Vergeet Max nietquote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
naar echte artiesten zoals een Henk Elsink en een Seth Gaaikema.
Precies voor 15 cent per minuut naar de geinlijn bellen.quote:
Die houden zich goed verborgen dan.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef tonks het volgende:
Er zijn zat leuke stand-up comedians
En eenmaal per jaar kleding verzamelen voor de Zak van Maxquote:Op maandag 2 januari 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies voor 15 cent per minuut naar de geinlijn bellen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
....Seth Gaaikema.
Seth was anders wel een goed schrijver, hij bracht het alleen niet goed. De meeste succesvolle musicals van tegenwoordig zijn door Seth vertaald trouwens.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als er iemand niet komisch is, is het Seth wel.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Seth was anders wel een goed schrijver, hij bracht het alleen niet goed. De meeste succesvolle musicals van tegenwoordig zijn door Seth vertaald trouwens.
Je kijkt dus nog steedsquote:Op maandag 2 januari 2006 23:47 schreef SunChaser het volgende:
Die gast met de panfluit? Nee, die mag weer vakken gaan vullen.
Ok, ik schrok al.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, ik FOK! Maar achter me werd van Mooi Jaar Weer de Leeuw even gezapt
Ah een mede-fanquote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef nozem het volgende:
Seth Gaaikema is natuurlijk ook wel ontzettend grappig. Tranen rollen over de wangen, elke keer als ik de man zie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |