ritselaar geloof ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
[..].
Wat is de letterlijke vertaling van hustler eigenlijk?
Dat bedoel ik dus, zelfs mijn ex ( toch een Noorse ) voldeed daar niet aanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Blond en grote tieten is volgens mij een soort van gangbaar.
quote:
Donker haar?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat bedoel ik dus, zelfs mijn ex ( toch een Noorse ) voldeed daar niet aan
En Zweden is het land met de minste D-cups ter wereld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, zelfs mijn ex ( toch een Noorse ) voldeed daar niet aan
Oh, het is een politiek blad.quote:Hustler has long had a left-wing editorial policy on economics, foreign policy, and social issues
donkerblond cup bquote:
Liever klein en echt dan groot en nep.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef Johan_de_With het volgende:
En Zweden is het land met de minste D-cups ter wereld.
Ja, ik lees het ook om mijn linkse gedachtegoed op te frissenquote:
In Polen is het gemiddelde E, maar modaal gezien maar B.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En Zweden is het land met de minste D-cups ter wereld.
Bron?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
In Polen is het gemiddelde E, maar modaal gezien maar B.
en uitleg want ik snap hem nietquote:
Niets mee mis lijkt me.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
donkerblond cup b
http://www.ewasonnet.pl/quote:
Modaal, dat de meeste maar B hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en wat bedoelde pb met modaal maar b, of wou ie eigelijk mondiaal tikken?
gelukkig wel zeg. scheelt een hoop ruimte in de metroquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Modaal, dat de meeste maar B hebben.
Ik vind dit nog veel erger: Effe een westers vrouwtje prikkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:36 schreef Yildiz het volgende:
Dit is verontrustend te noemen.
Immigranten krijgen in GB visum als ze er lekker uit zien.
Het is te hopen dat ze op zn minst de dingen gebruiken in het eerste topic, die in het 2e ontnomen zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vind dit nog veel erger: Effe een westers vrouwtje prikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vind dit nog veel erger: Effe een westers vrouwtje prikken
Stoppen met roken, ook geweldig spel, kijken tot welke level ik komquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef Monidique het volgende:
Wat een geweldig spel!
Dronken publiek moedigt man aan tot zelfmoordquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:27 schreef Yildiz het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, het is ook in en in slecht, maar, is Deventer niet die plaats waar men onlangs riep: 'spring! spring!' terwijl iemand zelfmoord wou plegen door te springen vanaf het reuzenrad ofzo?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:27 schreef Yildiz het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, het is ook in en in slecht, maar, is Deventer niet die plaats waar men onlangs riep: 'spring! spring!' terwijl iemand zelfmoord wou plegen door te springen vanaf het reuzenrad ofzo?
Als persoon is ie best aardig irlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm als persoon wellicht maar zijn shows zijn toch erg goed vind ik.
Heb ik ook gezien ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:28 schreef MrX1982 het volgende:
Youp zei dat wel in zijn oudejaarsshow.
Hij komt altijd zo verzuurd over. Hoewel hij in zijn shows juist daar zijn kracht uithaalt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Als persoon is ie best aardig irl
Tukkers he. De missing linkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef Yildiz het volgende:
Heb ik ook gezien ja.
Maar, ik vond het gewoon frappant.
Het vorige nieuws was inderdaad dus die aanmoediging tot zelfmoord, en nu is het die moord.
Het is een heeeeele slechte vergelijking, maar het is een verband. Erg slecht.
Ja, Rita verdonk ook, maar zelfs zij is in het echie een aardig persoon. Ik ben het totaal niet met dr eens maar elke keer als ik haar mee maak verbaas ik me weer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij komt altijd zo verzuurd over. Hoewel hij in zijn shows juist daar zijn kracht uithaalt.
Wie, gelly?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij komt altijd zo verzuurd over. Hoewel hij in zijn shows juist daar zijn kracht uithaalt.
Waar kom je al die mensen dan tegen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, Rita verdonk ook, maar zelfs zij is in het echie een aardig persoon. Ik ben het totaal niet met dr eens maar elke keer als ik haar mee maak verbaas ik me weer.
Als Youp gelly is welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie, gelly?
Das me werk moppie, caterhoerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waar kom je al die mensen dan tegen?
Oh ja dat is waar ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Das me werk moppie, caterhoer
Nee, youp nog nooit staal meegemaakt, zijn broer welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook.
Tref je Youp niet toevallig in beschonken toestand dan is vrijwel iedereen wel aardig.
Ik ga em aanvullen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien ja.
Maar, ik vond het gewoon frappant.
Het vorige nieuws was inderdaad dus die aanmoediging tot zelfmoord, en nu is het die moord.
Het is een heeeeele slechte vergelijking, maar het is een verband. Erg slecht.
Al die hockey zorgen wegdrinken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, youp nog nooit staal meegemaakt, zijn broer wel
Nee was bij een rabobank trophy, en daar was ie niet met een team geloof ik, maar het was gewoon afpilsen. Fatima M d M was daar bv ook aan de pimpelquote:
Ik zou Fatima wel eens met Melanie aan het werk willen zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee was bij een rabobank trophy, en daar was ie niet met een team geloof ik, maar het was gewoon afpilsen. Fatima M d M was daar bv ook aan de pimpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |