abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33667751
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:41 schreef pikki het volgende:

[..]

Ga je mij helpen , als ik het niet goed versta ?
Niet goed versta?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:45:02 #152
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33667803
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:33 schreef Stenny het volgende:
Jawel. Een foto van een Buizerd wordt getoond door de weerman van RTL 4. Er bestaat geen toeval. Zie mijn bijdrage over de Buizerd van vanmiddag.

Misschien lezen ze wel mee stiekem hier

En heb jij hen geinspireerd als het ware.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:45:57 #153
137525 pikki
pok! pok !
pi_33667833
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:40 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ga dan naar: http://www.doorhetraam.nl/?p=super.htm Daar kun je een super horoscoop plus tegelijk je ascendant trekken en daarna naar Mercurius.astro gaan.
Heb het gedaan :

Dit kwam erop:
Op dinsdag 3 januari 2006 passeert de Zon uw Uranus op een afstand van 180 graden. Vandaag kunnen ontmoetingen met anderen vol verrassingen zijn. Het is moeilijk aan te geven wat er precies zal gebeuren, maar het is wel zeker dat het anders dan normaal zal zijn.

Op woensdag 4 januari 2006 passeert Mercurius uw Mercurius. U zult vandaag meer contacten met anderen hebben dan gewoonlijk. Deze contacten zullen waarschijnlijk nogal levendig zijn. Zorg dat u er uw voordeel mee doet.

Op donderdag 5 januari 2006 passeert Mercurius uw Venus op een afstand van 60 graden. Dit is niet zo'n krachtig aspect. Meestal voelt u zich wat meer ontspannen dan anders en heeft u zin om leuke dingen te doen. Alleen als er ook een sterker negatief aspect werkzaam is, dan is dit niet het geval.

Op vrijdag 6 januari 2006 passeert Mercurius uw Jupiter op een afstand van 90 graden. Dit is een aspect dat vaak geluk brengt. U bent optimistisch en ziet overal de positieve kant van. Het komt regelmatig voor dat onder dit aspect nieuwe plannen gemaakt worden.

Op zaterdag 7 januari 2006 passeert Mars uw Uranus op een afstand van 60 graden. Het is vandaag een goede dag om wat wijzigingen in uw persoonlijke situatie aan te brengen. U hoeft natuurlijk niet alles overhoop te halen, maar enige veranderingen en het opstarten van nieuwe activiteiten kan zeker geen kwaad.
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33667868
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Misschien lezen ze wel mee stiekem hier

En heb jij hen geinspireerd als het ware.
Je zou het bijna gaan geloven. Sterk is het wel.
pi_33667898
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef pikki het volgende:

[..]
Dat is de weekhoroscoop, je kunt ook je horoscoop map bekijken, hiermee kun je zien welk(e) teken(s) in de maan enz. staan.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:49:45 #156
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33667954
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:47 schreef Stenny het volgende:

[..]

Je zou het bijna gaan geloven. Sterk is het wel.
Ik kom op rtl-z wel eens dingen tegen waarvan ik zeg, dat kan niet waar zijn. Ik heb die zender vaak opstaan dus.

Tis gewoon ook een grappige nieuwszender, niet alleen serieus nieuws ook.

Ze komen vaak met frontpage nieuws wat hier op fok zou kunnen staan. Zoals....nieuwe versie van het paard van sinterklaas lied, of Priester moet bestaan Jezus bewijzen. En dat in de balk onderaan in het scherm. En dan heb je die 2 nieuwslezers die zitten op het einde van de uitzending te ouwehoeren een beetje. Gewoon luchtig ook.

Priester moet bestaan Jezus bewijzen, alsof anders de kerk ten onder gaat Of moet hij dat doen als opdracht? Maar dan is het geen nieuws meer. Misschien heeft Jezus wel nooit bestaan Of gaan ze juist wel bewijzen dat hij nog bestaat in het nu.. Nou mij boeit het niet, het leven gaat toch door.

Ik ga verder met puzzelen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:50:48 #157
137525 pikki
pok! pok !
pi_33667989
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:48 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dat is de weekhoroscoop, je kunt ook je horoscoop map bekijken, hiermee kun je zien welk(e) teken(s) in de maan enz. staan.
Vindt ik niet , he .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33668543
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:35 schreef Stenny het volgende:

[..]

Er zit een balans stok onder zijn jas die naar beneden hangt.
Ja ik heb het laatste stukje enkele keren herhaald en er bengelt inderdaad iets.

Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33668853
Shownieuws is om 19.25 uur. Zometeen dus!!
pi_33668894
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef Liefsten het volgende:
Shownieuws is om 19.25 uur. Zometeen dus!!
Hé ben je me net voor
.
pi_33669073
Voor de mensen die het nu missen: de herhaling is vanavond om 22.55 uur, SBS6.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:28:16 #162
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33669178
Ik ben te moe om naar de tv te lopen

Ben half gaar door het vroege opstaan.

Om mezelf te beschermen tegen nachtmerries is het misschien ook verstandiger om die Robbert niet op deze grote tv te zien. Je weet nooit wat voor krachten hij allemaal bezit

Alleen die evil blik al in zijn ogen Maar daar kan hij waarschijnlijk niets aandoen. Als je teveel bezig bent met wazigheden en jezelf niet goed doet aarden dan gaat vanzelf je oogkleppen te open staan en krijg je vanzelf een verkeerde weerspiegeling van je ziel.

Misschien verkoopt hij zijn ziel wel aan de duivel op deze manier

Ik bedoel dus, stel nou dat hij wel contact heeft. En die entiteiten nemen steeds een stukje bezit van hem. Zelfs al zijn het nep entiteiten. Misschien krijgt hij gewoon foute invloeden naar binnen door zich bezig te houden met de foute zaken waar je niet mee mag spelen. En waar je zeker geen winst uit mag halen.

Spelen dus, verantwoordelijk omgaan is wat anders. En nogmaals kan het allemaal nep zijn wederom. Maar stel nou hij heeft wel een poort open staan in zijn ziel of wat dan ook, dan komt vanzelf ook het foute naar binnen misschien. You never know.

[ Bericht 35% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-01-2006 19:33:22 ]
pi_33669518
Het komt dus NU op SBS 6!! 3 X Scheepsrecht
pi_33669573
En hoe was het?
Helpt waar hij kan!
pi_33669596
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:38 schreef NoSigar het volgende:
En hoe was het?
Ik weet het nog niet en ik doe geen voorspellingen.
pi_33669670
OK moet het nog komen dan? (-edit- ja dus...-)

[ Bericht 27% gewijzigd door NoSigar op 03-01-2006 19:54:49 ]
Helpt waar hij kan!
pi_33669904
Ik word een beetje bang van die SBS6-mutsen op het einde zeg, mij God, het lijkt wel een parodie.
Helpt waar hij kan!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:50:37 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33669999

Of moet ik zeggen

?

Nee ik heb het nu voor het eerst gezien en dit is pure oplichterij. Kijkcijfers trekken. Dit is gewoon te gek voor woorden. Heb ik al die moeite gedaan om zoveel te schrijven terwijl het gewoon zo simpel eruit ziet wat ze aan het doen zijn. Wat schuilt er voor een idee achter? Wat wilt zo'n productiebedrijf bereiken?

Over die entiteiten die hem gaan bezitten twijfel ik dus nu ook al aan. Die jongen is gewoon een acteur als je het mij vraagt. Heeft totaal geen gave voor wat dan ook. Hoewel ik hem toch af en toe een bezoek gun van een boze non die niet in de zeik gezet wilt worden door een jochie

En Irene Moors staat dan belerend naast hem te luisteren of hij het wel geloofwaardig genoeg brengt. Kom op zeg, iedereen ziet in dat zoiets gewoon oplichterij is. De houding van Irene Moors zegt mij al genoeg.

En op het einde op die droge manier : " Er is zoveel meer" En dat is waar. Ze staan niet eens achter hun woorden als je het mij vraagt. Zou die ervaring waar zijn geweest dan stonden ze wel met een bek vol tanden.

En dan zie je die Robbert op zo'n nep manier naar zijn hoofd grijpen alsof hij van alles binnen krijgt. Slecht acteur-werk kereltje. Je krijgt van mij geen oscar

In principe valt dit onder fraude of nog erger, mensen op het foute pad brengen of wat dan ook. Dit mag toch niet toegestaan worden of wel soms? Of is dit normaal om op televisie te brengen? Mag je zomaar mensen bezeiken zonder dat ze het zich beseffen?

En er zullen altijd mensen zien die het niet inzien allemaal. Mensen die het geloven. Hopelijk wordt iedereen wakker die erin geloofd. Maar nog beter, haal dat hele programma van de tv door een hogere toezichtsraad of wat dan ook. Hoewel zo'n raad wel niet zal bestaan in Nederland. Bestaat zo'n raad niet dan mag Balkenende een belangrijke beslissing nemen Gewoon via de kamer zorgen dat die onzin zo snel mogelijk van de buis verdwijnt. Onder het motto : " Fraude". En dan 10 jaar cel

10 jaar cel is overdreven, gewoon zorgen dat zulke troep niet meer verspreidt wordt als een virus. Je besmet er mensen mee in hun kijk op de wereld.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-01-2006 19:59:42 ]
pi_33670171
* Gezien

Robbert wilde opnieuw geen reactie geven op het verhaal dat hij wederom gegoogled heeft op de non van Singraven. Wat niet slim is van Irene is dat er geen weerwoord komt. Zij blijft geheel achter hem staan en wil het verder niet onderzoeken. Irene riskeert nu echt haar geloofwaardigheid. Dit keer kwam een oude sagen expert aan het woord.

Na dit item kwam er een ander item over een man met een 'spirituele' boerderij. Hij houdt vleeskoeien (ze zagen er slecht en zielig uit) en verhuurt een ruimte voor Reiki en dergelijke. Zelden zo'n dom iemand gezien. Zijn boerderij spiritueel noemen en dan koeien slachten. En dan ook nog zeggen dat hij er wel moeite mee heeft de beesten naar de slacht te brengen. Hoe die man dom lulde over chakra's en reiki:

Terug naar Robbert. Ik vrees dat we tot Sint Juttemis kunnen wachten op een eerlijke reactie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stenny op 03-01-2006 20:03:02 ]
pi_33670506
Het viel mij op dat de eerste close up een andere non was dan daarna.
.
pi_33670549
hahah hoe hij ook reageerde toen hij die foto had gemaakt. Ook zo nep van ohhhh kijk eens.
pi_33670700
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Dromenvanger het volgende:

Of moet ik zeggen

?

Nee ik heb het nu voor het eerst gezien en dit is pure oplichterij. Kijkcijfers trekken. Dit is gewoon te gek voor woorden. Heb ik al die moeite gedaan om zoveel te schrijven terwijl het gewoon zo simpel eruit ziet wat ze aan het doen zijn. Wat schuilt er voor een idee achter? Wat wilt zo'n productiebedrijf bereiken?

Over die entiteiten die hem gaan bezitten twijfel ik dus nu ook al aan. Die jongen is gewoon een acteur als je het mij vraagt. Heeft totaal geen gave voor wat dan ook. Hoewel ik hem toch af en toe een bezoek gun van een boze non die niet in de zeik gezet wilt worden door een jochie

En Irene Moors staat dan belerend naast hem te luisteren of hij het wel geloofwaardig genoeg brengt. Kom op zeg, iedereen ziet in dat zoiets gewoon oplichterij is. De houding van Irene Moors zegt mij al genoeg.

En op het einde op die droge manier : " Er is zoveel meer" En dat is waar. Ze staan niet eens achter hun woorden als je het mij vraagt. Zou die ervaring waar zijn geweest dan stonden ze wel met een bek vol tanden.

En dan zie je die Robbert op zo'n nep manier naar zijn hoofd grijpen alsof hij van alles binnen krijgt. Slecht acteur-werk kereltje. Je krijgt van mij geen oscar

In principe valt dit onder fraude of nog erger, mensen op het foute pad brengen of wat dan ook. Dit mag toch niet toegestaan worden of wel soms? Of is dit normaal om op televisie te brengen? Mag je zomaar mensen bezeiken zonder dat ze het zich beseffen?

En er zullen altijd mensen zien die het niet inzien allemaal. Mensen die het geloven. Hopelijk wordt iedereen wakker die erin geloofd. Maar nog beter, haal dat hele programma van de tv door een hogere toezichtsraad of wat dan ook. Hoewel zo'n raad wel niet zal bestaan in Nederland. Bestaat zo'n raad niet dan mag Balkenende een belangrijke beslissing nemen Gewoon via de kamer zorgen dat die onzin zo snel mogelijk van de buis verdwijnt. Onder het motto : " Fraude". En dan 10 jaar cel

10 jaar cel is overdreven, gewoon zorgen dat zulke troep niet meer verspreidt wordt als een virus. Je besmet er mensen mee in hun kijk op de wereld.
Man, ik ben het helemaal met je eens.

Idd, slecht acteerwerk en die houding van Irene Moors. Het is om je dood te lachen.

Maar het feit dat er daadwerkelijk mensen in hem geloven - zelfs al wordt het tegendeel steeds aannemelijker - vind ik wel griezelig. Misschien dat die mensen in deze moeilijke tijden op zoek zijn naar harmonie. Vroeger was de kerk de juiste plek ervoor; de dominee of pastoor zei wat je moest doen en dat geeft natuurlijk enig gevoel van veiligheid en geborgenheid. Maar nu heeft de kerk afgedaan en nemen paranormale hypes als deze die plek in.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:10:09 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33670714
Hij heeft nog steeds een akelige blik in zijn ogen, of hebben ze dat met photoshop zo gemaakt om het echter te laten lijken? Ik bedoel, als medium kom je wel wat vertrouwder over als je een aparte blik hebt. En is dat verhaal over zijn jeugd misschien ook verzonnen? Dat het allemaal in scene is gezet als het ware?

En wat is het doel? Ik kan me haast niet voorstellen dat je op zo'n manier tv wilt maken of durft te maken. Zit er misschien een dieper doel achter die hele bedoeling? Dat ze misschien iets diepers willen bereiken ermee. Ik ga nu ff conspiracy theorie loslaten want ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je als verstandig mens zulke tv kunt maken.

Misschien zit er meer achter. Ik ga altijd uit van meerdere mogelijkheden dus.

Kan ook zijn dat het een geldkwestie is alleen. Dat Irene Moors haar zakken wilt vullen als het ware. En dat ze denkt van, als ik geen eerlijke oprechte tv kan maken dan ga ik het maar op een achterbakse manier doen en hou ik iedereen voor de gek.

Schuilt er achter die onschuldige ogen van Irene Moors een ziek verdorven mens? Of ben ik nu ziek omdat ik te weinig vertrouwen heb.

Who knows.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:13:27 #174
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33670833
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:09 schreef Netflier het volgende:

[..]

Man, ik ben het helemaal met je eens.

Idd, slecht acteerwerk en die houding van Irene Moors. Het is om je dood te lachen.

Maar het feit dat er daadwerkelijk mensen in hem geloven - zelfs al wordt het tegendeel steeds aannemelijker - vind ik wel griezelig. Misschien dat die mensen in deze moeilijke tijden op zoek zijn naar harmonie. Vroeger was de kerk de juiste plek ervoor; de dominee of pastoor zei wat je moest doen en dat geeft natuurlijk enig gevoel van veiligheid en geborgenheid. Maar nu heeft de kerk afgedaan en nemen paranormale hypes als deze die plek in.
Maar wat is zo leuk om erin te geloven? Ik bedoel....een Non die in een muur gemetseld is. Doet me meer denken aan enge verhalen die je vroeger bij het kampvuur hoorde. En dan zet je er een of andere flapdrol bij die doet alsof hij van alles binnen krijgt en de mensen worden bang. Kan ook zijn dat het bangmakerij is, of stemmingmakerij of wat dan ook.

Mijn oma is dus bang voor dat programma die durft er niet eens naar te kijken. Ze zet het dus ook niet op.

Tijd voor sigaret. Ik erger me niet zozeer, ik vind gewoon belangrijk dat er goede tv wordt uitgezonden als het ware. En dan heb ik zo lang op Talpa liggen zeiken, die houden zich tenminste niet bezig met zulke onzin.

RTL 4 zendt het toch uit of niet? Of welke zender doet dat?

Maar goed, met zoveel kritiek is dat programma denk ik sowieso geen lang leven beschoren. Als meer en meer mensen en instanties het onder ogen zien en zich ergeren en het programma willen weerleggen dat het fout en onwaar is. Dan verdwijnt het waarschijnlijk vanzelf van de buis.

Eerlijkheid duurt nog altijd het langst

Over die bangmakerij dus, dat weet ik weer niet. Maar waarom ga je iets in scene zetten en de intentie wekken dat er geesten zijn terwijl het helemaal niet het geval is. Die geest van die non die is er waarschijnlijk toch niet of wel?

Hoewel ik hier vaker lees over het solse gat, maar dat kan natuurlijk een hele ander iets zijn dat weet ik ook niet.

Twijfel twijfel. Hoewel ik zeker ben dat het nep is dus. Het is gewoon nep. Dat zie je als je films kijkt, je ziet dat mensen acteren of niet. En je ziet het juist goed als ze geen acteer ervaring hebben. Al heeft Irene Moors in pittige tijden meegedaan

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-01-2006 20:19:31 ]
pi_33670959
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:10 schreef Dromenvanger het volgende:
En wat is het doel? Ik kan me haast niet voorstellen dat je op zo'n manier tv wilt maken of durft te maken.
Char was en is een succes. Met Robbert van den Broeke willen ze een dezelfde soort succes behalen. In de mediawereld draait het momenteel meer om concurentie dan voorheen. Robbert gaat het heel moeilijk krijgen als officieel uitkomt dat hij de boel belazert. Ik denk dat de programmamakers hem figuurlijk gezien willen gebruiken als levend schild om zodoende er onderuit te komen als het mis gaat. Heel laf!

Ieder mens heeft zijn slechte kanten. Ook Irene Moors. Misschien wilde ze dolgraag een eigen programma maken en zag ze dit als haar grote kans.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:21:20 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33671104
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef Netflier het volgende:

[..]

Char was en is een succes. Met Robbert van den Broeke willen ze een dezelfde soort succes behalen. In de mediawereld draait het momenteel meer om concurentie dan voorheen. Robbert gaat het heel moeilijk krijgen als officieel uitkomt dat hij de boel belazert. Ik denk dat de programmamakers hem figuurlijk gezien willen gebruiken als levend schild om zodoende er onderuit te komen als het mis gaat. Heel laf!

Ieder mens heeft zijn slechte kanten. Ook Irene Moors. Misschien wilde ze dolgraag een eigen programma maken en zag ze dit als haar grote kans.
Dan zoek ik het te diep, dat ben ik gewend door opleiding accountancy dus

Maar goed, ze wilde een programma neerzetten kostte wat het kost. En wat is de hoogste inzet die je doet? Oplichting?

Dan heeft ze gewoon geen verstand van zaken als je het mij vraagt. Dan had ze moeten zien aankomen dat de oplettende mensen het wel in de gaten hebben. Dan had ze ook de bedreiging moeten inzien en moeten weten dat niet iedereen op het achterhoofd is gevallen.

Had ze hart voor de tv dan was ze helemaal niet gekomen ermee. Ook als ze smaak zou hebben gehad niet. Het is gewoon pure pulp als het ware. Het is gewoon waardeloos en een wanproduct ook. Smakeloze tv.

Dan kijk ik nog 100 keer liever Big brother, terwijl ik daar ook geen fan van ben.

Zo ik heb weer genoeg verteld erover, ik wacht met smart op de verdere reacties en ben tevens nieuwsgierig hoeveel topics verder gaan komen hierover
pi_33671281
Ik had de uitzending van afgelopen zondag opgenomen. Toen ik terugkeek viel me op, dat toen Irene de foto's terug ging kijken die Robert had gemaakt van de 'non', de gegevens van de foto's op het fototoestel zichtbaar werden. Ik heb ze hieronder even op volgorde neergezet. Fotonummers etc. lijken wel allemaal te kloppen, alleen de datum; 12 augustus 2000? Zien jullie nog iets vreemds, want ik probeer alles te onderzoeken

pi_33671417
ik vind hem wel geschikt voor tell-sell

daar verkopen ze ook allemaal troep
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_33671432
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed, ze wilde een programma neerzetten kostte wat het kost. En wat is de hoogste inzet die je doet? Oplichting?
Ik denk inderdaad dat dat het geval is. Vergeet niet dat een seizoen terug John de Mol met Talpa kwam en wel 's even succes zou behalen met de beste mensen die hij onder het mom van "iedereen is te koop" overal vandaan had geplukt. De wereld wordt harder en dat geldt ook zeker voor de mediawereld.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:34:23 #180
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33671525
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Netflier het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat dat het geval is. Vergeet niet dat een seizoen terug John de Mol met Talpa kwam en wel 's even succes zou behalen met de beste mensen die hij onder het mom van "iedereen is te koop" overal vandaan had geplukt. De wereld wordt harder en dat geldt ook zeker voor de mediawereld.
En trouwens, Frequin was ook niet gelijk van de buis na de hoofdenaffaire, dus zo'n risico loopt ze niet.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')