Dat zeg ik, je hoeft me niet te geloven. Ik had alleen de eerste dag een uittreding, en toen stond de camera op een total shot, niet op mijn gezicht. Bovendien is er geen apparatuur nog, dus ik zeg al: ik doe het met woorden, niet met manipulatie van beeldmateriaal. En met grafieken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef The_End het volgende:
[..]
Van mij hoef je helemaal niets te bewijzen. Dat betekent dan meteen ook dat ik je niet geloof.
Wel vreemd dat er op de camera van SBS6 ook niks te vinden was. Zal zeker aan de camera gelegen hebben, die stond zeker in de verkeerde dimensie
Dit topic gaat over Robbert, niets meer dan logisch dat hij hier aan de orde is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja, omdat ik graag wil dat zij nu eens onder vuur komt te liggen in plaats van mijn kleine lieve pluisbeertje Robbert.
![]()
Dat kan je wel willen, maar ik ben een vuurteken en ook nog eens heel wat gewend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja, omdat ik graag wil dat zij nu eens onder vuur komt te liggen in plaats van mijn kleine lieve pluisbeertje Robbert.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Maakt niet uit, ik heb mijn zin even gehad.
Dat dit hele topic zinloos is zei ik 13 delen terug al.
Trouwens, kunnen we het niet over Anton Paauwe hebben? Die is ook heel goed!
Er is helemaal geen discussie. Alles is waar! Iedereen leeft in zijn eigen dimensie. Als die niet bestaan, dan leeft iedereen in zijn eigen frame. Als die niet bestaan, dan kan je paranormale gaven niet wetenschappelijk bewijzen. Waarom niet? Nou, omdat dat niet kan. Als dat ook niet blijkt te kloppen dan fantaseert Pikki op bestelling nog wel wat in elkaar. Geen probleem paranormale mensen kunnen alles, behalve bewijzen leveren om de een of andere duistere reden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:43 schreef Dromenvanger het volgende:
De zin gaat er al snel vanaf als het niet meezit binnen een pittige discussie
Alles is te verklaren, als je er voor openstaat , ook het onverkaarbare, als je de geest inschakelt en niet de heilige wetenschap ...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:50 schreef The_End het volgende:
[..]
Er is helemaal geen discussie. Alles is waar! Iedereen leeft in zijn eigen dimensie. Als die niet bestaan, dan leeft iedereen in zijn eigen frame. Als die niet bestaan, dan kan je paranormale gaven niet wetenschappelijk bewijzen. Waarom niet? Nou, omdat dat niet kan. Als dat ook niet blijkt te kloppen dan fantaseert Pikki op bestelling nog wel wat in elkaar. Geen probleem paranormale mensen kunnen alles, behalve bewijzen leveren om de een of andere duistere reden.
Je bedoelt, overal valt wel een slap lulverhaal omheen te verzinnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:52 schreef pikki het volgende:
[..]
Alles is te verklaren, als je er voor openstaat , ook het onverkaarbare, als je de geest inschakelt en niet de heilige wetenschap ...![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Roofvogels heb ik ooit gezien op Cran Canaria, een show met die beesten. Gigantisch. Adelaar nog nooit gezien. Wel in de heide hier vaak van die vogels die hoog in de lucht circels vliegen alsof ze het overzicht hebben op wat op de grond gebeurt.
Misschien wilt die vogel je huisdier worden
Buurjongen van mij van vroeger die heeft een raaf als huisdier. Een tamme raaf
Komt dat vaker voor in Scheveningen? Of was die roofvogel gewoon ff op bezoek gekomen? Misschien voelde hij via een sensor aan dat hij ff langs moest komenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:15 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg onder de indruk. Een paar weken geleden wandelden we over het strand en toen vloog een kerkuil recht over ons hoofd (!). Dat vond ik al heel wat. Maar een roofvogel voor je raam naar binnen te zien kijken, geeft toch wel een heel bijzonder gevoel.
Het lijkt mij tamelijk uniek. Ik vond die kerkuil boven het strand al merkwaardig. Jee ik heb nog steeds dat beest op mijn netvlies.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt dat vaker voor in Scheveningen? Of was die roofvogel gewoon ff op bezoek gekomen? Misschien voelde hij via een sensor aan dat hij ff langs moest komen(ff vaag praten
, soms geloof ik dat dieren mensen kunnen opzoeken, maar ook dat is weer twijfelachtig, ik stop dan ook maar met steeds twijfelachtig te schrijven want de boodschap zal wel duidelijk zijn nu
)
Ik zie in Scheveningen alleen vaak van die meeuwen. Hoewel ik niet vaak in scheveningen kom.
Als je iets alleen maar kunt 'zien' als je erin gelooft komt hetgeen je 'ziet' dus voort uit je geloof, oftewel uit je eigen gedachtenwereld.quote:Alles is te verklaren, als je er voor openstaat , ook het onverkaarbare, als je de geest inschakelt en niet de heilige wetenschap
Ja, en het kunnen ook wel eens aliens zijn die shapeshiften ...,die vogels aan je raam....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:19 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het lijkt mij tamelijk uniek. Ik vond die kerkuil boven het strand al merkwaardig. Jee ik heb nog steeds dat beest op mijn netvlies.
En onze zebravinken, zijn dat ook shapeshifters?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja, en het kunnen ook wel eens aliens zijn die shapeshiften ...,die vogels aan je raam....![]()
Heb je dit al gezien Koolmees in hokje opgeblazenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:07 schreef Stenny het volgende:
Ik ga even offtopic, mag het.
Jeroen en ik wonen vlak aan het strand in Scheveningen dorp. We hebben zes zebravinken altijd vrij rondvliegen. Net was ik dus bezig, al weken, te reageren op een reactie hier, toen de vogels met een zeer duidelijke kreet van verontwaardiging en angst richting de kamer vliegen waar ik nu in zit (woonkamer ensuite) alsof ze aangevallen werden. Zo'n kreet hebben ze nog nooit eerder geslaakt. Ik hoor een bons tegen het raam. Ik kijk naar links, ja hoor, er zit een roofvogel recht voor ons raam! Ons huizenblok staat in de steigers en een roofvogel zit op de stellage balk recht voor mijn raam. W O W, wat een pracht beest. Kennelijk wilde het naar binnen na de vogels gezien te hebben (?). Onmiddellijk riep ik Jeroen, die kwam naar de kamer en kon het beest nog net zien zitten. Ik zei: "Snel, pak de camera!". Maar toen vloog hij weg naar links. Ik zag hem verder op een huizenblok zitten toen hij nog verder weg vloog.
Nog nooit zo dichtbij een roofvogel gezien. Het was volgens mij een buizerd (heb gegoogled voor een plaatje). Errug vreemd. De vogels hebben minstens een uur in mijn gedeelte gezeten, ze waren erg geschrokken en gingen veilig bij mij zitten.
![]()
![]()
Ik zie vaak in vogels een symboliek, zoals de indianen. Prachtig dat dit dier bij ons naar binnen wilde. Symbool van kracht (voor mij). Hij had zich kennelijk alleen vergist in het raam (en de vogels ook), gelukkig voor de vogels dat hij niet naar binnen kon, anders was hier een spektakel losgebroken. Een roofvogel, gewoon hier in de straat, is wel heel bijzonder.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heb je dit al gezien Koolmees in hokje opgeblazen![]()
In je fantasie is alles mogelijk. Het is ook belangrijk om fantasie te onderscheiden van realiteit. Fantasie hebben is niet erg, maar je moet niet denken dat alles wat in je fantasiewereld gebeurt ook in het echt gebeurt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Als je iets alleen maar kunt 'zien' als je erin gelooft komt hetgeen je 'ziet' dus voort uit je geloof, oftewel uit je eigen gedachtenwereld.
In mijn gedachtenwereld zouden roze eenhoorns en kabouters ook echt kunnen zijn. Bewijs maar eens dat ze niet bestaan.
Wow, ik geloof mijn ogen niet! En vooral de manier waarop de hele omgeving paars kleurt bij dat vliegen is echt wonderbaarlijk!quote:Gisteren las ik iets over levitatie, ziehier.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:00 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Wow, ik geloof mijn ogen niet! En vooral de manier waarop de hele omgeving paars kleurt bij dat vliegen is echt wonderbaarlijk!
Alles wat je schept in onze 3-D wordt allereerst in 4-D met fantasie geschapen, ...zonder fantasie is er niets mogelijk .Zij ligt als het ware aan de basis van de verwezenlijkingen in de werkelijkheid , die wij in onze 3 de-Dimensie ervaren .quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In je fantasie is alles mogelijk. Het is ook belangrijk om fantasie te onderscheiden van realiteit. Fantasie hebben is niet erg, maar je moet niet denken dat alles wat in je fantasiewereld gebeurt ook in het echt gebeurt.
Zoals ik vanmorgen zei bij Robbert. Misschien praat hij wel in zijn fantasie met de overleden mensen of wat dan ook. Misschien praat hij tegen zichzelf of wat dan ook. Hij leeft in zijn eigen wereldje als het ware. En ze maken met dat programma een groot wereldje ervan.
Je kunt zaken invullen en een beeld schetsen en mensen een fantasie voorschotelen die als realiteit ervaren wordt. En nu hoop ik niet dat ik teveel in de herhaling treedt.
Bewijs dan maar eens inderdaad dat het tegendeel het geval is. Je moet dan maar net kunnen zeggen ik vertrouw erop dat het zo is. En dat is juist geen wetenschappelijke benadering te noemen.
Je kunt alles geloven wat je ziet, hoort en leest. Maar wat schiet je daarmee op? Als de helft onzin is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |