nu heb ik je wel toegevoegdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:32 schreef Zwaalie het volgende:
@gebakken-koekje: Heb je mij al toegevoegd? Alleen als mensen allebei een code hebben toegevoegd kunnen ze elkaar bezoeken!
Die zijn er als het goed is morgen weer. Ik zal zo even mijn friendcode opzoeken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:18 schreef Zwaalie het volgende:
@Thomper: Heb je ook kokosnoten? Die heb ik nog niet. En wat is je friendscode, zodat ik je kan toevoegen?
Krijg jij er ook eentje. Ik ben er nog voorzichtig mee, heb pas twee kokosnoten bomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef lizardtattoo het volgende:
Thomper, mag ik ook een kokosnoot? Er is er pas 1x een aangespoeld en die is na planten door bezoekers vertrappeld.
mo66 ik heb een classic sofa besteld. Zodra die binnen is kom ik hem brengen
In Amsterdam heb je een winkel waar men altijd geimporteerde games in de schappen heeft liggen. En ze sturen ook op.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef Cutie het volgende:
Weet iemand trouwens nog een winkel in Nederland waar AC:WW te koop is?
Dan nog een vraag, van de tijd die je speelt, hoeveel daarvan breng je gemiddeld 'online' door?
Je hebt dus je eigen dorp, en kunt in een dorp van iemand anders gaan kijken. Maar zijn alle dorpen ongeveer hetzelfde? of worden deze random gegenereerd door de DS?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:27 schreef lizardtattoo het volgende:
In drie zinnen? Onmogelijk. Het is niet te vergelijken met een ander spel. De review maakt het een stuk duidelijker (maar is wel een beetje langer dan drie zinnen)
hmmm, dat lijkt me dan wel watquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef lizardtattoo het volgende:
relaxt en simpel.
Mijn poort staat open, zie alleen die kat niet in mn dorpquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Het zielige poesje is terug in mijn dorp dus ik ga niet online tot ik zeker weet dat -Yuna- haar poort open heeft staan, dan kan ik dat arme beestje tenminste terugbrengen zonder dat ze stiekem met anderen meeglipt. Ben echt benieuwd wat er gebeurt.
heb je me toevallig deleted? ik probeerde zojuist langs te komen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:41 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Mijn poort staat open, zie alleen die kat niet in mn dorp
Mn dorp is volquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef knater het volgende:
[..]
heb je me toevallig deleted? ik probeerde zojuist langs te komen.
ok ik kom eraan in 5 minuutjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef Solaar het volgende:
Wes, ik zet men poort voor je open.
ik ben ook open nu, en je hoeft niks mee te nemen wendy, alleen is nooks wel geslotenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef Solaar het volgende:
Wes, ik zet men poort voor je open.
Ik heb je ook toegevoegd Bardee. Kom je dit weekend wel een keertje opzoekenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:23 schreef Bardee het volgende:
... iig: mijn code is 4123-7959-8110 naam: Dee en stad: Azeroth
thx
Ik was er ook speciaal heen gegaan voor Animal Crossing een tijdje terug, maar het enige exemplaar dat ze hadden was al gereserveerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Egamer het volgende:
Vrijdag ga ik naar Rotterdam, en kijken of Futurezone ook Animal Crossing: Wild World heeft. Zoja, dan heb ik hem.
Ik ga dan ook iedereen als friend toevoegen en zal mijn friendcode ook neerplaatsen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ik was er ook speciaal heen gegaan voor Animal Crossing een tijdje terug, maar het enige exemplaar dat ze hadden was al gereserveerdIk hoop dat jij morgen meer geluk hebt! Ik heb uit frustratie toen maar een xbox 360 gehaald bij de media markt..
Ik heb een lovely bed, heb je die al?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef Solaar het volgende:
ik kom de spullen wel even brengen als jullie je poort open hebben. Ik spaar trouwens lovely spullen.
Nee die heb ik nog niet...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Ik heb een lovely bed, heb je die al?
Ok, ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef arucard het volgende:
Mijn friendscode is: 2319-9110-2181,
Naam: levi
Stad: hellview
De mensen die ik heb toegevoegd zijn:
lizardtattoo
Mo66
troeter
gebakken-koekje
Zwaalie
Solaar
-Yuna-
CommDante
knater
Bardee
buckie
Willen die mensen mij alstublieft ook toevoegen ?
En als ik je niet heb toegevoegd moet je maar even je code posten
we hebben usb stick, maar mijn vriend heeft laatst de xbox 360 aangesloten en nu was de wifi eruit, nu krijgen wij hem niet meer op gang om of animal crossing te doen of mario kart, weet iemand dit miss.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:17 schreef lizardtattoo het volgende:
Maggi, je hebt een WiFi accesspoint nodig of een speciale Nintendo USB-stick. In het spel loop je naar de poort en praat je met de rechter politie-agent. Die vertelt je je friendcode, die moet je vervolgens met anderen delen (hier in het topic of via de lijst die ik eerder noemde). Die anderen moeten dan jouw friendcode invoeren en jij die van hen. Vervolgens praat je weer met de politie-agent en kies je ofwel voor Go Out (bij anderen op bezoek) ofwel Invite Guests (zet poort open zodat anderen bij jou op bezoek kunnen komen).
Idd je hoort dan ook een soort windvlaag "wooooeeeesjjjj"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:39 schreef troeter het volgende:
Die kat was gisteren nog bij mij, maar ze had me toch een vaag gezicht... Kon er alleen helaas niet veel beters van maken, dus heb maar gezegd dat het er leuk uitzag zoals het was.
Nog even een tip die ik laatst las: overdag komt er een aantal uren lang op elke 4de minuut (en dan bedoel ik dus bijv. 12.04, 12.14, 12.24 enz) een ballon langs met een kado'tje (wat je uit de lucht kan schieten met je katapult). Ik zie hem niet altijd hoor, maar het schijnt zo te zien (is me al wel 5 keer gelukt ondertussen, dus het helpt wel, haha)
Dat van die palmboom klinkt interressantquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Zwaalie het volgende:
@HassieBassie: het fijne van Animal Crossing is dat je lekker niet kan jatten online! Nou, ja misschien wat fruit en je kan andermans bloemen vertrappelen of zijn enige palmboom omhakken... Uhm... misschien moet je hem inderdaad maar niet kopen...
herbegraven, en als iemand eroverheen loopt, valt ie dan in dat gatquote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef Mo66 het volgende:
Wat kan je eigenlijk met een PITFALL SEED? (die soms opgraaft)
ik jouw ook, mijn naam is greetz in het spelquote:
bureau!!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Mo66 het volgende:
@Inkie: wat zocht je nou precies? Ik kan dit bestellen in de kiddy serie: bed, dresser, wardrobe, bureau, clock,.... laat het ff weten!!
En dat voor iemand die het spel pas net heeftquote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef turkish_n3z het volgende:
iemand die de grootst mgoelijke huis wil zien? kom langs mijn dorp
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:57 schreef Mo66 het volgende:
Vraagje:
Mijn vriendin heeft ook AC op de DS, alleen bij haar hoor je elk uur een klok (?) BIM-BAM doen...Het is niet een klok in haar huisje want ze heeft geen klok en je hoort het ook buiten. Dit is al vanaf het begin. Weet iemand hoe dat kan?
Klopt, hij speelt je towntune afquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:43 schreef Mo66 het volgende:
Hmzzz...misschien hoor ik dat bij mij niet omdat ik geen towntune heb! Dat ga ik eens uittesten!
ojah had al wel mijn naam en zo hier neergezet, heb het nu un mijn onderschrijft gezetquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:08 schreef CommDante het volgende:
Nee, dat leek mij eerst ook, maar het is gewoon dat ze je wel of niet toegevoegd hebben.
Helaas kan je ook niet je WFC aanhouden zodat als je uit een ander stadje komt, je meteen door kan naar de volgende die eventueel open staat.
En aan alleen je code hebben mensen weinig aan met AC, gezien je ook de naam en stad in moet vullen.
[edit] Ik ga binnenkort ook even m'n lijst bij werken, sommige staan er al 3 weken in en zijn nog niet eens groen. M'n lijst begint ook al behoorlijk "dicht te slippen". Wel leuk dat het allemaal nederlanders zijn
ga je nog onlinequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik had hem bij de dimensionplus in Groningen gekocht![]()
ik ga iedereen morgen toevoegen in dat lijstjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Mo66 het volgende:
Bovenstaand lijstje heb ik allemaal toegevoegt. Controleer ook het lijstje en voer in wie je nog niet hebt staan. Sta je zelf niet op het lijstje? Geef het dan even door, dan zet ik je erbij.
Mijn naam in het spel is Bianca ipv Yuna. Denk niet dat het veel uit zal maken, maar als de lijst toch nog gewijzigd moet worden is het misschien wel even handig om het te veranderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:03 schreef Mo66 het volgende:
Naam Stad Friendcode
----------------------------------------------------------
Senesta joesam 4725-0765-0127
Elliot Wildtown 0945-5143-1002
Chessa kissvile 3350-7003-7973
Lizzie Wildtown 2191-0435-5676
Greetz funland 1460-9193-2368
Dante Angelcy 5412-2782-3368
Yuna Toadtown 0000-6128-5283
Tijn B'ville 0816-6628-2002
Wes mallcity 0644-8659-3896
Inkie caafrika 2577-5927-3189