bronquote:BEUSICHEM, dinsdag
Onthutst ontdekte de 85-jarige Reijer van Malsen in een vogelhuisje gisteren de restanten van een ontploft koolmeesje. Vandalen bliezen op nieuwjaarsdag het vogelhuisje met daarin het slapende koolmeesje op.
"Dat het vogelhuisje nu kapot is, interesseert me niet. Het is vooral zo triest voor het vogeltje dat er in lag", zegt Van Malsen. "Ik hou van vogels. Ik vind ze prachtig."
Al zijn hele leven bouwt hij met veel liefde vogelhuisjes voor de vogels in zijn buurt. Inmiddels staan er al verscheidene voor en achter zijn huis in Beusichem. "Dit kooitje had ik nog wel extra hoog geplaatst met gaas ervoor zodat de katten er niet bij konden." Op zijn vogelhuisjes komen uitsluitend koolmeesjes af, weet hij. "Ze gaan er altijd alleen in slapen. Voor ieder koolmeesje een huisje." Van Malsen deed wel eens aangifte van diefstal van bouwmaterialen in de buurt, wat hem niet in dank werd afgenomen door buurtjongeren. Hij kreeg op oudejaarsdag tijdens het middagdutje al een rotje door de brievenbus.
En verstandelijk beperkten dus he.quote:Op zijn vogelhuisjes komen uitsluitend koolmeesjes af, weet hij.
Het gaat niet zozeer om die koolmees teringjosti, maar om de manier waarop.. en om die arme man.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:49 schreef sr_firewire het volgende:
Gaaf ! Weet iemand met wat voor projectiel dit gebeurt is ?
Mensen die gaan janken om een koolmeesje. Stoppen jullie ook als je een konijn onder de auto krijgt ?
Gaat dat met opzet dat konijn onder die auto? Neinquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:49 schreef sr_firewire het volgende:
Mensen die gaan janken om een koolmeesje. Stoppen jullie ook als je een konijn onder de auto krijgt ?
Jij bent dus ene van die contact gestoordse die dat doet...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:49 schreef sr_firewire het volgende:
Als je een konijn onder je auto krijgt en je stopt niet bekommer je je ook niet om het beestje. En wie zegt dat de gasten die dit gedaan hebben wisten dat dit beestje erin zat ? Denk gewoon dat ze dat ding gekozen hebben voor de harde knal.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:55 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Gaat dat met opzet dat konijn onder die auto? Nein
Maar die mongolen hebben wel met opzet vuurwerk in dat hokje gedaan waardoor die koolmees is opgeblazen..
Mijn vraag aan jou is nu: Heb jij het VMBO af kunnen maken?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:49 schreef sr_firewire het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |