je was me voor...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef Copycat het volgende:
Waarom neem jij aan dat iedereen hier die geen relatie heeft zijn/haar lusten botviert op een gebonden (daar is ie weer) man/vrouw?
Er zijn ook genoeg ongebonden mannen/vrouwen die zich daar uitstekend voor lenen.
ik ben niet zo van de voorbeelddildo, maw. mannen neuken en vrouwen worden geneuktquote:
Neuken doe je imho toch vooral samen. Of jij moet neuken zien als een bezigheid waarbij alleen de man beweegt en de vrouw alleen stilzwijgend en vooral stilliggend ontvangt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben niet zo van de voorbeelddildo, maw. mannen neuken en vrouwen worden geneukt![]()
'neuken' betekent 'duwen', en meestal duwt de man, ok er wordt wel wat teruggeduwd, maar valt in het niet bij het duwgedrag van het mannetje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuken doe je imho toch vooral samen. Of jij moet neuken zien als een bezigheid waarbij alleen de man beweegt en de vrouw alleen stilzwijgend en vooral stilliggend ontvangt.
Zeg me dat het niet waar is...
waarom heb je het zelf nog nooit gedaan? je zult je een stuk beter gaan voelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:02 schreef -Angel- het volgende:
Het leven gaat om geven en nemen. Ik wou echter dat er eens iemand kwam die ervaring heeft met onderwerp. Dus niet de sucker die het liet gebeuren en met zn handen in zijn zak stondt toe te kijken.
sex on the recieving endquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuken doe je imho toch vooral samen. Of jij moet neuken zien als een bezigheid waarbij alleen de man beweegt en de vrouw alleen stilzwijgend en vooral stilliggend ontvangt.
Zeg me dat het niet waar is...
hoezeer ze ook participeert, ze blijft de ontvangende partij, biologisch gezien zeker.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:09 schreef Copycat het volgende:
Receiving dan toch nog.
Ik participeer graag wat meer.
Daar kan ik niets tegenin brengen... buiten mijn bekken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
hoezeer ze ook participeert, ze blijft de ontvangende partij, biologisch gezien zeker.
* zoalshetis snuffelt even aan zijn weerloze prooi, mmm ruikt goedquote:
Geweldig, kom nu maar met de verhalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Copycat het volgende:
Daar kan ik niets tegenin brengen... buiten mijn bekken...
* Zich (gewonnen) geeft...
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier met trots willen vertellen dat ze het wel eens hebben meegemaakt om de persoon te zijn die een getrouwd persoon hebben uitgewoont. Vooral als je wat ouder en wijzer bent dan hou je dit soort zaken redelijk voor jezelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:02 schreef -Angel- het volgende:
Het leven gaat om geven en nemen. Ik wou echter dat er eens iemand kwam die ervaring heeft met onderwerp. Dus niet de sucker die het liet gebeuren en met zn handen in zijn zak stondt toe te kijken.
Nogmaals:quote:
Ik neuk niet met mannen die een relatie met een ander hebben. Hou niet van delen en gelukkig zijn er meer dan voldoende vrije mannen voorradig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef Copycat het volgende:
Waarom neem jij aan dat iedereen hier die geen relatie heeft zijn/haar lusten botviert op een gebonden (daar is ie weer) man/vrouw?
Er zijn ook genoeg ongebonden mannen/vrouwen die zich daar uitstekend voor lenen.
Vertel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef Copycat het volgende:
Hou niet van delen en gelukkig zijn er meer dan voldoende vrije mannen voorradig.
Nee, dat is geheel off topicquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:36 schreef -Angel- het volgende:
Vertel?
Weet je, je komt nu echt over als Rick uit The Young Ones die neuken ook alleen maar kende van de verhalen van anderen.quote:
ga eens on topic en beantwoord mijn vraag eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Tssj, nu hebben ze opeens daar problemen mee.
Je opent dit topic omdat je ervaringen wilt van mensen die andermans vrouw/man neuken. Ik behoor niet tot die categorie en nu wil je van mij verhalen horen over mijn seksuele escapades met ongebonden mannen....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef -Angel- het volgende:
Tssj, nu hebben ze opeens daar problemen mee.
Sterker: ik heb je telefoonnummerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |