Niet goed versta?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:41 schreef pikki het volgende:
[..]
Ga je mij helpen , als ik het niet goed versta ?![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:33 schreef Stenny het volgende:
Jawel. Een foto van een Buizerd wordt getoond door de weerman van RTL 4.Er bestaat geen toeval. Zie mijn bijdrage over de Buizerd van vanmiddag.
Heb het gedaan :quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ga dan naar: http://www.doorhetraam.nl/?p=super.htm Daar kun je een super horoscoop plus tegelijk je ascendant trekken en daarna naar Mercurius.astro gaan.
Je zou het bijna gaan geloven. Sterk is het wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Misschien lezen ze wel mee stiekem hier![]()
En heb jij hen geinspireerd als het ware.
Dat is de weekhoroscoop, je kunt ook je horoscoop map bekijken, hiermee kun je zien welk(e) teken(s) in de maan enz. staan.quote:
Ik kom op rtl-z wel eens dingen tegen waarvan ik zeg, dat kan niet waar zijn. Ik heb die zender vaak opstaan dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan geloven. Sterk is het wel.
Vindt ik niet , he .....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat is de weekhoroscoop, je kunt ook je horoscoop map bekijken, hiermee kun je zien welk(e) teken(s) in de maan enz. staan.
Ja ik heb het laatste stukje enkele keren herhaald en er bengelt inderdaad iets.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:35 schreef Stenny het volgende:
[..]
Er zit een balans stok onder zijn jas die naar beneden hangt.
Hé ben je me net voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef Liefsten het volgende:
Shownieuws is om 19.25 uur. Zometeen dus!!![]()
Ik weet het nog niet en ik doe geen voorspellingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:38 schreef NoSigar het volgende:
En hoe was het?
Man, ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Of moet ik zeggen
![]()
?
Nee ik heb het nu voor het eerst gezien en dit is pure oplichterij. Kijkcijfers trekken. Dit is gewoon te gek voor woorden. Heb ik al die moeite gedaan om zoveel te schrijven terwijl het gewoon zo simpel eruit ziet wat ze aan het doen zijn. Wat schuilt er voor een idee achter? Wat wilt zo'n productiebedrijf bereiken?
Over die entiteiten die hem gaan bezitten twijfel ik dus nu ook al aan. Die jongen is gewoon een acteur als je het mij vraagt. Heeft totaal geen gave voor wat dan ook. Hoewel ik hem toch af en toe een bezoek gun van een boze non die niet in de zeik gezet wilt worden door een jochie
En Irene Moors staat dan belerend naast hem te luisteren of hij het wel geloofwaardig genoeg brengt. Kom op zeg, iedereen ziet in dat zoiets gewoon oplichterij is. De houding van Irene Moors zegt mij al genoeg.
En op het einde op die droge manier : " Er is zoveel meer" En dat is waar. Ze staan niet eens achter hun woorden als je het mij vraagt. Zou die ervaring waar zijn geweest dan stonden ze wel met een bek vol tanden.
En dan zie je die Robbert op zo'n nep manier naar zijn hoofd grijpen alsof hij van alles binnen krijgt. Slecht acteur-werk kereltje. Je krijgt van mij geen oscar
In principe valt dit onder fraude of nog erger, mensen op het foute pad brengen of wat dan ook. Dit mag toch niet toegestaan worden of wel soms? Of is dit normaal om op televisie te brengen? Mag je zomaar mensen bezeiken zonder dat ze het zich beseffen?
En er zullen altijd mensen zien die het niet inzien allemaal. Mensen die het geloven. Hopelijk wordt iedereen wakker die erin geloofd. Maar nog beter, haal dat hele programma van de tv door een hogere toezichtsraad of wat dan ook. Hoewel zo'n raad wel niet zal bestaan in Nederland. Bestaat zo'n raad niet dan mag Balkenende een belangrijke beslissing nemenGewoon via de kamer zorgen dat die onzin zo snel mogelijk van de buis verdwijnt. Onder het motto : " Fraude". En dan 10 jaar cel
10 jaar cel is overdreven, gewoon zorgen dat zulke troep niet meer verspreidt wordt als een virus. Je besmet er mensen mee in hun kijk op de wereld.
Maar wat is zo leuk om erin te geloven? Ik bedoel....een Non die in een muur gemetseld is. Doet me meer denken aan enge verhalen die je vroeger bij het kampvuur hoorde. En dan zet je er een of andere flapdrol bij die doet alsof hij van alles binnen krijgt en de mensen worden bang. Kan ook zijn dat het bangmakerij is, of stemmingmakerij of wat dan ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:09 schreef Netflier het volgende:
[..]
Man, ik ben het helemaal met je eens.![]()
Idd, slecht acteerwerk en die houding van Irene Moors. Het is om je dood te lachen.
Maar het feit dat er daadwerkelijk mensen in hem geloven - zelfs al wordt het tegendeel steeds aannemelijker - vind ik wel griezelig. Misschien dat die mensen in deze moeilijke tijden op zoek zijn naar harmonie. Vroeger was de kerk de juiste plek ervoor; de dominee of pastoor zei wat je moest doen en dat geeft natuurlijk enig gevoel van veiligheid en geborgenheid. Maar nu heeft de kerk afgedaan en nemen paranormale hypes als deze die plek in.
Char was en is een succes. Met Robbert van den Broeke willen ze een dezelfde soort succes behalen. In de mediawereld draait het momenteel meer om concurentie dan voorheen. Robbert gaat het heel moeilijk krijgen als officieel uitkomt dat hij de boel belazert. Ik denk dat de programmamakers hem figuurlijk gezien willen gebruiken als levend schild om zodoende er onderuit te komen als het mis gaat. Heel laf!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:10 schreef Dromenvanger het volgende:
En wat is het doel? Ik kan me haast niet voorstellen dat je op zo'n manier tv wilt maken of durft te maken.
Dan zoek ik het te diep, dat ben ik gewend door opleiding accountancy dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef Netflier het volgende:
[..]
Char was en is een succes. Met Robbert van den Broeke willen ze een dezelfde soort succes behalen. In de mediawereld draait het momenteel meer om concurentie dan voorheen. Robbert gaat het heel moeilijk krijgen als officieel uitkomt dat hij de boel belazert. Ik denk dat de programmamakers hem figuurlijk gezien willen gebruiken als levend schild om zodoende er onderuit te komen als het mis gaat. Heel laf!
Ieder mens heeft zijn slechte kanten. Ook Irene Moors. Misschien wilde ze dolgraag een eigen programma maken en zag ze dit als haar grote kans.
Ik denk inderdaad dat dat het geval is. Vergeet niet dat een seizoen terug John de Mol met Talpa kwam en wel 's even succes zou behalen met de beste mensen die hij onder het mom van "iedereen is te koop" overal vandaan had geplukt. De wereld wordt harder en dat geldt ook zeker voor de mediawereld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed, ze wilde een programma neerzetten kostte wat het kost. En wat is de hoogste inzet die je doet? Oplichting?
En trouwens, Frequin was ook niet gelijk van de buis na de hoofdenaffaire, dus zo'n risico loopt ze niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat het geval is. Vergeet niet dat een seizoen terug John de Mol met Talpa kwam en wel 's even succes zou behalen met de beste mensen die hij onder het mom van "iedereen is te koop" overal vandaan had geplukt. De wereld wordt harder en dat geldt ook zeker voor de mediawereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |