quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Msn werkt niet, zei ik vanmiddag al!
*zo doetquote:
*changed...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:35 schreef rompompom het volgende:
Had DD niet een nieuwe plaat voor aan de bovenkant geformeerd?
Maar niet zo.. dat zou onlogisch zijn..quote:
Dat de logica a priori is, bestaat daarin, dat niet onlogisch gedacht worden kan. Wij kunnen niets dat onlogisch is denken, omdat wij anders onlogisch zouden moeten denken. Men zei ooit, dat God alles kon maken, behalve dat wat met de logische wetten in tegenspraak zou zijn. – Wij kunnen namelijk van een ‘onlogische’ wereld niet zeggen, hoe zij eruit zou zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
*changed...
[..]
Maar niet zo.. dat zou onlogisch zijn..
Onlogisch is ook maar relatief.. het is hetgeen waarvan wij denken dat het niet 'normaal' is.. Maar in feite kunnen we dat niet beoordelen omdat niemand van ons ooit iets werkelijk onlogisch gezien zal hebben.. dus wat dat betreft heb je zeker een punt..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Dat de logica a priori is, bestaat daarin, dat niet onlogisch gedacht worden kan. Wij kunnen niets dat onlogisch is denken, omdat wij anders onlogisch zouden moeten denken. Men zei ooit, dat God alles kon maken, behalve dat wat met de logische wetten in tegenspraak zou zijn. – Wij kunnen namelijk van een ‘onlogische’ wereld niet zeggen, hoe zij eruit zou zien.
Ik had al besloten niet op haar reactie in te gaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef cerror het volgende:
Moet dat ge-euvel nu?
Ja idd, ik kom net m'n bed uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef cerror het volgende:
Moet dat ge-euvel nu?
Ja..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef cerror het volgende:
Moet dat ge-euvel nu?
*weer zo doetquote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ik had al besloten niet op haar reactie in te gaan.
En ben je dankbaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ik had al besloten niet op haar reactie in te gaan.
Dat vrouwmens...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:54 schreef cerror het volgende:
[..]
En ben je dankbaar.
Dat vrouwmens moet eens een biertje nuttigen.
Maar je weet ook niet hoe zo is..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:54 schreef makemedinner het volgende:
[..]
(Ik weet bijvoorbeeld niets over het weer, wanneer ik weet, dat het
regent of niet regent.)
Ja, zelden een vrouw zo irritant zien doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat vrouwmens...?
[..]
Maar je weet ook niet hoe zo is..
Nah!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, zelden een vrouw zo irritant zien doen.
Naja dat lieg ik.
Ach shush..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:58 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Typ in volzinnen, gij vrouwmens.
Zionistenpraat..quote:
Natuurlijk... leverpasteihomo..quote:
En terecht.. zo langzaam je posts veranderen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:00 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Hmm, je voudrais m'excuser, mademoiselle.
Waar is je plaatje?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Janetje het volgende:
En terecht.. zo langzaam je posts veranderen...
Weg..quote:
Goocheltrucje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef makemedinner het volgende:
Deceptie.
Of dat natuurlijk.quote:
Films zijn voor het plebs, C!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Of dat natuurlijk.
Ik zit nu te twijfelen of ik een film ga kijken zometeen of niet.....
En voor het domme volk, ziehier een prototype.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:11 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Films zijn voor het plebs, C!
[heftige braakbewegingen]quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:11 schreef cerror het volgende:
[..]
En voor het domme volk, ziehier een prototype.
Bóh, internet hè.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:13 schreef Janetje het volgende:
you guys are no fun..
Maar ik lees ook boeken dus ik ben niet geheel kansloos.quote:
Héhé, die was wel lollig eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik lees ook boeken dus ik ben niet geheel kansloos.
Alsof de gemiddelde plebejer geen boeken leest. Neen, zo makkelijk brengt u het er niet van af!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik lees ook boeken dus ik ben niet geheel kansloos.
Ik maak muziek op computers die geen enkele pleb kent.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:16 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde plebejer geen boeken leest. Neen, zo makkelijk brengt u het er niet van af!
Juist, C. Rest mij nog uiting te geven aan droefheid dat de spermatogenese mijnerzijds, deo volente, er nog niet toe heeft mogen leiden dat dit jaar de vruchten in een cunnus van een oogstrelende deerne, welke te berde richting eerste persoon enkelvoud sponde, geworpen mochten zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik maak muziek op computers die geen enkele pleb kent.
Zo dan?
Je hebt niet geneukt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:23 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Juist, C. Rest mij nog uiting te geven aan droefheid dat de spermatogenese mijnerzijds, deo volente, er nog niet toe heeft mogen leiden dat dit jaar de vruchten in een cunnus van een oogstrelende deerne, welke te berde richting eerste persoon enkelvoud sponde, geworpen mochten zijn geweest.
Je hebt een hoge standaard, zulks mag want je staat in je recht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:23 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Juist, C. Rest mij nog uiting te geven aan droefheid dat de spermatogenese mijnerzijds, deo volente, er nog niet toe heeft mogen leiden dat dit jaar de vruchten in een cunnus van een oogstrelende deerne, welke te berde richting eerste persoon enkelvoud sponde, geworpen mochten zijn geweest.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt een hoge standaard, zulks mag want je staat in je recht.
Dus als ik u was zou ik nog even wachten en het moment grijpen als het zich voordoet.
Ghehehehequote:
Dat hoe dan ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt een hoge standaard, zulks mag want je staat in je recht.
Dus als ik u was zou ik nog even wachten en het moment grijpen als het zich voordoet.
Maar dat neemt niet weg dat je jezelf eens onder het volk moet begeven vrind.quote:
Is dit een uitnodiging naar die uiterst stomme, stomme, stómme, BeF meet?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat je jezelf eens onder het volk moet begeven vrind.
Dat hoop ik toch niet..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging naar die uiterst stomme, stomme, stómme, BeF meet?
Ja, 28 januari in groningen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Als je denkt dat je mij daarmee hebt.. heb je het echt mis hoor lieverd...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:32 schreef makemedinner het volgende:
Ik zou alleen komen (whehehe komen) om Janetje te pesten.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je denkt dat je mij daarmee hebt.. heb je het echt mis hoor lieverd...
quote:
Je zei stomme!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ben je gek malloot.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef makemedinner het volgende:
[..]
quote:
Nu ineens groningen?quote:
Neen, meets gaan tegen mijn principes in. Maar veel plezier, hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]Om Janetje te pesten zei je?
Ach.. je mag je best doen..
Hij jokte c...quote:
Mén, dat hele meet gebeuren sjeesde me voorbij als een staphorster in een Opel Manta.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt, zoveel bier heb je toch nog niet op?
"Twee-dertig"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Mén, dat hele meet gebeuren sjeesde me voorbij als een staphorster in een Opel Manta.
Strak plan, ik heb OV alleen geen portable drumkit maar daar vinden we wel wat op.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:42 schreef makemedinner het volgende:
C, ik moet nog 3 stukken afmaken. Laten we een keer optreden.
Laat ik nou een drumkit hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Strak plan, ik heb OV alleen geen portable drumkit maar daar vinden we wel wat op.
Daar komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Laat ik nou een drumkit hebben.
Ik ag er nu vandoor. Denk maar over de datum, de piano en het papier met de blanco notenbalken roept.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw.
Tofheid alom, nu nog even een datum prikken.
Mijn zegen en ik zal peinzen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:47 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ik ag er nu vandoor. Denk maar over de datum, de piano en het papier met de blanco notenbalken roept.
Bier en dag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:48 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Peins in vrede en met bier. Dag.
Die zin schrijf je even heeeeeeel verkeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
Ik zag vanavond een pauper op tv die Hollandia dronk..
Vertel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Die zin schrijf je even heeeeeeel verkeerd.
Dus ik ben een pauper?quote:
Ik zag jou toch niet op tvquote:
Ja maar Hollandia associëren met paupers is demonisering!quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:54 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Mijn ding! Hij staat er!quote:
Stiekem?quote:
En terecht! Die lelijke sticker heb ik er in de wiki ook uitgemikt trouwens. Niet grappig, weinig toevoegend, zeg maarquote:
Hmm... ok.. ik zag een pauper.. en die stomme pauper dronk Hollandia.. en dat mogen paupers helemaal niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja maar Hollandia associëren met paupers is demonisering!
[..]
Hoi!
Neuh, mijn ouders vinden dat ik doordraai zogauw ik na twaalven achter de pc zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Stiekem?
Mag je anders niet?
Lang leve een eigen pc.
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm... ok.. ik zag een pauper.. en die stomme pauper dronk Hollandia.. en dat mogen paupers helemaal niet...
Dat eerste kan ik me voorstellen, alleen de rede is niet correct.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, mijn ouders vinden dat ik doordraai zogauw ik na twaalven achter de pc zit..
Is dat inclusief bier en/of drugs?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, mijn ouders vinden dat ik doordraai zogauw ik na twaalven achter de pc zit..
Ja goed he?quote:
Gewoon tegen ze zeggen dat ze je nog nooit doorgedraaid hebben gezien. Wedden dat je dit jaar de deur niet meer uitmag?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat nog niet eens!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:01 schreef cerror het volgende:
Trouwens mijn avatar begint me te irriteren.
De oplossing is er meteen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja goed he?
Zeg c. heb jij toevallig nog een leuke ava voor me liggen?
Dude, wtf boeit mij het nou als ik iets niet mág? Kom op zeg, ik ben 18, dat mag ik zelf bepalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoon tegen ze zeggen dat ze je nog nooit doorgedraaid hebben gezien. Wedden dat je dit jaar de deur niet meer uitmag?
Jawel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja goed he?
Zeg c. heb jij toevallig nog een leuke ava voor me liggen?
Het was inderdaad een serieus voorstelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dude, wtf boeit mij het nou als ik iets niet mág? Kom op zeg, ik ben 18, dat mag ik zelf bepalen..
Tofheden.quote:
quote:
Wat een lieffiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eerder voor caelum gemaakt maar die gebruikt hem niet meer....
Typisch moi.
Gebruuk 'm moar.quote:
quote:
Wen d'r maar aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:09 schreef Janetje het volgende:
Ik herken mn eigen posts telkens niet meer..
Het is wel effe wat anders jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:09 schreef Janetje het volgende:
Ik herken mn eigen posts telkens niet meer..
Natuurlijk wen ik er aan!quote:
Ik vond 'm wel vrouwelijk.quote:
Ik ben ook niet zo knuffelig right now.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:12 schreef Janetje het volgende:
Nou c. toch.. nou zie je er niet meer zo knuffelig uit..
Dat komt door dat roze..quote:
Vast wel..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo knuffelig right now.
Not really, believe me.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat komt door dat roze..
[..]
Vast wel..
quote:
Jullie hebben menstruatie, ik bedenk me eigen tijden!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Jullie hebben menstruatie, ik bedenk me eigen tijden!
Mijn lip bleef op z'n plek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
awwww... ons c'tje doet een beetje chagiewaggie?
Je moet wel glimlachen
Naja.. het was te proberen he..quote:
Hey, ik zei al neen!quote:
Kom kom.. niet zo mekkeren hoor.. anders moet ik je naar de kinderboerderij brengen..quote:
Die is hier vlakbij en daar wonen grappigere wezens dan jij!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom kom.. niet zo mekkeren hoor.. anders moet ik je naar de kinderboerderij brengen..
I know, chagrijntje..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Die is hier vlakbij en daar wonen grappigere wezens dan jij!
En die mekkeren nog minder hard ook!quote:
Jaja.. nou weten we het wel..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
En die mekkeren nog minder hard ook!
Bier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja.. nou weten we het wel..![]()
Wat wil je nou?
Hmm.... Bier.. check..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Bier.
Vermaack.
Msn.
Er, dode zionisten!
Roseanne Barr heette eerst Ross Barr en was een roker.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Roseanne Barr heette eerst Ross Barr en was een roker.
Ghehehe, goed voer voor Jambersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Roseanne Barr heette eerst Ross Barr en was een roker.
[/jambers]quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén gezicht met J.! Goeie soep? Is ze stiekum een tweeling? Of heeft ze al die tijd een tweede leven verborgen gehouden voor anderen?!
Vind je dat normaal ofzo? Hé?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of we laten Wilibrord Frequin even spitten
*vlak voor neus lopen gaat..quote:
Jij blijft van m'n mensen af!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
*vlak voor neus lopen gaat..
Hey niet slaan he..
Kun je mn borg betalen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij blijft van m'n mensen af!!
*geluidstok in neus duwt.
Ik kom wel met een bijl achter je aan!quote:
Oehhh..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kom wel met een bijl achter je aan!
Peter R kan zich dan tenminste wel verdedigen, dat zie ik Willi nog niet doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kom wel met een bijl achter je aan!
Misschien met z'n nasale stem.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Peter R kan zich dan tenminste wel verdedigen, dat zie ik Willi nog niet doen!
Peter R wou in de politiekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Peter R kan zich dan tenminste wel verdedigen, dat zie ik Willi nog niet doen!
Ja maar wij niet.quote:
Mjah hij schopte wel een belager tegen de vlakte op tvquote:
Het is twee uur 's nachts en ik ben doodop van de afgelopen nachten, waaronder een late karaoke avond. Klinkt dat als normaal?quote:
Nee natuurlijk niet.. met die enge snor..quote:
Hey, niets tegen snorren!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.. met die enge snor..
Nee.. niks tegen snorren..quote:
Goed punt, 2 zelfs.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.. niks tegen snorren..
Wel tegen peters' snor..
Mijn bed wou stiekem weglopen.. maar ik heb m tegengehouden hoor..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:02 schreef rompompom het volgende:
Oja, m'n bed is er ook nog! Toch maar eens gebruik van gaan maken dan
Vastbindenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn bed wou stiekem weglopen.. maar ik heb m tegengehouden hoor..
Check..quote:
Moet je ook niet doen in bedden, houden ze niet van.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:06 schreef rompompom het volgende:
Die van mij is me wel trouw. Ik heb er dan ook nog nooit in gekotst enzo
Daar houdt weinig van hoor..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen in bedden, houden ze niet van.
Nee, ik heb het ook nog nooit gedaan. Wc's daarentegen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen in bedden, houden ze niet van.
Drie maal raden wie die gemaakt heeftquote:
paultjuuuuh?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Drie maal raden wie die gemaakt heeft
Ik vervloek u!quote:
net een glas bier.. ineens is het leegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
Tjonge, msn is vol dit ende leeg.
Welk glas?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
net een glas bier.. ineens is het leeg
Een bierglas..quote:
Oh die, ik ken alleen blikken.quote:
Herkenbaar. Ook veel makkelijker, je gaat een glas nergens heen meenemen, glazen zijn alleen okay voor in kroegen, maar kroegen zijn weer niet niet echt mobiel, dus een kratje is altijd handiger.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hoogstens flesjes, maar daar blijft het bij.
Al zou ik dat willen beamen, neen.quote:
Boos?quote:
Meer enigzins geirriteerd.quote:
Dat komt ook vanzelf wel weer goed..quote:
Zo kan je het ook formuleren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat komt ook vanzelf wel weer goed..
Was ist?quote:
Ich!quote:
Kraakpanden zijn vet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:23 schreef the900 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar in een kraakpand ga wonen.
Het is hier tof.
Op welke lig je?quote:
Ik vond 'm mild.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Een doodsverwensing van C. nu kan ik goed slapen..
das niet liev!quote:
Dat blijkt. Biatchquote:
je avatar doet me denken aan een persoon met het syndroom van downquote:
Toch zeker wel door een gekleurde aan cocaïne verslaafde medelander laten doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:47 schreef cerror het volgende:
Net m'n schoenen gepoetst, ze glimmen nu.
Tuurlijk, wat dacht jij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Toch zeker wel door een gekleurde aan cocaïne verslaafde medelander laten doen.
Zulcks een service voor maar 2 euro.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat dacht jij.
Nog een pijpbeurt bij gekregen ook.
¤ 1,50. Ik heb afgedongen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulcks een service voor maar 2 euro.
Uhuh, hij kijkt een beetje als een brombeer maar hij bedoelt het goed.quote:
Hmmmmm, hier beginnen ze altijd met 3 euro, maar voor 2 lukt het altijd 14.gifquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:06 schreef cerror het volgende:
Nu gaat ik even grocerijen halen... en ik weet niet eens of dat een woord is.
neuhquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:06 schreef cerror het volgende:
Nu gaat ik even grocerijen halen... en ik weet niet eens of dat een woord is.
Stel je niet aan, dom wicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
neuhhou het maar gewoon op boodschappen
!
Zeg!quote:
Ik zal je vlieren en vervolgens nuecken ok?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hou je bek hoer of wil je soms vechten
okeujquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik zal je vlieren en vervolgens nuecken ok?
he bahquote:
YEEEAAAAAHH WHAAATTTTTTquote:
Je wilt pimpen he....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
Kick, jezus, post eens door verdomme.
Like, duh.quote:
Pimp je bureaustoel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Met ingebouwde asbak en blikkoeler?
Ik ook, groot, zwart, leer, schommelshit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:40 schreef cerror het volgende:
Ik ben nu alleen een beetje misselijk van die mckroket. [afbeelding]
En ik heb een heel simpele bureaustoel hoor!
Dat is mijn zelfgemaakte "Ik moet kotsen maar nou én"-smiley.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Whehe die smiley.
Ik had ooit een zelfgemaakte streel-smiley. Ben hem kwijt geloof ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is mijn zelfgemaakte "Ik moet kotsen maar nou én"-smiley.
Maak je een nieuwe, smileys zijn zo simpel te maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had ooit een zelfgemaakte streel-smiley. Ben hem kwijt geloof ik..
Ik zoek wel even.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Maak je een nieuwe, smileys zijn zo simpel te maken.
Took you long enough. Maar hij is tof.quote:
21 los getekende frames hoor!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Took you long enough. Maar hij is tof.
Je gebruikt Ulead Gif Animator hè? En welk programma daarnaast?quote:
Fotosoep CS.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gebruikt Ulead Gif Animator hè? En welk programma daarnaast?
Da's toch gewoon Tahoma?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Fotosoep CS.
Het duurde al 5 minuten voordat ik het goede lettertype voor Grafjosti had.
Ja maar ik heb een lijst van 250 lettertypen ofzo...quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een lijst van 250 lettertypen ofzo...
En ik wist niet dat het tahoma was.
Het is toch nog steeds vakantie? Of heb ik me weer een paar dagen verslapen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:25 schreef Janetje het volgende:
Ik heb net iets aan school gedaan..
Ja.. het is vakantie nog..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds vakantie? Of heb ik me weer een paar dagen verslapen?
Dat is écht heftig!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. het is vakantie nog..
Maar ik verveelde me dusdanig de tyfus... dat ik... school...
Maar niet zo heftig als een nieuwe bureaustoel...quote:
Ja óf enveloppen schrijven, óf de begane grond van waar jij woont.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar niet zo heftig als een nieuwe bureaustoel...
Zie je.. no biggie dus eigenlijk..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja óf enveloppen schrijven, óf de begane grond van waar jij woont.
Toch vind ik dat het heel wat zegt over hoe erg je je verveelde.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zie je.. no biggie dus eigenlijk..
Dat is inderdaad... tja... schokkend..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch vind ik dat het heel wat zegt over hoe erg je je verveelde.
J met C avatarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zie je.. no biggie dus eigenlijk..
Ook schokkend he?quote:
Ja en zo kan ik nog wel een paar uur doorgaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad... tja... schokkend..
Maar goed.. minder erg dan een duppie in het stopcontact stoppen..
Dude!quote:
quote:
Het topic moet gewoon vol.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef cerror het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Weer een productief dagje ja.
Ga ook tekenfilms kijken!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
Ik word ziek van die topics over katten in KLB.
Tekenfilms zijn da bomb.quote:
Behalve als het een herhaling is..quote:
Zijn ze dat ooit niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Behalve als het een herhaling is..
Bah..
Jij verveelt je echt hè.quote:
Yup.quote:
Leuk gemaakt, though.quote:
Deze is wel nuttig!quote:
Die zou eigenlijk als PI moeten kunnen.quote:
Eigenlijk wel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die zou eigenlijk als PI moeten kunnen..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |