Tnx manquote:
Ja ik schrok me de tering aangezien ik voor een klein bedrijf werk en me bazen meer soort van vrienden zijn als baasen.......quote:Op maandag 9 januari 2006 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij niet Marty. Heftig van je baas trouwens!
Er zijn wel meer van dit soort metertjes in omloop maar dit is de enige die ik heb gebruikt.
schatje mijn stop datum staat nog niet in de OP. Ik ben 1-1-06 om 23u gestoptquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef schatje het volgende:
Eb en Marty26, welkom en succes met stoppen.
Ik heb salmiakknotsenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef E.T. het volgende:
Voor zulke momenten heb ik AntaFlu in m'n zak zitten.
Op de momenten waar ik normaal 'standaard' rookte (van station naar m'n werk lopen bijv) doe ik nu een zuigsnoepje in m'n mond. 't snoepje duurt lang genoeg, daarna heb je meestal toch geen zin meer in een sigaret en die frisse smaak van het snoepje zorgen ervoor dat je op dat moment ook niet echt aan roken denkt.
Ja, maar zodra je een plaatsje omhoog schiet halen we dat weg. Anders wordt het zo'n lange lijstje. Je staat nu bij de pupillen wekenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef NoXxa het volgende:
[..]
schatje mijn stop datum staat nog niet in de OP. Ik ben 1-1-06 om 23u gestopt.
Jeuj!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar zodra je een plaatsje omhoog schiet halen we dat weg. Anders wordt het zo'n lange lijstje. Je staat nu bij de pupillen weken.
De eerste maanden werd ik gewoon echt ziek van de lucht. Hoofdpijn kotsneigingen..Na een paar maanden begon mijn man weer te roken en die deed dat buiten(heel lief)quote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef NoXxa het volgende:
[..]
schatje mijn stop datum staat nog niet in de OP. Ik ben 1-1-06 om 23u gestopt.
Ik vroeg me nog af wat gestopte rokers van rokers vinden. Zijn jullie echt anders tegen een roker/roken aan gaan. Of blijft je mening het zelfde als toen je nog wel rookte.
Die zijn erggg gevaarlijk ja! (thank god dat je niet in de trein mag rokenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef eL. het volgende:
Tering, vandaag moest ik met het OV naar het werk in verband met een stukkende bolide. En tijdens dat blauwbekken op het perron had een peuk erg goed gesmaakt. Toch volgehouden, maar dat waren weer van [die] momenten, ben je gvd 3 maanden op weg .....
Ik heb vandaag nog maar 1x een kort 'trek in een peuk moment' gehad. Ben er eigenlijk van overtuigd dat ik gewoon gestopt ben en blijf, maar goed, dat wist ik voordat ik stopte eigenlijk al. Als je echt wil stoppen dan lukt dat best.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef derrudyjah het volgende:
Bij mij lijkt de behoefte nu wel helemaal weg, maar misschien komt t nog wel terug dus ik juich nog niet te vroeg...One week, one day, 18 hours, 27 minutes and 48 seconds. 263 cigarettes not smoked, saving ¤ 52,61. Life saved: 21 hours, 55 minutes.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef Danny het volgende:
Ben er eigenlijk van overtuigd dat ik gewoon gestopt ben en blijf, maar goed, dat wist ik voordat ik stopte eigenlijk al. Als je echt wil stoppen dan lukt dat best.
Eigenlijk zijn we een stel arrogante zakkenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
eigenlijk ben ik er van overtuigt dat het me lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |