Radegast gaf Jason van Blerk als antwoordquote:Welke Nieuw-Zeelander speelde voor Fortuna Sittard?
ik denk morgen van 17:15 tot 18:00 uurquote:Op maandag 2 januari 2006 20:58 schreef dndiek het volgende:
Het wachten is op MM...
mag jij een nieuwe vraag doenquote:
Ajax werd toch een keer opnieuw ingeloot als beste verliezerquote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef dndiek het volgende:
wie won de KNVB-beker ondanks verlies in de 8ste finales?
Ajaxquote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef dndiek het volgende:
wie won de KNVB-beker ondanks verlies in de 8ste finales?
In welk jaar gebeurde dit en hoe kon dit gebeuren?quote:
Ik dacht ergens begin jaren 80. En het had iets te maken met de beste verliezers in een bepaalde ronde, zoals BJoro al zeiquote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
In welk jaar gebeurde dit en hoe kon dit gebeuren?
Hoezo Lucky Ajax....quote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef dndiek het volgende:
1969/1970 was het en er waren maar 7 8ste finales en Ajax was inderdaad lucky loser..... Hoezo Lucky Ajax
Is geen vraag...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoezo Lucky Ajax....
Is dat een vraag? Of verzin je een andere?
quote:
echt een enorm produktieve bijdrage tot nu toequote:Op maandag 2 januari 2006 21:25 schreef Beschouw het volgende:
Hoezo Lucky Ajax....
Is dat een vraag? Of verzin je een andere?
Allez dan: Ronald Koeman werd ooit door de UEFA voor één wedstrijd geschorst omdat hij als PSV-voetballer in een interview een doodschop van een ploeggenoot tegen de Fransman Jean Tigana in een Europa Cupwedstrijd bejubelde. Wie was die ploeggenoot?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
echt een enorm produktieve bijdrage tot nu toe
Gillhausquote:Op maandag 2 januari 2006 21:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Allez dan: Ronald Koeman werd ooit door de UEFA voor één wedstrijd geschorst omdat hij als PSV-voetballer in een interview een doodschop van een ploeggenoot tegen de Fransman Jean Tigana in een Europa Cupwedstrijd bejubelde. Wie was die ploeggenoot?
Aberdeen ?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Juist. Voor welke Schotse club speelde Gillhaus ooit?
Wie was daar tot vorig jaar de coach ?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef dndiek het volgende:
Dunfermline Athletic
Jimmy Calderwood?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was daar tot vorig jaar de coach ?
Een makkie: Billy Bremner in de wedstrijd tegen Nederland op het WK van '78quote:Op maandag 2 januari 2006 21:57 schreef tong80 het volgende:
Wie maakte het Schotzse doelpunt van de eeuw en in welke wedstrijd ?
Niet makkelijk genoeg blijkbaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een makkie: Billy Bremner in de wedstrijd tegen Nederland op het WK van '78
Beetje laat, maar goed natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef dndiek het volgende:
Dunfermline Athletic
Wie speelde voor DWS, FC Amsterdam, Go Ahead Eagles en Roda JC?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet makkelijk genoeg blijkbaar.
Fanneke had hem goed.
Jan Jongbloed ?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie speelde voor DWS, FC Amsterdam, Go Ahead Eagles en Roda JC?
Flinkevleugel?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie speelde voor DWS, FC Amsterdam, Go Ahead Eagles en Roda JC?
Ok je bent pas 2 dagen Fokker, je leert nog welquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok je bent pas 2 dagen Fokker, je leert nog wel
Ik ben hard en eerlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de legendarische woorden van van Gaal toen ie trainer werd van Ajax en Beenkeert opvolgde ?
Gisteren vroeg je aan me 'kan je wel typen'. Moet je eens zien wat je er zelf van maakt.....quote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Noe iets anders eigenlijk. Klonk gelijk erg arrogant.
ff terug naar Van Gaal: die zei 'ik ben hard, eerlijk en de beste van Rotterdam en Eindhoven'quote:
Dat zei volgens mij Aad de Mosquote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
Hij zei : 'Ik ben een garantie voor succes.'
Nee hoor Aad de Mos zei :quote:
en dat zei ie regelmatig.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor Aad de Mos zei :
'Ok ik ben wel ontslagen maar neem toch een zakcentje van een miljoen mee.'
dat ie voor ajax heeft gespeeld. en terecht, zou ik me ook voor schamenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
David Endt is ooit ingevallen bij Ajax-1 tijdens een oefenwedstrijd. Dat was z'n enige wedstrijd ooit in het eerste. Waar schaamde ie zich voor achteraf ?
was dat niet iets met z'n shirt ?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
David Endt is ooit ingevallen bij Ajax-1 tijdens een oefenwedstrijd. Dat was z'n enige wedstrijd ooit in het eerste. Waar schaamde ie zich voor achteraf ?
ah oke...wist ik niet, overigens Doelwit is wel een aardig boek van hem !quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ne hij viel voor Piet Keizer in die de laatste wedstrijd voor Ajax speelde.
Hij heeft wel iets met tenues inderdaad. Vooral die lekkere warme blauwe trui vindt hij erg mooiquote:
toch ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Voor welke club speelden ze :
Jan Weggelaar FC Amsterdam
Karel Bonsink Ajax
Eric Jan van Den Boogaard PSV
bobby Vosmaer Feyenoord
als laatste gok bij AZ dan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Weggelaar speelde idd eerst voor Ajax![]()
Vosmaer heb je fout.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:53 schreef Thetallguy het volgende:
wat een edward sturing kapsel had ie toen
links is Arco Jochemsen
Tony Meolaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:48 schreef JorgeCampos het volgende:
hoe heette de keeper van het Amerikaanse nationale elftal tijdens het WK in eigen land?
Die was het inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:36 schreef dndiek het volgende:
Fred de Jong?
Ali Daei ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Welke speler van Iran was de uitblinker qua doelpunten in de met 17-0 gewonnen wedstrijd tegen Malediven in de kwalificatiereeks voor het WK 98? Maakte er 6.
Mahdevikia ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Nee, een ander. Speelde later o.a. voor Bielefeld.
Karim Bagheri ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ja, het was een aanvallende middenvelder.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:21 schreef dndiek het volgende:
SCHmadtke samen met Babbel
Goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:30 schreef fanneke het volgende:
Danny Pfaff, die speelde evenals Jean-Marie voor Beveren.
Correct!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef Terreros85 het volgende:
gokje: Alan Smith ?
offtopic: dat was eigenlijk een heel goed team. Jammer dat ze nu in de 1st division spelen
Zes?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:36 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel EC-1 finales speelde Bayern München ?
Hallo, ze hebben in de jaren zeventig drie keer de EC-1 gewonnen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:38 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk 3, iig die tegen Manchester United en Valencia. Volgens mij ook nog een keer in de jaren '80
Goed gegokt.quote:
Shit Aston Villa vergeten. Dan zijn het er 8quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef Radegast het volgende:
Tong, ze hebben ook nog finales gespeeld tegen Aston Villa en Porto in de jaren '80.
Hasselbaink.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
Noem eens 3 Nederlandse internationals die nooit een duel in de eredivisie speelden.
Kruzen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
Noem eens 3 Nederlandse internationals die nooit een duel in de eredivisie speelden.
Jordi Cruijffquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
Zie je het plaatje niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Red Cross Berlin
Neequote:
Ah ja, Reekers zocht ik. Hofkens helemaal vergeten. En dndiek heeft met Jordi Cruijff ook gelijk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:50 schreef fanneke het volgende:
Rob Reekers en Wim Hofkens
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Wim Rijsbergen misschien?
Ruud Krol is goed. Speelde op het EK-1980 3 interlands toen ie bij de Vancouver Whitecaps onder contract stond.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:15 schreef dndiek het volgende:
Krol?
Hans Kraaij junior?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:58 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander speelde samen met George Best ?
wie? Hans Kraaij jr. of George Best?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:01 schreef tong80 het volgende:
Met welke huidige international speelde hij samen ?
Kraaiquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
wie? Hans Kraaij jr. of George Best?
van nistelkutjequote:
Geffenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef Terreros85 het volgende:
uit welk dorp komt Van Nistelrooy ?
geboren in Ossquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef Terreros85 het volgende:
uit welk dorp komt Van Nistelrooy ?
geffen of oss, het is allemaal niksquote:
Nee een Spanjaard.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:25 schreef Terreros85 het volgende:
Luis Fernandes ?
Nee, da's Oekraïnequote:
Nee, de club degradeerde afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:11 schreef dndiek het volgende:
Zenith Sint Petersburg?
Het is Spartak (tegenwoordig Alaniya-)Vladikavkazquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ken ze wwaarschijnlijk wel, maar heb geen idee
Bobby Moorequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef tong80 het volgende:
Welke Brit werd ooit op een WK beschuldigd van Winkeldiefstal ?
Derek Johnstone, 1974 of was het nou 1978?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:18 schreef Beschouw het volgende:
Welke Schotse voetballer werd op een WK naar huis gestuurd vanwege dopinggebruik?
als ik alleen Johnston had genoemd was het goed geweest?quote:
Jij je zin: Willie Johnston, 1978quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
als ik alleen Johnston had genoemd was het goed geweest?
Saint Etienne toch ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:07 schreef Terreros85 het volgende:
waar werd de wedstrijd Nederland - Mexico gespeeld op het WK 1998
Sunday Oliseh ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:13 schreef Terreros85 het volgende:
klopt, en die andere ?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef Terreros85 het volgende:
Henke Larson is goed, 2e is Sylvinho. Henke is van 20-09-1971
Zinedine Zidane is goed...23-06-1972. Roberto Carlos is van 10-04-1973quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
Dat is vermoedelijk Zinedine Zidane.
Doe er nou eens een uit het blote hoofdquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef Terreros85 het volgende:
leuk, zo'n Spaanse seizoensgids bij de hand![]()
ha ha ha zo heet het tuinbedrijf van een jongen bij mij in het elftal !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
Wie is "El Jardinero"?
Der Entequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Julio Ricardo Cruz is correct hoor MrWizzel. Moet jij als Feyenoorder ook wel weten.
Willie Lippens speelde ooit één interland. Was de enige international die alleen Duits sprak. Wat was zijn bijnaam?
Da's heel lang geleden denk ik. Geen idee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Beschouw het volgende:
Welke Joegoslaaf keepte ooit bij Willem II?
speciaal voor tong...die Entequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Julio Ricardo Cruz is correct hoor MrWizzel. Moet jij als Feyenoorder ook wel weten.
Willie Lippens speelde ooit één interland. Was de enige international die alleen Duits sprak. Wat was zijn bijnaam?
Die Ente, reken ik goed. Hoe noemde Willem van Hanegem hem rond en in die wedstrijd consequent?quote:
Middlesbroughquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Terreros85 het volgende:
noem eens vier ploegen waar Davor Suker onder contract stond ?
Arsenal, Sevilla, Dinamo Zagreb en dan nog iets Frans meen ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Terreros85 het volgende:
Petar Adjanskiquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Beschouw het volgende:
Welke Joegoslaaf keepte ooit bij Willem II?
Sevilla, Real Madrid, Arsenal, .... en ik dacht nog een Duitse club...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Terreros85 het volgende:
adolf ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemde Willem van Hanegem Willie Lippens (Die Ente) rond en in die wedstrijd consequent?
Lamme Eend?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemde Willem van Hanegem Willie Lippens (Die Ente) rond en in die wedstrijd consequent?
groot OH JA gehalte, die naam ken ik wel....had alleen geen idee dat hij Joegoslaaf wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die Fanneke weet veel: Petar Adjanski was idd de keeper van Willem II
Donald Duckquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
konden het niet uitspreken !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
Precies! Willem noemde hem consequent Donald Duck.
Hoe kwam het dat Jerrel Hasselbaink in Portugal ineens Jimmy ging heten?
Prins Hendrikquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Heel goed Bjoro. Hasselbaink was iets te lastig.
Wie is de "officieuze" international van Oranje, uit 1910?
Zo oud ben ik nou ook weer niet, MM.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Heel goed Bjoro. Hasselbaink was iets te lastig.
Wie is de "officieuze" international van Oranje, uit 1910?
Je zit in de buurt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:01 schreef Terreros85 het volgende:
Degene die gewisseld werd, want in de tijd mocht er alleen gewisseld worden als er iemand geblesseerd raakte. Geen idee hoe die kerel heet
Sonny Crocket ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je zit in de buurt.
Je had de broers Hörburger. Arnold speelde tegen de Belgen, die Nederland er altijd van verdacht hebben dat Anton na rust zijn plek had ingenomen.
Hoe komt Sonny Silooy aan zijn roepnaam?
Ik heb het verhaal wel eens gelezen. Stond volgens mij vorig jaar in de Geletraaf over de eerste interland tussen Nederland en Belgiëquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je zit in de buurt.
Je had de broers Hörburger. Arnold speelde tegen de Belgen, die Nederland er altijd van verdacht hebben dat Anton na rust zijn plek had ingenomen.
Hoe komt Sonny Silooy aan zijn roepnaam?
Welke club heeft een waterput in haar logo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
Niemand anders met vragen?
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Iets Engels dacht ik, maar welke.... Birmingham?
Zoek het eens in een ander landquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Crystal Palace?
Kzal je een hint geven: een Nederlandse club speelde er dit seizoen tegen voor de Europa Cupquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
In welk land? België?
Bonhoff ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitser die tegen Oranje speelde op het WK-74 had volgens zijn paspoort ook Nederlands international kunnen worden ?
Gaan we hier Story-, Privé- en Weekendvragen stellen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
Wie ging er met Dini, de vrouw van Jan Jongbloed vandoor ?
Geef nou maar het antwoord als je hem weet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gaan we hier Story-, Privé- en Weekendvragen stellen?
Ja hoor we zijn voor iedereen toegankelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maarten Spanjerquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ronald Koeman, tegen Sampdoriaquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Vraag alleen vor Beschoue, wie nam de vrije trap wardoor Barcelona hun eerste EC-1 won ?
Foutquote:
Ha ha ha haquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fout
Bakero nam de vrije trap. Koeman nam de pass aan en schoot hem erin.
En altijd, om de drie maanden met nieuwe users trappen ze er weer in. Sorry kon het niet laten.
Genoeg gelachen? Kunnen we nou weer verder gaan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Elke keer trappen ze erin.![]()
Antwerp FC?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Genoeg gelachen? Kunnen we nou weer verder gaan?
Voor welke Belgische clubs speelde Michel van de Korput?
Ekeren is goed. Kapellen was de andere.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:21 schreef MrWizzel het volgende:
Germinal Eekeren, dacht ik... verder kom ik niet.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fout
Bakero nam de vrije trap. Koeman nam de pass aan en schoot hem erin.
En altijd, om de drie maanden met nieuwe users trappen ze er weer in. Sorry kon het niet laten.
en voor welke italiaanse club ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
en welke Duitse club?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef Beschouw het volgende:
ja, is goed.quote:
't is alleen Roger Milla en geen George.quote:
Wat deed Roger Milla altijd als hij gescoord had op een WK?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
't is alleen Roger Milla en geen George.
Dansen bij de cornervlagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat deed Roger Milla altijd als hij gescoord had op een WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |