abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33788995
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:49 schreef mikando18 het volgende:
Het ziet er naar uit dat Nintendo niet de primeur krijgt met hun controller
[..]

Lekker op mijn ps2 revolution style gamen

[afbeelding]
http://www.gamespot.com/news/6142045.html
hela! ze flikken het alweer
Tri State. Tri State. !
  zaterdag 7 januari 2006 @ 03:31:24 #252
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33789994
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:53 schreef kepler het volgende:

[..]

zo deze ga ik onthouden
In Japan bedoelt ie
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_33792673
' What Nintendo creates, sony takes'
#winning
pi_33792727
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:03 schreef Tware het volgende:
' What Nintendo creates, sony takes'
Dat ding is niet van Sony hoor.
pi_33794299
En bovendien werkt het alleen met een laser pointer. Niet echt 3D dus... En in een test bleek het niet zo geweldig te werken. Sowieso is het niet handig om een analoge stick op de DPD (direct pointing device) te hebben. Das heel kut te besturen: Dan moet je mikken met dat ding en tegelijkertijd de analoge stick bewegen...
pi_33794347
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:53 schreef kepler het volgende:

[..]

zo deze ga ik onthouden
Hoeft niet meer. [GAM-weddenschappen] DS opvreten

.
pi_33816284
Aangezien het toch al off-topic is:

Wat de *** ****** ** ***** betekent TVP? Op bijna ieder pagina in ieder topic op dit forum is het terug te vinden maar ik heb GEEN idee wat het betekent? Iemand zin om het uit te leggen?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:06:37 #259
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33816333
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef 2Dcube het volgende:
Aangezien het toch al off-topic is:

Wat de *** ****** ** ***** betekent TVP? Op bijna ieder pagina in ieder topic op dit forum is het terug te vinden maar ik heb GEEN idee wat het betekent? Iemand zin om het uit te leggen?
Te veel gePraat
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_33816664
TVP = terugvindpost.
pi_33846894
Zodat je het kan terugvinden in je My Active Topics.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:31:39 #262
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_33848625
ja idd
All I Need, is the air I breathe...
pi_33851566
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:07 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat ding is niet van Sony hoor.
En deze ?
pi_33855842
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
En deze ?
Ik weet niet wat ownage.nl loopt te zaniken, maar de PS3 controller was gewoon aanwezig hoor. In dezelfde vorm als op de E3.
  maandag 9 januari 2006 @ 08:47:10 #265
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_33857456
quote:
pi_33857857
quote:
Op maandag 9 januari 2006 08:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Hèhè...
pi_33858161
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 9 januari 2006 @ 13:57:26 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33864381
quote:
FAKE!

Zie update FOK!games
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33869224
Bij FOKgames was er een reply bij dat REV artikel door D.A.A.F.

quote:
wel mooi dat heel je huiskamer volligt met die controllers en iedereen een orkest speelt. 2 mensen drummen, 2 mensen met van die sambadingen, 1 drummer, 1 met saxofoon..
te fout, maar dat zou gewoon zo grappig zijn dat het kan..
Helemaal geen gek idee Als je online samen een orkest kan bespelen lijkt me dit een duidelijk scenario waarbij de lachsalvo's die van Mariokart zwaar overtreffen.

Denk je eens in; samen een Sergeant Pepper-achtige band hebben met saxofoons, trompetten, gitaars, trommels and the like. Waar de missie is op de maat spelen. Lijkt me hilarious.
  maandag 9 januari 2006 @ 16:20:20 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33869314
Online muziekgames gaan niet werken vrees ik. Als je samen muziekgames speelt, als een Donkey Konga, moet dat met physieke medespelers naast je in dezelfde kamer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33869342
fysieke medespelers zou ik dan idd ook willen, dan kunnen mensen mij in persoon uitlachen omdat ik geen gevoel voor ritme heb .
pi_33872274
Ja natuurlijk heb ik die ook liever, maar een orkest is toch al gauw zo'n 10 man. Dat kan dus niet. Binnen de one player zou je wel een muziekstuk kunnen opvoeren door elk instrument afzonderlijk fine te tunen en dan uiteindelijk alles in elkaar plakken.

Maar toch, als je vrienden of kennissen vastlegt zoals in XBOXlive dan is het nog steeds wel lachen. Daar komt nog eens bij dat je misschien ook wel verbaal kan communiceren zoals bij Live.

Is toch lachen? k Zie t zo voor me, ben je lekker aan t spelen met de 'band' en dan ineens een valse noot; Alex fcked up!. Lijkt me gewoon grappig en t is nog nooit gedaan, dus het heeft wel potentie.
pi_33872404
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:
t is nog nooit gedaan, dus het heeft wel potentie.
Dat vind ik een gevaarlijke manier van redeneren!
pi_33872522
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat vind ik een gevaarlijke manier van redeneren!
Daar bedoel ik mee dat dit genre snel verzadigbaar is wanneer er meerdere producten zijn waarbij je een 'band' kan spelen. Hoewel verschillende muziekstylen natuurlijk de revu kunnen passeren.

Maar wanneer 1 deleveloper hier eerst mee komt heeft het sowieso potentie omdat er niets is dat er direct op lijkt. En potentie is niet per direct succes, alleen maar een goede mogelijkheid van levensvatbaarheid.
pi_33872601
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Daar bedoel ik mee dat dit genre snel verzadigbaar is wanneer er meerdere producten zijn waarbij je een 'band' kan spelen. Hoewel verschillende muziekstylen natuurlijk de revu kunnen passeren.

Maar wanneer 1 deleveloper hier eerst mee komt heeft het sowieso potentie omdat er niets is dat er direct op lijkt. En potentie is niet per direct succes, alleen maar een goede mogelijkheid van levensvatbaarheid.
Als 1 developer hiermee komt dan kan het ook grandioos floppen en dan heeft het toch ècht geen potentie hoor.
pi_33872680
Iets compleet anders doen heeft in de gamemarkt eerder een hogere kans van floppen
pi_33872866
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:02 schreef Retuobak het volgende:
Iets compleet anders doen heeft in de gamemarkt eerder een hogere kans van floppen
Tja, met succes bedoel ik iig niet een million seller ofzo. Natuurlijk moet je marketing wel inschakelen. Als je kijkt naar Psychonauts, wat een geweldig spel is, die is geflopt omdat niemand echt wat wist van het spel.

Ik denk alleen dat het feit dat het op de REV is, er een andere situatie ontstaat dan wanneer het op de PS ofzo komt. De mensen die een REV gekocht hebben weten wat voor innovatieve manier van spelen ermee mogelijk is. Dus zal zo'n spel eerder aanslaan dan wanneer je t nou zou uitbrengen.
pi_33872943
Hoezo weten ze dat? Zat moeders die 'een Nintendo' voor hun kinderen kopen. En ook zat mensen die alleen een Revolution zullen kopen voor de toegankelijke en non-geweldadige games. Stellen dat mensen die de Revolution kopen volledig de mogelijkheden beseffen is imho niet meer dan wishful thinking.
pi_33873028
Als er Nintendo opstaat zijn er genoeg mensen die het kopen, blijf me erover verbazen, maar mensen kopen ook de hele tijd dezelfde Mario Kart.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33873069
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:08 schreef alex4allofyou het volgende:
Tja, met succes bedoel ik iig niet een million seller ofzo. Natuurlijk moet je marketing wel inschakelen. Als je kijkt naar Psychonauts, wat een geweldig spel is, die is geflopt omdat niemand echt wat wist van het spel.

Ik denk alleen dat het feit dat het op de REV is, er een andere situatie ontstaat dan wanneer het op de PS ofzo komt. De mensen die een REV gekocht hebben weten wat voor innovatieve manier van spelen ermee mogelijk is. Dus zal zo'n spel eerder aanslaan dan wanneer je t nou zou uitbrengen.
Inderdaad. De mensen dié een Rev kopen.
pi_33873149
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:14 schreef P-Style het volgende:

Inderdaad. De mensen dié een Rev kopen.
Was dit een poging tot humor?
  maandag 9 januari 2006 @ 18:17:58 #282
100496 H.Flick
Turn-based
pi_33873176
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef Retuobak het volgende:
Hoezo weten ze dat? Zat moeders die 'een Nintendo' voor hun kinderen kopen. En ook zat mensen die alleen een Revolution zullen kopen voor de toegankelijke en non-geweldadige games. Stellen dat mensen die de Revolution kopen volledig de mogelijkheden beseffen is imho niet meer dan wishful thinking.
'Een Nintendo' is volgens mij de laatste paar jaren vervangen voor 'een playstation'. Het merk playstation is ook de verzamelnaam voor spelcomputers geworden bij leken, net als dat vroeger Nintendo of daarvoor Atari was.
pi_33873247
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:17 schreef Xrenity het volgende:
Was dit een poging tot humor?
Nee.
pi_33873273
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:

[..]

'Een Nintendo' is volgens mij de laatste paar jaren vervangen voor 'een playstation'. Het merk playstation is ook de verzamelnaam voor spelcomputers geworden bij leken, net als dat vroeger Nintendo of daarvoor Atari was.
Dat klopt wel ja, al heb ik mijn moeder beter afgericht zodat ze ook Xbox gebruikt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_33873372
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Daar heb je deels gelijk in, maar in het jongere segment (lees: <12) regeert 'een Nintendo' nog steeds. En zeker bij Nintendo is dat segment een flink deel van de sales.
pi_33873458
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:23 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Daar heb je deels gelijk in, maar in het jongere segment (lees: <12) regeert 'een Nintendo' nog steeds. En zeker bij Nintendo is dat segment een flink deel van de sales.
Hou toch op
De jongeren van twaalf vinden het juist belangrijk dat ze niet kinderachtig bezig zijn en gaan playstationnen.
pi_33873507
Van 12 wel, maar die van 11 pimpen nog steeds grote tijd met hun DS .
pi_33873510
Wees daar maar niet zo zeker van Kabouter, PlayStation doet het erg goed bij de kiddo's (inclusief mij).

Handhelds staan er trouwens meestal los van, veel kinderen die ik ken hebben een DS en een PS2.
pi_33873581
Jij bent gewoon een 16-jarige cannabisverslaafde peristilius
  maandag 9 januari 2006 @ 18:43:03 #290
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33874036
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef peristilius het volgende:
Wees daar maar niet zo zeker van Kabouter, PlayStation doet het erg goed bij de kiddo's (inclusief mij).

Handhelds staan er trouwens meestal los van, veel kinderen die ik ken hebben een DS en een PS2.
Hoeveel kinderen kent deze puber dan.
Bernie en ik zijn tof.
pi_33874109
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:43 schreef mordradead het volgende:

[..]

Hoeveel kinderen kent deze puber dan.
Te veel.

Ik ben te laat geboren.
  maandag 9 januari 2006 @ 18:52:16 #292
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_33874394
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:
Ja natuurlijk heb ik die ook liever, maar een orkest is toch al gauw zo'n 10 man. Dat kan dus niet. Binnen de one player zou je wel een muziekstuk kunnen opvoeren door elk instrument afzonderlijk fine te tunen en dan uiteindelijk alles in elkaar plakken.

Maar toch, als je vrienden of kennissen vastlegt zoals in XBOXlive dan is het nog steeds wel lachen. Daar komt nog eens bij dat je misschien ook wel verbaal kan communiceren zoals bij Live.

Is toch lachen? k Zie t zo voor me, ben je lekker aan t spelen met de 'band' en dan ineens een valse noot; Alex fcked up!. Lijkt me gewoon grappig en t is nog nooit gedaan, dus het heeft wel potentie.
hm de rev kan maar 4 revcontrollers aan, dus dat betekent dat er 2 drummers zijn of 1 drummer en 1 gitaarspeler, hoogstens 2. Als je 2 controllers nodig heb voor iets, heb je dus maar 2 players... dat is helaas best wel n beperking...
All I Need, is the air I breathe...
pi_33874624
Heel veel mensen van 12 hebben een playstation hoor (ben zelf 13 )
Maar ik heb geen playstation maar een gamecube
pi_33875760
mijn kleine neefje heeft een gamecube en als ie daar op wil spelen vraagt ie aan m'n tante of die mag playstationnen

De jeugd van tegenwoordig is verdorven....
  maandag 9 januari 2006 @ 20:08:59 #295
100496 H.Flick
Turn-based
pi_33877652
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef BroesWillems het volgende:
mijn kleine neefje heeft een gamecube en als ie daar op wil spelen vraagt ie aan m'n tante of die mag playstationnen
Dat bedoel ik dus. Playstation is gewoon een ander woord voor spelcomputer geworden.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:16:48 #296
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_33878020
ik had vroeger een 8 bit , daarna kwam de snes.....toen de N64

tegenwoordig ben ook ik overgestapt op playstation 2.......maar met DS

beste van 2 werelden zeg maar
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_33878864
M'n neefje van 3 noemt m'n GameCube PlayStation en een meisje van 5 dat ik ken ook. Verder ken ik geen kleine kinderen die m'n GameCube iets noemen.
pi_33879953
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef Retuobak het volgende:
Omdat de mensen die een REV kopen ECHT wel een spel gebruiken die de controller toepast. Dat lijkt me nogal duidelijk.

Wat ik dus zeg is dat zo'n spel eerder aanslaat op de REV dan op de PS. Dus als je zo'n spel uitbrengt, doe het dan op de REV.
Ga dr alsjeblieft niet te diep op in, t is gewoon een cool idee en naar mijn weten heeft zo'n spel wel potentie omdat de kosten ook veel lager liggen. Het risico is dus kleiner.

Wat betreft de term Playstationen, dit heb ik ook meegemaakt. Mensen die nog nooit de GC gezien hadden vroegen of t een Playstation was. Die mensen waren 20+ dus t is nogal triest eigenlijk. Maar je hebt maar 1 generatie nodig om te gelijk te trekken, dat leert de Playstation ons dus ook.
Enne, wat Sony heeft met Playstation heeft Nintendo nog steeds met de Gameboy. Die brand staat ook zo sterk (zoniet sterker) als een huis. Daarom blijf ik zeggen dat er echt wel een opvolger komt van de Gameboy. Zo'n brand gooi je niet zomaar weg.
pi_33880225
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:44 schreef peristilius het volgende:

[..]

Te veel.

Ik ben te laat geboren.
favo FOK!ker: Gamedemon

pi_33883320
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

favo FOK!ker: Gamedemon

Gamedemon

Maar wat moet dit in het Revolution topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')