Ok, ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef arucard het volgende:
Mijn friendscode is: 2319-9110-2181,
Naam: levi
Stad: hellview
De mensen die ik heb toegevoegd zijn:
lizardtattoo
Mo66
troeter
gebakken-koekje
Zwaalie
Solaar
-Yuna-
CommDante
knater
Bardee
buckie
Willen die mensen mij alstublieft ook toevoegen ?
En als ik je niet heb toegevoegd moet je maar even je code posten
we hebben usb stick, maar mijn vriend heeft laatst de xbox 360 aangesloten en nu was de wifi eruit, nu krijgen wij hem niet meer op gang om of animal crossing te doen of mario kart, weet iemand dit miss.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:17 schreef lizardtattoo het volgende:
Maggi, je hebt een WiFi accesspoint nodig of een speciale Nintendo USB-stick. In het spel loop je naar de poort en praat je met de rechter politie-agent. Die vertelt je je friendcode, die moet je vervolgens met anderen delen (hier in het topic of via de lijst die ik eerder noemde). Die anderen moeten dan jouw friendcode invoeren en jij die van hen. Vervolgens praat je weer met de politie-agent en kies je ofwel voor Go Out (bij anderen op bezoek) ofwel Invite Guests (zet poort open zodat anderen bij jou op bezoek kunnen komen).
Idd je hoort dan ook een soort windvlaag "wooooeeeesjjjj"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:39 schreef troeter het volgende:
Die kat was gisteren nog bij mij, maar ze had me toch een vaag gezicht... Kon er alleen helaas niet veel beters van maken, dus heb maar gezegd dat het er leuk uitzag zoals het was.
Nog even een tip die ik laatst las: overdag komt er een aantal uren lang op elke 4de minuut (en dan bedoel ik dus bijv. 12.04, 12.14, 12.24 enz) een ballon langs met een kado'tje (wat je uit de lucht kan schieten met je katapult). Ik zie hem niet altijd hoor, maar het schijnt zo te zien (is me al wel 5 keer gelukt ondertussen, dus het helpt wel, haha)
Dat van die palmboom klinkt interressantquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Zwaalie het volgende:
@HassieBassie: het fijne van Animal Crossing is dat je lekker niet kan jatten online! Nou, ja misschien wat fruit en je kan andermans bloemen vertrappelen of zijn enige palmboom omhakken... Uhm... misschien moet je hem inderdaad maar niet kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |