hela! ze flikken het alweerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:49 schreef mikando18 het volgende:
Het ziet er naar uit dat Nintendo niet de primeur krijgt met hun controller![]()
[..]
Lekker op mijn ps2 revolution style gamen![]()
[afbeelding]
http://www.gamespot.com/news/6142045.html
Dat ding is niet van Sony hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:03 schreef Tware het volgende:
' What Nintendo creates, sony takes'
Te veel gePraatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef 2Dcube het volgende:
Aangezien het toch al off-topic is:
Wat de *** ****** ** ***** betekent TVP? Op bijna ieder pagina in ieder topic op dit forum is het terug te vinden maar ik heb GEEN idee wat het betekent? Iemand zin om het uit te leggen?
Ik weet niet wat ownage.nl loopt te zaniken, maar de PS3 controller was gewoon aanwezig hoor. In dezelfde vorm als op de E3.quote:
FAKE!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:38 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.gameqube.nl/article.php?id=14248![]()
![]()
Helemaal geen gek ideequote:wel mooi dat heel je huiskamer volligt met die controllers en iedereen een orkest speelt. 2 mensen drummen, 2 mensen met van die sambadingen, 1 drummer, 1 met saxofoon..
te fout, maar dat zou gewoon zo grappig zijn dat het kan..
Dat vind ik een gevaarlijke manier van redeneren!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:
t is nog nooit gedaan, dus het heeft wel potentie.
Daar bedoel ik mee dat dit genre snel verzadigbaar is wanneer er meerdere producten zijn waarbij je een 'band' kan spelen. Hoewel verschillende muziekstylen natuurlijk de revu kunnen passeren.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat vind ik een gevaarlijke manier van redeneren!
Als 1 developer hiermee komt dan kan het ook grandioos floppen en dan heeft het toch ècht geen potentie hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Daar bedoel ik mee dat dit genre snel verzadigbaar is wanneer er meerdere producten zijn waarbij je een 'band' kan spelen. Hoewel verschillende muziekstylen natuurlijk de revu kunnen passeren.
Maar wanneer 1 deleveloper hier eerst mee komt heeft het sowieso potentie omdat er niets is dat er direct op lijkt. En potentie is niet per direct succes, alleen maar een goede mogelijkheid van levensvatbaarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |