Vergeet Max nietquote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
naar echte artiesten zoals een Henk Elsink en een Seth Gaaikema.
Precies voor 15 cent per minuut naar de geinlijn bellen.quote:
Die houden zich goed verborgen dan.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef tonks het volgende:
Er zijn zat leuke stand-up comedians
En eenmaal per jaar kleding verzamelen voor de Zak van Maxquote:Op maandag 2 januari 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies voor 15 cent per minuut naar de geinlijn bellen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
....Seth Gaaikema.
Seth was anders wel een goed schrijver, hij bracht het alleen niet goed. De meeste succesvolle musicals van tegenwoordig zijn door Seth vertaald trouwens.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als er iemand niet komisch is, is het Seth wel.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Seth was anders wel een goed schrijver, hij bracht het alleen niet goed. De meeste succesvolle musicals van tegenwoordig zijn door Seth vertaald trouwens.
Je kijkt dus nog steedsquote:Op maandag 2 januari 2006 23:47 schreef SunChaser het volgende:
Die gast met de panfluit? Nee, die mag weer vakken gaan vullen.
Ok, ik schrok al.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, ik FOK! Maar achter me werd van Mooi Jaar Weer de Leeuw even gezapt
Ah een mede-fanquote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef nozem het volgende:
Seth Gaaikema is natuurlijk ook wel ontzettend grappig. Tranen rollen over de wangen, elke keer als ik de man zie.![]()
Heb je gelijk in met Raoul Heertje enzo.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef skiczukie het volgende:
Is dat niet cabaret? Stand-up vind ik meer neger-zaken.
Wat bedoel je.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in met Raoul Heertje enzo.
Nou dat de meeste stand uppers negers zijn zoals Raoul.quote:
Fuck jou toch.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou dat de meeste stand uppers negers zijn zoals Raoul.
Nu weet ik het zeker SunChaser, je hebt echt geen humor.quote:
Nooit van gehoord, maar bij de naam moest ik hardop lachen. Dat moet wat zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:52 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat Hans Otjes niet meer in de business zit.
Jah, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:00 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar bij de naam moest ik hardop lachen. Dat moet wat zeggen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:00 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar bij de naam moest ik hardop lachen. Dat moet wat zeggen.
Met zo'n kop zit er inderdaad ook niet veel anders op dan heel grappig worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hans Otjes roeleert..
Dank je.quote:
Het grote Hans Otjes Fantopic. # 1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hans Otjes roeleert..
Blij dat-ie dood is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Croupouque het volgende:
Toon Hermans, die heeft pas een grafdichtheid waar je 'u' tegen kunt zeggen.
Ik lach me dood om jouquote:
2045 waarschijnlijk, bij je eerste leuke post.quote:
Ik zou, als ik jou was, er een topic over openen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
2045 waarschijnlijk, bij je eerste leuke post.
Vind je erg hè ? Dat je mij niet bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, er een topic over openen.
Jah, héel erg. Serieus.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je erg hè ? Dat je mij niet bent.
Ik weet het, je bent altijd serieus. Heb iig nooit om je kunnen lachen.quote:
Jouw probleem toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet het, je bent altijd serieus. Heb iig nooit om je kunnen lachen.
Now we are talking.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef skiczukie het volgende:
Je bent gewoon een irritant mannetje. En ik kots op je. En ik wens he gewoon dood.
Dit heeft niks met humor te maken. Maar goed, ik heb verder geen zin in je gezwets.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Now we are talking.
Gevoel voor humor zit duidelijk in je genen.
Doe je de deur goed dicht achter je ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dit heeft niks met humor te maken. Maar goed, ik heb verder geen zin in je gezwets.
Mooie zinsopbouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je de deur goed dicht achter je ?
Jij doen de deur dicht achter je goed ?quote:
In normaal Nederlands zeg je gewoon 'Doe je de deur goed achter je dicht?'. Maar heei, het maakt niet uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je de deur goed dicht achter je ?
Mijn godquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In normaal Nederlands zeg je gewoon 'Doe je de deur goed achter je dicht?'. Maar heei, het maakt niet uit.
Nee leg nog eens uit.quote:
Ja want, 'Doe je de deur goed dicht achter je.' Begrijpt niemand.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'Doe je de deur goed achter je dicht?'
Nee? Lijkt me stug. Zeker weer zo'n Limbo die geen Nederlands kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja want, 'Doe je de deur goed dicht achter je.' Begrijpt niemand.
Preciesquote:
* Arcee doet de deur goed dicht achter zich.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, Arcee, leg jij het tong eens uit, alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee doet de deur goed dicht achter zich.
De domste smiley van 2005quote:
Maar niet toegeven heh, dat is nog mooier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:56 schreef nozem het volgende:
Dat dicht de deur doet zeg.
Wat een mierenneukerij.
Gelukkig zei je geen miereneukerij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:56 schreef nozem het volgende:
Dat dicht de deur doet zeg.
Wat een mierenneukerij.
Tong is een zeer koppig heerschap, dat weet je toch. Balsturig zou ik hem zelfs noemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar niet toegeven heh, dat is nog mooier.
Als een allochtoon beter Nederlands kan, dan moet dat benadrukt worden. En goed ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig zei je geen miereneukerij.
Want hij pakt je op alles hoor.
Kan watquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als een allochtoon beter Nederlands kan, dan moet dat benadrukt worden. En goed ook.
Of een 'Dood aan tong80'-topic. Ik heb er namelijk al een gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:01 schreef nozem het volgende:
Laten we dit het kommaneuktopic van de avond dopen.
Amanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:01 schreef nozem het volgende:
Laten we dit het kommaneuktopic van de avond dopen.
Open een dood aan tong80 topic. Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Of een 'Dood aan tong80'-topic. Ik heb er namelijk al een gehad.
Heb ik geen tijd voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Open een dood aan tong80 topic. Lijkt me leuk.
Je durft nietquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |