan me vergissen. Goed om te zien dat mensen met een voorbeeldfunctie over zoveel praktijkervaring blijken te beschikken trouwens.
Maar da's dan wel weer interessant.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad... Wie wordt door TS aangesproken? was mijn vraag. En Lucille duikt er meteen bovenop met een bondage fetish.
![]()
Ow, dat zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Copycat "wie wordt aangesproken door TS" ipv "wie spreekt TS eens toe" maar ik kan me vergissen.
Tja, ontkennen heeft weinig zin nu denk ik.quote:Goed om te zien dat mensen met een voorbeeldfunctie over zoveel praktijkervaring blijken te beschikken trouwens.
Was die voor mijn bondige uitleg of Lucille's fetish?quote:
En jij hebt gelijk interesse. Hoiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad... Wie wordt door TS aangesproken? was mijn vraag. En Lucille duikt er meteen bovenop met een bondage fetish.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:19 schreef Litpho het volgende:
Was die voor mijn bondige uitleg of Lucille's fetish?.
Ik moet toch eens gaan werken aan mijn doorzichtigheid...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:20 schreef Lucille het volgende:
En jij hebt gelijk interesse. Hoi
mailadres van CC pakt
Die man.of eventueel vrouwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Wie spreekt TS aan? De man die elke dag zijn vrouw aanduwt nadat TS met zijn broodtrommeltje naar het werk is vertrokken?
Dus je weet niet of je vrouw door een andere man of door een andere vrouw elke dag doorgesmeerd wordt nadat jij de voordeur achter je hebt dichtgetrokken?quote:
Het mooiste is nog om haar wat sperma te laten bewaren en dat ze dat dan de volgende ochtend bij zijn brood op smeert.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
ja lache! ik voel me altijd helemaal het mannetje als ik weer een relatie kapot heb gemaakt. another nod on my guitar. ik slaap die tijden, als de spanningen tussen dat sletje en die broodtrommelman het hoogst oplopen, het best. heerlijk warm gevoel.
Ik zou een compleet kwakkie door het gebakken ei doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Laton het volgende:
[..]
Het mooiste is nog om haar wat sperma te laten bewaren en dat ze dat dan de volgende ochtend bij zijn brood op smeert.![]()
het is ook bewezen dat vrouwen sneller zwanger raken met een buitenechtelijke man en dat zou heel goed gerelateerd kunnen zijn aan het orgasme. immers dat stuwt het zaad, sneller, dieper en warmer naar de eicel toe. 'vreemdgaan, 3x beter!'quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:31 schreef Lucille het volgende:
Het is bewezen dat vrouwen heftiger klaarkomen bij buitenechtelijke seks. Zie 'The naked ape'.
ja of dat ie de volgende dag een snotterige tandenborstel heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Laton het volgende:
[..]
Het mooiste is nog om haar wat sperma te laten bewaren en dat ze dat dan de volgende ochtend bij zijn brood op smeert.![]()
En dan de geaborteerde foetus verwerken tot salamiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is ook bewezen dat vrouwen sneller zwanger raken met een buitenechtelijke man en dat zou heel goed gerelateerd kunnen zijn aan het orgasme. immers dat stuwt het zaad, sneller, dieper en warmer naar de eicel toe. 'vreemdgaan, 3x beter!'
Ik zou er roerei van maken. Just in case.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik zou een compleet kwakkie door het gebakken ei doen.![]()
nou... er lopen genoeg kinderen rond met een andere vader terwijl alleen de moeder dit weet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:36 schreef Laton het volgende:
[..]
En dan de geaborteerde foetus verwerken tot salami![]()
quote:
Het zogenaamde koekoeksjong.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou... er lopen genoeg kinderen rond met een andere vader terwijl alleen de moeder dit weet.
Zo;n kind past toch niet in de broodtrommel..denk eens na joh !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou... er lopen genoeg kinderen rond met een andere vader terwijl alleen de moeder dit weet.
spreek je uit ervaring nou?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef -Angel- het volgende:
Maar goed er zijn heel wat niet in een relatie zijnde moderators, voelen jullie je nooit schuldig als je weer eens te keer bent gegaan met de man van je beste vriendin?![]()
And vice versa!quote:
je was me voor...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef Copycat het volgende:
Waarom neem jij aan dat iedereen hier die geen relatie heeft zijn/haar lusten botviert op een gebonden (daar is ie weer) man/vrouw?
Er zijn ook genoeg ongebonden mannen/vrouwen die zich daar uitstekend voor lenen.
ik ben niet zo van de voorbeelddildo, maw. mannen neuken en vrouwen worden geneuktquote:
Neuken doe je imho toch vooral samen. Of jij moet neuken zien als een bezigheid waarbij alleen de man beweegt en de vrouw alleen stilzwijgend en vooral stilliggend ontvangt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben niet zo van de voorbeelddildo, maw. mannen neuken en vrouwen worden geneukt![]()
'neuken' betekent 'duwen', en meestal duwt de man, ok er wordt wel wat teruggeduwd, maar valt in het niet bij het duwgedrag van het mannetje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuken doe je imho toch vooral samen. Of jij moet neuken zien als een bezigheid waarbij alleen de man beweegt en de vrouw alleen stilzwijgend en vooral stilliggend ontvangt.
Zeg me dat het niet waar is...
waarom heb je het zelf nog nooit gedaan? je zult je een stuk beter gaan voelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:02 schreef -Angel- het volgende:
Het leven gaat om geven en nemen. Ik wou echter dat er eens iemand kwam die ervaring heeft met onderwerp. Dus niet de sucker die het liet gebeuren en met zn handen in zijn zak stondt toe te kijken.
sex on the recieving endquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuken doe je imho toch vooral samen. Of jij moet neuken zien als een bezigheid waarbij alleen de man beweegt en de vrouw alleen stilzwijgend en vooral stilliggend ontvangt.
Zeg me dat het niet waar is...
hoezeer ze ook participeert, ze blijft de ontvangende partij, biologisch gezien zeker.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:09 schreef Copycat het volgende:
Receiving dan toch nog.
Ik participeer graag wat meer.
Daar kan ik niets tegenin brengen... buiten mijn bekken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
hoezeer ze ook participeert, ze blijft de ontvangende partij, biologisch gezien zeker.
* zoalshetis snuffelt even aan zijn weerloze prooi, mmm ruikt goedquote:
Geweldig, kom nu maar met de verhalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Copycat het volgende:
Daar kan ik niets tegenin brengen... buiten mijn bekken...
* Zich (gewonnen) geeft...
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier met trots willen vertellen dat ze het wel eens hebben meegemaakt om de persoon te zijn die een getrouwd persoon hebben uitgewoont. Vooral als je wat ouder en wijzer bent dan hou je dit soort zaken redelijk voor jezelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:02 schreef -Angel- het volgende:
Het leven gaat om geven en nemen. Ik wou echter dat er eens iemand kwam die ervaring heeft met onderwerp. Dus niet de sucker die het liet gebeuren en met zn handen in zijn zak stondt toe te kijken.
Nogmaals:quote:
Ik neuk niet met mannen die een relatie met een ander hebben. Hou niet van delen en gelukkig zijn er meer dan voldoende vrije mannen voorradig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef Copycat het volgende:
Waarom neem jij aan dat iedereen hier die geen relatie heeft zijn/haar lusten botviert op een gebonden (daar is ie weer) man/vrouw?
Er zijn ook genoeg ongebonden mannen/vrouwen die zich daar uitstekend voor lenen.
Vertel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef Copycat het volgende:
Hou niet van delen en gelukkig zijn er meer dan voldoende vrije mannen voorradig.
Nee, dat is geheel off topicquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:36 schreef -Angel- het volgende:
Vertel?
Weet je, je komt nu echt over als Rick uit The Young Ones die neuken ook alleen maar kende van de verhalen van anderen.quote:
ga eens on topic en beantwoord mijn vraag eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Tssj, nu hebben ze opeens daar problemen mee.
Je opent dit topic omdat je ervaringen wilt van mensen die andermans vrouw/man neuken. Ik behoor niet tot die categorie en nu wil je van mij verhalen horen over mijn seksuele escapades met ongebonden mannen....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef -Angel- het volgende:
Tssj, nu hebben ze opeens daar problemen mee.
Sterker: ik heb je telefoonnummerquote:
Oh ja, da's waar ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterker: ik heb je telefoonnummer.
You'd better!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moks. Wegduikt achter [afbeelding].
Nu je het zegt ... het klopt ook nog. De beweegreden van de man mogen duidelijk zijn. Maar die van de vrouw ...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:58 schreef Mokster het volgende:
Verklaart volgens mij wel waarom er zoveel buiten de deur gebald wordt...
Hoewel... dat verklaart eigenlijk niet waarom vrouwen het doen... Hmmm... interesting...
ik denk dat ze geil worden van mannen als 50 centquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nu je het zegt ... het klopt ook nog. De beweegreden van de man mogen duidelijk zijn. Maar die van de vrouw ...![]()
Ik ben vrouw en ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nu je het zegt ... het klopt ook nog. De beweegreden van de man mogen duidelijk zijn. Maar die van de vrouw ...![]()
Voor spanning op werk? Dan vindt ik waarschijnlijk de reden van de man gewoon beter, ...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef Mokster het volgende:
Bij mij was het gewoon voor de spanning op het werk.
Was de lol snel vanaf.
Ja... sloeg ook echt nergens op. Maar was wel grappig (voor een tijdje).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Voor spanning op werk? Dan vindt ik waarschijnlijk de reden van de man gewoon beter, ...![]()
serieuzerig aan het werk. Krijgt opeens een heel andere betekenis. Maar goed je tegenspeler heeft zeker geen account op Fok!. Overigens grappig, op welke manier ... kan me er niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:18 schreef Mokster het volgende:
Ja... sloeg ook echt nergens op. Maar was wel grappig (voor een tijdje).
Je geeft een iets persoonlijkere draai aan zakelijke mailtjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
serieuzerig aan het werk. Krijgt opeens een heel andere betekenis. Maar goed je tegenspeler heeft zeker geen account op Fok!. Overigens grappig, op welke manier ... kan me er niets bij voorstellen.
Merken je collega's niks van jullie geheimpje?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef Mokster het volgende:
Even goeie collega's, maar dan met een geheimpje...![]()
Nee hoor!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Merken je collega's niks van jullie geheimpje?
Want? Hij is een collega net als alle anderen. Ik behandel hem precies hetzelfde als de rest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |