hela! ze flikken het alweerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:49 schreef mikando18 het volgende:
Het ziet er naar uit dat Nintendo niet de primeur krijgt met hun controller![]()
[..]
Lekker op mijn ps2 revolution style gamen![]()
[afbeelding]
http://www.gamespot.com/news/6142045.html
Dat ding is niet van Sony hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:03 schreef Tware het volgende:
' What Nintendo creates, sony takes'
Te veel gePraatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef 2Dcube het volgende:
Aangezien het toch al off-topic is:
Wat de *** ****** ** ***** betekent TVP? Op bijna ieder pagina in ieder topic op dit forum is het terug te vinden maar ik heb GEEN idee wat het betekent? Iemand zin om het uit te leggen?
Ik weet niet wat ownage.nl loopt te zaniken, maar de PS3 controller was gewoon aanwezig hoor. In dezelfde vorm als op de E3.quote:
FAKE!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:38 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.gameqube.nl/article.php?id=14248![]()
![]()
Helemaal geen gek ideequote:wel mooi dat heel je huiskamer volligt met die controllers en iedereen een orkest speelt. 2 mensen drummen, 2 mensen met van die sambadingen, 1 drummer, 1 met saxofoon..
te fout, maar dat zou gewoon zo grappig zijn dat het kan..
Dat vind ik een gevaarlijke manier van redeneren!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:
t is nog nooit gedaan, dus het heeft wel potentie.
Daar bedoel ik mee dat dit genre snel verzadigbaar is wanneer er meerdere producten zijn waarbij je een 'band' kan spelen. Hoewel verschillende muziekstylen natuurlijk de revu kunnen passeren.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat vind ik een gevaarlijke manier van redeneren!
Als 1 developer hiermee komt dan kan het ook grandioos floppen en dan heeft het toch ècht geen potentie hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Daar bedoel ik mee dat dit genre snel verzadigbaar is wanneer er meerdere producten zijn waarbij je een 'band' kan spelen. Hoewel verschillende muziekstylen natuurlijk de revu kunnen passeren.
Maar wanneer 1 deleveloper hier eerst mee komt heeft het sowieso potentie omdat er niets is dat er direct op lijkt. En potentie is niet per direct succes, alleen maar een goede mogelijkheid van levensvatbaarheid.
Tja, met succes bedoel ik iig niet een million seller ofzo. Natuurlijk moet je marketing wel inschakelen. Als je kijkt naar Psychonauts, wat een geweldig spel is, die is geflopt omdat niemand echt wat wist van het spel.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:02 schreef Retuobak het volgende:
Iets compleet anders doen heeft in de gamemarkt eerder een hogere kans van floppen
Inderdaad. De mensen dié een Rev kopen.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:08 schreef alex4allofyou het volgende:
Tja, met succes bedoel ik iig niet een million seller ofzo. Natuurlijk moet je marketing wel inschakelen. Als je kijkt naar Psychonauts, wat een geweldig spel is, die is geflopt omdat niemand echt wat wist van het spel.
Ik denk alleen dat het feit dat het op de REV is, er een andere situatie ontstaat dan wanneer het op de PS ofzo komt. De mensen die een REV gekocht hebben weten wat voor innovatieve manier van spelen ermee mogelijk is. Dus zal zo'n spel eerder aanslaan dan wanneer je t nou zou uitbrengen.
Was dit een poging tot humor?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:14 schreef P-Style het volgende:
Inderdaad. De mensen dié een Rev kopen.
'Een Nintendo' is volgens mij de laatste paar jaren vervangen voor 'een playstation'. Het merk playstation is ook de verzamelnaam voor spelcomputers geworden bij leken, net als dat vroeger Nintendo of daarvoor Atari was.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef Retuobak het volgende:
Hoezo weten ze dat? Zat moeders die 'een Nintendo' voor hun kinderen kopen. En ook zat mensen die alleen een Revolution zullen kopen voor de toegankelijke en non-geweldadige games. Stellen dat mensen die de Revolution kopen volledig de mogelijkheden beseffen is imho niet meer dan wishful thinking.
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:17 schreef Xrenity het volgende:
Was dit een poging tot humor?
Dat klopt wel ja, al heb ik mijn moeder beter afgericht zodat ze ook Xbox gebruikt.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
'Een Nintendo' is volgens mij de laatste paar jaren vervangen voor 'een playstation'. Het merk playstation is ook de verzamelnaam voor spelcomputers geworden bij leken, net als dat vroeger Nintendo of daarvoor Atari was.
Daar heb je deels gelijk in, maar in het jongere segment (lees: <12) regeert 'een Nintendo' nog steeds. En zeker bij Nintendo is dat segment een flink deel van de sales.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
'Een Nintendo' is volgens mij de laatste paar jaren vervangen voor 'een playstation'. Het merk playstation is ook de verzamelnaam voor spelcomputers geworden bij leken, net als dat vroeger Nintendo of daarvoor Atari was.
Hou toch opquote:Op maandag 9 januari 2006 18:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar heb je deels gelijk in, maar in het jongere segment (lees: <12) regeert 'een Nintendo' nog steeds. En zeker bij Nintendo is dat segment een flink deel van de sales.
Hoeveel kinderen kent deze puber dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef peristilius het volgende:
Wees daar maar niet zo zeker van Kabouter, PlayStation doet het erg goed bij de kiddo's (inclusief mij).
Handhelds staan er trouwens meestal los van, veel kinderen die ik ken hebben een DS en een PS2.
Te veel.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen kent deze puber dan.
hm de rev kan maar 4 revcontrollers aan, dus dat betekent dat er 2 drummers zijn of 1 drummer en 1 gitaarspeler, hoogstens 2. Als je 2 controllers nodig heb voor iets, heb je dus maar 2 players... dat is helaas best wel n beperking...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:
Ja natuurlijk heb ik die ook liever, maar een orkest is toch al gauw zo'n 10 man. Dat kan dus niet. Binnen de one player zou je wel een muziekstuk kunnen opvoeren door elk instrument afzonderlijk fine te tunen en dan uiteindelijk alles in elkaar plakken.
Maar toch, als je vrienden of kennissen vastlegt zoals in XBOXlive dan is het nog steeds wel lachen. Daar komt nog eens bij dat je misschien ook wel verbaal kan communiceren zoals bij Live.
Is toch lachen? k Zie t zo voor me, ben je lekker aan t spelen met de 'band' en dan ineens een valse noot; Alex fcked up!. Lijkt me gewoon grappig en t is nog nooit gedaan, dus het heeft wel potentie.
Dat bedoel ik dus. Playstation is gewoon een ander woord voor spelcomputer geworden.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef BroesWillems het volgende:
mijn kleine neefje heeft een gamecube en als ie daar op wil spelen vraagt ie aan m'n tante of die mag playstationnen![]()
Omdat de mensen die een REV kopen ECHT wel een spel gebruiken die de controller toepast. Dat lijkt me nogal duidelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef Retuobak het volgende:
Hoezo weten ze dat? Zat moeders die 'een Nintendo' voor hun kinderen kopen. En ook zat mensen die alleen een Revolution zullen kopen voor de toegankelijke en non-geweldadige games. Stellen dat mensen die de Revolution kopen volledig de mogelijkheden beseffen is imho niet meer dan wishful thinking.
favo FOK!ker: Gamedemonquote:Op maandag 9 januari 2006 18:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Te veel.
Ik ben te laat geboren.![]()
Gamedemonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |