Dan zoek ik het te diep, dat ben ik gewend door opleiding accountancy dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef Netflier het volgende:
[..]
Char was en is een succes. Met Robbert van den Broeke willen ze een dezelfde soort succes behalen. In de mediawereld draait het momenteel meer om concurentie dan voorheen. Robbert gaat het heel moeilijk krijgen als officieel uitkomt dat hij de boel belazert. Ik denk dat de programmamakers hem figuurlijk gezien willen gebruiken als levend schild om zodoende er onderuit te komen als het mis gaat. Heel laf!
Ieder mens heeft zijn slechte kanten. Ook Irene Moors. Misschien wilde ze dolgraag een eigen programma maken en zag ze dit als haar grote kans.
Ik denk inderdaad dat dat het geval is. Vergeet niet dat een seizoen terug John de Mol met Talpa kwam en wel 's even succes zou behalen met de beste mensen die hij onder het mom van "iedereen is te koop" overal vandaan had geplukt. De wereld wordt harder en dat geldt ook zeker voor de mediawereld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed, ze wilde een programma neerzetten kostte wat het kost. En wat is de hoogste inzet die je doet? Oplichting?
En trouwens, Frequin was ook niet gelijk van de buis na de hoofdenaffaire, dus zo'n risico loopt ze niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat het geval is. Vergeet niet dat een seizoen terug John de Mol met Talpa kwam en wel 's even succes zou behalen met de beste mensen die hij onder het mom van "iedereen is te koop" overal vandaan had geplukt. De wereld wordt harder en dat geldt ook zeker voor de mediawereld.
Yep een wereldje waar ik niet werkzaam zou willen zijn ook. Keiharde oorlog daar om de mensen aan de buis te krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat het geval is. Vergeet niet dat een seizoen terug John de Mol met Talpa kwam en wel 's even succes zou behalen met de beste mensen die hij onder het mom van "iedereen is te koop" overal vandaan had geplukt. De wereld wordt harder en dat geldt ook zeker voor de mediawereld.
Van de datum en de nummers verder weet ik niet veel te zeggen. Alleen dat de foto's niet chronologisch achter elkaar staan die zichtbaar worden gesteld in je post. De ene is 0028 en daarna volgt 0334 of in die trend. Dus er zijn of mislukte foto's die ze niet willen laten zien, of ze hebben tussentijds ook andere poppen met gewaden gefotografeerd. Misschien staat tussen 0028 en 0034 wel die alienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef Chris145 het volgende:
Ik had de uitzending van afgelopen zondag opgenomen. Toen ik terugkeek viel me op, dat toen Irene de foto's terug ging kijken die Robert had gemaakt van de 'non', de gegevens van de foto's op het fototoestel zichtbaar werden. Ik heb ze hieronder even op volgorde neergezet. Fotonummers etc. lijken wel allemaal te kloppen, alleen de datum; 12 augustus 2000? Zien jullie nog iets vreemds, want ik probeer alles te onderzoeken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede kwaliteit foto's, complimenten, dat is een stuk beter dan onze snapshots.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef Chris145 het volgende:
Ik had de uitzending van afgelopen zondag opgenomen. Toen ik terugkeek viel me op, dat toen Irene de foto's terug ging kijken die Robert had gemaakt van de 'non', de gegevens van de foto's op het fototoestel zichtbaar werden. Ik heb ze hieronder even op volgorde neergezet. Fotonummers etc. lijken wel allemaal te kloppen, alleen de datum; 12 augustus 2000? Zien jullie nog iets vreemds, want ik probeer alles te onderzoeken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|k vermoed dus dat hij eerder foto's maakte en de goede opzocht in de camera. Misschien weet Irene wel de waarheid, maar durft zij er niet mee op de proppen te komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:38 schreef Tulio het volgende:
De eerste is dichterbij genomen. Maar ik denk niet dat je iets vindt omdat ze hierop voorbereid waren. Irene ging niet voor niks de foto na. Misschien wel goed om zijn vingers goed te observeren of ze niet zwart zijn gemaakt of een gezichtje op getekend is.
Tsja, ik dacht juist misschien dat het niet voorbereid was, omdat Irene dat toestel uit z'n handen rukte en vroeg hoe ze er doorheen moest bladerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:38 schreef Tulio het volgende:
De eerste is dichterbij genomen. Maar ik denk niet dat je iets vindt omdat ze hierop voorbereid waren. Irene ging niet voor niks de foto na. Misschien wel goed om zijn vingers goed te observeren of ze niet zwart zijn gemaakt of een gezichtje op getekend is.
dat heeft ze wel nodig ook dan, om de schadevergoedingen te kunnen betalen aan alle belazerde families.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Zegt ze netjes erbij van " Volgende programma wordt keiharde goede tv en dan ga ik het helemaal goed maken met jullie allemaal"
Mee eens. Bevrijd je hoofd van overtollige last. Maar reken maar dat sceptici bij een bekentenis niet mild zullen zijn. Die lusten ze rauw, ook na eerlijkheid. Daar zal ze dan doorheen moeten. Maar het gaat uiteindelijk om haarzelf. Als je zelf lekker in je vel zit, heb je de halve wereld gewonnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik Irene was zou ik gewoon op tv verschijnen en de fout toegeven. Waarom moeilijk doen. Je kunt beter je eigen fout toegeven dan dat je alles en iedereen over je heen laat komen. Geef je die fout niet toe dan zul je uiteindelijk toch opgejaagd worden als een prooi. En dan heeft ze zichzelf in die positie gebracht van prooi.
Zegt ze netjes erbij van " Volgende programma wordt keiharde goede tv en dan ga ik het helemaal goed maken met jullie allemaal"
Dan is ze van de ellende af.
En dan maar hopen dat het geen 2e life and cooking gaat worden. Dat nieuwe programma
Waarschijnlijk gebeurt dat nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mee eens. Bevrijd je hoofd van overtollige last. Maar reken maar dat sceptici bij een bekentenis niet mild zullen zijn. Die lusten ze rauw, ook na eerlijkheid. Daar zal ze dan doorheen moeten. Maar het gaat uiteindelijk om haarzelf. Als je zelf lekker in je vel zit, heb je de halve wereld gewonnen.
Misschien voert iemand wel een schade-claim in jahquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef Sh0g het volgende:
[..]
dat heeft ze wel nodig ook dan, om de schadevergoedingen te kunnen betalen aan alle belazerde families.![]()
Ik zie alleen dat het een verdomt klein nonnetje is geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef Chris145 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:36 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat het een verdomt klein nonnetje is geweest.
Als je kijkt naar de afstand van de muur en het toestel.
Het enigste wat nog in zijn voordeel spreekt zijn zijn onschuldige en wat onzekere ogen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt.
Ach ik vind het - ik zeg nu maar patsboem mijn mening - gewoon onzinnig dat hij zijn toestel persé op die muur moest richten. Alsof die geest zo graag voor een totaal kale muur wil gaan zweven/staan. Het kwam zo gezocht over. Laten we Hugo de Groot niet vergeten. Daar is niet een dergelijke ophef over ontstaan, maar het was vergelijkbaar. Steeds dat 'zoeken', zoeken naar de juiste plek, zoeken naar een egale achtergrond of een achtergrond die te voorspellen is: wit, muurstructuur, tegelstructuur, vooral geen herkenbare punten (want die zijn niet voor te bereiden als ze onverwacht als achtergrond moeten dienen) ... Nee sorry, dit wil er echt niet meer in bij mij.
Vanaf het begin al sterke twijfels, niet aan zijn eventuele gave, wel aan zijn 'bewijsmethoden'.
Zijn ogen zijn niet altijd onschuldig. Toen Irene hem het verhaal van de non vertelde, keek hij eigenaardig. Zoiets als: ik weet dat ik gelijk heb, maar ik moet nu verbaasd lijken over mijn gelijk. Sorry, ik ben er een beetje moe van mijn mening tactisch te brengenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:46 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Het enigste wat nog in zijn voordeel spreekt zijn zijn onschuldige en wat onzekere ogen.
hoe kan zo'n lieve onschuldige jongen met zo'n moeilijk en onbegrepen jeugd nu zo de boel belazeren.
![]()
Sten, de muur is hier niet belangrijk, en hoe de foto die genomen wordt ook niet , want Robbert zijn geestes-contact met die non zorgt voor die non op de foto , vandaar ook de klederen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt.
Ach ik vind het - ik zeg nu maar patsboem mijn mening - gewoon onzinnig dat hij zijn toestel persé op die muur moest richten. Alsof die geest zo graag voor een totaal kale muur wil gaan zweven/staan. Het kwam zo gezocht over. Laten we Hugo de Groot niet vergeten. Daar is niet een dergelijke ophef over ontstaan, maar het was vergelijkbaar. Steeds dat 'zoeken', zoeken naar de juiste plek, zoeken naar een egale achtergrond of een achtergrond die te voorspellen is: wit, muurstructuur, tegelstructuur, vooral geen herkenbare punten (want die zijn niet voor te bereiden als ze onverwacht als achtergrond moeten dienen) ... Nee sorry, dit wil er echt niet meer in bij mij.
Vanaf het begin al sterke twijfels, niet aan zijn eventuele gave, wel aan zijn 'bewijsmethoden'.
Was het maar waar. Zuchtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef pikki het volgende:
[..]
Sten, de muur is hier niet belangrijk, en hoe de foto die genomen wordt ok niet , want Robbert zijn geestes -contact met die non zorgt voor die non op de foto , vandaar ook de klederen.
Alles is ok, en klopt 100 %.
Het is zeker waar, en volgens mij kan hij overal met die non contact maken , hoor, ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |