Das waarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet ik niet. jij moet nu nog door de lichamelijke verslaving heen. Die heb ik al achter de rug
10 weesgegroetjes will do the trick.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef JohnLemon het volgende:
AAAAAAAAAAAAArrrrrrrghhhhhhhhhhhhhh !!!! Ik heb zonet in het café 2 trekjes genomen van een sigaret van een vriendin, puur nieuwsgierigheiden het smaakte ECHT NIET lekker !!!
Meteen weer in de asbak gegooid die troep, ben ik nu niet roker-af of worden die 2 trekjes me vergeven ?Ik voel me nu zooooooooooo slecht erdoor...
Tsja... dan ben je in mijn ogen nog veel slapper.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef MouseOver het volgende:
Bier kan de wilskracht wel eens wat vertroebelen
Ik laat het je morgenochtendmiddag wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja... dan ben je in mijn ogen nog veel slapper.
Als je je drink niet kan handelen moet je het sowieso niet doen en al helemaal niet als je nog bezig bent met definitief stoppen met roken...
^5 dudequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:58 schreef Swetsenegger het volgende:
*op rolfluitje blaast*
Exact 1 week niet gerookt
Het was tamelijk vroeg afgelopen omdat veel mensen morgen op tijd op moesten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik laat het je morgenochtendmiddag weten
Goed gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het was tamelijk vroeg afgelopen omdat veel mensen morgen op tijd op moesten.
Ik heb het overleefd![]()
Dank voor je steun.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:03 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Goed gedaanViel het mee? Of was het erg veel ongezelliger.
Dat kan ik me ook nog herinneren van toen ik net was gestopt. Heb dat toen aan een vriend van me gevraagd die arts is en die zei dat dat juist de bedoeling is. Je longen komen als het ware weer in beweging en gaan alle slijm die er vast zat gekleefd omhoog werken, heel veel rochelen dus de komende dagen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:40 schreef F.Z.N. het volgende:
Ik heb nu een vet gore smaak in mn mond... zal wel troep zijn die omhoog komt... Het moet er toch op een of andere manier uit!(3 dagen gestopt)
Dagen?? Bij mij heeft dat echt maanden geduurd , niet elke dag dezelfde hoeveelheid maar regelmatig rochels , voornamelijk onder het douchenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook nog herinneren van toen ik net was gestopt. Heb dat toen aan een vriend van me gevraagd die arts is en die zei dat dat juist de bedoeling is. Je longen komen als het ware weer in beweging en gaan alle slijm die er vast zat gekleefd omhoog werken, heel veel rochelen dus de komende dagen.
Bij mij is zo'n actie hetgeen geweest wat me uiteindelijk echt van het roken afgeholpen heeft. Ik was een week gestopt, maar bietste toen toch een sigaret van een vriend. GOOR! Meteen uitgemaakt die peuk en ik was echt genezen...en nu (inmiddels ruim drie jaar later) nog steeds!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef JohnLemon het volgende:
AAAAAAAAAAAAArrrrrrrghhhhhhhhhhhhhh !!!! Ik heb zonet in het café 2 trekjes genomen van een sigaret van een vriendin, puur nieuwsgierigheiden het smaakte ECHT NIET lekker !!!
Meteen weer in de asbak gegooid die troep, ben ik nu niet roker-af of worden die 2 trekjes me vergeven ?Ik voel me nu zooooooooooo slecht erdoor...
Ik ben ooit door zo'n actie weer begonnen na anderhalf jaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij mij is zo'n actie hetgeen geweest wat me uiteindelijk echt van het roken afgeholpen heeft. Ik was een week gestopt, maar bietste toen toch een sigaret van een vriend. GOOR! Meteen uitgemaakt die peuk en ik was echt genezen...en nu (inmiddels ruim drie jaar later) nog steeds!
Idd ja, bij mij is precies hetzelfde gebeurd. Vond het meteen weer enorm lekker.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben ooit door zo'n actie weer begonnen na anderhalf jaar.
Ik zou het dus niet iedereen aanraden.
Ik niet eens meteen... maar 'och af en toe een trekje voor de gezelligheid' werd al binnen twee weken terug bij helemaal af.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Idd ja, bij mij is precies hetzelfde gebeurd. Vond het meteen weer enorm lekker.![]()
Je had beter shag kunnen roken, stuk goedkoper...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef Danny het volgende:
[..]
^5 dude
* Danny is 1 we(e)k(en), 1 uur, 49 minuten en 46 seconden gestopt, heeft 353 peukies laten liggen en ¤ 64,95 in z'n zak gestoken.
ai..quote:Op zondag 8 januari 2006 20:52 schreef JohnLemon het volgende:
Schrap mij maar![]()
Weer wat teveel bier gedronken op een feestje vanmiddag en "voor de gezelligheid" bij de rokers maar mee sigaretje(s) gerookt. Wat ben ik toch een ***![]()
Je hebt volgens mij meer een drank dan een rook probleemquote:Op zondag 8 januari 2006 20:52 schreef JohnLemon het volgende:
Schrap mij maar![]()
Weer wat teveel bier gedronken op een feestje vanmiddag en "voor de gezelligheid" bij de rokers maar mee sigaretje(s) gerookt. Wat ben ik toch een ***![]()
+5 Scherp!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt volgens mij meer een drank dan een rook probleem.
Afgehaakt, vanavond nog enkele sigaretten gerookt...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
ai..
en nu? Toch doorzetten of definitief afhaken?
In het weekend toch jaquote:Je hebt volgens mij meer een drank dan een rook probleem.
Rrrrrrrrrrrrrrrrespect voor jou, zeker wetenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik kwam gisteren op een feestje toch wel heul erg in de verleiding weer. Maar toch weten af te ketsen.
En zo gaat het al een jaar op elk feestje![]()
Pssst... Je moet een boek schrijven! En dan als pseudoniem 'Allen Carr' gebruiken!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:45 schreef DarkMavis het volgende:
Even een update![]()
One week, 21 hours, 33 minutes and 38 seconds. 197 cigarettes not smoked, saving ¤ 36,25. Life saved: 16 hours, 25 minutes.
[heel verhaal]
Zo hadden wij dit weekend de eerste activiteit van de carnavalsvereniging en dat zijn altijd de avonden dat er veel gedronken en gerookt wordt. Ik dit jaar dus nietquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik kwam gisteren op een feestje toch wel heul erg in de verleiding weer. Maar toch weten af te ketsen.
En zo gaat het al een jaar op elk feestje![]()
Voor de meeste zou dit misschien opgaan, maar niet voor de mensen die (zoals ik) al 'bewust' rookte.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:45 schreef DarkMavis het volgende:
<lang verhaal>
Jawel,quote:Op maandag 9 januari 2006 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
Maar, wat ik daarmee dan weer heb Swets, en dat heb ik van anderen ook gehoord. Ik had best wel een paar dagen last van de standaard handeling 'uit de trein stappen = roken, de deur uit stappen op mijn werk = roken' etc. Omdat ik ook daar weer aan gewend was geraakt.
Heb jij daar dan geen last van?
Uit de OP. Metertjequote:Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef Marty26 het volgende:
@danny waar heb jij dat script vandaan dat je kunt zien hoe lange je gestopt bent etc etc...
Mjah zo kom ik ook in de situatie van je moeder terecht waarschijnlijk; over 32 jaar nog steeds willen rokenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef JohnLemon het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrespect voor jou, zeker weten![]()
Bij m'n vorige stoppoging vorig jaar (4maanden uitgehouden, zwalpte ik op feestjes ook rond met die vreseijke hung naar een sigaret, na 4 maanden bezweken)
Nu dus al na het tweede feestje op een weekend... erg vind ik het !!!
Het leven van een ex-roker is KEI-HARD op zulke momenten![]()
Mijn moeder bv. is al 32 (!!!) jaar gestopt en op familiefeestjes of bedrijfbijeenkomsten van d'r, waar ze naartoe moet is het voor haar telkens weer een hel om die stinkstok weer proberen te vermijden, na 32 jaar zelfs (maar ZIJ zet wel nog steeds door i.t.t. ik !!!
Eens roker altijd roker, ik begin het echt wel te geloven Het rookduiveltje raak je precies echt nooit meer kwijt![]()
Tnx BEquote:
Tnx manquote:
Ja ik schrok me de tering aangezien ik voor een klein bedrijf werk en me bazen meer soort van vrienden zijn als baasen.......quote:Op maandag 9 januari 2006 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij niet Marty. Heftig van je baas trouwens!
Er zijn wel meer van dit soort metertjes in omloop maar dit is de enige die ik heb gebruikt.
schatje mijn stop datum staat nog niet in de OP. Ik ben 1-1-06 om 23u gestoptquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef schatje het volgende:
Eb en Marty26, welkom en succes met stoppen.
Ik heb salmiakknotsenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef E.T. het volgende:
Voor zulke momenten heb ik AntaFlu in m'n zak zitten.
Op de momenten waar ik normaal 'standaard' rookte (van station naar m'n werk lopen bijv) doe ik nu een zuigsnoepje in m'n mond. 't snoepje duurt lang genoeg, daarna heb je meestal toch geen zin meer in een sigaret en die frisse smaak van het snoepje zorgen ervoor dat je op dat moment ook niet echt aan roken denkt.
Ja, maar zodra je een plaatsje omhoog schiet halen we dat weg. Anders wordt het zo'n lange lijstje. Je staat nu bij de pupillen wekenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef NoXxa het volgende:
[..]
schatje mijn stop datum staat nog niet in de OP. Ik ben 1-1-06 om 23u gestopt.
Jeuj!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar zodra je een plaatsje omhoog schiet halen we dat weg. Anders wordt het zo'n lange lijstje. Je staat nu bij de pupillen weken.
De eerste maanden werd ik gewoon echt ziek van de lucht. Hoofdpijn kotsneigingen..Na een paar maanden begon mijn man weer te roken en die deed dat buiten(heel lief)quote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef NoXxa het volgende:
[..]
schatje mijn stop datum staat nog niet in de OP. Ik ben 1-1-06 om 23u gestopt.
Ik vroeg me nog af wat gestopte rokers van rokers vinden. Zijn jullie echt anders tegen een roker/roken aan gaan. Of blijft je mening het zelfde als toen je nog wel rookte.
Die zijn erggg gevaarlijk ja! (thank god dat je niet in de trein mag rokenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef eL. het volgende:
Tering, vandaag moest ik met het OV naar het werk in verband met een stukkende bolide. En tijdens dat blauwbekken op het perron had een peuk erg goed gesmaakt. Toch volgehouden, maar dat waren weer van [die] momenten, ben je gvd 3 maanden op weg .....
Ik heb vandaag nog maar 1x een kort 'trek in een peuk moment' gehad. Ben er eigenlijk van overtuigd dat ik gewoon gestopt ben en blijf, maar goed, dat wist ik voordat ik stopte eigenlijk al. Als je echt wil stoppen dan lukt dat best.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef derrudyjah het volgende:
Bij mij lijkt de behoefte nu wel helemaal weg, maar misschien komt t nog wel terug dus ik juich nog niet te vroeg...One week, one day, 18 hours, 27 minutes and 48 seconds. 263 cigarettes not smoked, saving ¤ 52,61. Life saved: 21 hours, 55 minutes.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef Danny het volgende:
Ben er eigenlijk van overtuigd dat ik gewoon gestopt ben en blijf, maar goed, dat wist ik voordat ik stopte eigenlijk al. Als je echt wil stoppen dan lukt dat best.
Eigenlijk zijn we een stel arrogante zakkenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
eigenlijk ben ik er van overtuigt dat het me lukt
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk zijn we een stel arrogante zakken
Dank je welquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef schatje het volgende:
Eb en Marty26, welkom en succes met stoppen.
Het wordt steeds makkelijker vind ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:15 schreef Fillipe het volgende:
Ook met alcohol kán het goed gaan. Vrij pittttig was het net wel, 'iedereen' rookt immers in de kroeg.
Anyway, volgens mij ga ik het ook deze keer volhouden, heb er alle vertrouwen in.
Ik ben gestopt met nicotinepleisters. Precies volgens het boekje: eerst 6 weken 21 mg, dan 2 weken 14 mg en ten slotte 2 weken 7 mg. Voor mij werkte het prima.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef michiel_merk het volgende:
ben sinds vanaochtend gestopt ,en ga zo een nicotine pleister op mn arm plakken
heeft iemand ervaring met nicotine pleisters ?werken ze goed ?
heb maar een paar, mn vader ze nog over toen hij gestopt wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met nicotinepleisters. Precies volgens het boekje: eerst 6 weken 21 mg, dan 2 weken 14 mg en ten slotte 2 weken 7 mg. Voor mij werkte het prima.
Je moet van twee dingen afkicken: de geestelijke verslaving en de lichamelijke. Dankzij de pleisters kon ik eerst geestelijk afkicken, gewoon eraan gewend raken om niet meer altijd en overal een peuk op te steken. Toen dat eenmaal gelukt was, was het lichamelijke afkicken echt nog maar een formaliteit.
Inmiddels alweer bijna 10 maanden gestopt*. Voor mij persoonlijk hebben de pleisters uitstekend geholpen. Misschien was het zonder ook wel gelukt, maar dat zal ik nooit weten
* Nine months, two weeks, six days, 4 hours, 22 minutes and 59 seconds. 7379 cigarettes not smoked, saving ¤ 819,95
Klopt,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
mn biertje zal nooit meer het zelfde smaken vrees ik![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:14 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat ik van de week maar 'ns wat leuks voor mezelf ga kopen ofzo...
Al bijna 50 euro bespaard
Moeten jullie niet eten enzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Voorheen ging ik toch wel elke dag/om de dag ergens sigaretten halen en nu ben ik al 4 dagen niet meer in een winkel geweest of zo. Heel gek idee.
Misschien moet je je avatar ook maar eens veranderen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef Patron het volgende:
Nou sinds 1.1.2006 19:45 gestopt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |