Je hebt dus je eigen dorp, en kunt in een dorp van iemand anders gaan kijken. Maar zijn alle dorpen ongeveer hetzelfde? of worden deze random gegenereerd door de DS?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:27 schreef lizardtattoo het volgende:
In drie zinnen? Onmogelijk. Het is niet te vergelijken met een ander spel. De review maakt het een stuk duidelijker (maar is wel een beetje langer dan drie zinnen)
hmmm, dat lijkt me dan wel watquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef lizardtattoo het volgende:
relaxt en simpel.
Mijn poort staat open, zie alleen die kat niet in mn dorpquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Het zielige poesje is terug in mijn dorp dus ik ga niet online tot ik zeker weet dat -Yuna- haar poort open heeft staan, dan kan ik dat arme beestje tenminste terugbrengen zonder dat ze stiekem met anderen meeglipt. Ben echt benieuwd wat er gebeurt.
heb je me toevallig deleted? ik probeerde zojuist langs te komen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:41 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Mijn poort staat open, zie alleen die kat niet in mn dorp
Mn dorp is volquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef knater het volgende:
[..]
heb je me toevallig deleted? ik probeerde zojuist langs te komen.
ok ik kom eraan in 5 minuutjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef Solaar het volgende:
Wes, ik zet men poort voor je open.
ik ben ook open nu, en je hoeft niks mee te nemen wendy, alleen is nooks wel geslotenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef Solaar het volgende:
Wes, ik zet men poort voor je open.
Ik heb je ook toegevoegd Bardee. Kom je dit weekend wel een keertje opzoekenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:23 schreef Bardee het volgende:
... iig: mijn code is 4123-7959-8110 naam: Dee en stad: Azeroth
thx
Ik was er ook speciaal heen gegaan voor Animal Crossing een tijdje terug, maar het enige exemplaar dat ze hadden was al gereserveerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Egamer het volgende:
Vrijdag ga ik naar Rotterdam, en kijken of Futurezone ook Animal Crossing: Wild World heeft. Zoja, dan heb ik hem.
Ik ga dan ook iedereen als friend toevoegen en zal mijn friendcode ook neerplaatsen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ik was er ook speciaal heen gegaan voor Animal Crossing een tijdje terug, maar het enige exemplaar dat ze hadden was al gereserveerdIk hoop dat jij morgen meer geluk hebt! Ik heb uit frustratie toen maar een xbox 360 gehaald bij de media markt..
Ik heb een lovely bed, heb je die al?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef Solaar het volgende:
ik kom de spullen wel even brengen als jullie je poort open hebben. Ik spaar trouwens lovely spullen.
Nee die heb ik nog niet...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Ik heb een lovely bed, heb je die al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |