Vind je erg hè ? Dat je mij niet bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, er een topic over openen.
Jah, héel erg. Serieus.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je erg hè ? Dat je mij niet bent.
Ik weet het, je bent altijd serieus. Heb iig nooit om je kunnen lachen.quote:
Jouw probleem toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet het, je bent altijd serieus. Heb iig nooit om je kunnen lachen.
Now we are talking.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef skiczukie het volgende:
Je bent gewoon een irritant mannetje. En ik kots op je. En ik wens he gewoon dood.
Dit heeft niks met humor te maken. Maar goed, ik heb verder geen zin in je gezwets.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Now we are talking.
Gevoel voor humor zit duidelijk in je genen.
Doe je de deur goed dicht achter je ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dit heeft niks met humor te maken. Maar goed, ik heb verder geen zin in je gezwets.
Mooie zinsopbouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je de deur goed dicht achter je ?
Jij doen de deur dicht achter je goed ?quote:
In normaal Nederlands zeg je gewoon 'Doe je de deur goed achter je dicht?'. Maar heei, het maakt niet uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je de deur goed dicht achter je ?
Mijn godquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In normaal Nederlands zeg je gewoon 'Doe je de deur goed achter je dicht?'. Maar heei, het maakt niet uit.
Nee leg nog eens uit.quote:
Ja want, 'Doe je de deur goed dicht achter je.' Begrijpt niemand.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'Doe je de deur goed achter je dicht?'
Nee? Lijkt me stug. Zeker weer zo'n Limbo die geen Nederlands kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja want, 'Doe je de deur goed dicht achter je.' Begrijpt niemand.
Preciesquote:
* Arcee doet de deur goed dicht achter zich.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, Arcee, leg jij het tong eens uit, alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee doet de deur goed dicht achter zich.
De domste smiley van 2005quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |